10 Kasım 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

10 Kasım 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

10 Teşrinisani 1934 KÜÇÜK İLÂNLAR 1 — İş arıyanlar b m Husust ve resmi hastane- rde çalışmış — Düğuy işlerinden diplomalı fazl ve cida bir Türk hele: bakıcı hanım doktor muayenebanelerinde ve hastanelerde bir İş istiyor. Lüzum görenler Akşmda (SA) rümuzüna tah: rmesat, 3 Orta tahsili olan genç bir Kadır — Ev bizmetçiliğinden manda her ne iş olursa olsun çalışmak istiyor. İcabında taşraya da gider. Akşamdan (Gong kadın) ramuzuna tahricen mira: cünt, - Bir alman madamı — Bir çocuk İşlerine bakımağı vo yahut iyi bir mev- kile bulunan yallız bir beyin evinin içlerine nezaret etmek için yer anyor. Talip olanlar Akşama (lâl 196) re ren rana 2 yi bir mi ede veya banka ve muteber mağaza ve Hicarethanelerde — Muhasiplik, kâtiplik veya ber türln işlerini ars v Nin etmek için eski ve yeni. türkçesi çok kuvveti daktiloya' ve biraz ran sızcaya da vakıf yeksok, tahil görmüş mühim müessesalarda bulunmuş tocrür beli bir genç muhasip gerek: stanbulda ve gerek taşrada olsn iş arıyor. Alke gamı gazetesinde ALS rumuzuna mür cant, —1 Harltacılara — Şelir ve arasi haritalarını alır ve çizer bir gönç İŞ arıyor. Akşamda (K.M. ) rümuzunn tahriren manracaat, Ei Hakiki bir Fransız madamı — Aile nezdinde çocuklara mürebbiyelik veya yaşlı kadına arkadaşlık işl arıyor. Akçamıda 17, 1.1, rümusuna mektupla müracaat, 2 — İşçi arıyanlar elem Bir seyahat acentesin: Vazifa görmek zara bir hanyma thtiyrç yardır. Daktilya ve ecnebi lisana vakıf oan terci olunur. Galata iht cadı desi 4/71 No ya müracant, | — 1 Bir öz fransız hanımı — Büro- arda veyahut mürebibiya dlarake iyi bir gile nezdinde çalışmak İstiyor. Akçamda, «AG» rumuzuna tabriren müracaat — 9) Tercüme — Almsncadan türkçeye haftada bir dafa olmak üzere mütercim. aranıyor. Süadiyo | tramvay baltına yakın ikamet edenler tercih olunur. Akşamda «Suadiye» rumuzmna çeraitla müracaat, 1 Ortak yı Fonnl teşkilik ya kuluçka makinelerile reücehhez tavuk gti ve yumurta üzerinde müşterisi çok İstanbulun tanınmış on büyük bir tavuk, çifiliğine ortak aranıyor. Akşamda (Çiflik) Kümuzuna tahriren mürsoşak, — — 1 3 — Satılık eşya Ucuz satılık Fransız piya- Mosu — Vefa Sarıbeyazıt sokağı No.4 uma ve pazar galeri müracaat, — 1 Iyi piyano — Alman marka ucuz estilktir. Beyoğlu Alyon Sok. 17, kat4 eme, Mari, sat 48, —8 Satılık vilrin — > meta irifanda (1,40 metre eninde ve bir. mötro derim Tiğinde yekpâra kristal camlı güzel ve Sağlam bir vitrin acele satılıktır. An- Kara caddesi vilâyet karşısında 41 Noda gözlükçü Dr. Fuat Asi. Içi çapraz telli ve demi Olarak şık bir alman piyanosu azimet önlayısile satılıktır. Beyoğin Tarlabaşı Yapana sokak No 80 x Iyi piyano ucuz satılıktır — Beyoğlu Asian sok, 88 Me Anna sant 48 —ı 4 — Kiralık-Satılık mm e Satılık bir ev aranmaktadır — Bultanahmet, Beyazıt, Şehzadebaşı, Tar #ih ve hevalisinde (46) odalı, elsktri ye terkosu bulunan bir 6v satın. alin caktır, İsteklilerin Akşamda (MK) rü yuzuna tahriren moracant, <1 Kiralık ev — Doyazıt'a Mithat pağa caddesinde Saraç lahak cami karşısında Ko, 18, havadar, bahçeli, all odalı, elektrikli ov kiralıktır, Saraçleha bek no müracaat —3 Kiralık alelye — Bayoğlu İstiklâl erildesinde Büyük Parmak kapıda Tah ln Boy hanın 1 dnel katı boşalmıştır. Her nevi atelyeye elverişildir. Alndakl mobilye mağazasına müracaat. No. 60. —: Kiralık — Beyoğlu Tetik caddesi 848 asansörn olan Suriye çarşısı 19 No önüresimde danlal gören, banyo ve bütün esbab istirahatı mefruş bir oda, — 2 angallı — Yunus bey sokak No. 49, iki bayt ve iki küçnk odalı ev devrödilecektir. ear 13 lira, içlndek 16r9 müracat, . Devren k dükkân — raçhanabaşı İbrahim paşa caddesi 187 No lı tatünen dükkân devren satılıktır dtkkna müracas —1 22 liraya kiralık daire — Beyo” Tunda Sent Antuyan kilişesi arkasında düz yolda No, 9 ap, Balıkpazar ve mek teplera yakin; dorl oda vo antre, havadar ve ziyadar, havazazı, elektrik, terkos soyu mevcat kullanışlı iiralk daire, Kapıcıya müracmat, —s Satılık haneler — Üsküdar İhsa- niyeda biri on np oda, diğer: iki odalı yasi meyvalı bahço ve nezareti, terkos, elektrik, havagazı bulunan haneler top: tan ve ayr ayrı olarak acela satılacak” . Görmek içim kömürcü Bürhan ef diye müracaat, —s Maktuan 4000 liraya satılık kârgir ev — on odalı, Sarnıç, kuyu, iki mahzeni ve deniza nazır sahibinin taşraya gitmesinden satılıktır. Görüp mek için Ayakapı Foner caddesi 261 No ya morscant, —a Kiralık hane — 3 oda ve. hav: dar denize nezaret, Havagazı, elektrik, kumpanya suyu ile 15 liraya, İhsaniyo, cad, No 81 Üsküdar. -6 Acele satılık — Cilde yirmi beş ira aylık icarı olan, ber türlü konforu havi kâgir bir bane vcuz fiyatla sat liktir. Bekçokapı Kazasker ban No, 4 Supli boya müracant Salılık nane — Silanılımet AK ayık mahallesinde Camişerif sokağında 6/8 Kol 6 odalı elektriki kuyu ve bahçe gayet kullanış. İstiyenler ma: halli mezkürda bakkal emeli Hakkı elondiya nracaat, iğ Kiralık Köşk — Bağ, meyva, çam hı hay elektrik, havagazı, terkos ve telefonu mevcut Erenköy sanatoryomu caddesinde Bağbaşı sokak (1) Noli köş- kun yarısı kiralktr. İçimdekilere müra ent —1 Kiralık apartman — Cğaloğlunda) İçihat evinde altı odalı konforin bir dire kiralıktır. Kapıciya müracaat, —İ Mühim bir fırsat — Kadıköyünde Sögürin çeşme « Pazaryolu caddesinde 148 No, Lüks tubafiyo ve kundura mağazası mostarasile birlkta kiralıktır. Görmek İçin Kadiköy Rıhtım caddesinde Ezo yak mağazasına, puzarlık için de Hayılarpaşada Antalya anbarı momur. larından Haşim efendiye. —i Verese tarafından satılık — Altında kâgir müstakil 0ç oda, yanında yine müstakil üç oda ve müştemilâti ve iki dükkân stönde © odayı havi bir irat, satlıktır. Bayat Sarap İshak Köşkin Hamam çıkmazı No. 2, 4 müra cant, —6 Kiralık hane — & oda, 1 salon, 8 bell, mutfak, elektrik, terkos, havı gazı vardır. (yemek pişirmeğe mahana odun, kömür, gaz sobası), ağaçlı büyOk bahçe, Tramvaya ki daklkadir. Kirası da 20 liradır. İçi ve dışı yağlı boyalı. Ev sahibi banyo yaplırmağı kabul mu. kabilinde kireya G lira sam yapılır. Adres; Kadıköy Altı yol ağzı Hasırcıbaşı Sokak Ko. 48, telefon: 22680. —1 Satılık hane — Saraçtanebı Hayriya lisesi yakininda Kolhan soka: ğında 1 No.l alta oda, iki sola ve toe forrunta #alroyi havi, içrisinda olaktrik tesisata mevout, tramvaya beş dâkika mesafedeki hane satılıktır. Görmek isti. yenler bekçi Ömer üğaya ve konuşmak için 62107. telefon mümarasile İsmail Hakkı beye imüracent etmeleri, Arnavutköyün en ferahlı ye: rinde — Ayanofri - Set sokağı No, 2, yedi odadan ibaret olan Osk kat kir İiktir. Kapımı aym ve bir apartman gibidir. Binanın alt katında oturanlara, ihracaat, —9 “Köğthana All bay köyünde Turşucu derede eu altında 198600 metro mürab bar (150 dönüm) mahsuldar atazl ohyonı datılıktır, Sirkeci Kemal bey. einen karşısında 37 numarada komlyoncü Salih efendiye müracaa! —6 Satılık köşk — çengelköyünle Hayuzbaşında merhum Esat beyin yedi odalı 26 No,lı köşkü, igarisinde kum panya suyu ve ayrıca' akar su ve tefor- Funtı #aireyi ve eğçarı müsmireyi bavl 1649 metre murabbaı tahçasile satılıktır. Görmek istiyenler içerisindekilere ve konuşmak için de 69.197 telefon muma: yaslle İsmmall Hakkı bayo müracaat eye lamelari, Acele satılık ev — Sekiz vü: elektrik, terkos suya, kuyu, ve sarnıç hava gazı, manzarası fovkalâdo, babğe Gayel güzl bir hana sole, satlıktır. Gezmek ve pazarlık için Üsküdarda İhsaniye Çiz sokak Yeni mektep karşısı 54 numaralı hanoya müracaat Ku Hamam - Bilozik Pangaltı aparlımannda 6 ve 4 odalı iki daire kiralıktır. Banyo, su, gaz ve elekteii. Kira çok ohye 1 kal, bakar iye, ththneb, lokanta devretmek fste- yenler Sirkecide Ankara caddesinde 169 numarada berber Mehmet efendiye mü- Tacant, ein, Kiralık fırın — TAlell tramvay ie tasyonundaki büy fırın tamamen yen leştirilen tesisatle kiralıktır. Cağaloğ lunda Dr, Ali Esat beye müracaat, —6 Kadıköyünde, Modada satılık — 1 — Hane güneşli ve havadar, © eda, 0 camektnlı taraça, 8 sofa, banyo, bahçe, kalorifer, 4 kiler, 2 — Asri apartıman 8 dale Ber oda birer camekânli taraça, banyo, balça, Müracaat Moda caddosi, 208, 1013 kadar, —-1 Ev, tarla ve dükkân (1800) ilraya satılıktır — Yeşliköye kirk beş dakıka mesarbde bulunan Safra kö- yünde dört oda bir dükkân, 2000 metre, iki kuyulu bahça, 200 koyun alır büyük bir ahır, altı parçadan ibaret 64000 metra tarla Satılıktır. Talip olanlar mozkür köy Imamı Tahsin efendiye ve Yeni postahano hayale dairosinde köşk Hile beye müracaat edebilirler. * 5 — Müteferrik Iyi aileye mensup bir mi dam — Fransızca, ingilizce ve piyano, dereleri vermektedir. Ücret mutedildir. Beyoğlu Posta sokak 15 numaraya mü: Tasnak, E Diplomalı bir matmazel — Müptedilere pratik usulle ders verir, Mektep talebesini imtihana hazırlar Franeizcalarını ilerletmek istiyenlorle mükâleme va, odebiyat temrinleri yapar, Akşamda SN rümuzuna tahriren mü Enel 1 imi Beri bir metodla pek masali göraitle iransızen ders veriyor. Bayoğlu: Galata. saray Yeniçarşı Böfi Lüks apartıman Matmazel (Dresey'ye) müracaat — 1 Nişantaşında ve Şişlide İngilizce ve Fransızca dersler: Bir yüksek profesör tarafindan, Ders alanlar ikmale kalmazlar. Müracsat Nişantaşında Valide konak eaddesinda “Nor Tbros,, mekt binin kapıcısına, yahut mektupla Ak şamda “Yüksok,, adresi zi Iyi bir cins kurt Köpeği Actle ve ucuz fiat öakııklr. Ankara öndlerinde hakta Hmlt boya intracat, ingilizce ve Fransızca ders- r — Bir tecrübeli profesör tarafından, Mektepler için dalı talebo hazırlanıyor. Pintlor uygun. Kadıköy Talimhane s0 kak 19, İstanbul, Beyoğlu için Alşamda (Erot, Lao) adraslns mtracant, | —8 Diplomalı bir matmazel Frans ve piyano derel veriyor. Arzu odunlar Beyoğlu İstiklal caddesi Mehmet Ali bey apartman birinci kat 4470, müracaat: (Şekerci Lobon) Karşısında), -7 (Çiftçilere ve muhacirlere tırsat sokak No 27 Ferah | Hakiki, sal, kat tesirli ASPİRİN, (7) marka sini taşır. Ağları çabuk ve emniyeile gider. mek iiçin başvuracağınız” deva, dünyada meşhur ,, Bayek “müstahzarı olmalıdır. ASPİR 2 v0 20 kömprimeli m Israrla melerin üzerinde. markasının mullakâ bulunmasına dike kal ediniz! Bir Album kadar güzel, nefis bir kitap SİNEMA YILDIZLARI Yeni çıktı Fiyeti: 1 lira » AKŞAM KITAPHANESİ TE, Ankara caddesi > İstanbul | 300 kadın, erkek Yıldızın en cazip. resimleri ve tercemei halleri Yıldızlarla muhabere etmek yenlere müjde: Kitabın sonunda hu: süsi adreslerini bulacaksınız Holantse Bank-Uni N.V. Sabık Bahr Bankası erit Felemenk Istanbul Şubesi Salata Karaköy Palas Meydancık alalemel Han Her türlü Banka muamele- teri. Kasalar icar UMUMİ MUDURLOK: AMSTERDAM şu» amsterdam, Buenos Aires, İstanbul, Rio de Janeiro, Santos, sas Paulo. Üniversite Mubayaat Komisyonundan: Üniversite Merkez binası bahçesinde yapılacak olan | rasathane şartnamesine tevfikan 20/10/934 tarihinden itibaren a elem eri lk e e Talipler her gün Mubayaat Komisyonuna müracaatla dosyasını tet- kik edebilirler. Taliplerin ibale günü olan 10/11/9334 Cumartesi günü saat 15 te Üniversite Mubayaat Komisyonunda hazır bulun- maları ilân olunur. (6874) Adli tıp işleri umum müdürlüğünden: 50 ton yerli kok kömürü kapalı zarf usulile münakasaya kon- muştur. Taliplerin kati ihale tarihi olan 22 ikinci teşrin 934 per- yembo günlü alışamlun kadir Ber gün saat birden iki hapse la dar soğuk çeşmede Adli tıp işleri umum müdürlüğüne müracaatla şartları anlamaları ilân olunur. riyaziye di Yüksek mühendis mektebi talebesiyim. Kiyazlyesi zayif olan İlse ve orta mek tep talebesine, ecnebi mektepte clup bakalorya vereceklere ve husust suralta bakaloryaya hazırlananlar husüst riya: giye dereleri veriyorum. Arzu edenlerin. Akşamda R. 1. rhmuzuna tabriren mü- Facaatlar —-5 Almanca dersleri — Usulü ted: lal mükoremal olan bir Alman benimi alıranca dereler yormektodir, Cumadan, masda hotgün saab 4 ten 7 ya kadar müraenat; Meli Nezih H. Takolm Mis sokağı 9 —a Zun — Ve aym mektebin imuallinlğini yapmış bir genç hususi ingilizce derslorl Veriyor. Şeraili uygundur. İstenilen yora gidebilir. Akşamda (AH) rümüsuna ariren mliracaat, — Mektuplarımızı aldırınız. Gazotemiz Künrahanesini adres olarak göstermiş olan kurvlerimizden yi Çiflik - Ciddi 198 pamlarına, gelen maktapları idareha- pemizden aldırmaları meroudur.