22 Mayıs 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

22 Mayıs 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

ie / KATİLD DİR HEMEN ŞİTRİSİNEKLERİN taradı zehirdir v 'seriya bir bıçak yarasından daha tehtlk, (Giri Sivrisinekler yalnız ısıtmayı bulaştırmakla dna zamanda bir çok mühlik has- “> v5 vasıta olurlar. Onun için, iyle bir Kargı kement. muhata, ediniz $ ilk paketin naza a Kül öl in m Pİ üç EŞ la “Umumi Deposu: !, BERT ve ŞÜREKÂSİ İstanbub-Galata Voyvoda Han İİİ öze ti dak ite Br mmm Serdi iyor. Devlet Demiryolları İdaresi İlânları | mi 1500 ton odun kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Mü- nakasa 8-6-931 pazartesi günü saat 15te Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak & edeceklerin ve muvakkat teminatlarını aynı günde saat 14,30 kadar | komisyon kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini üçer lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada İdare veznelerinden tedarik edebilirler ”.. Haydarpaşa Demiryollar mağaza müdürlüğünden: İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak (59) kalem hırdavat elektirik, demir, inşaat kumu, yerli muşamba cilası, mensucat ve saire gibi mubhtelifülcins malzemenin pazarlığı 25/V/31 tarihine müsadif pazartesi günü icra. kılınacaktır. Taliplerin yevmi mezkürda isbati vücut etmeleri ve tahriren fiat ver- meleri, bu baptaki müfredat listesi mağaza dahiline asılmış- tir, buna nazaran izahat isteyenler cumartesi, pazar günler mubayaa kısmına müracaat etmelidirler, Pazarlığa arzolunan malzemeden numune verilmesi icap edenlerin numunelerini beraber getirmesi, numunesiz vukubulacak teklifatın kabul edilmiyeceği ilân olunur. mayı» Mühim tavsiye: Kumaş B R Oo Dr mebzul çeşitli İngiliz kumaşların kâffesi rekabeti 3 sarmakın olduğundan, mübaymatınızı kararlaşcırmadan © Istanbul'da, Sultan Hamamında vaki depoyu ziyaret lime. rica eder ii Işbu fırsatı Evlâdının sihhatini düşünen, her “hangi bir rahatsızlık sebebile zaif düşdüğünü gören, bu münasebet. le kansız kalan, iştihasız bulunan | Tütün inhisarı Umu- mi Müdürlüğünden: Mevcut nümune ve şartnamesi mucibince“ 1-6-931 pazar- tesi günü saat Ol de Galatada mübayas İkğmisyonunca pazarlıkla 10,000 kilo yerli malı kınmap satın alınacaktır. Taliplerden 509 Ira depozito alınır. teklif mektuplarını | MİLLİYET CUMA Bugün İşe başlayabilirsiniz. Para biriktirmeye başlamak için mutlaka ay veya se nebaşını beklemek ve ya kir yıldönümüne intizar etmek şart değildir. Hemen bugün İş Bank para biriktirmeye başlayabil Büyük ve küçük binlerce kişi, kumbara sayesinde, bir ili sene içinde sermaye sabibi olmuşlardır. | TÜKİYE İŞ BANKASI| n bir kumbara alarak Kunandanlığından, 1,000,000 Kilo Ekmek 6 Haziran 931 “kapalı zarf, İ 200000 , Et 6 Haziran 931 cumartesi saat 15 “ka- palı zarf, “Koyun, kumu ve sığır, 250,000 Kilo Yaş sebze 6 Haziran 931 cumartesi saat 16 “ kapalı zarf,, mubtelif İ — Cine ve miktarları yukarda yazı üç kalem iaşe maddesi 16-5-931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İ 5 — Yevmi muayyende münakasaya iştirak edecek tali İ ler kanunen ibrazma mecbur oldukları vessik ve Kocaeli İ komisyona ibraz etmeleri ilân olunur. Büyük Tayyare Piyangosu 5.inci Keşide 11 Haziran 1931 dedir. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca: 15,000, 12,000, 10,000, 8,000, Liralık ikramiyeler ve 40,000 Liralık bir mükâfat vardır. İLÂN Askeri fabrikalar satin alma 5 komisyonundan eklerin Türk ticaret odalarına mukayyet ve kazanç ver, ile mükel- lef olmaları şarttır. Bu vesnikin münâkasa ve pazarlık günlerinden evvel komisyona kaydettirilmesi muamçlâtın kolaylığı itibarile alâkadarana ilân olunur. Münakasalarla pazarlıklara iştirak ede ocuklarınıza, güzel ve emin bir tahsil ve iyi bir terbiye iy vermek arzusunda buluban EBEVEYN Çocuklarını: NEUHAUSEN, Sehaff- bause ( Sülissc) de kâin RHENANIA talim ve terbiye müessesesine göndermeleri tavsiye olunur Asil ilsanlar için hususi kurslar - küçük a ve Frünsizca ) - itina terbiye» sbhati için güzel bir ve Bebirrsen) Rhenanla iL icari malümat - sınıflarda münfe vasi Parkı ve oyun mevkide — kâlmdir hakkındı. mufassal tarifnameler gönderilir, e şerait malürmat Marmara İsli Bari ve Müstahkem meri cumarleri saat 14 2 — Talipler İzmit'te Kumandanlık karargâbında satınal. | ma komisyonu reisliğine müracaat ile şartnamesini görebilirler. emvaline yatıracakları teminatı iptidaiyenin vezne makbuzunu | Matlup Evsal Garantilidir. Alemdağı ve Taşdelen müşterilerinin nazarı dikkatine Hergün sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa zirde saatleri muayyen va- kıtlerde Üsküdardan Araba meydanında 14 numaralı dük- kün önünden hareket edecek olan otobüslerimizin hareket | | saatleri: Üsküdardan İ Sabah o 7,30 | Akşam 5,15 Alemdağından hareket Sabah | 8 Akşam 6 İ © Üsküdardn İstanbul alime İ icra memurluğundan: Tamamına 8075 kıymet İ takdir edilen Erenköyünde mukaddema Sabrayıcedit el- yevm Göztepe mahallesinde Orta cedit birinci Orta s0- | kağında atik 39-40 cedit 18-20-22 numaralarla mü- rakkam iki bap köşk ve ahır mahalli ve Çamaşırhane ve müşlemilâti seireyi ve 6 dö- nüm bir evlek araziyi havi mahallin tamamı 11-6-931 tarihine müsadif perşembe günü sast-on dörtten on al tıya kadar Üsküdarda İstan- bul altıncı icra dairesinden | hareket satış şarinamesi 20-5-931 tarihinde divanhaneye talik | edilecektir. İkinci arttırmada borçlu | dört taksitte deynini tediye | edeceğini taahhüt etmişse de İ taahhüdü vaki ihlâl edildi. inden tekrar arttırmaya vaz edilmiştir. Birinci arttırmada | İ 3500 lira mukabilinde ve a- | İ lacaklı Hüseyin Hüsamettin | İ Beyin wbtesinde kalmıştır. | İ İkinci arttırmadır. 2000 lira mukabilinde birinci | 1000 lira mukabilinde | derecede | ipotektir. | Artırmaya iştirak için yüzde | on peyakçesi verilmesi İâzım- | dır. Hakları tapu sicillerile sabit olmıyan İpotek alacak- hlarıle diğer alacaklıların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve mesarife dair olan iddialarını işbu ilân tarihinden itibaren İ 20 gün içinde evrakı subuti- | yelerini bildirmeleri hâzımdır. Aksi halde hakları tapu siciliye sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından ha- riç kalırlar. Alâkadarların yeni icra kanununun İl9uncu maddesine göre tevfiki ha- reket etmeleri icap eder. Satış peşindir. Daha faz'a malümat almak istiyenlerin 930 -1128 No.lu dosyaya müracaat etmeleri ilân olunur. Evkaf Umum Mü ilüğü vakıf akarlar mü: dürlüğünden: > sene müddetle icar için Müzayedeye vazolunan emlâk Bahçakapıda dördüncü vekif hanın birinci katında 37 Na oda Heybeliadada Büyük sinde 70 No. hane Çarşde Takkeciler dörtüc üç bimesi Müddeti icar 1-6-931 tarihinden dir. manastır ve İsmetpaşa cadde sokağında 77 No. dükkânın 16-939 tarihine kada; İki sene müddetle icar için müzayedeye vaz olunan emlâk 4 — Heybeliadada arka sokakta 30 No. Tophanede İlyas çelebi mahallesinde 14 No. hane Çelebioğlu Aldettin mahallesinde Eskipostahane sinde 2-15 Na. dükkân Müddeti icar: tarihinden 1-6-933 senedi. hane 1-6-931 tarihine kadar İl se ş Üç sene müddetle icar için müzayedeye A vazolunan emlâk 7 — Meybeliadada Degirmen sokağında 8 No. hane r Müddeti icar: 4-6-981 den 1-6-934 tarihine kadar üç sened Mehdci icarlar: Eski müstecir için akdi sabıkın hitamı yö müstecir için teslim tarihidir. Müddeti müzayede: 29 mayıs Giden 18 bariran 081 cumar günü. Balâda müharrer emlâk kir; lunmuştur. Taliplerin yevmi buçuğuna kadar şart müzayedeye iştirak etmek üzre İstanbul ileceğinden müzayedeye v4 ale “'ölari son günün “ssat on d okumak ve teminatı muvakkata Ekvaf müdüti eyi | Bünde vakıf akarlar müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve mü müdi ında malâmat almak İsteyenler odasına müracaat ederek ecri Satılık emlâk; İstanbulda Boğaziçinde Tarabya caddesinde ma müşte: Kalander kasrı ile Büyükadada Nizam caddesinde Sef; köşkleri namile maruf 2, 3, 4 harita numaralı üç bap ayrı ayrı kapalı zarfin ve sekiz senevi taksitle satılı İhale 8 haziran 1931 tarihine müsadif pazartesi günü karada icra kılınacaktır. Talip olanlar İstanbul, İzmir şubelerimize ve yahut An rada Umum Müdürlük Emlâk idaresine müracaatla şari melerimizi mütalân ve arzu buyurdukları izahatı alabilirle?, diriyetinden: e. Karacabey Harasında mevcut olüp Uludağ yaylalarına sevk lecek koyunların sütleri kapalı zarf usulile müzayedeye konul ve 28-5-931 tafhine müsadif perşembe günü sait on dö Bursada Baytar müdiriyeti dairesinde İhalesi tekarrir etmi Şersiti anlamak isteyenlerin Bursa Baytar müdiriyetine ve yahut ” İ merkezindeki komisyonu mahsusuna müracaatları ve ihale günl yüzde yedi buçuk teminat akçelerini ve teklifnamelerini haff Bursa Baytar müdirivetinde hazır bulunmaları lüzumu ilân oliğ Mes'ul müdür: Bürhane