2 Haziran 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

2 Haziran 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

MİLLİYET o SALI z HAZIKAN 1931 kullanınız. Her “Zayıf ve iştihasız . eczanede satılır. olanlara daha fazlasma para vermek Yası yarıya daha ucuz ve daha müessir yerli malı olan FAYDA'yı istimal ediniz. Sinek, sivrisinek, tahta kurusu, pire, güve vesair haşaratı yumurtalarile aniyen mahv ve itlâf eder. Kokusu lâtif. Kat'iyyen leke yapmaz. Bütün devairi devlet ve müessesatı milliye ve ecnebiye FAYDA istimal eder. Kutusu 50 büyük 75 bir kiloluk 125 kuruştur. Hasan ecza deposu. Toptancılara tenzilât. Büyük Tayyare Piyangosu 5.inci Keşide 11 Haziran 1931 dedir. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca; 15,000, 12,000, 10,000, 8,000, Liralık ikramiyeler ve 40,000 Liralık bir mükâfat vardır. Nu 74 Lİ PHOSPHATIME FALIĞRES (FOSFATİN FALİER ) ÇOCUKLARIN EN MÜKEMMEL GIDASIDIR, Tınci, Sinci aydan itibaren; memeden kesme Zem: anlarında ve neşvü nü: nasında kullanılır. Dip, sürmesini ve kemiklerin teşekkülünü taahil eder, Sıhhat ve kuvvet bahş eyler Her çocuğun hoşuna gider bir gıdadır. 1. OUA! AULAĞNIER. ASNIERES - PARIS (FRANCE) Satılık deniz motörü Azimet dolayisile 24 ayak tulünde “Elze Il, namında seri bir deniz motörü acele satılıktır. Taliplerin bir hafta zarfında karar vermeleri lâzımdır. Bu motör İngiliz ma- mulâtından “Brooke seacar,, markalı ve sekiz kişiliktir. Teknesi maundan olup 100 beygir kuvvetinde altı silin- dirli ve “Brooke, markalı bir motörle mücehhezdir. Sür'ati 30 mildir. Motör bilâmum esbabı istirahati cami olup ruzgârdan muhafaza için cam, otomatik demarrör, elektrikli pro- jektör, cigara yakmağa mahsus cihaz ve yedek edeva- tile mücehhezdir. Bu motör 1929 senesi nihayetine doğru İngilteredeki tezgâhtan doğrudan doğruya celbedilmiş olup, bu seretle ancak bir yaz istimal edilmiştir. Motö- rün bali hazırı mükemmeldir. Fazla tafsilât için 24416 No. da kitabete telefon edilmesi mercudur. 1-10 MN PERTEV” Dostlarınız1 tavsiye ediniz. Size müteşekkir kalacaklar- dır, Her eczane ve ecza depolarile tuhafiye mağazalarına arayınız. | Ordu ihtiyacı için yerli fabrikalar mamulâtından dört yüz bin metre çamaşırlık bez kapalı zarfla münakasaya kon- muştur. İhalesi 18 haziran 931 | perşembe günü sanat 15 te | Ankarada merkez satınalma komisyonunda yapılacaktır . Taliplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzre temi- | natlarile birlikte mezkür ko- misyona müracaatları. ... Malüllerle şehit yetimleriniu 931senesi ikramiyelerinin tes- biti için şubelerine müracaat etmek üzre 30 mayıs 931 akşamına kadar verilen müd- detin görülen lüzum üzerine 30 haziran 931 akşamına kadar temdit edilmiş olduğu ilân olunur. ... İzmitteki kıtaatın ihtiyacı olan fasulya kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi 3-6-931 çarşamba günü saat 15 te İzmit askeri satın- alma komisyonunda yapıla- caktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzre Fındıklıda hey" etimize ve şartname almak | ve tekliflerini vermek üzre teminatlarile İzmitte mezkör komisyona müracaatları #”. Ordu ihtiyacı için 100,000 metre cibinlik için bez kapa- | b zarfin münakasaya kon- İ muştur. İhalesi 24 haziran 931 çarşamba günü saat 15te Ankarada merkez sâtın alma komisyonunda © yapılacaktır. Taliplerin şartname almak ve | tekliflerini vermek üzere te- minatlariyle birlikte mezkür komisyona müracaatları. es İ İzmirdeki kıtaat ve mües- İ sesalın ihtiyacı olan sade yağı kapalı o zarfin o münakasaya konmuştur. İhalesi 3-6-931 çarşamba günü saat 15,30da İzmir Müstahkem Mevki satn alma komisyonunda yapıla- caktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere Fındıklıda hey» etimize ve şartname almak ve tekliflerini vermek üzere teminatlariyle mezkür komis- yona müracaatları. Milli inşaatı Bahriye Türk Anonim şirketi tasfiye memurluğundan: Şirketin 25 mayıs 931 ta- rihindeki içtimsa hissedaran şelmediklerinden 25 haziran Bİ perşembe nü saat 14 te Galatada er Abit İ han üçüncü kat 18 numarada yapılacağından gerek asale- ten gerek vekâleten 20 his- seye malik olan hissedaranın | içtimaa işlirak edebilecekleri ikinci ve son olarak ilân olunur. Ruznamei müzakerat 1 — Tasfiye memurlarının raporunun kıraati ve ibraları 2 — Tasfiye besabatının tasdiki ile henüz müracaat İ etmiyen sahibi senedat his- | seleri hakkında kanunen icap eden murmelenin tespitine | karar verilmesi. ! ! İsmm Yaz o mevsimliçin BEBEK'te Kiralık Yal Dalyan önünde Salp Bey yalısı möbileli olarak ki- ralıktır. Derunundakilere müracaat THEO REPPEN VAPUR ACENTASI Norveç Bandiralı (ADOUR) vapu- ru hazi A üncü gününe doğru limanımıza muvasalat ve Marmsrs ve İstanbuldan Anvers, Hamburg ve Skandinavya Mmszlanı İ dearive tahmil ede | Galaca'dı Fu | taliğa mürsönat, “Tel Beyoğlu 2274 Fosfaflı Şark Malt hulâsası* Münakasası feshe muhtelif bina vevagon camları pi zarlıkla mubayaa edilecektir. Pazarlığa iştirak edeceklerin 3 baziran 931 çarşamba günü saat İ5te 2050 liralık te- minatlarile birlikte Ankarada malzeme dairesine müracaat eylemeleri, Emniyet Sandığı müdürlüğünden: Zeyneti Hanım ile Tevfik ve Hadi Beylerin 5608 ikraz pumuralı deyn senedi mucibince istikrar eyledikleri meblâğ mukabilinde Sandığımız namına merhun bulunan Eyipte Ba- hariye mahallesinde Yalı sokağında eski ve yeni 1-2 numa- rah mâamüştemilât bir sahilhanenin tamamı vadesi hitamın- da borcun ödenmemesi hasel müzayedeye çıkarılarak dört bin iki yüz lira bedel mukabilinde. müşterisi namına kat'i kararı çekilmiş olduğundan borçluların istikraz esnasında tayin eyledikleri ikametgâhlarına tebliaat ifası için gönderi- len üç günlük son ihbamame zahrma mahallesi heyeti ihti- yariyesince yazılan meşruhattan Zeyneti Hanımın vefat eyle- diği, Tevfik ve Hadi Beylerden başka mirascısı olmadığı ve Tevfik Beyin taşrada bulunduğu ve muvarzah adresinin meçhul olduğu anlaşılmış ve Hadi Beye tebligatı lâzime icra edilmiş olduğundan ilân tarihinden itibaren üç gün zarfında borç tamamen ödenmediği takdirde mezkür emlâkin müşte- risi namına ferağ muamelesinin icra kılınacağı tebliğ make- mma kaim olmak özere ilân olunur. Belgrat ormanları işletme mü- dürlüğünden: Belgrat ormanları işletme müdüriyetinden Kurt kemerinde mavcut olup açık arttırma suretile ve 107 küsur ve 134 küsur metro mikâb olarak iki kalemde 28/5/931 tarihinde satılacak olan kuru meşe kerestelerinin ihalesi 4/6/931 tari- hine müsadif perşembe günü saat on beş buçuğa tehir edil- miştir. Taliplerin yevmi mezkürda ihale bedelinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçelerile Defterdarlıkta müte- şekkil komisyona çap ve şartname için İstanbul orman mü- düriyetine kerestelari görmek isteyenlerin de memurlara müracaatları ilân olunur. Darül'aceze müdürlüğünden: Darül'aceyeye taribi ihaleden itibaren bir sene muktazi 24 haziran 931 çarşamba günü İcra ve teklif varakaları saat on dörtte küşat edilecektir. Taliplerin yüzde yedi buçuk teminat akçelerile darlii acezeye müracaatları, Emniyet Sandığı Müdü rlüğünden: İkraz No Mevduatın cins ve nev'i İsmi 15717 Bir çift pırlanta çenber küpe Nimet H. 17097 Bin ikiyüz yirmi dirhem gümüş © Ayşe Münevve H. 18162 Bir pırlantalı Yüzük bir pırlanta tek taş agraf, iki altın halka, bir gümüş çanta. Sabiha H. 23648 Bir altın saat, iki altın bilezik bir roza yüzük Fransovi H. 24547 Üç çift roza küpe, bir pırlantalı yözük, bir roza gravat iğnesi bir elmaslı bir altın bir gümüş saat, sekiz yüz otuz beş dirhem gümüş. Fatma Saliha H. 25905 Bir e roza küpe, bir pırlantalı pantantif, iki giki roza Seher 77941 Bir roza tek taş yüzük, bir gümüş çanta. Hava H. 36493 Bir pırlantalı iğne, bir pırlantalı yüzük, bir altın köstek. Şehime H. Ayşe H. Şehime H. skender B. Zekiye H. 36560 Bir çifi roza küpe, bir roza yüzük 36765 Bir pırlanta gerdanlık r 36779 Bir altın işleme şerit 36830 Bir altın hurda saat 36850 Bir pırlanta tek taş yüzük Cevher H. 36885 Bir pırlantalı pantantif bir roza tek taş küpe teki bir altın tabaka bir pırlanta tek küpe altı bir altın mineli kutu bir altın kordon iki altın köstek Rebia H. g6895 Bir roza gül yüzük Yakup Efendi Yukarda isimleri yazı zevat altın ve gümüş ve mücev- herat mukabilinde Sandığımızdan meblağı vadesinde tediye etmemelerine mebni istikrazda tayin olunan ikamelgâhlarında tebligat ifası için icra kılınan ve yapılan. tahkibat neticesinde o bulunmadıklarından tarihi ilândan. itibaren 9İ gün zarfında tediyei deyn veya tecdidi müzayede satılacağı i ilân n olunur. İstanbul. “Belediyesi ilânları 3 pazartssi ilâ 206.931 cumartesi Fatih kazası ii resi kaza merkezinde ilâ 11-7-931 cumartesi Fener Na. ida- resi Fener N. merkezinde 25-7-931 cumartesi Eyüp Na. idaresi Eyüp cami kebir caddesi 10-8-931 pazartesi Karagümrük Na. idaresi Karagümrük 4 yol ağrı 31-8-931 pazartesi Şehremini Na. ida- resi Şehremini Topkapı caddesi ilâ 21-9-931 pazartesi Samatya Na. ida- resi Samatyada Samatya caddesi Fatih dairesi hududu dahilinde bilimum esnafın kullan- dıkları teraizi, kantar, tartı, ölçü ve ölçeklerin 931 senesine ait muayene ve damga muamelâtının yukarıda muharrer gün ve tarihlerde merkez ve mahiyelerde evzan memuru tara- fından” damgalanacağı ilân olunur. 21-6-931 pazar İ 12.7-931 pazar ilâ 26-7-931 pazar ilâ 11-8-931 salı ilâ 19.931 sah mahallindeki | Sekiz Bin Kilo kuru sovanın kapalı zarf usulile münakasası | Selâmet vapura her per: i şembe akşamı 17 istikraz etmiş oldukları | muamele eylemedikleri takdirde merhunatı mezkürenin bil- | dikis MEZUN UN HAKKI EKREM Seyrisefain Merkez acentası: Galata Köprübaşı B. 2362; şube acentesi: Sirkecide Mühür- darzade hanı 22740 vapuru 2 haziran salı 17de Sir- keciden © Gelibolu (| Ça- vakkale, Küçükkuyu, Ed- rrmit, Burhaniye Ayvalığa kalkacak dönüşte Altıno- luğa da uğrayacaktır. YEL ii KARADENİZ POSTASI ERZURUM sz. SALI günü tam saat İ7de Sirkeci nhtımından hareketle (Zon- , İnebolu, Samsun, İnye, Ordu, Giresun, Trabzon ve Rize) iskelele- rine azimet ve avdette ayni iskelelerle (Of ve Sürmene) ye uğrayacaktır. Dikkat: Hiz 3 gönüöğ- leden sonra vapurun yanına gelecek eşya kabul olunmaz. Tafsilât için Sirkecide Yelkenci (o hamnda kâin acentesine müracaat. Tel. İstanbul 1515 TAVİL ZADE VAPURLARI Muntazam Ayvalık Postası deSirkeciden hareketle Gelibolu Çanakkale , Küçükkuyu, Altın oluk, Edremit, Burhaniye ve Ayvalığa azimet ve avdet ed- ecektir, Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres: o Vemişte Tavilzade biraderler telefon İstanbul 2210 DOYÇE LEVANT LİNİY Hamburg, Brem, Anvers, Istanbul ve Bahrisiyah ara- sında azimet ve avdet muntazam postası; Ham- burg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdamdan limanımı- za muvasalatı beklenen vapurlar: AKİLA vapuru liman mızda THESSALİA vapuru 10 hazirana doğru OLİMPOS vapuru 12 ha- zirana doğru SMYRNA vapuru 18 hazirana doğru Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail için lima- mmızdan hareket edecek vapurlar: THESSALİA © vapuru 10 - 12 haziranda tahmilde OLİMPOS vapuru 12-14 haziranda tahmilde ALBANİA vapuru 29-30 haziranda tahmilde Hamburg, Brem, Anvers, Roterdam ve Dançig için yakında limanımızdan ha- reket edecek vapurlar: AKİLA vapuru limanr mızda ANDROS vapuru 6 - 8 haziranda tahmilde NOPLİA vapuru 10-12 haziranda tahmilde Fazla tafsilât için Gala | tada Ovakimyan hanında kâin umumi acenteliğine müracaat, Telefon: Beyoğlu 641 - 674 İstankul 4 cü İcra Mem luğundan: Tamamına (372000) İl kıymet takdir edilen Beyf | lunda Asmalı mescit mah lesinde atik kabristan cel | minare ve Asmalı mescit Meşrutiyet sokaklarında ki atik 15,15,15 Mü. 17, 61, cedit 115, 119,28, 69 numaralarla — muraki tahtında dükkânları müşte: Kamhi apartımanının 7 bis itibarile bir hissesi ile tamamına (12000) lira kıyı takdir edilen Istanbul Sultil hamamında Çelebi alâel mahallesinde Marpuççular d desinde atik 8,1,3,5 cedit 44,20,22,24,28,36 nun murakkam Boyacı hani keza yedi hisre itibarile Ü hissesi açık arttırmaya edilmiş olup 17 haziran SÖ tarihinde şartnamesi div. haneye talik edilerek 7 * | muz 931 tarihine müsadif s/ günü saat İ4ten 16 ya kad İstanbul 4 cü icra daireyi açık arttırma ile seki Artırmaya iştirak için yi yedi teminat akçesi alın Müterakim vergiler ile belik diye resimleri vakıf icai İ müşteriye aittir. Hakları tafd) sahiplerinin bu ali bususiyle faiz ve masai dair olan iddialarını ilân tt rihinden itibaren yirmi göz içinde evrakı mösbitele: bildirmeleri lâzımdır. halde hakları tapu sicille sabit olmıyanlar satış bed linin o paylaşmasından kalırlar. Alâkaderların ü icra ve iflâs kanünun 119 ur maddesine göre tevfik h ket etmeleri ve daha fa! malümat almak isteyenleri 927-8551 dosya numara: memuriyetimize müracaatli ilân olunur. İstanbul 4 öncü icra kıymet takdir edilen köy'de Kemankeş Kara Mi tafa paşa mahallesinde raççı ve Voyvoda caddesi de kin eski i Mü, 1, 3, 11 ve yeni J ilâ 5 11, 7, 11 numaralarla murakki üstünde odaları havi dükk ların 432 de 42 hissesi cen 931 tarihinde mü cumartesi ü saat den 17 ye kdar İstadi dördüncü icra memurluğur satılacaktır. Satış şartnan 20 haziran 931 tarihine di vanhaneye talik edilecekti Takdir olunan kıymetten b seye musip kiymeti buldu takdirde en ziyade arttır. üzerinde bırakılacaktır. tırmaya iştirak için hissi musip kiymetin “47 temi akçesi aranır. Hakları ti sicillillerile sabit olmayan ipi tekli alacaklılar ile diğer 8 kadaranın ve irtifak h sahiplerinin , bu baklarını hususile faiz ve masarife 4 ir olan iddialarını ilân hinden itibaren 20 giin iç de evrakı müsbitelerile dirmeleri lâzımdır. Aksi bi de bakları tapu sicillile s#* olmayanlar satış bedeli paylaşılmasından hariç kal lar. Alâkadarların icra | iflâs kanununun 119 ui maddesine göre tevfiki b ket etmeleri lüzumu ve r terakim vergi bölediye re: leri vakıf icaresi müşte, aittir. Ve dahu fazla mi mat almak isteyenlerin 9 “362 dosya numerosile meff riyetimize müracaatları ikametgâhı meçhul olan sedarlardan Nazım, Fer) Tarık, Şefik Beyler ile Hi Sara Mebrure, Pakize, Ferj Hawımlar haklarında teb makamına kaim olmak Ü ilânen tebliğ olunur. Mes'ul müdür: d