17 Aralık 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

17 Aralık 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

17 Kânunucvvel 1938 Çıkaran: Sabiha Zekeriya Yok bahaşma zengin bir kütüphane sahibi olmak ister mi- siniz? Öyle ise size müjüeliyebiliriz: Sabiha Zekeriya senede 100 kitap çıkarmak üzere 10 ku: ruşluk cep kütüphanesi tesis etmiştir. Bu kitapların herbiri 64-96 sahileliktir ve on kuruşa satı- lacaktır. Sütün dünya klâsiklerini, fikir hareketlerini, meşhur eserleri, büyük adamların hayatım, ve sizi alâkadar eden her mevzuu ihtiva edecektir. Bu eserleri bir araya getirdiğiniz 2 man zengin bir kütüphaneye sahip olmuş olacaksımı Ebedi Şefimiz ATATÜRK'ün Ondan sonra ki- Cep Kitaplarının birincisi hayatma aittir. Cumartesi günü çıkacaktır. taplar biribirini takip edecek ve senede 100 kitap neşredilecek- Bu nefis sabun o kadar idarelidir Sıhhi sabunların, en meşhuru olan CADUM sabununu kullananlar, ayrı zamanda en ekonomik bir sabun olduğunu söyliyeceklerdir. Cildi mü kemmelen temizler, yumuşatır ve canlandırır. Lötif kokusu, fazla köpü- ğü son parçasına kadar devam eder Milyonlarca kadının istifade” ettiği sıhhat ve taravet kaynağıdır YA AİN Sümer Bank Karabük Demir ve Çelik fabrikalarından: Fabrikamız için lâzım olan 6000 ton dolomitin Bar- tın suyu boğazında Boğazköyü civarından ihracı, deniz tarikile Zonguldak veya Filyosa nakli ve vagona tahmili işi bir müteahhide ihale edilecektir. İsteklilerin tafsilâtı öğrenmek ve şartnameyi almak üzere 20/12/938 tarihin- den evvel Karabük Bürosu Müdürlüğüne müracaat etme- leri ilân olunur. Sümer Bank Karabük Demir ve Çelik fabrikalarından Fabrikamız için lâzım olan 40,000 ton kireç taşının Irmak - Filyos hattı üzerinde Balıkısık istasyonu yakının- dan ihracı ve Balıkısıkta vagona tahmili bir müteahhide ihale edilecektir. İsteklilerin tafsilâtı öğrenmek ve şart- nameyi almak üzere 20/12/938 tarihinden evvel Karabük Bürosu Müdürülüğüne müracaat etmeleri ilân olunur. İzmir Telefon müdürlüğünden: 1 — İdare ihtiyacı için muhtelif cins telefon kordonlarile makine aksa mı açık eksiltmeye çıkarılmıştır. 2 — Muhammen bedeli 739 (yedi yüz otuz dokuz) liradır. Muvakkat te minatı 55,43 (elli beş kırk üç) kuruş olup eksiltmesi 18 kânunusani 1939 Çarşamba günü saat 14 te İzmir Telefon müdürlüğü binasındaki satınalma komisyonunda yapılacaktır. 3 — Taliplerin muvakkat İ(eminat makbuz veya banka mektubu ile ka- huni vesaikle mezkür gün ve saatte komisyona müracaatları, 4 — Şartnameler her gün İzmir Telefon müdürlüğü ile İstanbul Mirlürüzü Tavazım âmirliğinde görülebilir. (8627) Telefon tir. Bu kitapları cebinize koyup vapurda, trende, yolda, kah- vehancde, hülâsa her yerde okuyabilirsiniz. Kitapçılardan aras yınız. İstanbu İsatış yeri Yeni kitapçı: PASTiIL KATRAN HAKKI Birinci kitap Cumartesi çıkıyor öksürükleri kökünden keser tecrübelidir YARIN-KURACAGINIZ-- EVİN: TEMELİDİR T.C. ZIRAAT BANKASI sa Dr. BESİM RUŞEN Cerrahpaşa Hastanesi Dahiliye Mütehassısı Çarşıkapı Tramvay Durak, Ahun Ap. 4 Dr. HORHORUNI Sirkeci Viyana Oteli yanındaki mu- ayenehanesinde hergün akşama kadar hastalarını kabul eder. * İzmir Telefon müdürlüğünde 1 — İdare ihtiyacı için muhtelif ebatta yüz adet tenkiyeli ağaç direk açık ekslitmeye çıkarılmıştır. 3 Muhammen bedeli 995 dokuz yüz doksan beş liradır. Muvakkai teminat 74,62 yetmiş dört lira altmış iki kuruş olup eksiltmesi 18 kânunusani 1939 çarşamba günü saat 10 da İzmirde telefon müdürlüğü binasındaki satın alma komisyonunda yapılacaktır. 3 — Taliplerin muvakkat teminat makbuzu veya banka mektubiyle Kâs nuni vesaikle mezkür gün ve saatte komisyona müracaatları. 4 — Şartnameler her gün İzmir Telefon müdürlüğü ile İstanbul telefon müdürlüğü levazım âmirliğinde görülebilir. (8625)