17 Aralık 1936 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

17 Aralık 1936 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Sahife 16 AKŞAM 17 Kânunuevvel 1936 “ — Elektron Müessesatına Bir Mektup Yazınız.... 1 İlkkânun 1936 Elektron Müessesatı Voyvoda Caddesi 58/62 ” Galata, İstanbul. Bir müddettenberi «LUMA» ampullerinin memleketimizde de tanınması için sarfey- lediğiniz gayretlere şahid oluyoruz. Şüphesiz, müessesenize çok ağır masraflara ve büyük fedakârlıklara mal olan bur gay-, ret! ll ri sryenm Km ei pi » Bunun neticesi gibi > 5 UMA Il : ai eyi diklerinden ve Tali ilân ve iddia si olduğunuz fenni evsaf ve » üstünlüklerini bu suretle filen anlamış olduklarından şüphe etmi . Bizim tecrübelerimize göre «LUMA» ampullerinin hakikaten vasati 1500 saat ları, bol ışıklarına zerre kadar halel gelmeden daha az cereyan sarfetmekte Ze zeğ bit olunmuştur. Bütün bu yüksek vasıflar hep bir arada «LUMA» ampullerinin diğer am-, pullere nazaran yüzde kırk, hatta yüzde elli nisbetinde bir tasarruf temin eylemekte ol. dukları meydanda olan bir hakikattir. Rövle mik 1 bi İı lek k ampul müstehli- keleri h ğınız hizmeti “edi. Hem ampul sarfiyatında ve kem de ampul istimaline bağlı diğer masraf fasıllarında «LU. MA» ampullerinin temin eyledikleri yüzde 40 tasarrufun her ferd ve teşekkülün O büt. sinde, muhakkak ki, tahmin edilebildiğinden çok büyük bir ehemmiyet ve kıymet ME Bu telâkkinin bir neticesi olarak, ahiren, bütün şuabat ve münasebetimiz bulunan mü» essesata birer tamim gönderdiğimiz ve bu tamimle bundan böyle yalnız «LUMA» am- pullerini kullanmalarını aşkla ve tavsiye eylediğimizi size bu omektubumuzla bildirmekle hususi bir zevk duyuyoru: ümüzdeki mevsimin ihtiyacına tekabül etmek üzere merbut listede miktar ve leri yazıl EE ampul, ip ilk Mei ile hemen namımıza yola çıkarılmasını diler ve bu Bu mektub bize mühim ve muazzam bir sanayi teşekkülü olan değerli bir müessese tarafından gönderilmiş bulunuyor. Bunu şükranla burada herkese ilân ediyoruz. Okuyanlar arasında henüz “LUMA,, ampullerinin üstünlüklerine mufassalan şahid olmamış kimseler varsa, şimdiye kadar en iyi diye bildikleri herhangi bir marka ile “LLUMA,,, ampuilerimizi mukayeseli bir şekilde denemelerini menfaatleri namına rica ederiz. Böyle bir tecrübe herkese ampul sarfiyatından en aşağı "/, 40 tasarruf imkânının hangi marka ampulu kullanmakla mümkün olduğunu filen isbat etmiş olacaktır. ELEKTRON MÜESSESATI Galata, Voyvoda caddesi No. 58 - 60 - 62 Telefon: 41460