21 Mayıs 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

21 Mayıs 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

- Piyango Kuponlarımızı kesip saklayınız ! Milliyet, Politikanın kuponlarına devam “Mülliy, hi karilerini daha memnun edecek | biletleri. ir tarzda ifa edebilmek için “Po- | litikan ini ö Mrs gazetesini kendi teşkilâtı içi "e almış bulunuyor. | çpcak Politika çazetesinde biri kuponları ikmal edilmiş ve diğeri” Sin kuponları neşredilmekte olam ili Piyangosu vardı. “Milliyet” bu müsabakalara ait 1ediyalerin mali mes'uliyetini de üze Je akmış olduğu cihetle, “Politi 4. Pu müsabakada 45 kupon meşre- “eğiz ve iştirak eden karilerimize hediye edeceğimiz muhtelif kıymet İS ve çok zengin eşya listesini tafs itle yakında ilân edeceğiz. “Politika” müsabakasına iştirak etmiş olan ka- rilerine 1800 lira kıymetinde muh- telif esya verilecektir. “Politika” bakış makinesi, Filipe radyo makinesi, Erikn marka yazı maki- 4 — Bir sahibinin sesi gramofon, 5 — Altı adet iş müsf bileti, et tayyare piyangosu | © — Eminönünde Selânik bonmar | #osinden iki adet fotograf makinesi, Büyükada İspilandit oteli 103 104 Balıkpazar caddesinde il 107 108 Fa rem Har. hen. 109 Beykozda Malâl 110 Aksaray Maraş mz Rk 23 mumarada Mus- tafa Et. İli Etyemez tramvay caddesi 112 Mahtelit Mübadele komisyonunda posta memuru 1 — Bir aynalı Navman dikiş ve “| velki piyankosuna iştirak edip Aren i ayar memuru Enis B. 102 Mek endaze vine keçeli Van B inkişaf müessesesi müstahdimi- inden Ahmet Kâmil E£. 2 i mücellit Mahir Ef. 106 Heğbelisdada dava vekili Abdürrazzak Hamdi, Kabataş lisesinde 575 numarali B. B: ür ittin mahallesinde 1) numarada mü- Ahmet Fehmi B. ediyor ” gazetesi neşir vazife- | müteakip üç program işin sinema 10 — Beş kariimize birer senelik abon: 11 Beş kariimize altışar aylık Bunlardan başka 170 karilmize muhtelif kıymetlerde ve işlerine ya- rayacak mütenevvi eşya hediye ede p ber “Milliyet” idarekanesine gön dermelidirler. Bunlar için ayıracağı. miz fiş numaraları kur'a keşidesin ER > den evvel, sahibinin söle birlikte neşredeceği Taşradan bu müsabakaya iştirek edenlerin kur'aya dahil olacak olan numaraları alacaktır. Onun için taş- rada bulunanlar kendi fiş numarala rını kur'a neticesinin ilinına kadar bir tarafa kaydetmelidirler, 23 mayısta kuponların tebdil vu amelesi hitam bul! sonra keyi» a çekilerek, kazananların isimleri, adresleri, kazandıkları eşyanın cins Taşradan iştirak edenler Taşradan “Politika” nın ev. kuponları idaremize gönderen- lerin isimleri, adresleri ve kur- aya dahil olacak olan numara- ları şunlardır: 121 numara Talât B. B. 113 Devlet Demir yolları istatistik memurlarından Adil B6Y Haydarpaşa li Vakıt e ie — Amet B. Zi 5 Kası utdibi soka numarada Recep Ef. 16 Haseki hastanesinde eczacı Ahmet EF. : 117 Kocamustafapaşa caddesi 180 numarada Nurettin B. 118 — Darüşşafaka dokuzuncu sınıftan 874 Fuat B. 19 anağa mahallesi 35 numarada Emine Hanım 120 Üsküdar Sultantepe İcadiyetepe 14 numarada Ahmet 1 Kerim E! 1 Ankara Yenişehir şehit ği ? işehi Nuri B. sokağı Abdullah İz) bik Balıkesir meb'usu Fahrettin B. refikası B. Melek Fahrettin Hanım b MİLLİYET PERŞEMBE | *| m Hergün gece yarısına kadar en maruf sazende ve hanendelerden SAZ HEYETİ ve ayrıca CAZBAND MAYIS isin en kibar. ve adil” sile mocmm FTLiK PARKİ 1931 müteşekkil . . H . d . Şirketi Hayriyeden: Bilet ücretlerinde ahiren yapılan tenzilâtlı ücret tarifesi haziranın birinden itibaren tatbik edilecektir. Boğaz- içinde oturanlara mahsus olmak üzere gidip gelme bilet fiatları üzerinden otuz varaklı abonman karnele- rile Köprüden Boğaza çıkacak mütenezzihin için keza gidip gelme bilet fiatleri üzerinden onar varaklı abonman karneleriihdas edilmiştir. HEMME Deniz Levazım Satın alma Ko- misyonundan: 5720 kilo Kuzu Eti, 26632 kilo Koyun Eti 30 Mayıs 931 cumartesi günü saat İl'de 138824 kilo Ekmek, 1800 kilo Fırancıla 30 Mayıs 931 cumartesi günü saat J4 de Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzumu olan yukarıda mık- darları yazılı iki kalem Et ve iki kalem Ekmek kapalı zarf usulile ye iki şartname ile münakasaya konulmuştur. Müna- kasa günü olmak üzere tayin edilip hizalarında gösterilen 30 Mayıs 951 cumartesi günü saat İlde ve 14 de teklif edilecek fintlar muvafık görüldüğü takdirde ayrı ayrı ibale idileceklerinden şartnamelerini #lnak isteyenlerin her gün ve vermek İsteyenlerin ihale gün ve saatinde Kasımpaşada deniz müzesinin umum kapısı üstündeki Deniz Levazım satınalma komisyonuna müracaatları. Deniz Levazım Satınalma Ko- miyonundan: 30000 Kilo muhtelif cinslerde yaş sebze açık münakasa ile 28 mayıs 931 tarihinde ihale edilecektir. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzumu olon yukanda yazılı muhtelif cinslerde 30000 kilo yaş sebze açık münskasaya konulmuştur. Münakasa zamanı olmak üzre tayin edilen 931 senesi mayıs ayımn yirmi sekizinci perşembe günü saat on beşte teklif edilecek fiatlar muvafık görüldüğü takdirde ihale edileceginden şartnamesini görmek isteyenlerin her gün vermek isteyenlerin münakasa gün ve salinde Kasımpaşada deniz müzesi binasının nama kapısı üstündeki deniz levazım satınalma komisyonuna müracaatları. Ticaret İşleri Umum Müdürlüğünden: Türkiyede Yangun, Hayat, Nakliyat sigorta işlerile çalış- mak üzre kanuni hükümler dairesinde tescil edilerek bugün faaliyet halinde bulunan İttihadı Milli Türk Sigorta şirketi bu kere müracaatla İstanbulda açacağı acentalığa'şirket na- mına Yangın, Hayat sigorta işlerile meşgul olmak ve bu işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde müddei, müdeneleyh ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulunmak üzre Mehmet Sadullah Beyi tayin eylediğini bildirmiştir. Keyfiyet sigorsa şirketlerinin teftiş ve murakabes hakkındaki 25 ha- ziran 927 tarihli kanun hükümlerine muvafık görülmüş ol- makla ilân olunur. Tayyare Piyango Müdürlüğünden: Numunesi veçbile 5,000 adet duvar afişi tabettirileceğin- den tab'a talip olacakların pey akçaları ile birlikte 18 mayıs 931 pazartesi günü saat 15 te piyango müdürlüğünde mü- teşekkil tavyare mübayaat komisyonuna müracaatları, Adliye vekâleti ceza işleri müairiyetinde sulh hakimi Süleyman bey 124 , © Başvekalet istatistik umum müdirliği memurla- rından İsmail Hakkı bey 125 Şehzadebaşı Bozdağan kemer caddesi 28 numarada Mehmet Kâzım B. 196 Fener yolu Bağdat caddesi 184 numero Neşet bey 127 Kasm paşa küçük bakkal türbe yekuşunda $1 nume- roda Vedia hanım, , 128 Kasımpaşa kulaksız furun sokak hikmet efendi 199 Ankara Maliye vekâleti veznedar Abburrahman bey 2 130 « © Evkaf umum müdürlüğü zat işleri odacısı Ahmet ef. 131 Maarif eminliği katibi Mustafa Zeki bey 132 Sandal bedestanında kontrol memuru muhtar B. 133 Liman şirketi dördüncü kat odacısı İsmail ef. 134 Ankara divanı muhasebat murakıbı Nesim bey mahtu- mu Mitat bey 135 O Gümhuriyet mektebi 2ci sınıf 357 Fikriye rem Sİ Ikağında doktor Fı Y ir se ir sokağ or Fuat SE ayi mim ham 3 137 İktisat vekâleti mutemedi Hüseyin bey Pi; müdiriyetinde tahsin Rauf bey İT Böyesit mahallesi muhtarı mustafa efendi Göztepe Bağdat caddesi 235 numerada Suzan banım Bebek telefan sokağında Yusuf bey kerimesi Saliha h. 142 Bağçe kapı Necdet bey hanmda 2 numeroda Ferit Na- mi bey kalfası bürhanettin bey Osmanlı bankası mösyö Firmizyan > Sebze halinde sebzeci İgnöt bey 145 Arnavutköy yeni mahalle 56 numeroda Haydar bey 146 Üsküdar iskele Navuman kumpanyası makine mağa- zasında Atiye hanım 147, Şehzadebaşında k 140 al alenderhane cami sokak 6 mumeroda Hüseyin efendi 5 inci ünye sokak 24 numeroda Alâettin bey. 148 Eronköy eş lügat apartımanı yüzbaşı Naki B. 149 Hare üyeye mahallesinde hoca sokağı 16 nume- 150 roda Hasan Tahsin bey İdomimi er) Semizotu, Taze bakla, Ta- ze kabak, Patlıcan, Taze fa- sulya, Taze bamya, Yeşil bi- |(“*“****” ber, dolmalık biber, Kırmızı domates. Bursadaki müessesat ve kı- taalın ihtiyacı olan yukarda cin si yazılı dokuz kalem sebze ka palı zarfla münakasaya kon muştur. İhalesi 27 mayıs 931 çarşamba günü saat 15 te Bur sada askeri satın alma komisyo nunda yapılacaktır .Taliplerin | şartname ve tekliflei ermek üzere teminatlarile birlikte mez kür komisyona müracaatları. ... Elâzizde inşa edilecek olan yedi parça bina kapalı (zarfla münakasaya konmuştur. İhale- si 6-6-931 cumartesi günü saat 14 te Elâzizde askeri satın al- ma komisyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi götmek üzere Fındıklıda heyetimize ve şartname almak ve tekliflerini vermek üzere teminatlarile mezkür komisyona müracaatla TL, 355 Askeri mektep- ler ilânatı Askeri mektep ve hastaneler için 35,000 kilo kuru soğan ve 40,000 kilo patates kapalı zarf suretile satın alınacaktır. İhalesi 23 mayıs 931 cumartesi günü saat 14 teHarbi ye mekte bindeki mahalli mahsusunda icra edilecektir. Taliplerin şart namesini görmek için komisyo na müracaatları ve iştirak için de vakti muayyeninde hazır bu lunmaları ilân olunur - Üsktidar ikinci sulh hu: kuk mahkemesinden: Göztepede Mehmet efen- di sokağında 19 No: lu Mü- teveffa Osman paşa köşkün- de mukim iken bundan ak- tem vefat eden ve lerekesine mabkememizce vaz'ıyet edil. miş bulunan müteveffiye Sel- ma hanımın tahrir ve tespit edilen emvali menkulesinden bronzlu vitrin konsol ve ya- zihaneler ve bazı antikalar ve sair eşyayi beytiyesi 26-5- 93i salı günüsaat onda mez- kür köşkte açık artırma su- retile paraya çevrileceğinden talip olanların satış günü mezkür köşkte hazır bulunma- ları ve müteveffiyeden alacak ve borç iddiasında bulunan- larında tariki ilândan itibaren bir mah zarfında senedat ve vesaiki kanuniyelerile birlikte Üsküdar ikinci sulh hukuk hakimliğine müracaat eyle- meleri lüzumu ilân olunur. İstanbul sekizinci icra me- murluğundan: Menteş kasavi Efendiye medyun Asmalımescitte kü- kabristan © sokağında No. lu hanenin 3 üncü katında terzi İstavri İstavri- dis Efendinin 31/K./22 No. lu bir adet mahcuz ve müced- det ayaklı Singer makinesi şehrihalin (31 ine omüsadif pazar günü saat 10 ilâ İ2ye kadar mahalli mezkürda bil- müzayede satılacağından ta- liplerin memuruna müracaat- ları ilân olunur. ” ISTANBUL . VİLÂYETİ , DEFTERDARLIK İLÂNLARI Tamirat münakasası: Mülga düyunu umu- © miye binasının 479 lira 43 kuruş keşifli tami- râtı pazarlık suretile ihale edilecektir. Talip- lerin 21 mayıs 931 perşembe günü saat 15 te Defterdarlıktaki komisyona müracaatları. (M.71) ... Kadıköy malmüdürlüğünden: Semti Sa. No Cinsi Kıymeti lira Erenköy © Birinci S (18:99 Cedit | Hane O 585 enmanı 39 Atik Ballda evsafı muhartar bir bap hanenin 2-4 hissesine celâl ve Kemal beylerin uhdesinde olup hazineye olan 395 lira 5i kuruş vergi borçlarının temini tahsili için vilâyet tahsilât komisyonunca satılması karargir olduğundan 12-5-031 tarihinden itibaren St gün müddetle müzayedeye vazedilmiştir. Ihalci evveliyesi 17-6:031 tarihine müsadit çarşamba günü ve ihalei katiyesi 27-6“031 cumartesi günl bedezzeval saat ikiden dörde kadar icra edileceğinden taliplerin 2; 7,5 teminat akçesini mal müdiriyeti veznesine teslim ederek pey sürmek için meclisi idareye müracaatları ilân olunur. — |... . stanbul Belediyesi ilânları,0o | Kadıköyünde Caferağa mahallesinde Muvdi:kıthane mey- danında İ numaralı kâgir dükkân bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için kapalı zarfla müzayedeye kon- muştur. Taliplerin şartname almak için her gün levazım mü- dürlüyüne müracaatları. 66 liralık teminat buzile şartaams ve teklif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 10-9-931 perşembe günü on beşe kadar ercümeni daimiye müracaatları, — lee Yenikapıda kâtip Kasım mahallesinde Yenikapı caddesinde 10-1 numaralı depo bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için kapalı zarifa müzayedeye konmuştur. Taliple- rin şartname almak için her gün levazım müdürlüğüne mü- racaatları. 40,5 liralık teminat makbuzile şartname ve teklif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 11-6-931 perşembe günü saat on beşe kadar encümeni daimiye ver- meleri. .. Eminönü Belediye şubesi müdüriyetinden: Monla Fenari mahallesinin tavuk pazarı caddesinde cedit 83 No. ahşap dükkân ankazı hedim ve nakil masrafı alıcıya ait olmak üzre kapalı zarf usulile satılacaktır. Almak isteyenlerin şart- namesini görmek üzere Baş mübendisliğe müracaat ve ihale günü olan 20.6-931 cnmartesi günü saat on dörde kadar teklif ve teminatı havi zatfları daire encümenine tevdi ey- lemeleri ilân olunur. * M5 Şehzadebaşında Ebül Fadıl efendi medresesi bir seneden üc seneye kadar kiraya verilmek için açık müzayedeye kon-" tur. Taliplerin şartaameyi görmek için ber gün müzaye- a 28 ea Önler eşle ileeker Bük gönü olan 14-6-931 pazar günü saat on beşe kadar ecümeni daimiye müracaatları, ... Tavuk pazarında Mimar Hasan ağa medresesi bir sene müddetle kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün levazım müdür- lüğüne müzayedeye girmek için 13 lira teminat akçelerile beraber ihale günü olan 14-6-931 pazar günü saat on beşe kadar encümeni daimiye müracaatları, ... Pangaltıda Akbaba sokağında ikişer odadan ibaret 3 ve 7 numaralı haneler bir seneden üç seneye kadar kiraya ve- rilmek i$in ayrı ayrı açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüğüne mü- zayedeye girmek için 8 zer lira teminat akçelerile beraber ihale günü olan 14-6-931 pazar günü saat on beşe kadar encümeni daimiye müracaatları, ... Tophanede 17 odadan ibaret Kıhç Ali medresesi bir se- neden üç seneye kadar kiraya verilmek için kapalı zarfla müzayedeye konmutur. Taliplerin şartnameyi almak için ber gün levazım müdürlüğüne müracaatları 62 liralık teminat makbuzile şartname ve teklif makbuzunu mühürlü zarfa ko- yarak ihale günü olan 14-6-931 pazar günü saat on beşe kadar encümeni daimiye vermeleri. Filmini kullanınız Kopyalarınızın VELOKS kâğıdına basılmasına israr ediniz. Kopyalarda VELOKS kelimesini arayıp emin olunuz. Adliye V. Hukuk İşleri Müdürlüğünden: Senede altı yüz lira safi varidatı olan A Noter muavinliğine imtihanla talip olanların mahalli encümenine müracaatları, | | İ İ | İ i