27 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

27 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Asin ezdi öüknlobilie Telra af Otomobille Almanyadan İ- na gitmek teşebbüsünde bu - ört Alman seyyahı şeh rimize gelmişlerdir. Bunlar 3| Kânunevvelde Leipziğ'den ha- reket ederek Viyana, Budapeş- te, Belgrat, Sofya ve Edirne- seçerek, şehrimize gelmiş- yahati tertip eden La- yipzig Darülfünu müderrisi ve Almanya da münteşir 40 gaze- tenin muharriri Dr. Gustav Stratil Saner ile karısıdır. Se- yahate Baron Von Platen is: minde ve 917 - 918 senelerinde Çanakkalede tayyare kuman- danlığı yapan bir zabit, Baron Von Veltheim isminde av mera klisi bir zenginle doktorun çok sevdiği köpeği Hustav da işti- Sivil tayyareciler Toplandılar Yedi kişilik bir heyet intihap edilmiştir Sivil tayyareciler klübü Tayyare cemiyetinin himayesinde yeniden fa aliyete geçmiştir. Klüp azası dün he yeti umumiye içtimamı yapmıştır. Içtimada klübün yeniden teşkili için | yedi kişilik bir heyet intihap edilmiş tir. Bunlar bina tedariki ve klübün | yeniden ihyasına çalışacaklardır... | Heyeti idareye Cevdet Kerim, İs- | mail Müştak, Nazmi Nuri, Sait, Tay yareci Sıtkı, Tayyareci Mithat Nuri, Tayyareci Şakir Feyzi, Tayyareci Hayrülnas © ve tüccardan o Murat Beyler intihap edilmişlerdir. Tayya- recilerimize muvaffakıyetler dileriz. ee Tütün İkramiyeleri Eminö kaymakamlığın- : Malül gazilerle şehit aile- lerine verilecek Tütün ikrami- yelerinin tevziatı aşağıdaki lis- te mucibince yapılacaktır. Gü- nünden evvel müracaat edenle- rin istihkakları verilemez. Tev Ziatın sür'at ve intizamla yapı- labilmesi için herkesin günün - de müracaat etmesi lâzımdır. Tevziata her gün dokuzda baş- lanarak 16 da nihayet verilecek tir. 31 teşrinievvel cumartesi Ak saray mıntakasındaki malâller, 1 teşrinisani pazarAksaray mn takasındaki şehit aileleri, T. Sani pazartesi Süleyma- niye mıntakasmdaki malöller ve şehit aileleri, T. Sani Salı Sultan Ahmet malâlleri ve şehit Bartında bir facia Bartın refikimizin yazdığına an geçenlerde Balamba köyünde müthiş ve i vak'a olmuştur. Aslen Bakkal mahallesinden olup ahiren Ba- lambada ev yaptırarak orada i- kamet eden Karakayış oğulla- rından İsmail oğlu Ahmet ile ayni köyden Ağdacı oğulların- dan İsmail oğlu Ömer, karısı Hanife, Mustafa, İsmail ve ka- rısı Hatice arasıda bir mesele- den dolayı münazaa çıkmış ve kavga büyüyerek © vuruşmaya müncer olmuştur, İki taraftan da bıçak ve tabancalar çekil- miş, boğuşma arasında Ahmet ı bıçak yaraları neticesin- de ölmüştür. Öteki (taraftan Hanife de tabanca kurşunu ile karnından ağır surette yaralan mıştır. Diğer kavgacılar ellerin den ve başlarından hafif yara- | lar almışlardır. Yaralı Hanife hastaneye kal dırılmış, ameliyat yapılmıştı manmafih hayatı tehlikededir. Bono tevziatı bitti Gayri mübadillerin bono tev- iatı dün bitmiştir. Dün 1185 Yumaradan yukarı olan obono *ahiplerine tevziat yapılmıştır. ün ve yarın numara Sırası | teçip te müracaat etmiyen mü- #:dillerin bono tevziatına baş- İanacaktır.. rak etmektedir. Kafile şehrimiz de Bebek sırtlarında o Robert | Kolej yanında yanan Mitat p: şa köşkünün bahçesine yerleş- | miştir. Seyyahları taşıyan oto- mobilin arkasında iki tekerlek- li otomatik bir vagon © vardır. Bu vagonun içinde portatif 4 yatak, bir banyo, icabında foto- graf atelyesi olan bir mutfak ve iki garderap vardır. Arabanın arkasında 300 kilo | benzin alan bir depo ile seyyah ları ; üç ay idare edecek bir er- zak deposu vardır. Seyyahlar şehrimizde bir hafta daha kal- dıktan sonra vapurla Batuma gidecekler ve oradan otomobil. le Tahrana doğru yollarına de- vam edeceklerdi Poliste Kasımpaşada Feci bir cinayet Bir kadın 7 yerinden yaralandı ve öldü Dün Kasımpaşada feci bir cina- yet olmuş, bir zavallı kadın katle. dilmiştir. Cinayet şu suretle vuku! bulmuştur: Kasımpaşada Bayramyerinde zev ci Hasan Efendi ile işe gitmekte 0- Jan Huriye H. o civarda oturan bah gevan Karanfilin oğlu 332 doğumlu Bayram tarafından taarruza uğra mıştır. Huziye HL bu tecavüz karşı” sında acı sözler söylemiş, Bayram) da bundan mmuğber olarak hâmil ol- duğu bıçakla zavallı kadını yedi ye rinden yaralayarak katletmiştir. Ka til firar etmişse, de derhal yakalan muştur. Dün akşamki yangın Dün akşam Ortaköyde Çıkmaz! Külah sokağında Behçet, Hüseyin | ve Mehmet Efendilerin yattıkları o-) dadan ateş çıkmış ve derhal söndü: | rülmüştür. Bir çocuk nâşı Köprünün Haliç tarafındaki | gözlerinden birinde yeni doğ- muş bir erkek çocuğu naşı bu- İunmuştur, çocuğu birakan şa- hıs hakkında takibat yapılmak- tadır, — eme Ziya Gök Alp'ın vefatının yıldönümü İZMİR, 26 A. A, — Şehri- miz Edebiyat cemiyetince dün gece muallim mektebi (Okonfe- rans salonunda © vefatının yıl dönümü münasebetile tertip e- dilen Ziya Gek Alp gecesi İz- mir ve gençliği tarafından ta- ziz ve merhumun hayat ve me- zayasından bahsolunarak ruhu tatyip edilmiştir. Erenköyündeki verem dispanseri Hilâliahmerin Erenkö; tesis edeceği verem dispanseri için merkezi umumiden 30 bin lira gelmiştir. Erenköyünde dis panser yapılacak köşk satın a- Immıştır. Yapılacak bazı tadilâte mü- teakip dispanser derhal açıla rak hasta kabulüne başlanacak tr. Edirne izcileri EDİRNE, 26 (A.A.) — Anka da yapılacak büyük resmi geçite ip, trak etmek üzere lise ve munllim mektebi izcileri şimdi hareket ettiler. Halk büyük bir alâka ve hı ir meserret doğurdu. Bir Bulgar gazetecisi konferans verecek ir Bulgar gazetecileri eski ziraat nazır M. Vasilef 31 teşrinievvel cu- martesi günü saat 15 te Darül. fünun konferans salonunda bir konferans verecektir. Konferansta ziraat orman mektepleri muallim, talebe ve mezunları ile hariçten arzu e - denler bulunacaktır. İ ya kadar Istanbul Davetle Konferans çi kâti ; ievrel salı günü saat 17,30 da eski Türkocağı binasında Balkan Birliği azasından Prenses Kanta Güze tarafıdan “Kadın me- saisi,, hakkında bir konferans veri- İccektir. Bu mühim konferansa Ka den Birliği umum azalarını davet et: | mekle beraber hariçten de urzu eden Hanımefendilerin ; teşriflerini eder, Türk Tıp cemiyetinde içtima Beyoğlunda Saka çılimazında hu susi dairesinde toplanmakta olun Türk Tep Cemiyeti 27-10-831 salı) günü saat on sekiz buçukta mutat celsesini aktedeceğinden arzu buyu- van etibbanın teşrifleri rica olunur. Ruzame: 1 — Appendicite teşhisinde Rönt! genin mevkii 2 — Hystörectemie pât ASKERLİK YOKLAMASI 32 D. Yeların 10-931 lar kazasısda on yoklama: ü Büyükada yaşlayacağı" gi vazifeye lulsrn ve bu D. lu tabi b Büyük lunmaları ilân olun: m ap İRT 1 HAL si esbak masarifatı hazmı o Müşir merhu deddin Paşanın refikası ve Fahire Hanım, Dr. Orhan Saded din ve Mahmut Afif Beylerin vali- desi Hatice Refia Hanımefendi dün sabah irtihali dari beka eylemiştir. Cenazesi bugün ( Boyacıköyündeki kaldırılarak o Emirgin camiinde öğle namazı kılındıktan sonra Emirgân koruluğundaki med feni mahsusuna defnedilecektir. MEVLİDİ NEBEVİ Topçu Kaymak: dün mü tekait Edebiyat müallımı Mehmet Emin beyin pek genç İken irtihal eyleyen Doktör Ayetullah Emin Be da Valide Ca Tin Yicmi doku yalısından e Teşrinievve pörşembe günü öğle namazm dan sonra mevlidi nebevi İktraat edi leceğinden arz rica olunur. TÜRKİYE İŞ -BANKA- SINDAN: Cümhüriyet - Bayrami mü- nasebetiyle 29 Teşrinievvel 931 Perşembe günü İstanbul ve Beyoğlu şubelerimiz kapalı bulunacaktır. ğundan: Tamamına on dokuz bi dört yüz kırk altı ira kiymet takdir edilen Beyoğlunda Bedreddin ma- ballesinin atik Kabristan cedit Meş rutiyet caddesinde atik 28 cedit 80/80/1 numaralı maa arsa tahtında perükâr dükkânmı müştemil hari- cen kâğir hanenin tamamı 32 hisse itibarile 14 hissesi, Ve yine tamamına otuz üç bin ye di yüz lira kıymet takdir edilen Ga Jatada Okçu Musa mahallesi ve cad desinde atik 5 mükerrer 57, $9,61 mükerrer 6l mükerrer 61 mükerrer, 61 mükerrer ve cedit 13, 71 ş 77 sumaralarla mürakkam dükkünla rı müştemil bir bab apartmanın ke za tamamı otuz iki hisse itibarile 14 hissesi açık artırmaya vazedilmiş olup 15 Teşrinisani 931 tarihinde şârtaameleri Divanhaneye tâlik edi Jerek 30 Teşrinisani 931 tarihine mü sadif pazartesi günü saat 14 den 16 Dördüncü icra dairesinde açık artırma suretile satı lacaktır. Artırmaya iştirâk için yüzde beş pey akçesi alınır, müterâkim vergi Belediye Vakıf icareleri müşteriye aittir.Hakları Tapu sicillerile sabit olmayanipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak akı sahip- lerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını lân tarihinden itibaren yirmi gün i- çinde evrakı müsbitelerile | bildir- meleri lâzımdır , aksi halde hakları Tapu sicillerile sabit olmayanlar sa- taş bedi paylaşmiasından hariç kalırlar, Alâkadaranın icra ve iflâs kanunünün 119 uncu maddesi hük- üne göre harckst etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 929/119 Dosya numarasile memüri- yetimize müracaatları ilân olunur. mam ZAYİ — 1795 namerolu bisikleti- ! min nümerosu zayi olmuştur. Yeni | si almacağından hükmü yoktur.Ya- kup. ZAYI — SA sicil mumerolu araba- Gılık ehliyetnamemi zayettim. Yeni Bahçe Dere boyunda Abdullah bin sair, ri umumiliğin- | le rica D, ANAGNOSTOPOULO ve C. SİSKİDİ PİRE. MARSİLYA için seri ve doğrü posta (PATRİS) Yüks Teşrinievvel Perşembe günü iğ Galata rılıtımından hareketle | sıf yolcu ve eşyayı ticariye ak | (PİRE ve MARSİLYAYA) gide- Az vdet biletlerinde azami tenzilât, Umumi acentaları: Gulata ve B: Bütün sey, | KARADENİZ POSTASI Erzurum 28 T. Çarşami ba vwel bolu, Samsun, Ordu, Kire- son, Trabzon, ve Rizeye gidecektir. Fazla tafsilât için Sir keci Yelkenci hanındaki acenteliğine müracaat. Tel 21515 a EREM NA e ETA Alemdar Zade Mehmet Vapurları Lüks ve seri Karadeniz Postası Hareketi techhür eden Bülent vapuru Bu haftaya eahsus ol mak üzere SALI günü akşam saat 18de Sirkeci Tıhtımından hate- ketle (Zonguldak, İnebolu Ayancık, Samsun, Ür Ordu, Gireson; Görele, Vak İl fikebir, Trabzori, Sürmene ve Rizeye azimet ve avdet edecektir. Yük ve yolcu için Sirke cide Vezir iskelesi sokak karşısında Nö.61 acentası müracaat. Tel.2103 a ME ERER, SE YİDEKAIN Merkez scenta: Galata Köprü ba. # B. 2342. Şube A. Sirkeci Mühür. dur zade han 2. 2740. re mermi AYVALIK SÜR'AT POSTASI (MERSİN) 27 Teşrinevvel Salı 17 de Sirkeci Rıhte- mından, “TRABZON POSTASI (KARADENİZ) 29 Teş rinevvel Perşembe 17 de, MERSİN POSTASI (ÇANAKKALE) 30 Teş- wwel Cuma 10 da, 27 Te: evvel Taklitlerinden sakınınız En son model olarak getir- duğum iktisadi “ŞİK» sobalar on çeki yerine beş çeki odun Yakıyor ve 10 sene tamire ihtiyaç yoktur. SIK SOBA Mağazası (ŞIRAKYAN) İstanbul yeni Postahane karşısında o Türbe sokak No 6da Satılır, Kadsstr6 Hâkimliğin. ri Soryano efendi tarafın. İ dan verilen dava İstidası üzerine Böyoğlunda Büyük hendekte Bert İ banmda Nesim oğlu Rafael Şabat kuyumcu efendinin mahalli kürde bulunmadığı ve mahalli ika meti de hilinemediği gönderilen teb liğ varakasına yazılan meşruhattan anlaşılmış ve müddei de ilânen teb- Tiğat ifasmı talep eylemiş olduğun | dam ilânen tebliğat ifası ve muha- kemenin de 25-11-931 çarşamba gü- nü saat 11 de icrası kararğir olmak Is mümaileyh o Rafael efendinin yevm ve saati merkürda İstanbul Tapu dairesinde müteşekkil İstan- bul Kadastro mahkemesinde hazır bulunması lüzumu ilân olunur. mez- | ip vapuru 29 | İraa İstanbul $ üncü İcra memuri. gundan: Tamamma (150) lira kıy- takdir edilen Kartalda Başıbü- yük Yalı mevkilüde. 1041505, 8,9) No. beş dönüm mesaha den bir kıta Bostan yerile İ on iki hissede üç hissesi ex | bir kıta Bostanın üç hi tarihi | Bissesi 30-11-99 ari remizde açık artırma iera ve mesi 15-11-031— tarihinde dis anhaneye talik ounacaktır. için yüzde ye- Bile belediye caresi müşteri; 931/156 Dosya İcra memurlu- 3 uncu pOOrdu ilânları iyacı için KOM kataloktaki — eşkâli t sarğı sarma ve ğı kesme makinaları aleni münakasa usulile 31/10, 931 tarih cumartesi günü saat 16 da komisyonumuzda ihalesi icra kılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak ve müna- asaya iştirak etmek yevmi mezkürda komisyonu- muza müracaatı. (416) (3051) üzere ... İstanbul Askeri Kıt'at ve müessesatın yem, erzak ve ek- mek nakliyatı için iki bin lira- Hk nakliyat pazarlığı 28-10-931 Çarşamba günü saat 14 de ya- prlacaktır. Taliplerin şeraiti an lamak için her gün ve pazarlık | saatından evvelde teminatlari- le Fındıklıda 3. üncü K, O.SA AL, Kom. nma müracaatları (493) (3476) Bakırköy sulh mahkemesinden: Madam Sofya ile Şevki beyin mu tasarrıf oldukları Bakırköyünde Kartaltepede zuhurat babada 37 No ile muralkam (bir baphane bahçe- nin izalei şuyu zımnında bilmüzaye de hissedar madam Sofya üzerine bin sekiz yüz iki lira bedel muka) linde ihalei katiyesi icra kılınmış de mezkür bedeli müzayede te viye edilmemesinden nin feshile tekrar müzayedeye kon muştür, merkür bane beş oda bir s0- fa bir taşlık bir tulumba vekiler ve helâ bir mutbah ve miktarı kâfi bah çe ile müştemilâti saireyi havi olup hanenin kısmen kârgir kısmen ah- sap olup iştiraya talip olanların kıy meti muhamminesi olan bin altı yüz liranın yüzde onu nisbetinde pey İ vermek suretile müzayedeye iştirak edebilecekleri. I meskür hanenin icra kılınan bi- rinci müzayedesinde 1600 Vira bedel mukabilinde birinci ihalesi hissedar madam Sofya Üzerine icra kılınmış olmakla ve bedeli mezkür haddi 1 yikında olmadığından kati satışı gin tekrar müzayedeye konmuştur: 2 emlâki mezküre 15-11-931 pazar günü saat onbeşte münadı marifeti. le üç defa bağrıldıktan sonra en çak bedel verenin üzerine kati satışı yar, pılacaktır; 3 kati satışı icrasınız müteakıp müşteribedeli müzayedeyi beş gün zarfında mahkeme veznesi ne teslim etmeğe mecbur olup etme diği taktirde müstenkif addile zara- rma olarak tekrar müzayedeye çıka rılacaktır noksan satıldığı taktirde aradaki farkı bedel ile ve mesarif müstenkifden tazmin olunacaktır, haneyi görmek ve gezmek isteyenle ri 931/334 icra dosya numarasile | yevm mezkürda Bakırköy sulh mah j Kemesine müracaatları ilân olumur, Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Hakimliğinden: o Müddei Madam Lüçinin Müddeialeyha Osman Bey de Ahmetbey sokağında 66 No.lu da Madam Kiryakiça aleyhine ikame €ylediği tahribat bedelinden 290 li- İ ranın tahsili davasradan dolayi müd deialeyhanın ikâmetgâhınn meçhul İ olduğundan dolayi tebligat icra edi İ lemediği mahalesi muhtarı ve müba İ siri tarafından tasdık olunmakle bil celp hakkında bir mah müddetle i- lânen tebligat icrası karargir olarak yevmi muhakeme olan 30-11-931 ta- ve saat 14 de mahkemeye gelme diği veya bir vekil musaddak İ dermediği takdirde hakkında gıya- b edileceği polunur. dolayi ihale- “ İ traktör mübayaa: si günü saat 14 ten 16 ya ka: | : | teminatı m $ Teşrinisani 931 tarihinde ait şarta, len ve traktörlerle bi İ Üniversal pulluğunun » ji TEMMİM AKŞAMA ŞÂMİL (46,000) liraya indiril -akkatenin (3450) lâm olmak re ilân müdürlü Gümrüklerimiz için 11-31 pazartesi günü pazaı on dörtte Başmüdürlükte! | da Muayenehane Nakli DİŞ TABİBİ MehmetRifat Cağaioğlunda, Halk Fırkası * kan şısındaki Sıhhi apartmanı, güne kar Sulh Hu dar İkinci Noterliğinden resen tanzimedilmiş bir kıta senetle mü- teveffiye Beatrik bar den alacağı ol İ tahsili tesinde da müteveffiyenin uh Üsküdarda Ica: da 19 No. lu hanenin açık arttırma ile pa raya çevzilmesi talep edilmesine bi- İ maen satılması karargir olan sağ ta- | rafı Mikailyan Manok hane bahçesi İ ve sol tarafı kasacı İstepan İ ve arkası Mihran kılıçyan hane bah riki amile mah- dut ve sokak kapusundan girildikte malta döşeli küçük bir taşlığı mezkür taşlıktan iki ayak merdiven ile inildikte zemin katta bir kuyusu geleri ve cephesi | yemek odası ve yanında odunluk ve kömürküğü ve mezkür taşlıktan bir kaç ayak merdivenle çıkıldıkta ki- gük bir sofa üzerinde iki küçük ve bir büyükçe odayi ve bir helâyi ve arkasında iki buçuk metro kadar ar zında bir aralığı muhtevi ve harici duvarları tuğladan ve dahili duvar- ları bağdadiden yapılmış ve cepbe- si çinko kaplı ve(900)dokuz yüz lira kiymeti muhammeneli mezkür hane nin tarih ilândan itibaren yirmi gün müddetle mahkeme kaleminde açık bulundurulan şartnamesinde muhar ter şerait veçhile ve peşin pata | ile ve icra kanunu ahkâmma tevfikan açık arttırma ile 20-11931 tarihine müsadif Pazattesi günü saat 14 ten 16 ya kadar mahkememizde satıla- ağından talip olanların yüzde 10 nisbetinde teminat akçesi ita etmele ti lâzım olduğu gibi mezkür gayri menkul üzerinde bir hak iddia eden ler bulunduğu taktirde kanunu mez kürün 119 uncu maddesi mücibince yirmi güne kadar evraki müsbitele- rile mahkeme kalemine müracaat et meleri ve aksi taktirde satış bedeli- nin paylaşmasından hariç kalacakla Tt ve fazla imalümat almak isteyenle rin mahkememizin 931 /27 tereke nu merosule müracaat eylemeleri lüzu- mu ilân olunur Patih 3 üncü sulh hukuk mahke- mesinden;: Müddei İsmail efendi ta rafından müddei aleyha zevcesi İz. mirin Beyler sokağmda Ahenk matbaası çıkmazında 25 no Resne İ foturafhanesinde İstanbullu Mah- mut efendinin hemşiresi nezdinde Niğâr hanım aleyhine ikame eyle- diği sulh teşebbüsü o davasnm cari muhakemesinde O müddelaleyhaya gönderilen davrtiye varakasındaki meşruhatından müddeialeyhanın i- kametgâhi meçhul bulunduğu gö: terilmiş Olmasına binaen müddeinin talebi veçhile 20 gün müddetle ilâ- nen tebliğat icrasına karar verilmiş ve muhakemesi 16-11-931. saat ona tâlik edilmiş olduğundan yevm ve vaktı mezkürda müddeisleyhanın bazır bulunmadığı / takdirde gi | ben icrayi muhakeme edileceği İ- Tin olunur. Para İketaletle 50 liraya kadar alabilirsi 9 - 12 arasında caat. İstanbul Dördüncü Asma kat 29 Dükkâncı esnafa ko laylık, haftalık tak. sitle ödeyebilirseniz müra- Vakıf Han e mübayaa edilecek olan ayaasından sarf Binaenaleyh yapılacak teklif (YALNIZ TRAKTÖRE Vİ PULLUKTAN GAYRİ TRAKTÖRE AİT BULUNAN MÜ eyliyetin olsuretle nazarı dikkate ali lunur (3 Mahkemesinden: Zabel hanımın Üs- | bulunan biz matbah ve arkasında bir | PARA | Iktısat Ve kâletind den: cak ola esi zikred üç kulak ar edil iii evsafı OLACAKTIR.) me göre d anca ma bulun. lira oi 399). İstanbul Gümrükleri Baş iğünden: aa olunacağı ilen 110 ton lâvamarin kömürü ve on mangal kömürünün evv: köy mahallesi ikinci kısım atik cedit Bomonti $ fırın 4 düz uğlu cedit 77, 73/1, 73/2, 78/3. 73/4 73/5. No. ralarla mürakkam kayden iki yab dükkân elyevm iki dükkân: havı hâvi 4 bab ve bir ahırın tamamı açik art: konulmuş olup lik edile- müsadif per- 16 ya kadar İstanbul üçüncü icra dairesinde açık artırma ile satılacaktır. o Artırmaya iştirak için yüzde yedi teminat ak- İ gesi alınır. Müterakim vergiler ile belediye resimleri ve vakıf icaresi teriye aittir hakları tapır sicile alacaklı şartnamesi divanh rek 3-12-931 tarihin. sembe günü saat 14 t ipotekit lar ile diğer alâkadaran: hakki sahiplerinin bük hususile faiz ve masarife dair iddialerini ilân tarihinden Yirmi gün içinde evrükı müsbitele- rile bildirmeleri lâzımdır. Aksi hal de hakları tapu sicillerile sabit oi- mıyanlar satış bedelinin paylaşma sından hariç kalırlar, Alâkadarların lâs kanun 119 nei hükmüne gi tevfiki bar reket etmeleri ve daha fazla malâ- mat almak isteyenlerin 930 /3613 do- sya No sile memuriy, caatları ilâri olu: un İstanbul $ inci ier3 Memurluğum- dan: Ahmet beye 990 lira ile mmasa- rif ve faiz itasına borçlu Kasap Ta maş efendinin mahcuz ve 3242 lifa #iymetinde bulunan müstesna ser. askeri esbak Hasan Riza paşa vak: fından Tatavlada Akarça sokağında bir mükerrer cedit 90 ve Nalbant s0- kağında 75 No. lu atik 139 zurrağ 18 parmak miktarında mukaddemaâ bir kıta arsa elyevm ikişer kattan ibaret olup müteaddit odaları ve mutbah ve kuyu ve sarnıç ve helâ- ları kâğir olanın kiremitlik üstüne de tahta tarasası muhtevi 2 bab hane birinci açık arttırmaya konulmuş. tur, Şartnamesi 19-11-0931 tarihinde divan haneye tâlik edilecektir. İŞ bu iki bab hane 30-11-931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar Beyoğlunda ifayi vazife eden İstanbul 5 inci Icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Artır maya iştirak için yüzde 10 teminat akçası alınır. İhale tarihinden itiba ven işliyecek vergi ve sair rüsüm müşteriye aittir. Hakları tapu sicil- lerile sabit olmayan ipotekli alacak Wlar ile diğer alâkadarların irtifak hakı sahiplerinin bu haklarını ve hu. susile faiz ve masarife ait olan id- dealarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bik dirmeleri lâzımdır. o Aksi taktirde hakları tapu sicillerile sabit olma- yanlar satış bedelinin paylaşmanın» dan bariç kalırlar. Alâkadarların cra ve iflâs kanunumun 119 cu mad- desi ükmüne göre tevfiki | hareket etmeleri ve daha fazla malümat ve tafsilât almak isteyenlerin 9031/1750 dosya No. sile memuriyetimize mü- tacaat etmeleri ilân olunur. İstanbul İkinci İflâs Memurhi. Zundan: Müflis Galatada Voyvoda caddesinde 118 No.lu mağazada Şapkacı Mihal Yeremnimos Efen- dinin borçlarma ait tetkikati bit miş ve yapılan sıra defteri alacak» lıların tetkikine dairede hazır bu- İ landurulmuş © olduğundan ikinci | toplanma için tayin olunan 16 Teşri nisani 031 ine müsadüf Pazar | tesi günü saat 13 buçukta mükayyet | alacaklıların Adliye binasında vaki ikinci iflâs dairesinde hazir bulun«