24 Kasım 1937 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

24 Kasım 1937 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

ÇŞUT Sahifa 12 ANADOLU Ğ üK d Pürjen Şahap İzmir birinci icra memurlu- ğundan: Komisyoncu Sakip ve Hayı- mın Karşıyakanın Bostanlı kö- yünde eturan Ali oğlu Etemden alacakları olan 5S0 lira ve ayrıca masraf alacağının temini tahsili için borçlu Etemin uhdei tasar- rufanda bulunan Bostanlı mev- kinde kâin 3676 metre terbiin- de ve 400 lira kıymeti muhem- meneli sebze bahçesinin dörtte biri 27-12-937 tarihine müsadıf Pazartesi günü saat 11 de açık artırma suretile satılığa çıkarıla- caktır, Bu artırmada gayri men- kul muhammen kıymetin yüzde 75 ini bulduğu takdirde en çok artıran taliplisi üzerine ihale olunacaktır. Muhamen kıymetin yüzde 75 ini bulmadığı takdirde en çok artıranın taahhüdü baki kalmak şartile satış 15 gün da- ha uzatılarak ikinci artırması 11-1-938 tarihine müsadif Salı günü saat 11 de yapılacak ve en çok artıran taliplisi üzerine ihale olunacaktır. İşbu kayri menkul üzerinde her hangi bir şekilde hak talebinde bulunanlar tarihi ilândan itibaren 20 gün zarfında ellerindeki — vesikalarile birlikte dairemize müracaatları lâzımdır. Aksi halede haklarıtapu siclile sabit olmıyanlar paraların pay- Taşmas ndan hariç bırakılacaklardır 962,5 dellâliye müşteriye aittir. Artırmaye iştirak etmek istiyen- lerin yüzde 7,5 pey akçesile veya banka itibar maktubunu hamilen birinci icra dairesinin 937/3547 numaralı dosyasına veya icra münadisine müracaat etmeleri ve şartnamesinin 7-12- 937 tarihinden itibaren herk-se açık bulundurulacağı ilân olunur. İzmir birinci icra memurlu- gundanı Ş K misyoncu Sakip ve Hayı- mın, Karşıyakanın Dedebaşı ma- hallesinin Dedebaşı caddesinde oturan Giritli Ali Şevki oğlu Hüseyin Hiüsnüden alacakları olan 120 lira ve ayrıca masrafın temini ili için borçlu Hüse- yin Hüsnünün uhdei tasarrufun- da bulunan Karşıyakanının De- debaşı Bostanlı sokağında kân 14 dönüm ve beher dönümü Tesiri tabii, İzmir 1 inci icra memurlu- ğgundan: Abdurrahmanın Emlâk ve Ey- tam Bankasından ödünç - aldığı paraya mukabil bankaya ipotek eylediği İzmirde Şehitler ma- hallesinin Gazhane sokağında kâin 1/2 vergi 3 taj Nolu eve kapıdan içeri girildikte Avrupa plâkasiyle mefruş bir sofa, sok da sağa nazır bir oda, ittisa- linde ikinci kata çıkılır merdi- ven ve badehu yine Avrupa plâ- kasile mefruş aralık, karşıda bir oda, bu odanın solunda bir mutbak ve mutbakta helâ ve tulumba suyu, karşıdaki odanın arkasında 3,75 metre murabba- ında ve Avrupa plâkasi rüş küçük bir avlu, kılan merdiven altında bir kiler, iki merdiven arasında bir oda. üst katta bir sofa, sokağa nazır iki oda bir balkon, arkada iki oda soldaki odanın üstünde merdivenle çıkılır. bir taraça mevcut olan kârgir ve kullanışlı ve stadyom yanında bulufan 2500 Lira kıymetindeki bu evin geçen sene yapılan satışı 2280 saydı kanuna göre geri bırakıl- dığı halde brinci sene taksit borcu muayyen vadesinde ö len: mediğinden bu hüküm ortadan kalkarak evin yeniden mülkiyeti açık artırma — süretile 844 numaralı emlâk ve eytam ban- kası kanunu mucibince bir de- faya mahsus olmak - şartile ar- tırması 21/12/937 Pazartesi günü sâat 14,30 da icra dairemiz içinde yapılmak üzere bir ay müd- detle satıl ğa konuldu. Bu artırma net'cesinde satış bedeli her ne olursa olsun bor- cun Öödenmesi tarihi 2280 nu- maralı kanunun meriyete girdiği tarihten sonraya müsadif olması hasebile kıymetine bakılmıyarak en çok artıranın üzerine ihalesi yapılacaktır. satış 844 numaralı emlâk ve eytam bankası kanunu hükümlerine göre yapılacağın- dan ikinci artırma yoktur. Satış peş'n para ile olup müsteriden yalnız yüzde iki buçuk dellâliye masralı alınır. İpotek sahibi alacaklılarla di- ve 35 lira kıymeti muhammeneli ve içinde bir kuyusu bulunan sebze bahçesinin yorısı 27/12/ 937 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 11 de açık artırma suretile satılığa çıkarılacaktır.Bu artırmada işbu gayri menkul mühsammen kiymetin * 75 ini bulmadığı takdirde en çok artı- ranın taahhüdü bakı kalmak şartile satış 15 gün daha uzatı- larak i artırması 11/1/938 tarihine müsadif Salı günü saat 11 de yapılacak ve en çok artı- ran taliplisi rine ihale oluna- caktır. İşbu gayri menkul üze- rinde her hanği bir şekilde hak talebinde bulunanlar tarihi i'ân- dan itibaren 20 gün zarfında el- lerindeki — vesikalarile birlikte dairemize müracaatları lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmıyanlar paraların pay- laşmasından hariç bırâkılacak- lardır. *6 2,5 dellaliye müşteri- ye aittir. Artırmaya iştirak et- mek istiyenlerin 97,5 pey ak- çelerile veya banka itibar mek- tubunu hamilen birinci icra da- iresinin 937/3375 No.lu dosya- sına ve icra münadisine müra- caat etmeleri ve şartnamenin 7-12-937 — tarihinden itibaren herkese açık bulundurulacağı ilân olunur. D Satılıkev | Güzelyalı tramvay caddesi 1027 numa, Godalı ve bü- tün konforü havi denize nazır ev satılıktır. Taliplerin mez- kür eve müra caatları ilân olunur. ğer alâkadarların — ve irtifak hakkı sahiplerinin gayri menkul üzerindeki haklarımı — hususle fa'z ve masrafa dair olan iddia- larını işba ilân tarihinden itiba- ren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte memuri- yetimize bildirmeleri icab eder. Aksi halde hakları tapu sici- lince malüm olmadıkça pavlaş: madan hariç kalırlar. 16/12/937 tarihinden itibaren — şartname herkese 'açıktır. Talip olanların yüzde yedi buçuk teminat akçası 'veya milli bir banka itibar mektubu ve 37/1231 dosya numarasile İzmir 1inci icra memurluğuna müracaatları ilân olunur. H.İş.No, 340 FotoÖOr İNÖNÜ Cad. No. 20 Atölyede En güzel pozlar çekilir. Amatör işler Temiz çabuk ucuz yapılır | Motör istiyenler okusun 9 beygir kuvvetinde Gorsley markalı bir motör satılıktır. Gör- mek istiyenler seyyar muhabiri miz B. Yusula veya Şemikler köyünde bahçesindeki adamına müracaat etmelidirler, rekleri rahatsız olanlara bile Doktorlar bunu tavsiye ederler. İzmir bir nci memurlu- ğundan: Kom syoncu Sakıp ve - hayi- mın Balçovaya tabi ılıcanın kâ- yA eşsiz bir müshildir. O kadar zararsızdır ki gebelere, kalp, bâbî ğıdhane mevkiinde oturan Him- met oğlu Mustafadan alacakları olan 73 lira ve ayrıca masrafın temini tahsili için borçlu musta- fanın uhdei tasarrufunda — bulu: nan ılıcanın kâğıdhane mevki- inde kâin 952 metre terbiinde ve bin lira kıymeti muhamme: neli bostan tarlasının yedi yüz yirmi payda beş yüz yirmi se- kiz payı 27-12-937 tarihine mü- sadif pazartesi günü saat 11 de açık artırma suretile satılığa çı- kanlacaktır. Bu artırmada işbu gayrimenkul kıymetin *6 75 ni bulduğu takdirde en çek art- ran taplisi üzerine ihale oluna» caktır.. Muhammen — kiymetin $ 75 ni bulmadığı takdirde en çok artıranın taahhüdü baki kal- mak şartile satış on beş gün daha uzatılarak iknci artırması 11-1-938 tarihine müsadif — salı günü saat 11 de yapılacak ve en çok artıran taliplisi üzerine ihale olunacaktır. İşbu — gayri menkul üzerinde herhangi - bir şekilde huk talebinde bulunan- lar tarihi ilândan itibaren 20 gön zarfında ellerindeki vesikar larile dairemize — müracaatları lâzımdır. Aksi halde hakları: ta- po scilie sabıt olmayanlar pa- ra'arın paylaşmasından hariç bı- rakılacaklardır. & 2,5 dellaliye müşteriye aittir. Artırmaya İşti- rak etmek isteyenlerin 96 - 7,5 pey a'çesile veya banka itibar mektubunu hamilen birinci icra dairesinin 937/4699 No.lu dos-/ yasına ve <cra münadisine mü- racaât e meleri ve şirtnamenin ” 7-12-937 tarihinden - itibaren 'her kese açık bulundurulacağı ilân olunur. Sıhhat Balıkyağı Norveçyanın halis Morina balıkyağıdır lki defa süzülmüştür. Şerbet gibi içilir Hamdi Nüzhet Çançar Sıhhat Eczahanesi Büyük Salepçioğlu hanı karşısında Başdurak — İzmir 1938 Modelleri geliyor Sevrole Otomobilleri Kuvveti çok, fiati az, masrafı az, mukavemeti pek çok ve cihanın en beğenilmiş otomobilleridir Yedek parçalar mevcuddur Oldsomobil otomobilleri de her türlü evsafı haiz, sağlam, elverişli, güzel ve lüks makinelerdir Izmir ve bölgesi bayii: O. Kutay Ü Birinci kordon telefon 2704