25 Aralık 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

25 Aralık 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

2 İLKKANUN — - Miniwatt Lâmbası Dünyanın kulağı'dır RADYONUZU Yenileştiriniz. Satışsalonumuzu ziyaret ediniz Galata, Voyvoda cad. 17, General Hen eda | PHIUPS | MINIWATT Lİ) Piri Philips Limited Şirketi İ istanbul - Galata, Frenkyan han. Telgraf : Philips - İstanbul İstanbul Belediyesi İlânları Keşif bedeli 900 Vira olan Haseki hastanesinin Nureddin pavyonu için bir tane 175 metre murabbaı sathında bir sıcak su kalörifer kazanı alınmesı ve yerine konması pazarlığa konmuş - tur, Şartnamesi levazım müdürlüğünde görülür, Pazarlığa gir - mek isteyenler 2490 No. lu arttırma ve eksiltme kanununda ya - zil vesika ve 68 liralık muvakkat teminat makbuz veya mektu - biyle beraber 26/12/935 persembe günü saat 14 de'Daimi encir mende bulunmalıdır. “B.,, (8051) I — Apartman, dükkân, sinema, tiyatro ve otel gibi binala: rın methallerinde dükkân methal ve önünde güneş ve yağmur- dan korunmak için yapılacak markiz, tente ve konsolların zemin den asgari 3,25 metre yüksekliği olacaktır, 2 — Bina önünde 3metreden daha yakın ağaç olan yaya kal- dırımlı yerlerde markiz yapılamaz. 3 — Markiz genişliği dükkân önlerinde bir metredir. Apart man, Liyatro, sinema ve otel gibi umumi binalar methallerinde markiz genişliği başka mahzuru olmazsa daha ziyade olabilir. Bu Belediyece tayin olunur. 4 — Markizler tahtadan yapılamaz. Camdan demir iskeletli olarak ve telli camdan yapılmalıdır. $ — İnşa edilecek markiz için bir resim yapılacak ve bu re sim merkez heyeti fenniyesine tasdik ettirilecektir. 6 — Markiz yağmur suları muntazam oluk ve borular binaya bitişik olarak zemine indirilip veya kaldırımı altında ya mecraya ya bordür oluğuna verilecektir. 7 — Markiz yapabilmek için belediyeden izin almmalıdır Belediye yerine göre her hangi bir mahzur görürse ve dilerse izin vermez. Markiz, tente ve konsollar hakkında İstanbul Umumi Mecli- since kabul ve belediye zabıtası talimatnamesinin 3 üncü madde sine eklenmesine karar verilen talimatname yukarıya yazılmıştır Ahkâmının tatbik olunacağı ilân olunur. (B) (8098) Beher metre murabbaına 2 lira 50 kuruş bedel takdir edilen 459 ve 665 harita numaralı arsalar arasında İ metre 60 santim yüzünde 27 metre 5$ santimetre murabbaı sahasındaki arsa sa - tlmak üzere açık arttırmaya konulmuştur. Şartnamesi levazım Müdürlüğünde görülür. Arttırmaya girmek isteyenler 517 kuruş hik muvakkat teminat makbuz veya mektubile beraber 3/1 /936 Cuma günü saat 15 de Daimi encümende bulunmalıdır. “B.,, (7861) Aksaray yangın yerinde 461 harita ve 20 irci adada 461, 462, * HABER — Azam postası (> UGUR Gişeleri: ımı» Eşinize, dostunuza, sevgili yavrunuza diği vereceğiniz en makbul bayram ve yılbaşı hediyesi Alacağınız ve 500,000 lira kazanacağınız | Yılbaşı piyangosu biletidir. Merkezi: Karaköy No. 31 Ömer Abit Han sokağı başında Şubesi: Babrâli caddesi No. 42, Cağaloğlunda kapalı fırma karşı zi Gişelerimiz bayram günleri açık bulunduğu gibi keşide günüine kadar müşterilerini memnun etmeğe çalı. Uğur Gişeleri Sahibi: Omer R. Uğur Hymn t ZAYI — Istanbul Ithalât Gümrü İ #ünde 8570 numara ve 16.—10—934 ta. rihli beyanname ile muamelesi yapı. | İf) lan ve Tevere vapurunun 12 numara. || Lu seferile gelen J.B. marka ve 3015) | numaralı bir sandık demir dökme or. dinosu zayi olmuştur. Yenisi almaca.| cağmdan diğerinin hükmü yoktur. Tahtakalede Isak Bardavit Ali Muhiddin HACI BEKİR | Oo Hindistan cevizli, fsıtıklı, kay - | maklı fndıklı, güllü, bademli, sa. 1) kızlı rahatl okumlar. İki kavrulmuş bademşekeri, ba. İİ dem ezmesi. Alaturka, alafranyaji! şekerlemeler, halis acıbadem kura.| | |) biyesi, çeşitli akide di Bahçekapı li Karaköy Beyoğlu Pangaltı Kadıköy ANKARA Kahire ZAYI — Zat mühürümü kaybet. İ tim. Mezkür mühürle çıkacak her nevi! i senet evrakm hükmü yoktur. “ Rukiye ya KANZUK MEYVA TUZU iz dl Tabii meyve usarelerile hazir - lanmış yegâne meyve tuzudur. i Mide, barsak, karaciğer, böbrek ği hastalıklarında fevkalâde faydalı.ğ! dır. Hazmi kolaylaştırır, inkibazı izale eder. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu — İstanbul i İl m Beyoğlu dördüncü sulh hukuk! mahkemesinden : İ Fındıklıda Dereiçi sokağında 16) numaralı evde oturmakta iken 18—12| —835 tarihinde ölen Emine namı di. ğer Güllünün terekesine mahkemece el konduğundan ilân gününden baş .| Tamak üzere alacak ve verecek vesair suretle alâkası (olanların Bir ay ve mirasçıların üç ay içinde Beyoğlu dör düncü sulh hukuk mahkemesine baş. vurmaları ve müddetinde başvurmı yanlar hakkımda kanunu medeninin 561,569 uncu maddelerin hükümleri; tatbik edileceği İlân olunur. 2.85 KuUFUŞ mma Bayram münasebetile yeni çeşitlerimiz gelmiştir, Çift kollu ve çift yakalı ipekli poplin gömlekler NİRSOÖ nunu. Galata, Tünel civarında Zülfaris sokak, Lâcivert Han, İstanbul Deniz Levazımı Satınalma Komisyonu İlânları Tahmin edilen bedeli 5200 lira olan 40000 kilo kuru fasul » yanm bundan evyel yapılan eksiltmesinde teklif edilen bedel gali görüldüğünden 10 İkinci kânun 936 tarihine rastlayan Cuma günü saat 14 de yeniden kapalı zarf suretiyle eksiltmesi yapıla” caktır, Muvakkat teminat miktarı 390 liradır. İsteklilerin eksilt me saatinden bir saat evvel teklif mektuplarını komisyon baş - kanlığına vermeleri. Sartnamesini görmek isteyenler ber gün Kasımpaşada komisyona müracaat ederler. (8044) ti po ” kibarların şapkası Şekil renk ve zevk itibarile emsal- sizdir. En son modellerin zengin çeşitleri gelmiştir. Satılık ispirto ve Sıhhi Taktirat Fabrikası Türkiye Ziraat bankasından: Boğaziçinde Çengelköy Kuleli caddesi 5 eski 54, 56 müker- rer 54 mükerrer 54 yeni Sİ numaralı bir tarafı Yazmacı Ohannis hanesi arsası, bir tarafı taş iskelesi, bir tarafı lebi derya dördüncü tarafı tariki âm olan ve bankamıza birinci derece ve sırada ipo- tekli ispirto taktirat fabrikası bina; arsa ve dahilindeki iki beton havuz, 16 aded cuva betonarme olarak inşa edilmiş ve ağaçla kaplanmış diğer makina tesisatı için temel betonu, #u tesisatı distilâtör, rikifikatör, kazan iki baca ve boruları ve iskele, Be - yoğlu altıncı noterliğince 14 — 3 — 934 tarih ve 2146 numara ile ve yine Beyoğlu dördüncü noterliğince musaddak 5 — 6 — 934 tarih ve 4791 numara ile teahhütnamelerle açılmış hesabı cari ve teminat mektuplarından olan mikdarı malüm borç için borç- luya 22 — 8 — 935 tarihindegönderildiği kayden müsbit ihbar. name üzerine de borç tesviye edilmemiş olduğundan işbu borcun ihale tarihine kadar olan “5 9 faiz 9; 3 komisyon sigorta ücreti, kat'i hesap masrafı, muamele vergisi vesair bilümum masrafiyle birlikte tahsili için bu borç mukabilinde bankamıza ipotekli olup hudut ve evsafı yukarıda yazılı ve İstanbul Tapu Müdürlüğünün 18 — 9 — 933 tarih ve 171 cilt 81 sahife 28 sıra 2118 numaralı tapuya merbut bulunan 1365 metre murabbar arazi üzerinde kâin: ISPIRTO VE SIHHİ TAKTİRAT FABRİKASI 1697 numa ralı Ziraat Bankası kanununun hükümleri altında 15 — 12 — 935 tarihinden itibaren bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya çıkarı mıştır. Muvakkat ihalesi 29 — Il — 936 tarihine müsadif çarşamb günü saat 2 den 4 e kadar İstanbul Ziraat Bankasmda yapılacak tır. Teminat akçası maktuan BİN iradır. Şartname Bankamiz kapısına asılmıştır. (7792)