3 Mayıs 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

3 Mayıs 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

10 CUMHURÎYET 3 Mavıs 1936 SPORCULARA MUJDE 19 3 6 HARLEYDAVIDSON (162000) metrelik neşriyat için R. C. A. 9 lâmbah yeni radyosunu takdim ediyor Sağlamlık, rahatlık, sür'at ve iktısad; Motosikletleri geldi HARLEYDAVİDSON Motosikletlerinde bulacaksınız RAHATUK Yeni modelleri meşherimizde görünüz Müsaid tediye şeraiti HARLEYDAVİDSON BEYOGLU: İSTİKLÂL CADDESİ 239 O.T.T.A.S SA6LAMLIK SÜRAT Güzelligin ve sıhhatin en büyük imtihanını dişler geçirir İnci gibi Parlak, Temiz, Güzel, Sağlam, Muntazam, Bembeyaz Dişler: Güzelligin Aynasıdır Kapalı Zarf Usulile Eksiltme İlânı Tekirdağ Belediyesi Başkanlığmdan: 1 Eksiltmiye konulan iş: Tahminen 320 hektarlık Tekirdağ kasabasının halihazır harita ve müstakbel plânının tanzim ve tersimi işi. Tahmin edilen bedeli: «9600» liradır. 2 Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır: A Hususî şartname B 2290 sayılı yapı ve yollar kanununun emrettiği halihazır ha rita ve müstakbel şehir plânlarına aid fennî şartname. C Mukavele projesi İstiyenler bu şartname ve evrakı Tekirdağ Belediyesinde Eksiltme Komisyonunda görebilirl«r..o < mn ,„.•* .> ...3 Eksiltme günü 8/5/936 cuma günü saat 15 te Tekirdağ Belediye Encümeni odasmda yapılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmiye girebilmek için 720 liralık muvakkat teminat varakası ve bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır: Bu işe girecek isteklinin şehircilik ve haritacılık işlerinde ihtisas sahibi olması ve böyle isleri yaptığına dair noterlikçe musaddak fotoğraf lı ehliyetname ve Ticaret Odası vesikalarını eksiltme gününden sekiz gün evvel Tekirdağ Belediye Başkanlığına müracaatle kaydettirmesi lâzımdır. 6 Teklif mektubları yukarıda «3» üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Tekirdağ Belçdiye Başkanlığına getirilerek Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet «3» üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. 7 Tayin olunan eksiltme gün ve saatindfr Encümen huzurunda açılacak teklif mektublarından en müsaidi haddi lâyık görülürse kat'î ihale yapılacaktır. (2127) Rekabet kabul etmiyen bir fiat Iyi bir radyonu* aile yuvasına neş'e getirdiğini kimse inkâr edemez. Bilhassa bu radyo R. C.A. gibi teknik itibarile bütün radyolara iistün bir mükemmeliyette olursa en müşkülpesendlerin bile diyeceği kalmaz. Geliniz, dinleyiniz, sesinin ahengine, musiki nağmelerini nakildeki sadakatine hayran kalacaksınız. İnsan dimağı gibi işliyen bir makine, insan gözü gibi istasyonları ayar eden bir göz. Tamamile çelik lâmbalar. 0. T. T. A. Ş. Beyoğlu, İstiklâl caddesi Tokatlıyan karşısmda SAMSUN HALKEVİ PROJE MÜSABAKASI Cumhuriyet Halk Partisi Samsun İl Yönetim Kurulu Başkanlığmdan: Sarmunda yapılacak Halkevi binası avan projesinin hazırlanmasî diplomalı mimar ve mühendisler arasında müsabakaya konmuştur. Müddet 30 mayıs 936 ya kadardır. Birinciye 1000, ikinciye 500 lira mükâfat verilecektir. Şartname ve vaziyet plânı Samsun, Ankara, İstanbulda Halkevleri Başkan • lıklarmdan temin edilebilir. (2163) Ayni parlak neticeyi siz de RADYOLİN kullanarak temin edebilirsiniz. Yalnız sabah akşam günde iki defa kullanmayı unutmayınız. Tahmin Bd. Lira K. 50 ton kalın benzin 17750 00 Miktarı Cinsi Sayın müşterilerine, ayakkabı aldıklannda sağlamhğı ve şıklığı teminatlı olan ve her hususta memnuniyetlerini temin eden N. AMİRALİS kundura almalarım tavsiyeyi kendisine vazife sayar Şehrimizin tanınmış büyük kundura mağazası "\ H U S U S î C i N S I Deniz Levazım Satınalma Komisyonu İlânları I M. teminat Eksiltme gün ve saati Lira K. 1331 25 4 mayıs 1936 pazartesi saat14 75 ton ince benzin 29250 00 2193 75 » » » » 14,30 Yukarıda yazılı iki kalem benzin yazılı gün ve saatlerde kapalı zarf suretile ahnacaktır. Şartnamesini görmek istiyenler hergiin ve eksiltme için müracaat edeceklerin yazılı muvakkat teminat mak bu veya mektublarile kanunî belgeleri ve teklifi muhtevi mazruf Iarı belli saatten bir saat evvel Kasımpaşadaki Komisyon Başkan lığına vermeleri. İnce benzinin şartnamesi 146 kuruş mukabilinde ahnabilir. (1977) Sipariş atölyemiz için beklediğimiz Uzman Paristen geldi. En güzel, en zarif ve en şık elbise ve şapka ancak Enstitümüzde yapıl maktadır. «873» (2208) Ismet Kız Enstitüsü Direktörlüğünden: Istiklâl caddesi No. 367 HEMORRON Ameliyatsız Basurları Tedavi edertestri katîdir.. Karacabey Merinos Yetiştirme Çiftliği Müdürlüğünden: 1 2 Merinos Yetiştirme Çiftliği için ahnması 5/5/936 da açık eksiltmiye konulan bir mikroskop ve mikrofotograf ve alâtı baytariye ihalesi hükümsüz sayılarak aşağıdaki şekilde yeniden ilân edilir. Çiftlik için «bin altı yüz doksan» lira «otuz beş» kuruş muhammen bedelli mikroskop ve mikrofotograf makine ve teferrüatile «üç bin yirmi dört» lira «seksen» kuruş muhammen bedelli alât ve eczayi baytariye ahnması yeniden ayrı ayrı a • çık eksiltmiye konmuştur. Eksiltme 13 mayıs 936 tarihine musadif çarşamba günü saat on beşte İstanbul Baytar Müdürlüğü binasında teşekkül edecek Merinos Çiftliği Satınalma Komisyonunca yapılacaktır. Istekliler mikroskop ve mikrofotograf için «yüz yirmi sekiz» liralık ve alâtı baytariye için de «iki yüz yirmi yedi» liralık muvakkat teminatlarını mahalli Malsandıklarına yatırıp makbuz ibraz etmeleri veya banka mektubu getirmeleri. İstekliler bu işlere aid malî, fennî şartnamelerini İstanbul Baytar Müdürlüğü ve yahud Karacabey Harasında Merinos Çiftliği Müdürlüğünden istemeleri ilân olunur. (2306). İzmir Hususî Muhasebe Müdürlüğünden: *«* Izmit Üssübahri Satına!ma Komisjonundan: Yangın için b»r aded moto pomp, hortum Ve buna müteferri malzeme S mayıs 936 salı günü saat 15 te pazarhkla ihale edilecektir. Bu motör ve levazımatın İstanbul itfaiyesinin şart ve ev saflarına uygun olması şarttır. Fazla tafsilât için İzmitte Tersanekapısmdaki Komisyonumuza müracaatleri. (2187) 1/5/936 tarihinden itibaren teşrinievvel 936 gayesine kadar 6 ay 3 müddetle kiraya verilmek üzere arttırmıya çıkarılan ve 5005 lira bedelle pey altında bulunan Ağamemnun ılıcalarının arttırması 4 18/5/936 tarihine kadar 15 gün müddetle ve pazarlık suretile uza tılmıştır. Arttırma şartlarını görmek istiyenlerin hergün Muhasebei Hususiye Müdiriyeti Varidat dairesine ve pey sürmek istiyenlerin de 18/5/ 5 936 pazartesi günü sabah onda Vilâyet Daimî Encümenine müra caatleri ilân olunur. (2389) ı