15 Haziran 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

15 Haziran 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

Yeni Amerikan yıldızlarından Barbara Li Amerikan yıldizı Cun Nayt evinin bahçesinde çiçek - topluyor l Kısa Haberler I ismindeki hususi * Karolina yatiyle bir seyahata çıkmış olan Duglas Feyrbanks, Sıngapurda iken bir telgrafla Holivuda çağrıl- mıştır. Duglas bu telgraf üzerine Holi - vuda telefon ederek telefonla gö - rüşmüş, sonra tayyare ile dönme - ğe karar vermiktir. Fakat bu uzun seyahati yapma - ğa razı olan bir pilot — bulamadığı için gene yatla dönmeğe mecbur olmuştur. * Fransız muganniyesi Mariyan lsvald, Jan Rişpen'in “Ökse,, ese - rinin mevzuiyle yapılacak filmde baş rolü alacaktır. * Meşhur dansöz Arjantina film çevirmeğe başlayacaktır. lk fi- mini Holanda da yeni kurulan bir sinmca şirketi hesabına oynaya - caktır. Filmin mevzuu İspanya tarihine dairdir ve ikinci Filip zamanında geçmektedir. * Fazla vergi istenmesi yüzün - den 1 “vuttaki stüdyoların baş- ka bir yore taşınması mevzuu bahsoluyo*du. Fakat bu hususta- ki kanun kabul — edilmediği için bu ihtimal ortadan kalkmıştır. * Marlen Ditrihin çevirmeğe başlamak üzere olduğu filmin adı “İnci gerdanlık,, adını taşıyor. * Levis Ston mukavelesini üç se- ne için yenilemiştir. Bu mukave - lenin müddeti bittikten sonra sine- madan çekilecektir. Ne zaman boşanacaklar? Holivutta bu çeşit bir kumar varmış! Holivudda sirema yıldızları a - rasındaki evlenmelerin pek kısa örmürlü olduğu herkesçe biliniyor. Bunun bilinmiyon — bir tarafı bo - şanmaların tamamiyle harici se - beplerle olduğudur.. Bir Amerikan gazetesinin yazdığına göre boşan- malar şundan oluyormuş: Holivudda iki yıldız evlendiği za- man bir çok kimseler yeni evlile - rin ne zaman boşanacakları hak - kında bahse girişmektedirler. Böy- lece bahis tutuştnuş ve bazan bü - yükçe bir parayı tehlikeye koy - muş olan bu adamlar bahsi kay - betm-raek için karı koca arasını açmağa çalışmakta, imzasız mek - tuplar göndermekte, velhasıl türlü türlü hilelere baş vurmaktadırlar. Yıldızların sıksık boşanması bun - dan ileri geliyormuş. Cin Harlu ile kocası Nal Ros - son'un araları da böyle bir bahis yüzünden mi açıkdı dersiniz?. Sa- rışın yıldız kocasından ayrılmak - tadır. Vilyam Povel söyleniyor.. Eğer bu evlenme haberi doğru çıkarsa henüz 24 — yaşında olan Cin Harlu, dördüncü defa evlen - miş olacaktır. ile evleneceği MA Norma Şirer Konstans Benet Te