25 Temmuz 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

25 Temmuz 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam 25 Temmuz 1932 RA İLE LYA KÜÇÜK İLÂNLAR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar,, tarifesi: 1 defa 40 kuruş Me 60 » B-x3 75 » Her fazla defa için 5 » 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. $ — Bu sütundaki oilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sıra ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilmez. amm 1 — İş arıyanlar EE YER UZ EEE Günde 3-4 saat çalışabile- cek — İngilizce, Fransızca, Türkçe muhabere ve tercüme, muzaaf muhasebe, istatistikte çok tecrübeli Robert K. mezunu Türk gencine ihtiyacı olanlar, Galatasarayda NATTA vasıt. Suat beye yazmaları. vel Türkçe , ingilizce ve fran- sızça — Bilen, kolejde tahsil görmüş bir türk hanımı iyi bir müessesede iş arıyor. Adres: Arnavutköy Ayazma caddesi No. 20, —1 Iş arıyorum — diplomalı hasta bakıcıyım. Masaj ve iğne yapabilirim. Taksim Kurabiye sokak (sabık Şişli sokak ) No. 18 Matmazel Anjele müra- caat. —24 ilânlarla ilânları anna nas 2 — İşçi arıyanlar Otuz kırk yaşlarında — iyi bir ev idaresine vakıf biraz tahsili; olsun, bir kadın aranıyor. Akşamda B. İ. rumuzuna müracaat, li Ortaköy Şifa yurdu — İçin hiz- metçiye ihtiyaç vardir. Talip olanların Ortaköy muallim Naci caddesi 115 No.lu Şifa yurduna müracaatları. -2 Daktilo aranıyor — Eski ve yeni harflerle yazıp okumaya muktedir, im- lâsı düzgün bir daktilo aranıyor. Talip- lerin akşamları altıdan yediye kadar Bahçekapı Şamlı hanında 15 - 16 numa- raya müracaatları. pe iyi bir aile nezdinde — İstihdam edilmek üzere fransızca ve ingilizceye bihakkın vakıf, çocuklara mürebbiyelik yapabilecek namuslu bir matmazele ihtiyacımız vardır. Sirkecide Ali efendi lokantasına her gün müracaat. o—1 3 — Satılık eşya EAA) A GEZ ZE AA Dört kişilik — Amerika sistemi az kullanılmış mükemmel bir spor otomobili satılıktır. Erenköy 81 e telefon ediniz. nk Acele satılık piyano — âzimet dolayısile ga;et ucuz fiatle Fransız markalı bir piyano acele satılıktır. Beyoğlu Yeniçarşı No. 50 Saat5 -8, — 3 Satılık piyano — Pek az kulla- nılmış, alman marka bir piyano acele satılıktır. Beyoğlu Hamal başı No, 27 1 ci kat. Satılık tenezzüh motörü — 1; beygir kuvvetinde Fiat merkali deniz motörile mücehhez on kişilik teknesi İtalyada hususi yaptırılmış lüks tenezzüh motörü ehven fiatla satılıktır. Halıcıoğlu çivi fabrikası müdürü Hüseyin beye müracaat. — 8 £ — Kiralık-Satılık ME erme AA A MERE) Menekşe apartımanında kira- lık daire — Şişli tramvay caddesi No, 302, 6 oda, banyo, bahçe. Fevkalâde neza- ret ve konfor.. Gayet ucuz fiat, — 14 Fatih Çarşambasında — pr. man çeşmesi yanındaki 7 oda, bahçe, kuyu ve iki bölük 12/1 No.lı “ev acele satılıktır. İsteyen zevatın içindeki ev sahibine müracaatı. iğ Acele satılık hane — Küçük Mustafa paşada aya kapu caddesinde 29 numaralı hane kâgir üç katlı beş oda banyo iki mutfak elektrik iki dük- kân içindekilere müracaat, —3 Beşiktaş Ihlamur caddesin- Acele kiralık hane — Pangaltı, Satılık arsa— Aksaray Gazi tram- Satılık ev — Kadıköyünde. Tellal zade eski Murat oğlu sokak 16 numaralı iskeleye 3 - 5 dakika mesafede, elektrik hava gazı ve banyolu fevkalâde neza- retli 6 odalı bahçeli yeni bir ev satılık- tır, içindekilere müracaat. Telefon: Kadıköy 473 —-3 Haydar paşa — veya H. Paşa - Bostancı arasında, istasyonlara yakın kiralık bir ev aranıyor. ( Akşam ) da C. N. adresine müracaat. 2 Satılık haneler — Kadıköy Mısırlı oğlu Kayışdağı çeşmesi karşısında mü- ceddeden inşa edilmiş kârgir iki hane ehven fiatle satılıktır. Asri mutfak, hamam ve bahçeleri havi, gezmek istiyen Mısırlı oğlu muhallebici Halil efendiye müracaat. —2 25000 liraya — Satılık altı daireli beşer odalı apartıman. Banyo, elektrik, gaz. varidat 3000 lira, Beyoğlu Asmalı- mesçit Minare sokak No. 20 ei de — No. 132, 7 odalı elektrik sarnıç ve kuyuyu havi bir bap hane 85 liraya Bekçiye müracaat. — 4 yeni hane — Bomonti istasyonu Izzet paşa sokağı intihasında yeni açılan yolda 73 No.lı hane: Müs- takil 3 göz bodrum katından maada, 2 katta 4 oda, banyo, 40 metre bahçesi vardır. Beton ve tuğladan gayet zarif sağlam yapılmış hane. Hergün Saat 2 ye kadar derunundakilere müracaat. 9 Kiralık ve satılık köşk — Göz- tepede Erenköy kız lisesi karşısında Ömer paşa sokağında No, (85) merhum Ömer Lütfi bey köşkü. Erenköy kız lisesi karşısında hacı Mustafa beye mü- racaat. e Acele satılık hane — Kadıkö- yünde Moda caddesinde yeni fikir s0- kak 8 numaralı kârgir üç Katlı altı oda banyo mutbah hava gazı elektrik terkos denize nazareti fevkalâne. Müra- caat: Küçük mustafapaşa da aya kapı caddesinde No. 29 şii Çayır sokak 59, 4 katta 7 oda, 2 mut fak, elektrik ve terkos tesisatı, kuyu ve sarnıç, balıçe ve tarasalı. Müracaat: Taksim, Cumhuriyet meydanı 7 No. da Halaçyan biraderler, Sel Satılık hane — Modada Yusuf Kâmil paşa sokağında 11 No. lı 6 odalı ahşap hane satılıktır. (o İçindekilere müracaat. — vay caddesi tramvay kulübesi arkası ikinci köşe başı 254 arşın. Yenipostane arkası No. 9 Makina mağazasına müra- caat. sv Ankarada kiralık ev — 3 oda, bir sofa, mutfak, hamamlık, balkon, bahçe, kuyu, müstakil. 30lira. Hamam- önü Bayramyeri Nişantaşı sokağı No. 10 Acele satılık Depo ve fabri- kaya elverişli Tophanede Lüleci Hendek caddesinde 14/20 No. lı mobilyeci Hakkı ustanın mağazası satılıktır. Aynı mağa- zada Sedat beye müracaat. Tel. B. 2187 Bakkaliye ve kasap mağazası aranıyor — İyi mevkide işlek bak- kaliyesi ve kasap mağazası olup devret- mek istiyenler Sirkeci'de Ankara cad- desinde 187 numarada berber Mehmet efendiye müracaat. — Acele satılık dükkân — Fatih te hafiz paşa caddesinde 58 No. şekerci dükkânı, Fevkinde iki oda, sofa ve helâsı vardır, kâgirdir. Mezkür dükkâna mü- racaat, -8 | Büyükada'da kiralık ev Nizam ciheti Muratlı sokağı 9 No. da 6 odalı, mobilyalı bir ev yaz mevsimi için ehven fiatla kiralıktır. Suyu bol, bahçesi güzel ve manzarası fevkalâde- dir. Mezkür haneye müracaat. > e mein Ömür sümeni Eg Kurtuluşta — Terkos, elektrikli, 3 daireli bir apartımanla biri 5 diğeri 7 odalı iki mükemmel ev acele ve ucuz satılıktır. Taliplerin 4 üncü Vakıf han sama kar 3 No. ya müracaatları. — 2 5 — Müteferrik UZEMESA RM NR EM EL 2 BE 5000 türk lirası — Beş bin lira sermayem vardır, iyi bir ticaretle alâka- dar olmak yorum. Malümat için: Galatada Voyvoda caddesi, Nazlı han 2 ve 3 numaralı yazıhaneye (birinci kat) postahane karşısında.” —1 00 Posta pulu — Mübadele ederim. Adres: Mustafa Niyazi bey. Şehremini Taşmektep Mustafa çavuş mahallesi Cami sokak No. 7, İstanbul. — e e ee Satılık kümes ve tavuklar — Kızıltoprakta, Papazbahçesinde M. Nu- rettin tavukanesi bazı fenni kümes, tavuk ve piliçlerini toptan veya pera- kende ucuz satacakfir. Her gün müra caat edilebilir. —2 ——— Şerik aranıyor — İpekli kumaş fabrikası, bütün levazımı mevcut olup yalnız işletmek için bir şerik aranıyor. Şehremini civarında İbrahim çavuş ma- hallesi Mevlânekapı caddesi No. 82/84 Çakır zade Ali beye müracaat. —1 ————— e. Para yahut her nevi eşya — Hükümet memurlarına, banka memur- larına, anonim şirekt memurlarına kefa- letle, yahut ipotekle verilir. Saat 9-12 arasında müracaat. İstanbul Bahçekapı dördüncü Vakıf han asma kat 29, ———————— — Kitap meraklısı bir Mısırlı — İstanbulda hernevi müzehhep yazma ve matbu Aarapça veya eski Türkçe kitap- lar satın almaktadır. Adres: İstanbul posta kutusu No. 187 A.H —1 Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarelianesini o adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden SO-KA-D-MC-SG PTT -LB6 - NT - Placier -ET- ST -MK No. 177- AAA-KN namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur, Satılık Emlâk Sermayedarların nazarı dikkatine! istanbulun en mühim ticari ve mali merkezinde: iratlı bir mülk satlıktır. 191 — Tarlabaşı: Satılık hane: Metin bina, dört kat, Su, gaz, elektrik, mağaza, bahçe. İradı: 1200 lira 192 — Çemberlitaş: Satılık hane: Dört kat, sekiz oda, üç salon, su, elektrik, kuyu. İradı: 65 T. L. ayda 190 — Sarıyer: Satılık bina: Yeni inşaat. Dört kat, her katta beş oda, su, elektrik, banyo. Uygun şerait. 205 — Galata: Satılık iratlı emlâk: Dört kat. Yazıhane için 24 oda, üç dükkân, bir depo. 207 — Büyükdere: Satılık hane: Yedi oda, iki dükkân, su, elektrik. İradı: 70 lira ayda 214—Kadıköy: Satılık hane, dört kat, altı oda, su, gaz, elektrik, banyo, sarnıç, küçük bahçe. 173 — Beyoğlu: Tünel civarında satılık apartıman. Altı daire. İradı: T.L 2200 216 — Beyoğlu: Altınci daire satılık apartıman, metin inşaat, 4-5 odalık altı daire, su, gaz, elektrik, kuyu. 215 — Saraçhane: Satılık hane Beş oda, iki mutfak, küçük bahçe Tramvay caddesinde Feriköy satılık arsa: 350 arşınlık üç kıta arsa. Tamamen veya parça parça satılır. Merkezi bir mevkide, Fiatı ehvendir. No, 194 — Galatasaray civarında SATILIK HANE Metin bina. On oda İradı: 500 türk lirası Satılık bahçe ELLI DÖNÜM, 600 yemiş ağaçı, kiraz, vişne, elma, erik, armut, sebze. Bahçe içinde bir hane ve iki kuyu vardır. Şehire yakındır. 217 — Bağlarbaşı Ermeni mezarlığı karşısında iki güzel köşk Kuyu ve sarnıç vardır. 228 — EMiNONU VE BAHÇEKAPI arasında MUKEMMEL BIR DUKKAN SATILIKTIR. Üzerinde üç oda var - Bina metindir - Şeraiti uygundur 215 — Pangaltı Dört katlı hane, dokuz oda, elektrik, havagazı, terkos, ehven şerait. 229 — Beyoğlunda Aynalı- çeşmede 6 odalı kârgir bir Hane satılıktır 230 — Fırsafl İstanbulda 16 odalı bir hane satıliktır. Bahçesi ve ka- loriferi vardır. Şeraiti pek mutedildir, İzahat almak üzere UMUM EMLÂK ACENTESİ müessesesine müracaat, Bahçekapı, Taşhan: 20 - 21 - 22. Telefon: 20307 Alâkadarlara ilân Barut inhisarı idaresinden: 20 temmuz sabahından itibaren emtiai inhisariyemizden satış fiatleri tebeddül edenlerin cins ve yeni fiatleri berveçhiâti olduğu ilân olunur. Kuruş Gom 1 350 Gom nu 325 Gom NI 295 Jelatin dinamit 295 Gamzit 285 Diğer mevadı infilâkiye 260 Birinci av barutu bir kiloluk kutularda 260 e a b 135 e m yili 70 İkinci ,, w <İE & 2 mim sane İZ N 115 e Dn ellMA v 60 Fabrikamizda derdesti imal bulunan ( en âlâ av barutu ) nun fiatı ayrıca ilân edilecektir. Divanı Muhasebat Riyasetinden: Divarı muhasebat mahzeni evrakında ( yaptırılacak demir raflar kapalı zarf usulile ihale edilecektir. Aşağıdaki hususat taliplerin nazarı dikkatine vazolunur. 1 — Ihale 6/Ağustos/932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 17 de yapılacaktır. 2 — Teklif ve teminat mektupları ayrı ayrızarflar içinde buluna cak ve her iki zarf bir zarfa konarak komisyona tevdi olunacaktır. 3 — Yaptırılacak rafların eb'at ve evsafı hakkında bir fikir hasıl etmek ve bu hususta daha fazla izahat almak istiyenlerin Divanı muhasebat umuru idariye müdiriyetine müracaatları lâzımdır. P.T.T. Levazım Müdürlüğünden : P. T. T. İdaresi ihtiyacı için mübayaa olunacak 50,000 tekerlek zamksız bant Takas kaydı ile kapalı zarf usuli ile münakasaya konulmuştur. Münakasa 27 ağustos 932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te icra olunacaktır. Taliplerin şartnameyi almak için her gün ve münakasaya iştirak için de tarihi mezkürda tayin edilen saate kadar teklifat ve temi- natlarını havi ve usuli dairesinde kapatılmış ve mühürlenmiş zarf- larını komisyon riyasetine tevdi eylemele İnhisarlar umumi müdürlüğünden: Nümunesine tevfikan ve kapalı zarfla (20250) metre yerli Ame- rikan bezi satın alınacaktır. Talip olanların nümune ve şeraiti görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak etmek için de yüzde yedi buçuk teminatlarını hamilen (4/8/932) perşembe günü saat (14) te Galatada Mübayaa komisyonuna müracatları.