12 Nisan 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

12 Nisan 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

AKŞAM DOYÇE LEVANT LİNYE G. M.B. H. HSMBURG .. Doyçe Levant Linye Hamburg A. G. Hamburg, Atlas Levant Linye A. G. Bremen. Hamburg. Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah arasında azimet ye avdet muntazam postaları atanbulda beklenen vapurlar İlse |. U. Russ vapuru 12 Nisana doğru Manissa vupuru 15 Nisana doğru Delos vapuru 17 Nisana doğru Burgaz, Varna, Köstence, için limanımızdan hareket edecek vapurlar Manissa vapuru 17 Nisana doğru Yakında Hamburg, Brem, ve Roterdam limanları içir Anvers hareket edecek vapurla Anderos vaburu 12-13 Nis Kairo vapuru 14-15 N Fazla tafsilât için Galata'da Ova- kimyan barında DOYÇE LEVANTE LİNYE vapur acentalığına müracaat. Telefon: 44760 - 44769 a doğru a doğru ŞAYANI HAYRET YENi PUDRA iğnenin miknatıs üzerinde yapıştığı gibi Cildde yapışır Pudranın icadındanberi en şa- yanı hayret pudradır, Cilde son de- rece tevafuku hasebile âlimlerin «Lectro - Statigue» tabir ettikleri bü padre'tipkı bir iğnenin millik” tıs üzerinde yapıştığı gibi cildde tamamen ve bugüne kadar tanıdı- ğımız herhangi bir pudradan daha kuvvetli yapışır ve daha uzun za” man sabit kalır. Bu pudranın tene verdiği «fini matş güzellik ne rüzgârdan, ne yağmurdan, hatta sı- cak bir salonda saatlerce dans edil- diği halde terden kâf'iyyen mütees- sir olmaz. Hiçbir vakit burunda ve yüzde parlaklık izleri bırakmaz. Hemen bugünden bu yeni Tokalon pudrasını tecrübe ediniz. Diğer pudralardan tamamen farklı ola- rak mükemmelen yapıştığını göre- cek ve çok memnun kalacaksınız. NASIR İLACI KANZUK karır. Ciddi ve şayanı itimat bir nasır ilâendir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU - İSTANBU - İLAÇLARIN 9x SALIH NECATI İİ binasında liseler İİ teminatını da belli günden evvel okuldan elacakları yazıya göre Heeler mu- İnhisarlar U. Müdürlüğünden 1 — idaremizin Tekirdağ şarap fabrikasına, şarap fıçılarının istifi için şartnamesi mucibince «1500» törlü araba pazarlıkla satın alınacaktır. 2 — Pazarlık 20/4/937 tarihine tastlıyan sali günü saat 15 de Kaba- taş Levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. 3 — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabi- lir. 4 — İsteklilerin münakasa tarih'nden bir hafta evveline kadar fiat- | siz fenni tekliflerini İnhisarlar müskirat fabrikalar şubesine vermeleri ve münakasaya girebilmek için de münakasadan azami üç gün evveli- ne kadar verilen tekliflerin muvafık bulunduğuna dair mezkür şubeden vesika almaları lâzımdır. 5 — İsteklilerin kanunen kendilerinden aranılan vesaik ile yukarıda yazılı vesika ve 96 7,5 güvenme paralariyle birlikte tayin edilen gün ve | saatte adı geçen alım komisyonuna gelmeleri ilân olunur, (1194) © 10000 metre Ame I — Şartnamesi mı necaktır. II — Pazarlık, 19/1V/8: taşta Levazım ve Mü TI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte © 7,5 güvenme peralariyle birlikte adı geçen komisyon: eleri ilân olunur. (1825) an bezi pazarlıkla satım alı- t 15 de Kaba- zartesi günü s pi 6000 Kilo Bel ipi 4000 > Kalın kınnap 5000 Baş ipl I — Yukanda cins ve miktarı yazılı üç kalem malzeme şartnameleri muci- bince pazarlıkla satım ahmacaktır. TI — Pazarlık 13/1V/937 tarihine rastlayan salı günü saat 15 de Kabataşda Levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda, yapılacaktır. Hi — Şartnameler parasız olarak herçün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 54 7,5 güvenme pa- ralarile birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1795) * 1700 Ayak yerli siyah deri 100 > » Lâcivert deri 100 ” » Vişne deri 100 > > Neftideri 10000 Metre 35 m/m genişliğinde beyaz cilt şeridi 800000 Adet siyah renkli küçük kapsül I — İdaremizin kutu fabrikası için yukanda cins ve miktari ya e matbuaya mahsus levazım örnekleri muribince pazarlıkla satın alınacaktır, II — Pazarhk, 24/1V. tarihine rast'ıyan cumartesi günü saat 10 da Kaba- faşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IrI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte © 75 güvenme paralarile birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1968) * 200 metre 50 M/M lik yassı kayış EE» , Bütün dünyanın en müessir ilâcıdır, Ameliyatsız memeleri mahveder, lira muhammen bedelli (2) adet elâva- | Sahife 11 A kanı ağrıyı derhal keser. Betonarme Köbrü İnşaatı Eksiltme ilânı: Nafia vekâletinden: 26/4/93T tarihli pazartesi günü saat 15 do Nafia vekğletinde şose ve köp- rüler Reisliği Eksi komisyonu odasında 68000 lira keşif bedelli Sivas Vilâyeti dahilinde ve Sivas - Koyulhisar ve Koyulhisar - Reşadiye yolları t rinde Yukarıkale ve Aşağıkale betonarme k üleri inşaatı kapalı zarf us le tekrar eksiltmeye konulmuştur. Eksiltme şartnamesi ve buna müteferri diğer evrak 340 kuruş mukabilinde şose ve köprüler relsliğinden verilecektir. Muvakkat teminat 4650 liradır. Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin mütes ahhitlik vesikasını ibraz ve bir teahhütte en az 30000 Jiralık köprü ve buna benzer inşaatı İyi bir surette yaptıklarını isbat etmeleri meşruttur. Teklif mektuplarını 26/4/937 pazartesi günü saat 14 de kadar komisyonumuğ relsliğine vermeleri lâzımdır. (830) (1905) M. M. Vekâletinden: 332 doğumlu ve bunlarla son yoklama görüp Askerliğine karar verilmis ve daha evvelki doğumlulardan olup muhtelif sebeplerle henüz Askerliklerini yap- mamış olan ihtiyat subay yetişecek kısa hizmetiilerden deniz sınıfına aynlan- lardan gayrisi ehliyetnameleri derecelerine göre aşağıda yazılı tarihlerde Asker- Miğini yapmağa başlayacaklardır. 936-937 ders yılında lise ve muadili ile daha yüksek mekteplerden mezun olacaklardan lâzımgelen evsafı taşıyanların da yoklamaları yapılarak Askere gönderileceklerdir. Yukarda yazılı şartları taşıyanların sevkedilmek üzere bu tarihlerden evvel İ bulundukları yerlerdeki Askerlik Şubelerine müracaatları ilân olunur. 1/Mayıs/937 Askeri ehliyetnamesi olmayanlar. 1/Temmuz/937 Orta Askeri ehliyetnamesi olan. 1/Eylül/937 Tam ehliyetnamesi olan. 1/İkinciteşrin /937 Yüksek Askeri ehliyetnamesi olan. Açık Eksiltme İlânı Haydarpaşa Lisesi Satınalma Komisyonundan: Haydarpaşa Hsesinde Devlet hesabına okuyan yatılı talebenin yalnız kumaşı okuldan verilmjik üzere a 180 çök 190 takım elbise dikişi açık eksilim:ye ko nulmuştur. a (664) (1965) 200 » 0: > > > 200 » 8 > yuvarlak kayiş 1 — Yukarda mikdar ve eb'adı yazılı yassı ve yuvarlak kayış pazarlıkla satın alınacaktır. 2 — Pazarlık 13/1V/937 iarihine rasllıyan salı günü saat 16 da Kabataşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komi unda yapılacaktır. 3 — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte $e 7,5 güvenme pa- ralarile brilikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1969) * 1 — Yaprak tütün bakım evi pencerelerine takılmak üzere 2 numaralı örneği mucibince 697 M2 tel kafes pazarlıkla satın alınacaktır. 11 — Pazarhk, 15/1V/937 tarihine rastlıyan Çarşamba günü saat 16 da Kaba- taşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım Komisyonunda yapılacaktır. HI — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 9t 7,5 güvenme pa- ralarile birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (2001) 1 — Yaprâk tütünlere ariz olan e. öldürmeye mahsus en müessir mar- ka 3460 litre mayi «Filit ve emsali müstahzaratş ile bu mayie aid 218 adet tu- tamba ve 22700 adet sinek kâğıdı pazarlıkla satın alınacaktır. 11 — Pazarlık 19/1V/937 tarihine rastlayan pezartesi günü saat 16 da Kaba- taşda levazım ve mübâyaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. HI — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatle X 7,5 güvenme pa- ralarile birlikte adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1983) İstanbul Kız Öğretmen Okulu Satınalma Komisyonundan: İstanbul Kız Öğretmen okulunun parasız yatılı ve pansiyon talebeleri için gerekli görülen 280 çift ayakkabı açık eksiltme ile alınacaktır. Beher çift ayakkabının muhammen bedeli 400 kuruş ve ilk teminatı 84 ?i- radır. Ekmiitme 16/4/887 perşembe günü saat 14 de İstanbul Kültür Direktörlüğü İstekliler müsmaneyi ve şartnameyi hasebesine yatırmaları ilân olunur. T POKER Tıraş bıçakları SERT SAKALLARI YUMUŞATIR. ve cildi pamuk gibi yapar POKER PLAY den alınız, Reçsteleriniz büyük bir dikkat, elddt bir İetikemetle hazırlanır. Eksiltme 24 Nisan 937 cumarlesi günü saat 10,30 da İstanbul kültür di, lüğü binası içerisinde toplanacak yüpılacaktır. Beher takım senin dikişi 8 ra hesabile mecmuunun tahmin bedeli 1520 liradır. İlk teminatı 114 liradır. İstekliler ilk teminatlarını Liseler muhasebeciliğine yelarmaları ve 2400 sayılı kanunda yanlı vesaikden maada cari sene ticaret odası vesikalarile bir- likte belli gün ve saatte komisyona gelmeleri, Şartname mektepte görülebilir. LAKSOJEN (1928) HAVA KORUNMASI Tabii müshil Temel ka'deleri ai Fiatı 50 kuruş Barsakları tamamile temizliyen ta bit ve mele milk gknletkinle. Yar İstanbul : HİLMİ Kitapevi nin harikası olan bu tabit çikolata Ankara : AKBA Kitapevi alınması en kolay ve en iyi bir müs- hildir. Tansyonları yüksek hastala Ta, kadınlara ve küçük yaştaki ç0- cuklara iimadla verilir. En küçük yaştaki çocuklar LAKSOJENİ çi kolata gibi lezzet ve iştiha ile yerler. Anglo - Amerikan Kütüphanesi BEYOĞLU TEPEBAŞI, Ne, 88 —— Dr. MEHMED İZZET Emrazı dahiliye ve sariye mütehassıs ? Cağaloğlu Nuruosma niye caddesi No, 17 Baha Bey Aparti- manı pazardan maada hergön 13 - 17 hastalarını kabul eder. Telefon; 23955 rai bul ve kuvvetli olur, sıdr, tom- il