22 Mayıs 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

22 Mayıs 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Ka dın a güven olmaz! tecrübe edilecek il Gi di 4 ösi üzerinde bir intihar hâdisesi ol- 1 Müş, Karakulak suyunun sahibi Fa- 4 Efendi göğrüne tabanca sıkarak a, Bedisini İdürmek istemiş ve ağır aralı olduğu halde Etfal hastanesi- Faik Efendi ile işi pişirmiş ve üç © y kadar eğlenceler, âlemler içinde Bğamıştar. ri © Fakat bu müddet sarfında da Faik ' 4“ Hfendinin paraları bitmiştir. Marika iMişrkinda para kalmadığını hissedin- U ; 471'e derhal yüz çevirmiş ve sanki Fa- afk Efendiyi hiç. tanımıyormuş gibi !lemreket etmeğe, vaki olan iltifatlara > İslddırmamağa başlamış, Faik Efendi liğe bu vefasızlıktan müteessir olmuş, » İfigi iekiye vurmuştur. “İİ Evvelki akşam Faik Efendi ayni Iansiyonda oturan Emin isminde bir *'Koğörle birlikte Beyoğlunda bir yer- içiyormuç, içki âlemi ilerleyince Emin Efendi Faik Efendiye i iğ Li 3ir otomobil gezintisi teklif etmiş, iç, Faik Efendinin kabulü üzerine her “3 yahsi birlikte Yeniköye doğru yola sikmışlardır. ü | 34 Yelda şoför Emin Efendi Faik E- * fendiye: İÇ — Marika ile nasılsınız diye sor. İşe maç, bu sunü Faik Efendinin derdini 1 gi azelemiş ve Emin efendinin sunline La ik > vereceği yerde kalbine tevcih yettiği tabanca ile kendisini öldür. yerek istemiştir. ji Emin Efendi sorduğuna soracağı NU Defterdarlıkta Orozdibak'ın borcu ;, Dünbir akşam gazetesi Derterdarlığın, Orozdibak mü- 7: lessesinden 1,800,000 lira vergi > borcu istediği ve evvelki gün * İburada ani olarak taharriyat ya dığı zayzdı. Bu meseleyi dün Vali mua- “evini Fazlı Beyden sorduk. Faz- Çİ la Bey diyor kiz .. Sadır. Fakat yazıldığı miktarda iş İİ © edinceye kadar tetkikat yapıl “ “— Gerçi bir vergi işi var- “değildir. Ancak istenilen vergi :* Binaenaleyh kesbi kat'iyyet .yor. Müessesede taharriyat ya- | pılmuştır. o Tetkik memurları | defterler üzerinde her vakit tet Bu hususta Orozdibak mü- 4) dür vekili M. Mayer bir muhar di ö Tim “ | g ririmize demiştir ki: — Biz şimdilik bu hususta şey söylemiyeceğiz. Zaman bizim hakkımızı meydana ko- > yacaktır. Biz hakkımızı müda- A fan ediyoruz. Esasen bu kadar büyük bir e lek irtikâbını insanın aklı al. maz . —— se pe —— Nakleden deireler Fatih kaymakamlık daire- ndeki mal müdürlük teşkilâtı izlikten Saraçhane başında yazıt polis merkezinin tahli. Ye ettiği binaya nakledilmiştir. | | Fatih nüfus memurluğu da, nal müdürlüğünün yerine geç- w miştir. Fener nüfus memurlu- polis mineisaclaa Jet elimle © Yarası deşilen aşık otomobil içinde kendini vurdu.. Hadisenin sebebi ne? na pişman olmuş, Faik Efendiyi ö- Tüm halinde hastaneye götürmüştür. Faik Efendi hâlâ baygın yatmakta. der, Pangaltıda Elmadağında bayır s0- kağında oturan seyyar marangoz 40 İ yaşında Karnik Agop uzun zaman- danberi işsiz kalmasından ve sefale- - | te düşmesinden müteessir olmuş ve evvelki şam kendisini asarak inti- har etmiştir. Zabrte doktoru yaptığı muayene neticesinde cesedin defni- ne rühsat vermiş, tahkikata adliye vaz'ı yet etmiştir. Unkapanında Yavuzsinan mahal. lesinde oturan Refia Hanım dün ten türdiyot içerek intihara teşebbüs et- mişse de Haseki hastanesine nakle- dilerek ölümden kurtarılmıştır. Refia Hanımın ölüm teşebbüsün- de bulunmasın sebebi metresi oldu ğu Kadri ismindeki şahsın son gün- masıdır, Refia bundan müti muş ve ölmek için tentürdiyot içmiş tir. Otomobil kazası Raife isminde 18 yasında bir ka- dın dün sabah Galatadan geçerken 2142 numaralı otomobilin altında kalmış, başı ezilmiş, ümitsiz bir hal. de İngiliz hastanesine kaldırılmıştır. Rasife Hanım ifade veremediği için nerede ikamet eti miştir. Kazayı müteakip şeför kaç. mak istemiş, fakat yakalanmıştır. Yakalanan katiller Bundan bir müddet evvel Çorlu - İstanbul yolunda-İbra- him oğlu Hüseyni öldüren Ha- fız köyünden Hasan ile dayısı İbrahim yakalanmıştır. Memlekette: Müthiş! Bir köyde beş çocuk iki kadın. bir erkeği öldürdüler /Çocukların bacaklarını ve kadınların memeleri ni duvara astılar Mayısın yedisinde Diyarıbekire tâ bi Lice kazasınm Hani nahiyesinde, herkes derin bir uykuda iken kanlı bir cinayet işlenmiştir. Kim oldukları anlaşılmıyan bir kaç kişi köye gelerek; aralarında düş anlık bulunan Hanili Şükrü ile da- yısı Abdülkadirin evlerini basıp kü gük yaşta beş çocuğu, iki kadını, bir erkeği merhametsizce öldürmüşler. dir, Ayrca üç kadını da ağır surette yaralamışlar ve öldüklerini zannede- rek, savuşmmuşlardır. Katiller öldür. dükleri çocuklarım bacaklarını ve kadınların memelerini kesip duvara asmışlardar. Cinayetin sebebi, canilerle baskı. na uğrıyan ve sile erkekleri arasında dört sene evvel kaçırılmış bir kaç kız meselesidir. Halbuki kaçırılan kızlar, vaktile başkalarile evlenerek çoluk, çocuk sahibi olmuş ve daha o zamani bunları kaçıran erkekler öl. dürülmüşlerdir. Bu yüzden yeni bir kan davasının alevlenip tazelenmesi ihtimali çok mümkündür. Çünkü bu bavalide kan gütmek, bir nevi âdet hükmündedir. r Vizede bir ihtilâs EDİRNE, — Vize Maliye daire. sinde 16 bin liralık bir ibtilâs olmuş tur. Parayı çalan ortada yoktur. Beyin humması KİLİS, — Burada on beş günden beri bulaşık beyin hümması hastalı- ği başöstermiz, bazı ölüm vak'aları kaydedilmiştir. MİLLİYET CUMA Seyyar muallim- lerin teşkilâtı köylerde okuyup yazma bilenler çoğalıyor ANKARA, 21 (Telefonla) — Ye- ni bütçeye göre, bu sene maarif sis- temimizde tatbik edilecek usul ve esasların tetkikine devam edilmekte Bu sene Muğlada seyyar muallim teşkilâtı tecrübe edilecektir. Buna sebep Muğlanın maarife gösterdiği hahiştir. 927 nüfus tahririnde Muğ- lada okur yazarlr; yüzde sekiz bile değilken bugün yüzde elliyi geçmiş- tir. Orduda olur yazarların miktarı yüzde üçtü. Bugün yüzde yirmi beşi bulmuştur. Memlekette muallime çok ihtiyaç vardır. Yalnız Erzurum Maarif emin liği mmtakasında 1300 küsur köy mektepsiz ve müallimsizdir. Bu ve- ziyette senelerce muallim teminini beklemekitense seyyar muallim teşki- lt yapılacak ve ihtiyaç kısmen tat- min edilecektir. Yapılacak tecrübe tatbikata esas olacaktır. Vekâlet seyyar sinema ve kütüp- vundadır. Bunun için Ford müesse. sesi ile temas edilmektedir. Kütüp- hane ve sinemayı hâmil kamyonlar | köy köy dolaşırılacakıtır. Vekâlet bu suretle hall terbiyesine yardım et- mek niyetindedir. Kamyonlar bir — | muallim idaresinde bir operatör ve bir şoförden mürekkep olacaktır. Ma amafih bu proje henüz tasavvur ha- Tindedir, Maarif teftişleri Maarif heyeti teftişiye reisi Rıd- van Nafiz B, Karadeniz havalisinde toftişatta bulunmak üzere Ankara- dan hareket etmiştir, Tür<iyat enstitüsü An- karaya nakledilecek Darülfünunda mevcut Türkiyat enatitüsü nakledilecek ve Türk tarihini tetkik encümeninin ideresine verilecetksir. Enstitü kü- tüpânesine bir çok eser alınacaktır. Bu suretle Türk tarihini tetkik &- den cemiyetin messisi kolaylaştırıl- mış olacaktır. Canbazhanede talebe tarifesi yok! Evvelki gün Taksimdeki cambazhaneye giden darülfü. nunlu gençlerden bazıları, ta- lebe için hususi bir tarife olup olmadığını sormuşlar ve olma- dığını öğrenince bu yüzden bir münakaşa çıkmıştı. Hâdiseden müteessir olan ta lebe dün bir içtima yaparak, vi lâyete şikâyet etmeğe karar vermişlerdir. Balkan konferansı Balkan konferansı Tegriniev velde İstanbulda toplanacak- tır. Bu konferansa murahhas olarak her Balkan darülfünu- nundan üçer talebe iştirak ede- cektir. semre: Her tarafta sıcaklar başladı KONYA, 21 (A.A) — Ha- valar birdenbire ısındı. Bugün hararet derecesi 35 e kadar çık tı, Halk sayfiyelere taşmmakta dır. Viyanada üç Türk bestekâr Üç genç Türk bestekâr, Ne- cil Kâzım, Hasan Ferit ve Ke- mal Reşit Beyler alaturka ve alafrangayı mezcetmek sureti- le vücude getirdikleri parçaları çalmak suretile Viyanada bir konser vermişler ve alkışlan- mışlardır . H. Vekil vekili Cenevreye gidem Hariciye Vekili Tevfik Rüştü Beye Dahiliye Vekili Şükrü Kaya Beyin vekâlet ettiği vi. lâyete iştir. İstanbul iktne" murluğundan: Mahcuz ve furuhtu mukar- rer bir endam aynası 24-5- 931 saat 17de Pangaltıda büyükdere caddesinde 64 nu- maralı diş muayenehanesinde açık arttırma ile satılacağın- dan talip olazların yevin ve saati muajyenede 931/578 dosya numarasile memuru- muza müracaa'ları ilân olunur. icra me- haneler de vücude getirmek tanavvu | 22 (Başı 1 irci sahifede) bu maça yakından tetkik etmek için gelmişlerdir. Kafile reisi doktor Paoris o- telde kendisile görüşen bir mu harririmize seyahat ihtisasları- nı ve maçlar etrafındaki müta- lealarını şöyle anlatıyor: — İzmir vapurile yaptığımız seyahat pek rahat ve neşeli geç ti vapurda gördüğümüz inti- zam ve hü; kabulden çok memnunuz. Bilhassa kaptan çok nazik davranmıştır. memleketimizi ziyaret ve bunun kendisi için gayei he- yal olduğunu, bu vesile ile memleketimizi ziyaret etmek- ten fevkalâde memnun bulun- duğunu söyleyor: — İstanbulu gördüğüm için derin bir haz duyuyorum, iki memleket sporcu gençliği ara- sındaki temaslar dostluğu tak- viyede en büyük ve başlıca â- mildir. Biz sporcular güzel esa- sa vasıta olduğumuzdan derin bir bahtiyarlık duymalıyız. Ya pacağımız temasta aranan neti ce değil, dostluktur. Fütbol ni- hayet bir talih oyunudur. şu ve ya bu taraf galip gelir veya mağlâp olur. Neticeyi ikinci pilânda görüyorum. Bu itibar- le maçlarm muhtemel netayici hakkında sualinize cevap vere- miyeceğim. Zaten takımınızı görmedim. Bu itibarla da mü- talea serdetmekte mazurum. İnşallah maçtan sonra görüşü- rüz. Takımımız oyuncularından akattır. Ezcümle sol iyopulos 15 gün ev- ikte yaptığımız maç- ta sakatlanmış bu vesile ile (an form) bir vaziyette değildir. Kalecimiz de ayni maçta ufak bir kaza keçirdi. Fakat bugün pek fena bir vaziyette değildir. Klüp tam takımı ile çıkıyor ve fevkalâde antene bir vaziyette dir. ir Yarınki ve Pazar günkü ma- çın gayet samimane ola. eminiz. Galatasaray olsun, nerbahçe olsun karşımızdaki ta kımların çok mü oldağunu idrak etmiş bir vaziyetteyiz. Buradan avdette (İzmirde maç yapacak mısınız? — Bizi davet ettiler. Filvaki zamanımız da var. Ancak ken. di fikrime nazaran maç yapmı. yacağız. Ve bu beyanatına şu cümlele ri de ilâve ederek bitirdi: Atletizmin sulbün bânisi ol duğuna eminim. Bugün atle. ise sulhtür. ket grçliği arasında bunu te min etmek istiyoruz. v.. çıkacaktır; Gramatopulos Conrantris O N. Sofras L. Lecos N.Poupoulos Careros Terazakis Kostas Yorgos Ba. silis Leonidos. Takımda hariçten hiç bir o- yuncu yoktur. Bütün oyuncu. lar Olympiacos takımı ve ikin. ci takımdan da (rezerveler) dir. En güvendikleri sağ bekleri boğazından rahatsız olduğu i- çin, ağlebi ihtimal Cuma günü oynamıyacaktır. Fakat herhalde Pzaar günü İ oynamağa çalışacağını söyle yorlar. Herhalde takımın oyu- nu hakkında Cuma günü maçı seyrettikten sonra bir fikir söy liyebileceğiz. (M.Ö) Hakem de geldi Olypincos takımı ile ya, İ cak maçları idare © İ şehrimize getirtilen Bulgar fe- derasyonuna mensup hakem Mösyö Kaçef dün saat 11,35 İ Şeref, Nüzhet, ve Basri Beyler karşıladılar ve Bristol oteline götürdüler. Mösyö Kaçef çok memnun ve mütebessim görü- nüyordu. Otelde kendisile ko- nuştum: — Memleketimi mı geliyorsunuz? — Hayır, 1926 senesinde bir defa daha gelmiştim. Burada o e ilk defa Yunan takımı sahaya şöyle | te gelmiştir. Kendisini, Vamık, | Birinci sahifeden geçen yazılar AAA e RA 2 MUM NEMA <a AE Olympiyacos geldi.. bayramı vardı, ben de kafilede idim. O zamandan bu zamana kadar gelmedim , — Olympiacos takımını nere de en son defa olmak üzere sey rettiniz? —Olympiasos maçlarını son olarak Sofyada seyrettim. O- yunlarında umumiyetle te- rakki vardır. Teknik itibarile kuvvetlidirler. Sert oynadıkla- rı da doğrüpdur. Yalnız bu ta- kımı Türk takımlarile mukaye se edemem. Çünkü Türk takım larmın oyunlarını bilmiyorum. Yalnız bir kaç oyuncusu (7) se ne evvelden hâlâ hafızamda: eğme Mehmet, Alâeddin gi- — Oyun hakkında ne düşü- Düyorsunuz — Şimdilik hiç bir şey söy- Hiyemem. — Bulgaristanda Türk füt- bolü hakkında ne düşünüyor- lar?. — Türk Fütbolü iyi bir inti- ba halinde her Bulgarın kafa- sında menkuştur. — Türkler, fütbolü vasati Avrupa takımları gibi oynıya- biliyorlar mı? — Avrupa takımları gibi tek nikle oynıy. rlar. Malüm- dur ki Türkler büyük dersi Çek lerden almışlardır ve onların oyunlarını tatbik ediyorlar. — Maçın neticesi hakkında bir tahmin?.. — Bunu ancak maçtan (90) dakika sonra söyliyebilirim. M.Ö Satılan evrak (Başı 1 inci sahifede) Da ait evraktır. Bunların içinde de halen lâ- zım olanları, işlerin kolaylaştı- rılması için Ankaraya gönderil mektedir. Mahzen defterdarlığa değil, buradaki memuru o vasıtasile müstakillen Maliye Vekâleti le vazım müdiriyetine merbuttur. Mahzende mevcut evrakın € İ kıymetli ve kıymetsizlerini tef- rik eden komisyonu defterdar- lık teşkil etmemiş, yalnız Ma- liye Vekâletinin emri üzerine bu komisyona iki âza gönder- miştir. Tahkikat şu safhadadır. Ma- liye heyeti teftişiye reisi Âdil Bey meselenin tahkikine mali- ye müfettişi Celâl Beyi memur etmiştir. Celâl Bey dün“Sultanahmet- teki hazineye memur mümey- yiz İbrahim Beyin malümatma müracaat etmiştir. Nev'i Bey de evrakı ayıran komisyona, kendisinin değil, mümeyyiz İbrahim Beyin riya set ettiğini söylemektedir. Komisyon âzasından bir zat dün bir muharririmize şunları ledi: “— Ayrılan evrak Arap harf leri ile yazılıdır. Bunların için- de Tuna ve Silistreye ait hesap defterleri varsa da, kıymetsiz dir. Esas kıymetli evrak bunlar- dan ayrı tasnif edilerek mahze in üst kısmında yerleştirilmiş tir. Komisyonda Rıza Bey hiç çalışmamıştır.,, Şefik Bey de tetkik edecek Diğer taraftan Maliye Vekâ leti bu meseleyi tetkik etmeğe Defterdar Şefik Beyi de me- mur etmiştir. Adana vilâyeti Karaisalu kazasının Karsanti nahiyesi dahilinde pos ormanında mev- cut olup beheri 150 kuruş bedeli muhammin ve kapalı zarf wsulile müzayedeye çi- karılan 28,740 parça mamul çam kerestesine talip çıkma- dığından mezkür keresteler pazarlıkla ihair olunmak ü- zere 11-6 -931 perşembe gününe kadar yeniden ilâna konmuştur. - Tafsilât almak istiyenlerin Ankarada Orman müdüriyeti umumiyesile İstan- kul, Adana Orman müdüriye- #ne müracaat eylemeleri ilân Ticaret İşleri Umun Müdürlüğünden: 30 ikinci teşrin 930 tarihli kanun hükümlerine göre Tür- kiyede iş yapmağa izinli bu- lunan ecnebi şirketlerinden İngiliz tabüyetli (Bayron İs- timşip kampini Limitet. By- ron Steamshek Company Li- mitet) şirketi mümessili bu kere müracaatla şirketin ilânı iflâs ettiğini bildirmiş olmakla mezkür şirketle alâkası bu- şirkete ve icabın- da İstanbul mntakası Tica- ret Müdürlüğüne müracaat eylemeleri ilân olunur. Istanbul Birinci İflâs Me- murluğundan: Adres: Galatada Topçular caddesinde 178 No.h mağa- zada Şarap taciri Harilaos Rakas Ef. Balâda ismi ve hüviyeti yazılı olan zatın iflâsı açılıp tasfiyenin adi şekilde yapıl masına karar verilmiş oldu- ğunda 1— Müflisten alacağı olan veya mallarında istihkak id- diasında bulunanların alacak ve iddialarını işbu ilândan bir ay içinde eyyamı resmiye müs- | tesna olmak üzre her gün saat 13 ten İ8e kadar Sul tanahmette vaki Adliye bi sında icrayı vazife eden birinci iflâs memurluğuna müracaat- ları, senet ve defter gibi de- lilleri her ne ise bunların asıl- larını veya musaddak suret- lerini vermeleri, 2— Müfüse borçlu olanla- | rın yukarda yazık olan müd- det içinde borçları mikdarını yazdırmaları, hilâfına hare- kelin ceza kanunu mucibince takibat ve mes'uliyeti mucip olacağını bilmeleri, 3— Müflisin mallarını nakit ve tahvilâlı ve buna mümasil kıymetli evrakinı ber me vw- bulunduranlar, — ister şahis, ister banka ve sair müessise olsun bunların üzerindeki hak- ları mahfuz kalmak şartile o malları aynı müddet içinde daireye vermeleri, vermez- lerse cezai takibat ve mes' uliyeti mucip olacağını maze- ret bulunmadıkça rüchan hak- larından mahrum kalacakla- rının bilinmesi, 4— 14 Haziran 931 pazar gönü saat İdde yukarda yazılı olan iflâs dairesinde alacaklıların ilk içtimamda hazır bulunmaları ve müfli- sin müşterek | borçlularıyla kefillerinin o korcu tekeffül eden sair kimselerin içtimada bulunmağa hakları olduğu ilân olunur. 3 günde daha beyaz dişler OLYNOS'un mükemmel muzadı taaffün köpüğü fena ve sararmış dişleri $ günde birbirinden beyaz 3 levin kesbetmesine madı Olur. Sarı tabakayı izale ve dişlerin minesini bozmak- sızın parlaklığını zahire ihraç eder. Dişleri çürüten bütün müh- tik ağız mikroplarını öldürür. Kuru bir fırçada bir santim mikdarında koymak kâfidir. 3 gün sabah ve akşam tec rübe ediniz. Derhal farkını göreceksiniz. ved, Unumi depasu : R. FARACİ Yesi Vet bap, İstanbul Menim R SEYRİSEFAİN Merkez acenta:sı Galata küptü Başı, B 2362 Şuhe Acente: Sirkeci Mühürdar zade hanı 2: İzmir sürat P. (GÜLCEMAL ) vapuru 24 mayıs pazar 14,30 da Galatadan kalkarak İzmire gidecek ve çarşamba sat bahı gelecektir. NAİM VAPURLARI İzmir-Mersin Lüks ve sürat postası ADANA Mayısın 25 inci PAZARTESİ günü Sirkeci | nhumından hareketle (Çanakkale, İzmir, Küllek, Eedrim, rados, Fethiye, Antalya, Alâiye ve Mersine “azimet ve avdet edecektir. Yalnız © Mersin! için yolcu o kabul edilir. Tahsilât için Galatada, gül- rük karşısında; Site Fransez hânrda 12 numarada umumi acentalığına müracaat, “Telefon Beyoğln 1041 SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz muntazam ve lüks postası DUMLU PINAR yp PAZAR 24 mayıs günü akşamı saat İ8de Sirkeci rıhtımından ii le doğru (Zonguldak, İne- boar Kira sun , Ordu, Gireson, Trabzon, Sürmene ve Rize)ye azimet ve aynı iskelelere uğraya- rak avdet edecektir. Yük ve yolcu için Sir- kecide Meymenet hanındaki acentehanesine müracaat. Tel: İstanbul 2134 SOÇETA ITALYANA Dİ SERVİST MARİTİMİ ALBANİA vapuru 23 mayıs cumartesi (Napoli, Marsilya ve Cenova) ya gidecektir. İTALYA vapuru 26 mayı: salı (Sitmar Levant ekspresi olarak (Pire, Napoli, Marsil: ya ve Cenova)ya gidecektir. UMBRİA vapuru 28 mayıs rşembe (Rados, Mersin, İskenderon, Trablus, Beyrut, Hayfa, iye, Mesina, Napoli ve Cenova) ya gide- cektir. ATLANTİD vapuru 3 ha: ziran çarşamba (Burgaz, Var- na, Köstence, 'Sulina, “Ki ve İbrail)e gidecektir. Tafsilât için Galatada mer- kez rıhtım hanında umumi acentesine © müracaat. Tel Beyoğlu 771 - 772 ve ya Be- yoğlunda Perapalas altında Natta Nasyonal Türkiş türist acenaiye Telefon Beyoğlu 3599 yahut İstanbulda Emin- önünde İzmir sokağında 8 numarada acente vekiline müracaat. Tel. İstanbul 776 Beşiktaş Haşim Bey aile par- kı 25 mayıs pazartesi açılıyor Cemal Sahir Bey ve sabık Darülbedayi san'at- kârları temsili, orkestra Üsküdar Hukuk Hâkimli. inden: Üsküdar İhsaniyede Köp- rülü konak sokağında 10 nu- maral hanede sakin Mem- duha Hanım mukaddema Vi- salettin Bey mahdumu ve müddeiyenin kocası salih B. aleyhine mahkemeden istih- sal edip kat'iyet kespeden 24 şubat 930 tarihli ilâmda boşanmalarına karar verilmiş ise de akti nikâhlarma ait tarih yazılmamış olduğundan bu cihetin tavzihi ba istida talep edilmiş ve müddeia'ey- hin ikametgâhı meçhul ol- masından dolayı mezkür is- tidanın bir sureti mahkeme divanhanesine talik edilmiş olduğundan o müddeialeyhin mezkür istidaya karşı on gün zarfında cevap vermesi lüzu- mu gazete ile de ilân ve iğ olunur. j |