30 Nisan 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

30 Nisan 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Sahife 16 öm Pudrası 'Terkibi altın kremli Kremi Terkibindeki husust mad- deyi haystiye dolayısile cildi besler, teravetini arttırır. Yeni bir ten yaratır. Venüs Kremi asri kadın güzelliği- nin bir tılsımıdır, 24 saat havalandırılmış fevkalâde ince ve hafif Ve- nüs pudrasile tuvalet gören bir cilt dünyanın en tarı vetli güzelliğini ifade eder. Son moda ve gayet cazip renklerile kullananları hay- rete düşürür. Dudaklarda 24 saat sabit : kalır, Şık ve kibar famliyaların kullan- dıkları ye Onbinlerce -kişl gibi sizde kul- lanınız memnun olacaksınız, Horoz markasına dikkat. NA w sıhhatinizi düzeltir, on derece teksit edilmiş bir tuz olmakla müşabih isimlileri ve taklitleri israrla reddediniz. MENEERİ ki arkadaş arasında — Azizim, bugünlerde seni keyifli görüyorum — Tabii değil mi, 11 mayıs yaklaşıyor. — O halde biletini aldın demek, — Evet, hem de dairha en büyük ikramiyeleri veren aldığıma seviniyorum. İnşallah zengin olacağım, sen de biletini ZENGİN gişesinden al ADRESE DİKKAT: İstimlâk dolayısile Eminönündeki gişemiz İSTAN- BUL - BAHÇEKAPI 4 ncü VAKIF HANİ KARŞISINDA 61/2 No. ya nak- letmiştir. Beyoğlunda, İstiklâl caddesinde, Fransız tiyatrosu yanında No, vayy YENİ ADRESİMİZE DİKKAT! Eminönü meydanmda Valide han altındaki mağazamızı istimlâk dolayısile İstanbul Balıkpazar Caddesinde 47 Numeroya taşındığımızı muhierem müşterilerimize arz ile eski teveccühlerini dileriz Tarağa isyan eden saçlar Ekseriya bulundukları yeri terketmek arzusunda olanlardır. Binaenaleyh Saçlarınızı itaate alıştırınız Bunun en iyi çaresi PERTEV BRIYANTINI kullanmaktır. Fransızca bilen iyi bir Türk ailesi yanında kalmak üzere FRANSIZCA MUALLIMESİ ARANIYOR Fransızca, ya ana lisanı olacak ve yahut pek mükemmel bilecektir. Ay- nı zamanda Almancayı da iyi bilenler tercih olunur, İsteklilerin tahsil ve tecrübe derecelerini mufassalan yazmaları ve varsa bonservislerinin birer suretini ve haklarında kimlerden ransenyöman alınabileceğini bildirmeleri, Adres: Kadıköyünde, Modada, Mektep sokak Kosta apartimanı No, 4 İstanbul Cümhuriyet Müddei umumiliğinden KABIZLIK HAZIMSIZLIK MiDE Ekşilik, Şişkinlik ve Yanmalarını giderir, Ağızdaki kokuyo, tatsızlığı ve dilinizdeki paslı- ğı defeder, Mide ve barsakları alıştırmaz. İştihanızı ve İ vadan dolayı dava arzuhali müddeanley- İstanbul İcra Dairelerine konacak 10 adet otomatik telefon makinası ile ve İ bünun tesisatı açık eksiltmeye ko ştur. Bedeli muhammen 385 liradır, Mu- vakkat teminatı 28 Mira #9 kuruş olup şartnameyi görmek isteyenler tatil gün lerinden maada hergün İstanbul Sirkeci Aşir efendi sokak 13 numarada Adli- yo Levazım dairesinde görebilirler, Eksiltmenin 13 Mayıs/938 cuma günü sa- at 14 de Adliye levazım dairesinde yapılacağı ilân olunur, (2396) Istanbul Deniz Ticarer müdürlüğünden Mayısın ilk haf sında Köstenceden 1600 göçmenin hayvan ve eşynlarile beraber bir yapurla Çanakkalenin Ece Abat İskelesine çıkarılmak üzere nakli- ne talip olan vapur idarelerinin 10000 liranım 95 7.30 teminatı muvakkatesi olan 750 liraya aid makbuz veya banka mektubu ile 2/Mayıs/938 pazartesi günü sa- * mw Miaareti Mildürlüğüne müracaatları ilân olunur. (2447) Allığı Her cildin rengine göre çeşitleri © mevcuttur. Yüze sürüldüğünde cilde fevkalâ- de tabli'bir renk verir; teni bozmaz; güzelleştirir. KİRPİK Sürmesi Asla yayılmaz ve gözlere zarar vermez, Venüs sürme sile tuvalet gören kirpikler büyür ye güzeileşerek kalp- lere ok gibi saplanır. mesinden: Naciye yünde İncirlide Gal Dİ i sine gönderilmiş İse de ybin merkür adresi terk ettiği ve elyevm nerede ikamet ettiğinin de meç- hul bulunduğu tebliğ varakasını müba- ri tarafından yapılan meşruhağtan ar- laşılmış olduğundan hakkında fânen teb- va ve muhake 30/5/583 5 e talikine ve bu husus için etmesine ve y mede bizi vekil göndermediği takd! hakkında gi- yab kararı verileceği ve bu bubdaki da- va arzu davet mahkeme duvarına asılmış olduğu ilân olunur, M. 1606 30 Nisan 1938 Kendinize acımıyor musunuz ? Bir tek kaşe NEVROZIN Alacak yerde bu ıstıraba katlan - mak ne demek ? Baş ağrısı Diş ağrısı Kırıklık Nezle, adale Ağrıları Bütün bunları en seri ve en kat'i şekilde kaşelerile geçer. İcabında günde 3 kaşe alınabilir, İsmine dikkat. Taklitlerinden sakınınız, I — Şartnamesi mucibince 20X25 — 27 ebadında 20,900,000 Mantar pazar- lıkla satın ahnacaktır, u Pazarlık 6/V1/938 tarihine rastlayan pazarlesi günü saat 14 de Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki ahım komisyonunda yapılacaktır. II — Şartnameler ız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — Eksiltmeye iştirak etmek İsteyenlerin mantar nümunelerini münaka- sa gününden evvel alım komisyonuna vermeleri lâzımdır. lerin pazarlık ieln tayin edilen gün ve saatte 9ç 7,5 güvenme paralariyle birlikle yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (2295- * I — Şartnameleri mucibince 150.000 adet 100 lük, 50.000 adet 50 lik tuz çuvalı pazarlıkla satın alınacaktır. TH — Pazarlık 2/V/938 tarihine rastii bataşta Levazım ve Mubayaat ari pazartesi günü sânt 16 da Ka- besindeki alım komisyonunda yapılacaktır. NI — Şartnameler par arak her gün sözü geçen şübeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte ©© 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur; «21674 * i — Şartname ve nümunesi mucibince 600 kilo kazan sakızı pazarlıkla tır, TI — Pazarlık 2/V/938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 15 de Ka- balaşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda “yapılacaktır. TI — Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabilir, IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte “6 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda âdı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (2108) e - ucibince 250.000 metre düz beyaz kanaviçe 5 I - nümünesi Kr pazarlıkla satın alınacaktır TI — Pazarlık 13/V/938 tarihine rast taşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Mr artnameler parasız olarak her Başmüdürlüğünden alınabilir n cuma günü saat 14 de Kaba- n komisyonunda yapılacaktır, gün sözü geçen şubeden ve İzmir IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 9; 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «2351» € : 1 — İdaremizin Çamaltı tuzlasından şartnamesi mucibince eksiltilip arttı- rılmak üzere A — Karadeniz ambarları için B — Akdeniz ve Adâlâr denizi Anb. için C — Marmara Denizi ve İstanbul Anb. için 23.000 Ton 16.000 5.000 » 54.000 ki cem'an 54.000 ton tuzun nakli pazarlık usuliyle ekslilmeye konmuştur, 11 — Pazarlık 16/V/938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat 14 de Ka- bataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. EL meler parasız olarak hergün İnhisarlar U, M. Levazım ve mü- bayaat şubesiyle İzmir, Ankara Başmüdürlüklerinden alınabilir IV — İstekillerin pazarlık içih tayin edilen gün ve saatte paralariyle birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilin * I — Şartname ve nümuüneleri mucibince 38X70 eb'adında 60.000 tabaka be- yaz tırtıklı âleminyum kâğdi pazarlıkla satın alınacaktır. 7,5 güvenme lumur. (2439) Matbuat Almanağı ÇIKTI! Kütüphanenizin en güzel eseridir. 1937 yılının tarihi, en meşhur muharrirlerin makaleleri - Gün- delik, haftalık aylık gazete ve mecmualarda İsimlerini gördü- ğünüz bütün muharrirlerin re- simleri, istatistikler - Faydalı bil- giler. Fiatı 50 kuruştur Bütün kitapçılardan arayınız Toptan satış yeri: İstanbul BASIN KURUMU » Taksim Il — Pazarlık 23/5/938 tarihine rastıyan pazartesi günü saat -14- de Kar bataşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacağtır. III — Şartname ve nümuneler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve santte 9e 7,5 güvenme pâralariyle birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (2471) * riname ve nümüneleri mucibince 100,50, 25 ve 15 santilitrelik rakı şişelerine mahsus (2.900) adet kasa pazarlıkla yaptırılacaktır. II — Muhammen bedeli beheri (150) kuruştan (4,350) lira ve muvakkat teminatı (325.25) Jiradır. HI — Pazarlık 12/V/938 tarihine rastlayan perşembe günü saat 14 de Ka- bataşta Levazım ve mübaysat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler her gün parasız olarak sözü geçen şubeden alınabilir, — klilerin puzarlık için tâyin edilen gün ve saatte © "7,5 güvenme paralairyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (2470) mmm İİİ İİ İ Sahibi Necmeddin Sadak Umumi neşriyat müdürü Şevket Rado Akşam Matbaası