26 Haziran 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

26 Haziran 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

A A SM MM MN P, Dirlik Jasarrı düzemlik > Sahife 10 Üsküdarda Istanbul 6 ıncı icra me murluğundan: Büyükadada, Büyükada camii mahallesinde atik yeni bahçe çakır cedit Servili sokağında atık 12 cedit 1/3 numaralı malümülhudut maa bahçe bir bap hanenin tamamı Ayşe Vildan hanımın uhtei tasarrufunda iken istikraz eylediği 2000 lira mukabilinde müteveffa Hiristaki Nikolaidis efendiye vefaen mefruğ olup, ymefrunleh verese sine olan mezkür deyninin maa faiz ve masarif tahsili zımnında ihalei evveliyesi icrası için 30 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve icra edilen müzayede neticesinde 2500 lira mukabilinde müş- terisi dainler uhtesinde tekarrür ederek ihalei evveliyesi icra ve ihalei kat.iye- sinin icrası zımnında 1ö gün müddetle tekrar müzayedeye vazedilmiştir. Mezkür mahal dosyada mevcut ifraz heritası mucibince 458 metto; murabba 50 desimetro araziden tahminen 129 metro murabbaı üzerine alt kalı kâgir olmak üzere 3 kat üzreine inga edilmiş hane ve bahçede 20 metro murabbaı üzerine inşa edilmiş sarnıç ve küyuyu havi olup malümülhudut olan mezkür hane alt kat pencereleri demir parmaklıklı pan curlü ve alt kattan bahçeye 3 kapısı vardır. Camlı kapıdan girildikte taşlıktır. tarafta dolabı havi bir oda ve yanındaki odaya girilir bir kapu, solda mutbah ve derununda dolap ve bir ocak, kömürlük mevcut olup zemin taştır. Ufak bir aralıkla bahçeye çıkılır. Kapu ve bir abdeshane mevcuttur. Tahta merdivenle çıkıldıkta büyük bir sofa üstünde sağda bir oda, bir abdest- hane keza dolaplı bir oda ve bir büyük oda ve bir sandık odasi, keza merdi- venle çıkıldıkta cemekânla bölünmüş bir sofa üstünde iki oda bir abdesthane iki büyük ve bir küçük sandık odası mevcuttur. Mezkür hane ikinci katından itibaren ön kısmında şahnışı vardır. Üst katta bir balkon vardır. Kapu, merdiven, tavanlar yağlıboyalıdır. Hari- cen de boyalıdır. Bahçeye demir kapu- dan girildikte merdivenle çıkılır demir kapu üzerinde ve bahçesinin caddeye nazır duvarı üzerinde demir parmaklık vardır. Bahçede kuyu ve ufak bir havuz ve üstü demir parmaklıklı sarnıç ve bir manolya ve büyük bir çam ile müteaddit eşçar mevcuttur. oMezkür hane kısmen tamire muhtaçtır. Mahalli mezkürum ihalei kat'iyesi 12 temmuz 1932 tarihine müsadif salı günü saat 14 ten 16 ya kadar Üşküdarda Istanbul 6 ırcı icra dairesinde icra edileceğinden 0/0 5 zammile talip olanların kıymeti muhammenesi olan 5500 türk lirası üzerinden 0/0 yedi buçuk pe; akçesi vermeleri mecburidir. Daha fazla malü- mat almak isteyenlerin 341/5097 dosya numarasile dosyasında mevcut harita ve evrakı sairesinden malümat almaları ve ihalei kat'iye günü vakti muayyende ispatı vücut eylemeleri ve etmeyenler- den son müşteriden maâdasını keffiyet etmiş addolunacakları ilân olunur. Üsküdarda İstanbul 6 ıncı icra memurluğundan: Beşiktaşta Teşvi- kiye mahallesinde atik hamamcı Emin efendi, cedit Bahçe soka- ğında: atik 5 mükerrer. Cedit (3) numaralı sağ tarafı Harbiye cad- desi sol tarafı Bostan sokağı, arka tarafı yeni küşat 'deilen tarik elyevm Mektep sokağı, cephesi hamamcı Emin efendi, sokağile mahdut 4495 sıra birkıta arsanın yedide bir hissesi, elyevm mezkür numaralarile mürakkam ve ifraz, haritası mucibince, bir tarafı 5 ve birtarafı4 vebir tarafı 7 harita numaralı müfrez mahal ve tarafı rabii Harbiye caddesi ile mahdut 6 ifraz numaralı ve 745 arşın murabbaında bir kıta arsanın tamamı, müteveffiye Leylâ Firdevs hanımın uhtei tasarrufunda iken istikraz eylediği iki bin Türk lirası mukabilinde müteveffa Hris- taki Nikolaidis efendiye vefaen mefruğ olup mefruğundan verese- sine olan mezkür deynin maa faiz ve masarif tahsili zimnında ihalei evveliyesinin icrası için 30 gün müd- detle müzayedeye vazedilmiş ve icra edilen müzayede neticesinde iki bin lira mnkabilinde müşterisi dainler uhtesinde tekarrür ederek ihalei evveliyesi icra ve ihalei katiyesinin icrası zımnında 15 gün müddetle tekrar müzayedeye vaze- dilmiştir. Mezkür arsanın ihalei katiyesi 12 temmuz 1932 tarihine müsadif salı günü saat 14ten 16 ya kadar icra edileceğinden, yüzde 5 zammile talip olanların veya daha fazla maltmat almak isteyenlerin kiyseti muhammenesi olan 3500 “Türk lirası üzerinden yüzde yedi buçuk teminat akçesini müstashiben yevmi mezkürda ve vakti muay- yende 341/5998 dosya numarasile Üsküdarda İstanbul Gincı icra dairesinde ispatı vüçutetmeleri ve etmiyenlerin son müşteriden mada- sının keffiyet etmiş addolunacakları ilân olunur. Üsküdar'da Istanbul 6 ıncı İcra me- murluğundan: Büyükada'da Büyükada camii mahallesinde atik yeni Bahçe çıkar ctdit Çakır çıkmazı sokağında atik 12 cedit 4-4-1 numerolu bahçe ve ahir (ahir münedim) hanenin tamamı müte- veff ive Leylâ Firdevs Hanımın uhtei tasarrufunda iken istikraz eylediği 1600 Türk Lirası mukabilinde müteveffa Hirs- taki Nikolâdis Efendiye vefaen mefruğ olup mefrunleh veresesinin o matlubu olan meblâğı mezkürun maa faiz ve masarifi feragiyeyi müteveffiye verese- sinden tahsili zımnında ihalei evveliyesi icrası için 30 gün müddetle müzayedeye vaz'edilmiş ve icra edilen müzayede neticesinde 1000 lira mukabilinde müş terisi dainler uhtesinde tekarrur eder ihalei evveliyesi icra ve ihalei kat'iyye- sinin icrası zımnında 15 gün müddetle tekrar müzayedeye vaz'edilmiştir. Mez- kür mahal 253 metro murabba, araziden tahminen 124 metro murabbaı üzerine ahşap olarak iki kat üzerine inşa edil miştir. Ayrıca ittisalinde 22 metro mu- rabbaı 88 desimetro murabbaı üzerine bir kat olarak inşa edilmiş ve üstü taraça ve etrafı demir parmaklıklı mutbak mevcuttur. Mezkür hane mermer mer- divenle camekânlı kapıdan girildikte zemini çini taşlık kiler 3 oda ve abdesi, hane vardır. Tahta merdivenle çıkıldıkta bir sofa üzerinde 4 odayı muhtevidir. üstü alafranga kiremit örtülüdür. Kap lar, tavan, döşeme ve merdiven ve ha- ricen yağlı boyalıdır. Hanenin ittisalinde ayrıca üstü çini kaplı ve etrafi demir parmaklıklı ve bahçeye kapısı olan ve bahçeden ayrıca demir parmaklıkla çıkı- lan zemini çini döşemeli mutbak olup derununda ocak mevcut ise de harap ve tamire mühtaçtır. Hanenin pencere- lerinde pancur vardır. Bahçede bir mik- tar eşçarı müsmire mevcuttur. Mahalli mezkürun ihalei kat'iyyesi 12 Temmuz 1932 Salı günü saat 14 den 16 ya kadar Üsküdar'da İstadbul 6 ıncı İcra dairesinde icra edileceğinden 0/0 5 zamla talip olanların kıymeti o muhammenesi olan 3750 Türk lirası üzerinden 0/0 yedi buçuk teminat akçesi vermeleri mecbu- ridir. Daha fazla malümat almak iste- yenlerin 341/5099 dosya numarasile dosyasının mevcut harita ve evrakı sairesinden malümat almaları ve ihalei kat'iye günü vakti muayyende isbatı vücut eylemeleri ve etmeyenlerden son müşteriden maadasının keffiyet etmiş addolunacakları ilân olunur. Üsküdarda İstanbul 6 memurluğundan: Beşiktaşta Sinan paşayi atik mahallesinde alik Köprübaşı cedit Hayreddin iskelesi sokağında atik 33 mükerrer cedit 23 numaralı maa bahçe sahilhane Hacer ve Kâniye hanımlarla Şükrü beyin uhtei tasarrufunda iken muma ileyhi- manın istikraz eyledikleri 1300 türk lirası . mukabilinde müteveffa Hristaki Nikolaidis efendiye metrük olup mef- ruğunleh veresesine olan mezkür deyin- lerinden dolayı ihalei eyveliyesinin icrası zımnında 30 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve icra edilen müzayede neticesinde 2000 lira mukabilinde müş- terisi dainler uhtesinde. tekarrür ederek ihalei evveliyesi icra ve ihalei kat'iyesi- nin icrası zımnında 15 gün müddetle tekrar müzayedeye vazedilmiştir. Mez- kür sahilhane zemin katile beraber 5 kat olup iki kat kârgir diğer katlar ahşap, yan duvarları kârgir iç duvarları kısmen: ahşap diğer aksamı ahşaptır. Haricen boyalı ve 4 kat haricen tahta ile mestur ve en üst katta bir balkon ve balkonun altındaki katta şahniş var- dır. Kapıdan girildikte sağda pencereleri demir parmaklıklı bir oda ve tahtında bir odun ve kömürlük ve bu odanın ımcı İcra mermer taşlık ve musluklu bir ayakyolu vardır. Gene kapıdan girildikte, malta döşeli bir mutbak ve büyük bir küp derununda mermer musluk ve gömülü küpü olan harap çamaşırlık (iki kısım olup ikinci kısmında sabit tekne vardır.) İttisalinde demir ocağı ( yıkılmış ) olan zemini malta döşeli ve sakat olmayan harap mutfak mahalli, tahta merdivenle çıkıldıkta etrafı olmayan daraçaya kapısı olan duvarları kâğıt kaplı bir oda ve bu odadan geçilir ufak bir sandık odası, duvarda yerli dolap vardır. Sofada bir dolap duvar içerisinde, kezâ bir dolap, ayakyolu, yük mahalli ve kebir bir oda (kapısı memhur olup derununda mahcuz eşya vardır ) merdivenle çıkıldıkta bir sofa üstünde 3 oda ve sandık odası ve bir abtesane mevcut olup bu katin duvarları boyalıdır. Gene merdivenle çıkıldıkta sofa üstünde 3 oda, bir abdes- hane mevcut olup bu katın duvarları ka- lem işlemelidir. Kezâ merdivenle çıkıldıkta ve camekânlı kapudan girildikte1 oda, 1 aralık,l tahtaboş ve 1 aptesane mevcuttur Elektrik tesisatı dahi mevcut olup hane muhtacı tamirdir. yüzde 5 zamile talip olanların ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 541/5220 dosya numarasile müddeti mezküre zarfinda daireye müracaatları oOve ihalei okat'iyyesi 12 Temmuz 1932 Sal günü Saat 14 den 16 ya kadar Üsküdar'da İstanbul 6ıncı İcra dairesindeğicra edile- ceğinden müşterilerin kıymeti muham- menesi olan 4850 lira üyerinden 0/0 yedi buçuk pey akçesini müstashiben yevm ve vakti mezkürda isbatı vücut etmeleri ve: etmeyenlerden son müşteriden maa- dasının keffiyet etmiş addolunacakları İ ilân olunur. yanında merdivenle çıkılır diğer bir oda, “ para Beyoğlunda İstiklâl caddesinde vaki dairei mahsusunda ifayı va- zife eden İstanbul ikinci icrı me- murluğundan: Bir alacağın temini için mahçuz olup paraya çevrilmesi tekarrür eden ve tamamına (Yedi yüz on sekiz) lira kıymet takdir edilen Topkapı'da Beyazıt ağa mahallesinde Topkapı caddesinde eski 45 yeni 63 numara ile mü- rakkam bir bap hanenin birinci açık arttırması 30/7/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede icra kılına- caktır. Arttırmaya iştirak etmek isteyenlerin mezkür gayri menku- lün kıymeti muhammenesi olan meblâğı mezburun “/, yedi buçuk nisbetinde teminat akçesi verme- leri lâzımdır. Hakları tapu sicil- leri ile sabit olmayan ipotekli ala- caklılarla, diğer alâkadarların ir- tifak hakki Sahiplerinin ve husu- sile faiz ve masrafa dair olan id- dialarini ilân tarihinden itibaren yirmi gün zarfında evrakı müsbi- telerile birlikte daireye bildirme- leri lâzımdır. Aksi takdirde haklari tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasindan ba- riç kalırlar. Müterakim vergi ile belediye rüsumları ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malt- mat almak isteyenlerin 28/6/932 tarihinden itibaren daire divanha- nesinde asılı bulundurulacak olan arttırma şartnamesi ile 931/1126 No. ya mukayyet dosyasina müra- caatla mezkür dosya derununda mevcut ve mahalli mezkürun evsaf, mmesaha ve sairesini havi vaziyet ve takdire kiymet raporunu görüp anlayabilecekleri ilân olunur. Zayi — Motosiklete ait 64 numaralı plâkanın zıyaa uğradı- ğından Obükmü olmadığı ilân olunur. Fransois Periç D. C. Bankası Ademi iktidara Karşı tesiri kat'iyesi mücerrep olan GLANDOKRATIN yeni mal piyasaya gelmiştir Eczanelerde arayınız. ZİRA Ge P AT Ve LYA güm bindz 1932 ———> ve wlük kaynağıdır TURKIYE bürüklüürümiz! Hariciye vekâleti mübayaat komis- yonundan: 100 Ton kok kömür 0, 2000 Kilo mangal kömürü 3000 ,, kırılmış odun Vekâlet için Misafirini ecnebiye köşkü için ” ” ” ” Vekölet ve misafirini ecnebiye köşkü için mübayaa edilecek yu- karda miktarları yazılı mahrukat 20 gün müddetle ve kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Ihalesi 14 temmuz 1932 perşembe günü saat 16 da icra edilecektir. Teminatı muvakkatesi 470 liradır. Şatname hariciye vekâleti levazım ve İstanbul'da Ankara cadde- sinde hazinei evrak müdürlüğünden alınabilir. istanbu Sıhhi Müesseseler mübayaat komisyonu riyasetinder: Verilen fiatlar haddi lâyık görülmediğinden ihalesi tehir edilen sıhhi müesseselerin günlük ve sıra yumurtaları bakkında 28/6/932 salı günü saat 13 te ayrı ayrı ve pazarlıkla muamele yapılacağı ve taliplerin yevmi mezkürda müracaatları ilân olunur. ILÂN Derdesti tasfiye «Erdoğan Türk limitet şirketi» tasfiye omemurlu- gundan: 9 Nisan 1932 tarihinde fesih ve tasfiyesine karar verilen Galatada Agopyan hanında 3 ücü kat Il No.da <Erdoğan Türk Limtet şirketinden» alacaklı olan- ların evrak ve vesikalarını müs- tashiben 31 temmuz 1932 tarihine kadar pazartesi ve perşembe gün- leri öğleden sonra saat 15 den 17 ye kadar Galatada Agopyan ha- nında 4 üncü katta Aslan ve Es- kihisar müttehit çimento ve su kireci Anonim şirketinde tasfiye memuru (Konstantin (o Velsaryos efendiye bizzat veya vekilleri ma- rifetile müracaat ederek alacakla- rını kayt ettirmeleri lüzümu ve mezkür tarihin mürüurundan sonra müracaatların kabul edilmiyeceği ilân olunur. Dr. Çiprut GiLT, SAÇ ve ZÜHREVİ hastalıkları mütehassısı Beyoğlu Asmalımesçit, Atlas Han No. 2 Tel. B. O. 3353 sunum Fatih sulh 3 üncü hukuk ha- kimliğinden: Mahkememizce tere- kesine vaziyet olunan müteveffa keçeci zade Ahmet beyin Mısır çarşısında ki mobilya mağazasında bulunan O muhtelifülcins mobilya eşyası birinci müzayede de kiymeti muhammenelerini bulamadığından tekrar 30/6/9032 perşembe günü saat 14 de mahallinde bilmüza- yede satılacağı ilân olunur. istanbul 8 üncü icra memurluğundan. Satışı mukarrer 83 karyola 40 masa 40 mermer masa 80 sandalya bir halı 30/6/932 perşembe günü 16dan 186 kadar birinci açık arttırma suretile Şahin- paşa otelinde satılacağından talip olan- ların yevmi mezkürda memuruna mü- racaatları ilân olunur. UROLOG - OPERATOR Dr. FUAT HAMİT iDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısı Türbe, Mahmudiye caddesi No. 10 Telefon: 22622 Dr. TAŞÇIYAN Zührevi ve bevli hastalıklar tedavihanesi. Eminönü, Köprübasi Reşadiye caddesi. No. 69