28 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

28 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 Akşam 28 Mayıs 1932 ii algınlığı neticesi olan başağrıları çekenler için : —2 Aspirin tableti, kat'i, ve seri bir tesir ifa eder. TAKLİTLERDEN SAKININIZ 4 İSRARLA ASPİR l : İ Devlet Demiryolları natt İ : | On bin ton Lave maden kömürü kapalı zarfla münakasaya kon- muştur. Münakasa on dört haziran salı günü saat on altı buçukta Ankarada umum müdürlük binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât almak isteyenler beşer liraya satılmakta olan şart- nameleri Haydarpaşa ve Ankara veznelerinden tedarik edebilirler. * Bir sene zarfında Derince limanına gelecek malzemenin tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla münakasası Ankarada İdare merkezinde 16 Haziran 932 perşembe günü saat 15 te yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. x 1 — Eskişehir - Ankara hatti üzerinde Beylikköprü istasyonu ciyarında 479-200 Km. ocağından 7000 M3. — Kütahya - Balıkesir hattı üzerinde Köprüören civarında Km. ocağından 3000 M3. 3 — Kütahya - balıkesir hattı üzerinde Değirmisaz istasyonu civarında 97 ve 99 kilometreler arasındaki ocaktan 5000 M3. - 4 — Eskişehir - Konya hattı üzerinde Meydan - Pınarbaşı istasyonları arasında 397--400 Km. Bozdağ ocağından 4000 M 3 Balâda mevakii ve miktarları gösterilen balastların kapalı zarfla münakasaları ayri ayrı olarak 14/haziran/932 salı günü saat 15 den itibaren idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beheri beşer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. * Ankara - Kayseri hattı üzerinde Balışeh istasyonu civarında 108--000 inci kilometrede vaki taşocağından çıkarılacak 8000 M3 balastın kapalı zarfla münakasası 14 haziran 932 salı günü saat 15 te idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde ikişer liraya satıl makta olan şartnamelerde yazılıdır. * Bilecik deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla müna- kasası 1i Haziran 932 Cumartesi günü saat 15 te İdare merke- zinde yapılacacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa © veznelerile Bilecik istasyon müdürlüğünde birer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. Zümrüt Yalova Kaplıcaları Büyük Otel ? Büyük Lokanta - Büyük Gazino 1 Haziranda açılacaktır. Radyoterapi - Fizyoterapi - Elektroterapi - Hususi Banyolar - İstanbul'un en iyi orkestra ve cazbandı Otel ve yemek fiatlarında büyük tenzilât yapılmıştır. Yemek mecburi değildir. istanbul Deniz Levazım Satınalma komisyonundan: Ton 7 Yağlama yağı açık münakasası: 4/6/932 cumartesi günü saat 14 te 7 Makine , » 4/6/932 o w n 15te 21 Tarbin yağlama yağı kapalı zarfla ihalesi: 6/6/932 pazartesi günü saat 14 te Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda cins ve miktarı yazılı yağ- ların hizalarında yazılı gün ve saatlerde münakasaları icra edilece- Zinden şartnamelerini görmek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olanların münakasa gün ve saatinde teminat mektuplarile birlikte Kasımpaşada Deniz levazım satınalma komisyonuna müracaatları, KISARNA MADEN SUYU En leziz ve $ıhhi sofra suyu. Karaciğer ve böbrek taşlarını düşürür, taşların teşekkülüne mani olur. Her çeşit hazimsizliğe, mide ek$iliğine, şişkinliğine, pekliğe karşı en iyi ilâçtır. Romatizmalılar, şişmanlar, şekerliler KISARNA maden suyunu kullanmalıdır. Fin tıbbi iştah ilâcı KISARNA maden suyu. Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan Kilo Tahmi 6000 eski işbaşı Pazarlıkla (o müzaye- > Bp? 1000 lâcivert şayak desi 30 / Mayıs / 932 G 1000 Beyaz pamuklu kırpıntı Pazartesi günü saat 11 de. 7/5/1932 tarihinde obilmüzayede ihale olunan yukarıda cins ve miktarı yazılı eski ve kırpıntı parçaları için müteahhidi vakti mu- ayyeninde taahhüdünü ifa etmediğinden dolayı şartnamesi muci- bince mezkür eşyalar müteaahhit nam ve hesabına pazarlıkla satı- lacağından talip olanların yukarıda yazılı gün ve saatte muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşa'da Deniz Levazımı satınalma ko- misyonuna müracaatları, Bursa Tayyare Şubesi Sinema ve Gazinosunun müzayede müddeti temdit edildi Bursa Tayyare Şubesi Reisliğinden : 10 Nisan 932 tarihinden itibaren bir ay müddetle müza- yedeye konulan Bursa Tayyare Şubesi Sinema ve gazinosu için verilen fiatler şube idare heyeti tarafından kabule şayan görülme- diğinden, müzayede müddeti 1 Haziran 932 tarihine kadar temdit edilmiştir. Müzayede aleni yapılacaktır. Şartnameyi görmek istiyen- ler, Ankara, Tayyare Cemiyeti merkezile İstanbul, Bursa şubelerine müracaat etmelidirler. İstanbul sıhhi müesseseler Mübayaa komisyonu riyasetinden: Sıhhi müesseselere 1/Haziran/932 trihinden 31/Mayıs933 tarihine kadar lâzım olan bir senelik sadeyağı, et, etmek, pirinç, şeker, sabun, süt, yoğurt ve alelumum kuru erzak ile taze sebze ve mah- rukat ve mekülâtı hayvaniye ve aşı hayvanatı tanzim edilen olbaptaki şartnameleri veçhile ve kapalı zarf usulile ihale edilmek üzere mü- nakasaya konulmuştur. Bunlardan et, ekmek, süt, yoğurt ve sadeyağı 7/Haziran/932 Salı günü saat 14 te yaş zebzeler ile şeker, pirinç, sabun ve emsali kuru erzakile mekülâtı hayvaniye 8/Haziran/932 Çarşamba günü saat 14 te ve alelumum mahrukat ile dana ve sair aşı hayvanatı 14/Haziran/932 salı günü saat 14 te fiatler haddi lâyık görüldüğü takdirde ihale edilecektir. Bu baptaki şartnameleri görmek ve fazla izahat almak istiyenlerin mezkür komisyona müracatları ilân olunur. Büyükada Sanatoryomu Adanın en muvafık ve sıhhi yerinde kâin ve asri konforu havidir. Gıda maddeleri teminatlıdır. Fiyatlar 'Tenzil Edilmiştir: Tek yataklı oda 5 ve 6, çift yataklılar 3 1/2 liradır. Üç ve daha ziyadesi 3 liradır. Fazla tafsilât talep vukuunda hemen verilir. Adres : Büyükada, Musa Kâzım bey Sanatoryomu Telefon : Büyükada 75 |:| İst. Evkaf Md. ilânları el Kıymeti mu- hammenesi L K 53 16 Tamamı 56 arşın 70 santim terbiinde bulunan Fenerde Abdisubaşı mahallesinde Şerbethane ve Ayazma soka- ğında 9-10-12 No. larla murakkam yekdiğerine maklüp bir kıta arsanın 9 No.lı muayyen mahallinin 30/128 hissesi. Tamamı 48 arşın 15 santim terbiinde bulunan Gedik- paşada Eminsinan mahallesinde çamiiçi sokağında 35 No. lı arsanın tamami, Ahıçelebi mahallesinde Limoncular sokağında atik 35 cedit 12 No.lı mağazanın 6/120 hissesi. Lângada Kâtipkasım mahallesinde Yenikapı caddesinde atik 47 cedit 45 No.lı halen üzerinde ahşap bir çatıdan ibaret ve tamamı 120 zirâ terbiinde bulunan salaş dük- kânın 1/4 hissesi. Tamamı İl arşın 31 santim terbiinde bulunan Kalçacı Hasan mahallesinde Çarşıkapı çaddesinde 14 No. lı dük- kânın 7/20 hissesi. Eyüpte Nişancı Mustafapaşa mahallesinde Şeyhmurat tekkesinin selâmlık kısmının arka duvar ve temel taşları hariç olmak şartile yalnız enkazı. Balâdaki emlâki mahlüle satılmak üzere dört hafta müddetle ilâna konmuştur. Müzayedesi haziranın yirmi yedinci pazartesi günü saat on beştedir. Talip olmak istiyenler pey akçelerile beraber 144 45 300 go 369 80 280 mine müracaatları ilân olunur. Emlâk alım satımı KiRALIK EMLAK Taksim, Osmanbey, Nişantaş, Harbiye veya Şişli civarında 250 - 400 arşınlık Bir arsa ar. Fener caddesinde ve Haliç kenarında 1200 metro üzerine Fabrika için pek elverişli bir bina kiralıktır. Altı odalı pek konforlu bir hane do mevcuttur. Şişlide son tramvay istasyonunda pek havadar dört odalı Bir Apartıman kiralıktır Manzarası fevkalâde, kirası ucuzdur. FABRIKA için pek elverişli ve merkezi bir mahalde kâin bir BİNA etrafındaki p arsa ile kiralıktır. Arsanın mesahası: 10000 arşın Betonlu bina: 600 metro murabba Fırsattır. No. 202 — Hürriyet tepesinde yirmi dönümlük bir arsa ve üzerindeki GAZINO satılıktır. No. 201— Beyoğlunda altı odalı bir HANE satılıktır. Hava gazı, Terkos ve kuyusu vardır. * Fiat ucuzdur. İzahat almak üzere: Bahçekapı Taş Han No. 20, 21, 22 UMUM EMLÂK ACENTESİNE müracaat, Telefon: 20307 DISTOL: Koyunlarda, keçilerde, ve öküzlerde bulunan kelebekleri öldürür, hayvanı yüzde yüz kurtarır. Her ecza- hanede satılır. Toptan satış için Reji han 2-3 No. ya mü racaat: Yeni postane arkasında, İstanbul, Belsoğukluğu ve frengiye yakalanmamak için PROTEJiN kullanınız. Her eczanede bulunur. Tevzi merkezi : Çifçi kitaphanesi 328 doğumlular ilk yoklamaları için davet ediliyor Fatih Askerlik şubesinden : 328 doğumlulardan henüz yoklamala- rını yaptırmamış olanlar operşembe gününden mada her gün öğleden sonra saat on altıda ve mektep talebeleri perşembe günleri saat on dörtte şubeye müracaat ederek yoklamalarını yaptırma: ları ilân olunur. nn Sahibi: Necmeddin Şadık Umumi neşriyat müdürü: Enis Tahsin Akşam matbaası | Çemberlitaşta Istanbul Evkaf müdiriyeti binasında Mahlülât kale-