19 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

19 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 19 Teşrinievvel 1932 KÜÇÜK İLÂNLAR GASTE ŞE TE ELA YELE DAN RA ALAYA Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar,, tarifesi: 1 dek 40 kuruş 2. w » 8 > w » Eer fazla defa için. 16» 2 — Küçük ilânlar £ satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 6 kelimedir. Fazla salır için ayrıca hcrek alınır. 8 — Bu shtündaki ilanlar yalniz “Akşam, idarehenesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri Sri ie meşrolunur, 4 — Ticari mahiyeti haiz anlarla nişan, velime merasimi, irtihal inları bu sütuna dercedilmez 1 — İş arıyanlar amam me aze Bir ingiliz matmazeli — Gür düzleri ale nezdinde İngilizce ders. ver mek üzere İş anıyor. Ayazpaşa cami sokak. Eresko apartımanı dahili 1 ri araya mürecast Fransızcadan — Şahalelrancli bir madam mürebbiyelik veya hesasl ders vermek için iş aramaktadır, Akşam gazetesine R. T. rümüziyle müracaat edilmesi, 2 2 — İşçi arıyanlar mi Muallim aranıyor — Hususi ük mektepler için bir muallim araniyor. (âkşam) idaresine müracaat, || <3 ramıyor — Müsait çocuğa süt anrel yapacak muktedir ve çocuk bakımırdan anlar bir hanıma illiyacımmz vardır. Akşamda 7. 142 rümuzuna müracat, —2 3 — Satılık eşya m li Satılık piyano — Pek az kull Dilmuş Alman markalı bir piyanp sahi ikti, Bayoğlu Hamalbaşı Şarbethane cadlesi No 57. Birinci kat, Satılık piyano — Pek az kula milmşı güzel piyano acele satılıktır Beyoğlu Yeniçarşı No, 50. saat 16 — 2 Satılık piyano — Toeseler mar Kalı bir Alman piyanosu 180 liraya Aöele Gaktıktır. Kurtuluş, Sinemköy. Küçük akarca pervaz skuk No, 636, mranaat, —2 Satılık piyano — Konsere mah Sus 3 palalı ve çapraz bir Alman piyz nosu aesle satılık. Teyoğlu Ayna çeğme Erin cami Ibrahim sokuk No, 9 ürarant, 5 4 — Kiralık-Satılık aa a Kiralık — Beyoğlunda Kuruluş tramvay caddesinde 23 mumaralı Ma: Zöyyen apartımanının 6 rumaralı dairesi kiralıktır. Kapıcıya mürmesak, | — 9 Balıkpazarından — Zındankı ına kadar olan cadde üzerinde mağza, devretmek isteyenler Sirkecide Ankara, Geilleside 187 humarada berber Mehmet, Göendiyo müracaat, —4 Ucuz kiralık — Bomonti caldecin de No. 5 apartmanın £ odalı muşam balı 8 üncü “kah 25 liraya kiralık. Givarindaki eozacı Çubukeuyan efeni müracaat, — Manisada çiflik — Hain büyük Cilsn paşa çiftliğinde 2000 dönüm arazi ile 5 oda 1 ionifak 1 mafaza 6 anbar. satılıktır. civarında değirmen çeşmeler vardır. Tamamı sabibi elinden galııktır. Manisada belediye reisi Al Tura ve avukat Neşet beylere müracsât, odiimesi. Kiralık hanı Kazllopraka as yon caddesinde şimendifere bir dekika mesafede yasi balıça elektrik ve terkos Söyunu havi yedi odalı gayet kullanışlı bir mümarzlı hane acele kiralıktır. Gür. mek isteyenlerin istasyon karşısında. 25 numaralı Mili beyin hanesine mü: ractatları. 2 Kiralık hane — ava ve mawarası fevkalade, iç ve dışı yapı boya bir evin birinci katı 2 odu 1 zmutbak 1 hel v2 müştemilâti saire, Cihangir Kumrulu. İ haneye moracaat len No, 88, Satılık — Çemberlitaş civarı, Evkaf | müdiriyeti sokağında köşe başında 63 numarali Iki kısma münkasem ve bir apartman inşasına salih bahçeyi muh tevi on odalı ve iki mutbağı, iki kapıyı Ve bütün esbalı istirmhuti bayi nersrolii hane satılıktır. Gezmek için bana işim kilere müracaat, -2 Satılık ve kiralık ev — Beyazıt, küçük çatalla setinde 6 oda, ikisi caldeye nazır, elektrik, torkosu vardır, No, 81 civardaki Kahveci Yusuf'a mü racaak, vi Satılık köşk — Kızıltoprak tuğları cami sokak No. 21 köşkon tamamı yapa meli saklıktr. 11 dönüm bahçe, terkos, elektrik, İçindekilera caddesi özerinde köşede bir çakı altında yarını kâgir st katı 4 alt tamamen ayrı ceman 7 oda, 2 mutfak, 2 abdestane, elektrik, terkosu havi al tında 5 kâgir dükkân bulunan 64 lira irat getiren hane acele satılıktır. Göre met için altındaki saatçi Onmik ef. ye Tint için Yedikule çarşı tramvay caddesi üzerinde eczane karşısında 169 No, hi el Kiralık hane — Şişli İzzet paça sokak No, 58, yedi oda, sa, elkirik ve lr konforu vardır. Görüşmek İçin cü- madan. manda her gün Mahmut bey, Galata Hezaran sokak No. 7, ( Gula, Postanesi itisainde - tramvay cazdesi - Kiralık 2-3 oda — Bahçe içinde müstakil havadar ve manzaralı küçük. güzel bir evin 2-3 odası eşyasile kim- Miktar. Mutbak, elektrik ve banyosu vardır, Evdekilere müracaat, Şişli, Etfal hastanesi karşısında No, 8 Gellerini of, Kiralık ve satılık — Kadiköy Küçükmoda Deligorda ingiliz kilisesi) sokağında dokuz oda bahçe, hamam, gaz, su, olektrik ve müştemilâti saireyi havi kâgir 18 numaralı hane kiralık ve Salılktır. Görmek için Moda caddesinde. 162 numaralı Tanaşın kahvesinde rus tell Kefeliye pazarlık için Galala Ömer abii han kab 4 numara 90 ma racaak, Tel, 43889. —2 Kiralık — Tramvay caddesinde 157 pumaraiı bol ziyalı fevkalâde nezaretli elektrik, terkos, müceddet, yedi odalı, sanatoryom gibi bir ev 46 liraya, atyada. birli bakkaliyesine müracas lik — kâgir tç katlı depo, Gala: | tada Azapkapıda Yeşildirek sokak Şark bul mruk Murafza Başmüdür! Başmüdürlüğümüze ait anbarın 1 — Başmüdürlüğümüze ait anbarı pazarlıkla tamiri kırdırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Başmüdürlüğü- müzden alınacaktır. 3 — Kırdırma Başmüdürlükte kurulacak olan alım satım komis- yonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 20/10/932 tarihine raslıyan Perşembe günü saat 14 tedir, 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin 9, 7,5 gu olan 13 lira 38 ku ruşluk muvakkat güvenme “teminat yona gelmeleri. 6 — Örnek İst Muhafaz Başmüdürlüğündedir. İstekliler orada | İstanbul Sıhhi Müesseseler Mübayaa Komisyonu Riyasetinden: görebilirle Bakırköyde kâin akliye ve asal 21500 metre muhtlif cins yerli bezi olbaptaki şartnamesi veçhile ve B teşrinisani 932 salı günü saat 14 de kapalı zarf usuli mek üzere münakasaya kon: isteyenlerin komisyona mü Nafıa Veliletindem Tebeyyün edecek iktidarlarına göre Filyos hattında mek ve 3,5 liraya kadar ücret verilmek üzere bir şefdistrige ihtiyaç vardır. Evvelce devlet demiryolları İşletme ve inşaat kısı ve sair şimendifer idarelerinde yedinde bulunan vesika ile Filyosta inşaat üçündü şube mühendis- liğine ve yahut Ankarada demiryolları inşaat dairesine müracaat eylemeleri. Satılık köşk — Suadiye ile tancı arasında Bağdat caddesi özerinde çatal çeşme karşısında 898 No hı köşk Satılıktır. Üç dönüm bağ ve balıçe içim de bulunan bu köşk on cali olu gayet kullanışlı ve iki bolnklodür. De niza pek yakın İstasyona beş dakika mesafededir. Ve fevkalide manzaralıdır. Derunundakilara mnltacaak | —£ 7 oda 22 lira — Küre, yeni, , hava gazı, terkosu, nezareti iskeleyo 7 dakikada, Üsküdar sokak Bos Almanca hususi dersler — Almanca cari mektuplar ve her meyi tercemeler için Akşam'da V, 7, rümu: Zona müracaat, Tecrübeli — Diplemeli bir Alman mühendisi en son metotlarla Almanca. olarak riyaziyat, fizik, hendese, miha ik, taknoloji, makine fenni, elektrotek: nik dersleri vermekteilir. Adresi Tötonya, Alman kivbn. Hereün saat 15 den 18a kadar moracaat ol 1 1 ticareti — vir işi çep ta sermayeli ortak istiyenler. Sirkecde Ankara eadilesinde 157 numaralı “berber Mehmet efendiye müracaat, || — 1 Satılık Emlâk 148 — Cihangir | 250 — Ayaz paşı 150 — Ayaz paşa | £i5 - Büyükdere 8 kalı kaçak alta büyük odalı pek | Ruhum cadsinde be Apartiman 1 br Mame | yak maç om Her kata dört od var a eki İ odalı mükommel bir Su - havaçazı-elkirik | ada manzarası Uygun Köşk v8 banyo İ çer Banyosu da va 7 — Pangalı | 255 — Nişantaş | Yüksek kaldırım güzel b 18 odalı büyük 6 olalı Hane a tan Hane On tayük oda Mir Su - elektrik Terkos « sarnıç “kuyu |“ Büyük bahçe Sağlam inşaat pek metin inşant denize nazırdır ygun er BUYUK FIRSAT 254 — Ttanbulün en güzel ve mamur. yerlerinde bulunan Beşiktaşta Sererce bey yokuşunda pek elverişi,bir Arsa — Firafnda duvar ve Dç taraftan cephesi vardır - Boğaziçi ve Marmara denizine Bazırlır. - İran mümkün ve kolaydır. PEK. UYGUN ŞEKAİT 236 — Bebek #1 — Şişli 258 — Pangaltı Üç katlı ve 9 odalı Bahçeli Hane 3 katlı ve S odalı Sağlam bir hane | Tol. Hane — Si - havagazı Su - havagazi elektrik | Terkos - sarnıç > bahçe, taraca Havagazı « elekirik FİATI EHYENDİR. Manzarası fevkalâde ED brika 233 — Tramvay | 215 — Kapalıçarşı için BOYUK BİNA |. caddesine bir dakka | civarında 1900 lim ab VE ekiz DE | mosafede pek sapiembir | irat getiren bir varln. Bu hari” Bina Hane elektrik » kaloriler - | Dört kat » I7oda- | Yazıhane için 12oda büyük garaj Bahçe « garaj ve 4 dükkân 205 — Dört yüz dönümlük büyük bahçe Kulıköy iskelesine yakın içinde 14 odalı satlam bir hane vardır Binden siyade meyve ağacı * On kuyu - Dört ahır ştur Şartname ve mümuneleri görmek Fransızca — Ders ve mrkâleme, Uzari bankaya mateallik veya Fransızca, ımuhaborat, muhasebe, İngilizce dersleri verilir. Plak ehoven usul pratiktir, Bayoğlunda Asmalımeçsitte No, 24 de müracat <4 Torino — Tarülfınmu edebiyat fakültesinden mezun edebiyaz. doktoru bir matmazal hususi olarak ialyanca ve lâtince dereleri vermekte. Meğri tiyet, caddesi 82 mumerada Tre apartı. manı dahili bir numaraya müracaat —9 Bir ecnebi — efendi ehyen Tata | pratl bir usul ile Fransizca ders verir vo konuşmaya, alişarr. Grup halinde ler alanlara masal gerai. Taliplerin Der) Tümuzu le Akşama. tabriren | müracaatlar. . Mektuplarınızı aldırınız. Gazetemiz idarebanosini — adres olarak göstermiş clan kari'lerimizden SA-'KA-D-MC-SG PTT-LB6 -NT- iacler “ET- ST -MK -BI-AS-uda-KL- HF-SO-NK-EG- MN-BA-RT-IC-X panlarına gelen mektupları Idareha. Demizden aldırmaları merexdur, lüğünden: tamiri münakasas larile belli saatten evvel komis- ye hastanesi için lüzumu olan ihale edil. ihdam edil. larından ışmış olanlardan talip olanların Mütemmim izahat almak üzere Bahçekapı Taşhan, No, 20-21-92. UMUM EMLÂK ACENTESİNE müracaat, Telefon: 20307 Sıhhat ve İçtimai Muavenet : Vekâletinden: Ankarada Yenişehirde Cebeci caddesi üzerinde k&in Hıfzıssıhha serum enstitüsü, Hıfzıssıhha mektebi, ihsaline mahsus hayvan ahırları mücssesesinde yeni yapılan memurlar ikametgâhı ve serum is binalarına ait zirde muharreı 1 — Kalorifer, tecdidi hava, sıcak su tevziatı ve yüksek tazyikli buhar emme ve tazyikli hava tesisatı, 2 — Yüksek ve alçak tevettürlü elektrik cereyanı tesisa elektrik santralı tesisatı, 3 — Sıhhi tesisat, su 4 — Serum enstitüsü tesisatı. 5 — Permotit tesisatı ve su depoları inşası, 6 — Hıfaıssıha mektebinde teblet ve ampul imalâtbanesi tesisatı. 7 — Ahırlar binasıihrak fırını, gübre arabaları, serum binası da hilinde danalara mahsus ahırların hayvan yerlerine ait tesisat, 8 — Serum enstitüsü tebrit tesisatı. 9 — Serum ve ikametgâh binalarına ait üç asansör tesisatı. 14JEylal/932 tarihinden itibaren iki ay müddetle ve kapalı zarf usulile ve takasa tabi olmak üzere münakasaya konulmuştur. Talipler balâda muharrer tesisatın her hangi biri ve ya bir ka ve ya heyeti umumiyesi hakkında teklifatta bulunabilirler. Sıhhat vekâleti mezkür tes ri ayrı veya kısım kısım ve yahut heyeti birden bir müteahhide ihale etmekte serbestir. Talipler deruhte etmek istedikleri tesisat cesametinde tesisat yap- tıklarını ve ya şayanı memnuniyet bir surette neticelendirdiklerini tesisat sahiplerinden alınmış musaddak vesaikle ispat edecekle gibi talep edecekleri bedel miktarında devletçe tanınmış bankalarda bir krediye malik olduklarını mübeyyin banka şahadetnamesi ibraz edeceklerdir. Usulü mahsusuna tevfikan tanzim olunmuş teklif mektupları 14 inci teşrin 932 pazartesi günü saat on beşte Vekâlet münakasa ati mez Vekâlet hususi kalem müdürlüğüne tevdi olunması ata ait plân, keşif ve şartnamelerin zirde muharrer bedel mukabilinde mezkür müdürlükten alınabileceği ilân olunur. wvagazı,, kirli sular ve kanalizasyon te ile Hıfzıssıhha mektebinde lâboratuvarlar komisyonunda açılacağından teklifnamelerin yevm ve kürdan evvel ira 100 1,23, numaralarda ki tesisat projelerinin beheri, 50 4 © numaradaki tesisat projesi. 25 5,68, numaralardaki in beheri, 107, projeli İzmir Tayyare cemiyeti şubesinden: izmirde birinci kordonda Möjik ıeması namile maruf tayyare sinemasında yapılacak tamirat ve tadilât kapalı zarf usulile 11/ Teş- rinievvel/932 tarihinden itibaren yirmi bir gün müddetle münakasaya konulmustur. Kat'i ihale Teşrinievvelin otuz birinci pazartesi günü saat on altıda İzmirde İzmir Tayyare şubesinde yapılacağı: Taliplerin tamirat ve tadilâta ait plân ve şartnameleri teferruatile birlikte doğrudan doğruya İzmir Tayyare şubesine müracaatla tedarik edebilecekleri ilân olunur. öksürenler: KATRAN HAKKI EKREM