2 Eylül 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

2 Eylül 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

Dün Burgazda yüzme (yarışları ıldı. Yarışlar, Burgaz spor kulü - ün yeni hazırladığı yüzme havuz « larında ve çok muntazam cereyan et- Bir çok yerlerde Hava kürümu- nun menfaatine yağlı güreşler yapı - yorlar. Bunu nazarı (itibare alan Karagümrük C.H.P, üyeleri bu işe te şebbüs etmişler ve pazar günü Kâra « gümrikte C. H. P, yatında yağlı peh- livan güreşleri yapılmıştır. Neticede başa güreşen pehlivanlar. berabere kalmışlardır. Toplanan paralar Hava kurumuna verilmiştir. Büyük bir kalabalık tarafından takip edilen bu yarışların teknik s0 - muçları şunlardır, ! 50 metre küçükler: Kınalıadadan © Münir birinci, Burgazdan Yorgo Ikin- ei, Burgazdan Bubi üçüncü, 100 metre mete EKmalıdan Nİ - GALIP yazi birinci, Burgazdan Andoni ikin. di, Kımalıdan Münir üçüncü, Feneryılmaz © Metre Bayanlar: (Burgaz ” dan Bahri birinci, Eva ikinel, Rila &- Anadoluhisar Dün aKragümrük alanımda yapı « lan bü maç çok güzel ve hararetli ol « muş Anadoluhisarlılar çok güsel bir oyunla Feneryılmazı 9 - 4 yenmişler - dir. Feneryılmaz da fena bir oyn oy» namadı ise de takımında bir kaç oyun cüsünün eksikliği yüzünden bu netice. yi alabilmişti, l 200 metre serbest: oHeybeliden Nuri birinei, Kımalıdan Niyazi ikinci, i Kmalıdan Münir üçüncü. 800 metre: Burgazdan Andoni bi. fi İ rinei, Bınalıdan Faruk ikinci, İ 100 metre bayanlar: o Burgazdan İzilda birinei, Sofiya ikinel, Hava kupası maçları (Baştarafı 8 incide) ta gidiyor. Sarı kırmızılıların akını biribirini kovalamakta bü akınlarda Mömanrmizi biriktirmiş olan o « Danyal biraz aksıyor. Devrenin ot - küyucularımızdan bunları eiltlet - talarınna doğru Doğan sakatlanıyor. mek istiyenler: Kadri yerini alıyor Tevfik de beke ge gçiyor. Birax sonra bir tekme yiyen Eylülün 15 nel günü akşamına kadar Ankara caddesinde (Vakit Serseriler yatağı ciltleniyor HABKR — Atsam Pafam urgaz Karagümrükte | üsküdar- Şişli adasında Hava kurumunun pan ekzema © Yüzme yarışları İnn EA m şleri A NK A R A IM A R yapıldı güreşier Üsküdar halkevi #po? kollarının birin <İ İutbol takımları Csküdar alanmda karşılaşmıştır. Birinei o haftâym baş. lar başlamaz Şişli gençlerinin ocanla| başla çalışmaları göze (o çarpıyordu. Müsabakada Fahri Bahaddin çok muvaffak oluyorlardı, Üsküdarrın da «ol açığı en İyi oyuncusu, Birinci haf. taym 2 « 0 Şişli kolunun galibiyetiyle bitmiştir. İkinci haftaym Üsküdarlı « lar rüzgürt arkasına alarak canlı öy « namıya başladılar ve yaptıkları beş akımın biri sayrile neticelendi ve maç ta Şişli kolunun Üstün oyunuyla 2.1 bitmiştir. Müdürlüğünden: 1— Eksiltmeye konulan iş: Ankara mezarlık duvarı in- şaatı olup keşif bedeli 67871 lira 50 kuruştur. 2 —Bu işe ait evrak ve şart- nameler şunlardır: A. Eksiltme şartnamesi, B. Mukavele projesi. C. Nafia işleri şeraiti umu- miyesi. D. Umumi şartname. E. Keşif cetveli. F. Proje. isteyenler bu evrakı 3 lira bedelle imar Müdürlüğünden alabilirler. BOKTOR Kemal özsan Ürolen « Operatör Bevliye Mütehassısı Kraköy - Ekselelyor o mağasası yanında. Her gün öğleden sönra 3sden 8'e kadar. Tel: 41235 kütüphanesine bir numara muka - bilinde birakmalıdırlar. Bu tarih . ten sonraki müracatlar kabul edi - lemez, Ciltleme Ücreti 10 kuruştur, Münevver de sahayı terkediyor. Ye « rine Necdet geçiyor sağ açığa da Do - gan giriyor. Bu ara bir Şişli akını ni Sarı kırmızılılar kornere atiyorlar, © Atılan korner netlcesiz kalıyor. Dev - renin sonlarına (doğru bir kornerde | Şişliye oluyor. Çekilen kornerle bera- ber devre de sıfır sıfır beraber biti - yor. Bu devre iki takım seri ve ener - jik bir oyun oynuyorlar. k İkinci devre rüzgâr Galatasarayın aleyhine, bununla, , beraber güzel ve © düzgün oynıyan Galatasaray müdafa- ası topu daima kalesi önünden uzak « laştırmakta ve oyunu Şişli misıf sa - hasında oynattırmakta. Bu anda gü - zel bir Galatasaray akını görüyoruz. Necdetin çektiği şütü avuta gidiyor. Bu devre birinci gibi Sarı kırmızılılar rın hâkimiyeti altında geçiyor. Üstüs « te çekilen şütleri Şişli kalecisi, güzel oyunu ile karşılıyor ve gol yapılması. na mâni ölüyor. Galatasaray muhâcimleri kaleci İle karşı karşıya kalıyor Topu avuta atıyorlar. Şişlililer de bir ara kendi « lerini bu çemberden kurtarıyor ve sarı kırmızılıların kalesine kadar akı eksiltmeye konmuştur. favulden Şişlililer istifade edemiyor- lar. Galatasaray kalecisi Necdet gil - zel bir oyun oynuyor. Çekilen şütleri gayet sakin ve soğuk kanlılıkla kar - şılıyor. Sarı kırmızının müdafaası to- pu çabuk kalesi önünden uzaklaştırı » yor. Bügün Lütfi ve haf (hattı güzel oynuyor. Bilhassa santrhaf Fahir ka » le önünde iki güzel kurtarış yapiyor. Terfik de epey zamandır oyun oyna » mamış olmasına nazaran (Muvaffak oluyor. Yerinde çıkışları var. Yalnız biraz ağırlaşmış, Sarı kırmızılıların akınını muka - | tar. bil müdafaa kornerle kesiyor. Bunu diğer bir korner ediyor, Seme - su: resiz neticelenen ey e sol- 4 Muvakkat garanti 133 ra top ortalarda. Topu kapan Gündüz Kılıç, Ferdi bir akım ile 25 ine dakika bilinde komisyona vermeleri, tur. yapıyor. Oyun gene heyecanlanıyor | tuplariyle komisyona gelmeleri. ve serileşiyor. Sarı kırmızılıların bir akımını favalle kesiyorlar. İbrahimin çektiği şüt avula gidiyor. Gene Şişli kalesi çember altında Danyal çekti. ği şüt direğe çarpıyor. Galatasaray le- hine' olan bir firikikten istifade ede - miyor. Oyunun bitmesine beş dakika var. Hakem iki taraftan da birer o - yuncu çıkarıyor ve oyunun bir tarafın hücumu diğer tarafın da sıkı müdafa. ası neticesinde bir sıfır Galatasarayın galebesiyle bitiyor. . Yarınki maç Cuma günkü maçta 2 - 2 berabere kalan İstanbulspor ve Pera takımları yarm saat beşte Taksim stadyumunda tekrar karşılaşacaklardın. Büyük Ikramiye : (RLYAN (iSEçi ve Ticaret MEKTEBİ TOMTOM SOKAK BEYOGLU Kayıt muamelesine başlanmıştır Istanbul Sıhhi Müesseseler Arttırma ve Eksiltme Komisyonundan : Kapalı zarfla eksiltmeye konulan Akliye ve Asabiye bastanesi- İnin toz şekerine hiç bir istekli çık madığından yeniden kapalı zarfla 1 — Miktarı: Azı 18,000 kilodur. Çoğu 20,000 kilodur. 2 — Tahmin fiat: Toz şeker kilosu 26 kuruştur. 3 — Eksiltme 18 Eylül 935 çar.amba günü saat 16 da Cağaloğlun- da Sıhhat Müdürlüğü binasındaki Homisyonda yapılacaktır. 4 — Muvakkat garanti: 390 liradır. 6 — Eksiltmeye gireceklerin 935 Ticaret Odası vesikasiyle 2490 yorlar, Galatasaray aleyhine olan bir | tayılı kanunda yazılı belge ve bu işe yeter muvakkat garanti makbuz veya banka mektuplariyle usulü dairesindeki teklif mektuplarını yu- - karda yazılı eksiltme saatinden bir saat önceye kadar makbuz muka- Istanbul Sıhhi Müesseseler Arttırma ve Eksiltme Komisyonundan : Haydarpaşa Emrazı 'stilâiye hastanesi 1934 meli yılı için gerek. Wi görülen 104 kalem ecza ve alâtı tıbbiye açık eksiltmeye konulmuş» 1 Ekisltme: 18/9/1935 çar şamba günü saat 15 de Çağaloğ- İunda İstanbul sağlık direktörlüğü binasındaki komisyonda yapılacak- 2 — Mühammen fiat 1870 lira 23 kuruş. ; lira kuruş. — Şartname hastaneden pa tasız alınır. 5 — İsteklilerin belli gün ve taatte cari seneye ait ticaret odası da takımının ilk ve galibiyet golünü | vesikalariyle bu işe ait muvakkat garanti makbuz veya banka mek- Türk Höva Kurumu Büyük Piyangosu Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 19.cu tertip 5.ci keyiğ 71 Eylüldedir Ayrıca: 15.000,12.000, 10.000 Hiralık lerle (20.000 lira) lık mükâfat vardır ... 3 — iş pazarlıkla bir ay için- de yani 23 Eylül 935 Pazar- tesi saat 18ze kadar bedel lâyık görüldüğü takdirde ta- libine ihale edilecektir. istek- lilerin imar Müdürlüğüne mü- racaatları. — (©6075) stanbul Sıhhi Müesseseler Arttırma ve Eksiltme Komisyonundan : Azı Çoğu | Muvakkat Cinsi Kile Kile Garanti Tıp Talebe Yurduna 15,000 19,000 © 370,55 L. Toz şeker Heybeliada Sanatoryomü (3,500 6,500 Töz şeker 5 — Şartnameler parasız ola ak komisyondan alınabilir. — — 2,100 3900 211,57 L. Kes, şeker Kuduz tedavi müessesesi 400 600 11,70 L. Toz şeker Çotuk hastahanesi 2,500 2.800” 58,95 L. Toz şeker — 180 200 Kesme Haydarpaşa İstilâiye has. (o 4,000 8,000 © 1586 L. Toz “ Açık eksiltmeye konulan yukarda yazılı müesseselerin kesme ve toz şekerleri için hiç bir istekli çıkmadığından eksiltmesi uzatıl- mıştır, 1 — Eksiltme. 11 Eylül 935 çarşamba günü saat 14,30 da Ca- galoğlunda Sıhhat Müdürlüğü bina ondaki komisyonda yapılacaktır. 2 -— Her müessesenin ihtiyaç miktarı ile muvakkat gâraatileri hi- ralarında yazılmıştır. Şartnameler parasiz olarak komisyondan alı- rabilir, 3 — Tahmini fiyat: Toz şekerlerin kilosu 26 ve kesme şeke- rin kilosu 29 kuruştur. 4 — Ekisltmeye gireceklerin 935 Ticaret Odası vesikasiyle 2490 sayılı kanunda yazılı belge ve gire ceği eksiltmeye yeter muyakkat ga- yanti makbuzu veya banka mektup lariyla belli saatte komisyona gel- meleri, e kenan — soğuk algınlığından, nezleden, gripten, ve SM ağrılarından koruyacak en iyi ilâç SPOR POSTASI ÇIKTI. yn Mutlaka okuyunuz.. 35.000 Liradır