17 Nisan 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 11

17 Nisan 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 11

17 Nisan 1936 CUMHURİYET Denizyolları İ Ş L E T M E S1 Acentalan: Karaköy Köprübaşı TeL 42362 Sirkeci Mühurdarzade Han. Tel 22740 IZMIT POSTASI Bugünkü İzmit yolu postası yapılmıyacaktır. (2054) Ankara Birinci Sorgu HâkimHğinden: Zimmetine para' geçirmekten maznun olup meskeni bilinmemesi hasebile gaib sayılan ve hakkmda ihzar müzekkeresi bulunan Ankara Bele diyesi sabık tahsildarlarından yukarıda fotoğrafı bulunan Rüştünün Ankara 1 inci istintak dairesinde ispatı vücud etmesi veya meskenini bildirmesi C. M. U. K. nun 281 inci mad desine tevfikan ihtar olunur •821» «2015» Ankara Birinci Sorgu Hâkimliğinden: Rüşvet almak maddesinden maz nun olup meskeni bilinmemesi ha • sebile gaib sayılan Ankara sabık polis memurlarından Tireli Hasan oğlu 320 doğumlu yukanda fotoğrafı bulunan Mustafanın Ankara 1 inci istintak dairesinde ispatı vücud et • mesi veya meskenini fikan ihtar olunur. bildirmesi C. «819» «2013» M. U. K. nun 281 inci maddesine tev Ankara Birinci Sorgu Hâkim* liğinden: Ankara C. Merkez Bankası me • murlarmdan iken dolandıncılıktan maznun olup meskeni bilinmemesi hasebile gaib sayılan ve hakkmda ihzar müzekkeresi bulunan tstanbulIu 24 ağustos 317 doğumlu Halid oğlu yukanda fotoğrafı bulunan Mahmud Ziyaettin Halidin Ankara 1 inci istintak dairesinde ispatı vücud et • mesi veya meskenini bildirmesi C. M. U. K. nun 281 inci maddesine tevfi • kan ihtar olunur. «818» «2012» Ankara Birinci Sorgu Hâkimliğinden: Irza geçmek maddesinden maznun olup meskeni bilinmemesi hasebile gaib sayılan ve hakkmda tevkif kararı bulunan aslen Edirnenin Sel çukhatun mahallesinden yukanda fotoğrafı bulunan Salih oğlu 315 doğumlu Mehmed Alinin Ankara 1 inci istintak dairesinde ispatı vücud etmesi veya meskenini bildirmesi C. M. U. K. nun 281 inci maddesine tevfikan ihtar olunur. «822» 2016» Ankara Birinci Sorgu Hâkimliğinden: Irza geçmek ve gasb maddelerin den maznun olup meskeni bilinme • mesi hasebile gaib sayılan ve hak kında ihzar müzekkeresi bulunan Kırşehirin Tabaklar mahallesinden Hacı Kadir oğlu yukanda fotoğrafı bulunan Mehmedin Ankara 1 inci istintak dairesinde ispatı vücud etmesi veya meskenini bildirmesi C. M. U. K. nun 281 inci maddesine tevfikan ihtar olunur. «820» «2014» S an a; Perestiş ediyorum Tabıatın bahşettiği güzellığı kıy metlendırır. Esmer, kumral, sanşın her tene tevafuk eden yegâne kremdır. Lâtıf kokusile sevimli bir hava yaratır. Cilddeki leke, sivilce, çil ve buruşuklukları kâmılen gide rir. Genclık taravetirü haız yumu şak ve cazıb bir ten yaratır. KREM BALSAMİN YAĞLI Gece ıçın pembe renklı KREM BALSAMİN YAĞSIZ Gunduz ıçın beyaz renklı KREM BALSAMİN ACI BADEM Gece ıçin pembe renklı KREM BALSAMİN ACI BADEM Gunduz ıçin beyaz renkli Bütün tanmmış ıtrıyat ve tuhafiye mağazalarında vardır. I İstanbul Levazım Amirliği Satınalma Komisyonu ilânları INGiLiZ KANZUK Eczanesi Beyoğlulstanbul ^ ™ İnhisarlar tstanbul Basmüdürlüğünden; 1936 senesi haziranımn birinden 937 senesi mayısının nihayetine kadar Kasımpaşa ve Sirkeci tuz ambarlarına gelecek dökme veya çuvallı tahminen «2500» ton tuzun sahile yanaşacak mavna ve merakibi bahriyeden çıkarıhp vezni yaptıktan sonra ambarlarda gös terilecek mahallere nakil ve istif veya boşaltılması ve ayni «uretle ambarlardan çıkacak tuzlarm dahi «dökme ise çuvallanarak» mavna vesair merakibi bahriyeye tahmil ücreti nakliyesi 6 nisan 936 gününden itibaren «20» gün müddetle ve şartnamesinde yazılı şart • lar mucibince açık eksiltmiye konulmuştur. Eksiltme 27/4/936 gününe musadif pazartesi saat o.n iiçte Kabataşta İnhisarlar Başmüdi riyetinde müteşekkil Komisyon muvacehesinde yapılacaktır. Ek siltmiye girmek istiyenler o güne kadar tatil günlerinden başka hergün çalışma saatlerinde şartnameyi görebilirler. Eksiltmiye girebilmek için muhammen nakliyesinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçesini önceden Başmüdürlük kasasma yatırmalan ge • rektir. (1803) İdareleri İstanbul Levazım âmîrliğine bağlı müesseseler için «24000» kilo taze bakla, «26500» aded enginar, «22000» kilo se • mizotu, «15000» kilo bezelye, «5000» demet dereotu, «33500» aded marul,«9000» demet maydanoz, «32000» aded yeşil salata, «17000» demet taze soğan 27 nisan 936 pazartesi günü saat 15,30 da Tophanede Satınalma Komisyonunda kapalı zarfla ek siltmesi yapılacaktır. Hepsinin tahmin bedeli 6287 lira 50 kuruştur. İlk teminatı 471 lira 56 kuruştur. Şartnamesi Komisyonda görülebilir. tsteklilerin kanunî vesikalarile beraber teklif mektublarını ihale saatinden bir saat evvel Komisyona vermeleri. j îşte ufak, fakat parlak bir ızdıvaç tahayyulunde bulunan bir genc kız içm çok manidar üç kelime... Bir erkek; daıma tatlı, yumuşak ve beyaz bir cildin ve nazik bir tenin miknatisî tesiri altmda cezbedılmeğe meyyaldir. Zamanımızda her kadın, beyaz rengındeki (yağsız) TOKALON kremini kullanarak sehhar sevimlıliğini çabucak fazlalaştırabilir. Yalnız üç gün zarfında daha cazib bir tahavvül göze çar par, cild yumuşayap beyazlanınca açık mesamat, siyah benler ve yorgunluk izleri de yavaş yavaş zail olurlar. Bir erkeğin hararetli aşkına nail olmanızı arzu ediyorsanız bu basit tedbiri tecrübe ediniz. Modern ve Stil Güzel Mobilya Meraklılarına Galatasaray Lisesinden: Beher kilosunun . #» *, «t <% & n Kilo narh f iatı Tutarı İlk teminat K. S. Lira Lira 15000 Ekmek 11 50 1725 130 Galatasaray Lisesinin mayıt 936 sonuna kadar ihtiyacı olan ve miktarile narh fiati ve muhammen tutarı ve ilk teminatı yukanda yazılı bulunan ekmek açık eksiltmeye konulmuştur. Eksiltmesi İstanbul Kültür Direktörlüğü binasında Liseler Muhasebeciliğinde toplanan Komisyonda 29/4/936 çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. İstekliler şartnameyi görmek üzere Okul tdaresine ve eksiltmiye iştirak için de o günde açık eksiltme şartnamesinde yazılı vesaikle Komisyona gelmeleri. (1958) ;«ı BAKER HAYDEN ve eski Mağazalarında yeni açılan ziyaıet ediniz Beyoğlunda Mobilya Salonlarını Teşhir edilen bStun mobilyalar, emsalıiz bir nefasette ve fiyatlar rekaber kabul etmez derecededir Belediyeler Bankasından :l 1 Ankarada Cumhuriyet caddesinde Hukuk mektebi önündeki arta üzerinde yaptırılacak Belediyeler Bankası binasının götürv olarak ve (anahtar teslimi) suretile inşası, kapalı zarf usulile ve 20 gün müddetle eksiltmiye konulmuştur. 2 Binanın muhammen kıymeti 357.257 üç yüz elli yedi bin iki yüz elli yedi liradır. 3 Eksiltme, Ankarada Belediyeler Bankası Genel Direktörlük binasmda 29 nisan 1936 çarşamba günü saat 14 te Banka Idare Meclisi huzurunda yapılacaktır. 4 İstekliler bu işe aid eksiltme şartnamesini, mukavele projesini, fennî, umumî ve hususî ve malzeme şartnamelerile sair cedvel ve evrakı «50» elli lira bedel mukabilinde Ankarada Belediyeler Bankasından ve tstanbulda Galatada Bahtiyar hanında 22 numarada mukim bina proje mimarı Seyfi Arkandan alabilirler. 5 Eksiltmiye girebilmek için, isteklilerin: A) Türk vatandaşı olması. B) En aşağı iki yüz bin liralık bir binayı muvaffakiyetle başardığına dair salâhiyetli makamlardan alınmış musaddak bir vesikayı haiz bulunması. C)' Musaddak ehliyeti fenniye vesikasım hâmil bu lunması. D)' 357.257 üç yüz elli yedi bin iki yüz elli yedi lira muhammen bedeli olan bu işi halen yapabilecek malî bir iktidarda olduğuna dair Bankalardan bir vesika almış bulunması. E), Maktuan 18.100 on sekiz bin yüz liralık muvak kat teminat vermesi. G)' İsteklilerin beşinci maddede yazılı vesikaları ek siltme gününden bir gün evveline kadar bankaya ibraz ederek kabul ve tasdik ettirdikten sonra teklif zarfları içerisine koymaları. 6 r İsteklilerin teklif mektublarmı eksiltme günü azamî saat 12 ye kadar, ihale sartnamesinde yazılı şartlar dairesinde ve makb'uz mukabilinde Bankaya tevdi etmiş bulunmaları şarttır. «765» (1864) Dikimevlerinde bulunan .75 ton pamuklu kırpıntının kapalı zarfla ihalesi yapılamadığmdan 20 nisan 936 pazartesi günü sa at 15 te Tophanede Satınalma Komisypnunda pazarlıkla tatı lacaktır. Tahmin bedeli 11250 liradır. ilk teminatı 843 lira 75 kuruştur. Şartname Komisyonda ve kırpmtılar Dikimevlerinde görülebilir. İsteklilerin belli saatte Komisyona gelmeleri. «487» (2002)' **» Trakyada bulunan kıtaat için müteahhid nam ve hesabına 330,100 kilo buğday kırdırılması 17 nisan 936 cuma günü saat 11 de Tophanede ST. AL. KO. da pazarhğı yapılacaktır. Tahmin bedeli 3685 lira 23 kuruştur. Son teminatı 552 lira 78 kuruştur. Şartnamesi Komisyonda görüle bilir. İsteklilerin belli saatte Ko. na gelmeleri. «494» (2027) Tediyatta Kolaylık İstanbul Harici Askerîl KITAATI İLÂNLARI | 12,000 fincan ve 12,000 mes net pazarlıkla satın ahnacak • tır. Beher fincanın mesnette beraber muhammen değeri 32 ku ruştur. Muvakkat teminat 288 liradır. İhalesi 20 nisan 936 pa zartesi günü saat 16,30 da Çorluda Satınalma Komisyonunda yapılacaktır. Şartname ve evsaf ını görmek istiyenlerin hergün İstanbul Levazım Âmirliğile Çorlu Satınalma Ko. na müracaat edebilirler. İhaleye iştirak ede • ceklerin de muvakkat teminat larile birlikte yukanda belli gün ve saatte Çorluda Kor. Satınal ma Komisyonuna müracaatlerî. «651» (2034) *** Bir metrosuna biçilen ederi 550 kuruş olan dört ilâ beş bin metro hâki gabardin kumaş ka palı zarfla eksiltmeye konulmuş tur. İhalesi 2 mayıs 936 cumar tesi günü saat 11 dedir. Şartnamesi 138 kuruşa M. M. V. Satınalma Komisyonundan alınır. Eksiltmeye girecekler 2062 lira 50 kuruşluk teminat mektub veya makbuzlarile kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı belgelerle birlikte teklif mektublarmı ihale saatinden bir saat evvel Ankarada M. M. V. Satınalma Komisyonuna vermeleri. «653» (2064) FEVKALADE BiR FIRSAT! " G A L E R l D ö M Ö B L n (Eski Salih ve Mıgırdıç Ticaret Evi) Mefruşat ticarethanesi şirketinin feshi münasebetile önümüzdeki Pazar günü mevcud bütün eski ve modern mobilya stoklarımn açık arttırma ile satışına başlanacağı muhterem halka tebşir edilir. Tekmil eşya listesi cumartesi günkü gazetelerde ilân edilecektir. Amatörler için cidden şayanı istifade bir fırsattır. Her sabah aç karnına bir kahve kaşıgı alınız Kabızlığı Hazımsızlığı defeder Deniz Levazım Safınalma Komisyonu İlânları Millî Müdafaa Vekâleti Deniz Satınalma Komisyonu Reisliğingiderir Ağızdaki tatoızlığı den: ve kokuyu izale 1 Tahmin edilen bedeli eder 108,000 lira olan 300 ton kalın H O R O8 benzinin pazarlıkla münakasası markalı ambalâ24 nisan 936 cuma günü saat on jına dikkat dörtte Ankarada M. M. VekâleDeposu: ti binasında yapılacaktır. MAZON ve BOTTON 2 (340) kuruş mukabilinde Ecza deposu şartnamesini almak istiyenlerin Yenipostane arkası hergün ve münakasasma gireAşiref. sok. No. 47 ceklerin de yevmi mezkurda (6650) liralık teminat mektub ları ve 2490 sayılı kanun hü kümleri dahilinde gereken vesikalarile Komisyona müracaatle ri. (1959) Sahib ve Batmuharrirl Yanua Nadi ümumi netrtvatı idare eden Ycat Müdüru: Hikmet Münif Hafbaacüik ve Nesriyat Türk Anonim Ştrketi istanbul Mide ekşilik ve yanmalarını Grip Nevralji Baş ve Diş ağrıları • Artritizm Romatizma KAL K A ŞE İNA