15 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

15 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

İkramiye ” Tahlisiye Umum mü- dü rlügünden: Şişli havalarda gene selâmeti seyrüseferlerini temin için Fenerbahçe, Kızkulesi, Ahırkapıda vaz ve tesisi mütasav- ver sis düdükleri kapalı zarf usuli ile ve iki ay müddetle mü- nakasaya konulmuştur. 30 Teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 te ihalesi icra kılmacağından taliplerin | şeraiti anlamak ve bu baptaki fenni ve idari şartnameyi almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecek olanların da ihale günü Galatada Maritim Hanında Tahlisiye Müdiriyeti Umu- miyesi Mübayaa komisyonuna müracaatları ilân olunar, (2794) Askeri San'atlar mektebi Müdürlüğünden: ; Askeri San'atlar mektebi için lüzum görülen aşağıda yazılı 14 kalem erzâkın 31/10/931 tarihinde münakasaya vazi mü- karrer olduğundan talip olanların şartnameleri görmek için her gün ve münakasaya iştirâk etmek üzere muvakkat temi- natlarını Beyoğlu mal Md. ne teslim ederek yevmi mezkürde saat 14 ten 16 ya kadar Topanede: Askeri San'atlar mektebin- de müteşekkil Sa. Al Ko. nuna müracaat eylemeleri. (17) (3114). Kilo Cinsi Kilo Cinsi Kilo Cinsi 1252 Sade yağı 10 Çay 300 Kuru üzüm 1577 Şeker 850 Zeytin tanesi 5656 Pirinç 146 Oo Beyaz peynir 500 O Nohut 204 O Reçel 1338 Şehriye 300 Kuru kaysı 250 * Sabun 300 Kuru erik J Gümüşane Vilâyeti Nafıa Baş Mühendisliğinden: Gümüşane Vilâyeti dahilinde ve Trabzon - Erzurum yolü- nun Köprübaşı ile Zıgana arasında iki ve Kelkit kazasının Kö- se ile Kelkit arasında birki ceman üç adet on iki tonluk Rus-| lardan metrük harap silindirin tamiri 6750 lira ile 21-9-931 ta- | | rihinden itibaren 21 gün müddetle münakasaya konulmuştur. | Tenzilât yapmak ve fazla tafsilât almak istiyenlerin Gümüşa- İ ne Nafıa Baş Mühendisliğine müracaatları ilân olunur. (2837) Eskişehir vilâyetinden Memleket hastanesi ameliyatanesinde yapılacak inşaat 2500 lira bedeli keşifle 4/10/931 tarihinden 24/10/931 cumartesi gü mü saat on beşe kadar münakasaya konmuştur. Gayrimübadiller tak - diri kıymet komisyonu riyasetinden: Karar numaraları 941 ile 970 arasında bulunan Gayrimübadille- rin yüzde 20 hesabile bonolarını al- mak üzere Teşrinievvelin 15 inci perşembe günü Saat 10'dan 16 ya ka- dar komisyona müracaatları.(3233) Devlet Demiryolları idaresi ilânları H. P. Mağazasına ait Çentler marka tenezühten kamyonete tahvil edilen bir otomobil müzayede ile satılacaktır. Müzayede 18/10/931 tarihine müsadif Pazar günü caat 14 te icra edilecektir. Talip olanların yevmi mezkürda Mağa- zaya müracaatları ilân olunur. . Otomobili görmek istiyenler her gün Mağaza Müdürlüğüne müracaat edebilirler. o (3176) Afyon deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla İ münakasası 2 ikinci Teşrin 931 Pazartesi günü saat 15 te İda- re merkezinde yapılacaktır.Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa vez nelerile Afyon istasyonunda birer liraya satılmakta olan şart- Talipierin evvel emirde bedeli keşfin “47 buçuğu nisbetin- de teminat akçesi vermeleri bu gibi inşaatı yapmış ve müukte- dir bulunduğuna dair Nafia Başmühendisliğinden veya sakibi salâhiyet makamattan alınmış vesika ibrazı lâzımdır. İnşaat hakkında fazla tafsilât almak şartname evrakı keştiyeyi gör- mek istiyenlerin muhasebei hususiye müdiriyetine müracaat- ları lüzumu ilân olunur, (3075). Istanbul deniz levazımı satınalma komisyonundan: Kilo 100,034 Muhtelif cb'atta saç lavha) Kapalı zarfla münakasası; 20762 Muhtelif eb'atta saç lavha) 24 Teşrinievvel 931 cu- martesi günü saat 10,30 da. Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzemenin hizasındaki gün ve saatte kapalı zarf usulile münakasası icra kılmacağından şartnamesini görmek için her gün ve talip olanların münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı satınalma komisyonuna müracaatları. (2802). Istanbul Gümrükleri başmüdürlü- günden: İstanbul Gümrükleri için 110 ton lâvamarin kömürü ve 826 geki meşe odunu ile 30,500 “kilo mangal kömürünün kapalı zarf usulile mübayaası mükarrerdir, Taliplerin, şartnamelerini ittrla husulile beraber bu baptaki teklifnamelerini ve 424 lira olan teminatı müvakkateyi hâmilen 18-10-931 pazar günü saat 14 te Basmüdürlükteki Mübayaat Komisyonuna müracaatları, (2864). da va prn namelerde yazılıdır. (3154). 13 Lâke Karyola Lira Sirkeci Ebussuut caddesi karyola ve madeni fabrikası , 3 üncü Kolordu ilânlar: | Ordusıhhiye ihtiyacı için 1 adet Elektrokaridiyoğraf ci- hazı pazarlık suretile 18/10/ 931 tarih pazar günü saat 16 da komisyonumuzda (icra kı- İınacaktır. Taliplerin şartna- mesini almak ve pazarlığa iş- tirak etmek üzre okomisyonu- muza müracaatı, (417). (3089). ... TIL K. O. &ıtaat hayvanatı ihtiyacı için arpa kapalı zarf- la münakasaya konmuştur. İ- halesi 7/11/931 salı günü saat 16 da Fındıklıda HI. K.O. SA.AL.KOM. nunda yapılacak tr. Taliplerin şartnameyi al i mak ve münakasaya iştirak e- deceklerin yevmi ihaleden ev- İ vel teklif ve teminat mektup- larile KOM, numuza müracaat ları, (428). (3122). ... TI. K, O, kıtaat hayvanatı ihtiyacı için yulaf kapalı zarf- la münakasaya konmuştur. İ- halesi 7/11/931 Salı günü saat 15 te Fımdıklıda IFI, K.O.SA, AL, KOM, nunda yapılacak- tr. Taliplerin şartnamesini almak ve münakasaya iştirak etmek üzere yevmi ihaleden evvel teminat o ve teklif mek- tuplarile KOM, rumuza mü- racaatları, (429). (3123). ... Fakülte Talim Tabur .dan: Bu sene Darülfünun / talim taburuna kaydolunmak istiyen Darülfünun ve buna muadil Yüksek mektep mezunlarile li se ve muadili mektepler ve Er kek Muallim mektep mezunla- rmın taburca kayıt muamelesi 5-10-931 den itibaçen bu ayın nihayetine kadar devam ede- cek ve ikinci teşrin 93İ birinci gününden itibaren tedrisata başlanacaktır.Bu maksatla bu şeraiti haiz olanlar: A — Mektep mezuniyet di- ploması B — Aşı ve sıhhat raporu. C — Nüfus cüzdanı sureti, N — Mahallece ve polişçe müusaddak hüsnühal varakası, M — #adet fotoğraf ile bir- likte , İstanbul Bayazıtta tabur ku- mandanlığına şeraiti anlamak üzere her gün müracaatları i- Jân olunur. (382). (2915) İstanbul Levazım eşya ve techizat ambarı için 22-10-931 Perşembe günü saat 16 da ale- ni münakasa ile balya ipi alı- nacaktır, Taliplerin şartname- sini almak ve münakasaya gir mek üzere mezkür gün ve saat te teminatlarile Fındıklıda 11 K.0.SA, AL, KOM. mma mu racaatları, (373) (2873) Eğe Giresondaki Etfrat ihtiyacı için 50,000 kilo sığır eti kapa- bı zarfla münakasaya konulmuş tur. İhalesi ! Teşrinisani 931 Pazar günü saat 9 da Gireson- da Askeri Satın Alma Komi- syonunda yapılacaktır. Gelen— İerin 862,50 lira teminatlarile ve teklifatlarile vaktı ihaleden evvel mezkür Komisyona mü- racaatları. (379). (2879) ... Ordü'esihiyesi ithiyacı için kapalı zarila tülbent ve gaz saf bayaa edilecektir. İhaleleri tül bent ve gaz safın 24-10-931 cu- İ martesi saat 15 te katikütün 15 | buçukta Neosalvarsanm 16da komisyonümuzça (icra kılma- almak ve münakasaya iştirak için yevmi mezkürda teklif ve teminatlarile birlikte Fmdık- lı K, 0,3 SA; AL, komisyonu- na müracaatı. (378) (2878) “.. Çatalca Müstahkem mevkii için sabun ve zeytin aleni mü- nakasaya konmuştur. İhaleleri hizalarmda gösterilen gün ve saatlerde Fındıklıda K. O, SA, AL. KOM. nında yapılacaktır. Taliplerin şartnamelerini ko- misyonda görmeleri ve İhale saatinden evvel teminatlarile KOM. dahazır bulunmalar, (336). (2650) Zeytin 17/10/931 cumartesi günü saat 15 te. Sabun 17/10/931 günü saat 15,30 da. cumartesi Sahile yakın ve tercihan Boğaziçinde Arsa Aranıyor tam mesahası, suyun derinliği veson fiatı havi teklifatm (1435) rumuzile İstanbul 176 numaralı posta kutusu adresi- ne yazılması ile katgüt've Neosalvarsan mü | caktır. Taliplerin şartnamesini | Istanbul Belediyesi ilânları | Belediye talimatname$ine ilâve edilen tütün depoları hak- kında mevat: 1 — Her depoda lâakal yrmi ton su istiap edecek havuz veya su deposu bulundurulacaktır. 2 — Elektrik tesisatı, mutlaka muktaziyatı fenniye dalre- sinde ve borular derununda yapılacaktır. 3 — Bina dahilinde icabı hale göre itfaiye tesisatı bulundu. rulacaktır , 4 — Tütün konulacak oda ve mağazalarda tütünler. her taraftan insan girip çıkabilecek surette istif edilecektir. 5 — Gece bekçilerinin uyumâmalarını teminen her depoda saatli kontrol tertibatı vücüde egtirilecektir. 6 — Her depoya yangın vukuunu âni surette ihbar edecek | telefon konulacaktır, Bu telefon yangın vukuunda itfaiyeye ih- barı mümkün kılacak surette ve bina haricinde mazbut bir yer de bulunacaktır. 7 — Bima döşemelerinin mukavemeti hisap edildiği zaman her hangi bir yangın vukuunda tütünlerin sulanarak sikletleri arttığı zamanki vaziyetleri nazarı itibara almarak ona nazaran tütünler istok edilecektir, 8 — Tütün vazedilen depo ve miyecektir. 9 — İmalâtaneler, mümkün ise alt katlarda yapılacak, mümkün değilse imalâtane içindekilerin yangın zamanı harice çıkmalarını temin için harici demir merdiven yapılacaktır. 10 — Kışın soba istimal edilirse borular behemchal baca- lara müntehi olacak, ve sobaya yakın boruların kısa bir mesa- fesinde ahşap tavan ve duvar varsa borular harareti gayri na- kil mevat ile setredilecek ve soba alımda geniş çinko tabla konulacaktır, 11 — Ahşap merdiven ve döşemelerde delik varsa buralar tamir edilecek ve delikler tıkanılacaktır. 12 — Bu imalâtaneler diğer fabrikalar gibi hıfzıssıha ah- kâmına tabi olacaktır. imalâtanelerde sigara içil- Beykoz Belediye Şubesinden: Beykozda Karacaburun cad- 'desinde 1 atik 15 cedit numaralı ahşap hanenin taşından maa da enkazı kapalı zarf usulile müzayedeye vazedilmiştir. Talip olanların verecekleri bedelin yüzde yedi buçuk depozito akçe- sini müstashiben 8 Teşrinisani 931 pazar günü saat on beşe kadar Encümene müracaatları ilân olunur. (3237). , İstanbul Belediyesi itfaiyesinde bir kaç şoför vazifesi mün- hal olduğundan taliplerin Fatihte İtfaiye Müdiriyetine mü- racaatları Jân olunur. (3236). Zındarikapası caddesinde 105 numaralı çeşme mahalli bir | seneden üç seneye kadar kiraya verilmek o üzere açık müzaye- deye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün Le- vazım Müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Müzayedeye gir- mek için 9 lira teminat lâzımdır. Teminat akçesi nakden ka- bul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırır İp almacak makbuz ve yahut hükümetçe omüteber tanınmış bankalardan birinden getirilecek mektup ile olur, Bu şekilde teminat makbuz veya mektup ile ihale günü olan 5 Teşrinisani 931 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encümene ver- melidir. (3234). Merkez ve dairelerle müessesatı sıhhiyeye Dolmabahçe, Yedikule ve Kadıköy gazhanelerinden pazarlıkla kok kömürü naklettirilecektir. Pazarlığa iştirak etmek için 298 liralık temi nat akçesi lâzımdır. Teminat akçesi nakden kabul edilmez, Ya belediyeden irsaliye alınarak barıkaya yatırılıp alınacak mak- buz ve yahut hükümetçe mütebet tanmmış bankalardan bi- rinden getirilecek mektup ile olur. Bu şekilde teminatla be reber 17 Teşrinievvel 931 cumartesi günü saat on beşe kadar. Levazım Müdürlüğüne müracaat etmelidir, (3241). ————————— m, Bedeli keşfi 879 lira 61 kuruş olan Fatih İtfaiye garajm- daki oluklu saçların tamiri kapalı zarfla münakasaya kon- muştur, Talipler şartname almak ve keşfini görmek için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat etmelidirler, Münaka- saya girmek için 66 lira teminat lâzımdır. Teminat (akçesi nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye almarak ban- kaya- yatırılıp almacak makbuz veyahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirilecek mektup ile olur, Bu şekilde teminat makbuzu veya mektubu ile şartname ve tek- lif mektubunu bir zarfa koyarak ihale günü olan 5 Teşrinisani 931 Perşembe günü saat onbeşe kadar Daimi Encümene ver- melidir. (3242). SA A KE LK A “EM 716) Deniz Levazımı Satın Alma komisyonundan 11 kalem boya malzemesi: Açik münakasası 7/2, Teş, 931 Cumartesi günü saat 11 de, 12 kalem muhtelif tel ve kendir halat: Açık münakasası 72. Teş. 931 Cumartesi günü saat 14 te, Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzemenin hizasında gös- terilen gün ve saatte açık münakasaları icra olunacağından şartnamesini görmek için ehr gin ve vermeğe talip olanların hizalarındaki münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatla- rile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satmalma komisyo- nuna müracaatları,(3219) mM Aİ Ticaret İşleri Umum Müdürlüğünden: 30 İkinci Teşrin 330 tarihli kanım hükümlerine göre Türkiyede iş yapmağa irinli kılman ecnebi şirketlerinden Danimarka tabiiyetli (Wetek Anonim Şirketi — A. 8. WETEK) şirketi bu kere müracaatla Türkiyedeki faaliyetine nihayet verdiğini bildirmiş ve keyfiyet kanuni hükümlere muvafık görülmüş olmakla mezkür şirketle alâkası bulunan. ların şirkete ve icabında İstanbul mıntakası Ticaret Müdürlüğüne mü. zacaat eylemeleri ilân olanur, , İ İ | Dünyanın en hassas en dü kik ve ayda bir dakika bile farketmiyen saati 15 sene için taahhütlüdür. 1929 senesi Barselon meşe” rinde birinciliği kazanmıştır) Piatların ehveniyeti ve saztlerif! Zarafeti bilhassa diğer markalar) rn fevkindedir. Türkiye için umumi vekili VAHE ÜTÜCİYAN İstanbul Sultanhamam No. İŞÇİ ARIYORUM Sargı, düz yan makinala” rı, otomatik düz ve jakar ç0) rap makinalarında çalışmı$! usta işçilere ihtiyaç vardır. Adres; Yeşildirek Kara kol Han No2 Ahmet Enver, Konferans Darülfünun Emaneti; Tatil münasebetile D: mun İlâhiyat Fakültesi Müd rieleri tarafından verilmesi karrer konferanslardan yediği cisi Müderris Şekip Bey tar8) fından Teşrinievvelin 15 inf lecektir, Konferansm mevzi «Din Felsefesi nedir» dir, Bu konferanslar o umud mahsus olup İlâhiyat Fakülti si dershanesinde saat 17 dedif di CEMİL ŞEKERCİ HAFIZ MUSTAFA VE MAHTUMU Rİ Emanatı Ayniye daimi! satış komisyonundan: Defterdarda köln Feshane sabi kasında mevcut yünlü. mensi boyamağa mahsus muhtelif cinsi renkte taktiben yirmi üç bin Kö mikdarında on alt kalem M-1L931 tarihine müsadif ba günü zevali sast üçte ihale edi mek üzre kapalı zarf / usulile nakâsaya konmuştur. İştiraye saf olupta şeriti öğrenmek ve bo görmek isteyenlerin her gün dokuzdan on yediye kadar meyd <ıktaBirinci VakıfHanmda Fes mehsücat Şirketinin merkezifÜl Emanatı ayniye komisyonund # racaat eylemeleri ilân olunur. “yi UROLOG - OPERATÖR Dr; Fuat Hamit İDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısi 'Türbe Babıâli caddesi No. Telefon: 22622, Askeri fabrika lar ilânları 30/11/9831 tarihinde kapi” zarila münakasası icra eği | cek olan (21) kalem ateş tül larmı tayin edilen tari! Milliyet gazetesi neşr ğinden münakasa günü 23; 931 tarihine S. (on beşe) t« edilmiştir. Taliplerin yeV' mezkürda müracaatları, cagsil : Mektebe pazarlik'a 1000 adet dil 800 adet pamuk fanila 000 | gorap ve 1200 metre o Amefiigi 1000 metre gömleklik ber ve ton maden kömürü alınacağınd”. taliplerin şartnameleri “almak nümüneleri görmek - Üzere her # ve pazarlığa iştirak için de 21 | rinievvel 031 çarşamba günü #// 10 da Nuruosmaniyede a yi tedrisiyei islâmiyeye mü i (3134). iŞ MİLLİYET MA