31 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

31 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Tahlisiye Umum mü dürlüğünden. Şişli kia sefainin selâmeti seyrüseferlerini temin için Fenerbahçe, Kızkulesi, Ahırkapıda vaz ve tesisi müt>—” ver sis düdükleri kapalı zarf usuli ile ve iki ay müddetle mü- nakasaya konulmuştur. 30 Teşrinisani 931 tarihine o müsadif pazartesi günü saat 14 te ihalesi icra kılınacağından taliplerin Şeraiti anlamak ve bu baptaki fenni ve idari şartnameyi almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecek olanlarm da ihale günü Galatada Maritim Hanmda Tahlisiye o Müdiriyeti Umu- miyesi Mübayaa komisyonuna müracaatları ilân olunur. (2794) Haydarpaşa Emrazı istilâiye has- | tanesi Baştabipliğinden: Müessesemiz için küzümu olan on beş takım maa irasket el- bise hakkında 26 Teşrinevvel 931 tarihinde icra: edilen aleni münakasa neticesinde en son olarak teklif edilen fiat Komi- syonumuzca gali görüldüğünden münakasanm bir hafta tehir- “le 2 Teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi günü tekrar münakasa icrasına karar verilmiş olduğundan taliplerin mez- kür elbiselere ait şartnameyi görmek üzere Hastane İdare me- murluğuna ve münakasa günü saat 14 te Galatada Karamusta- fa Paşa sokağında kâin İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Mer- kezinde müteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur.(3488) yk Burdur Vilâyeti Nâfıa Baş mühendisliğinden: Burdur - Baladız yolunun (17305) lira bedeli keşifli mer- | kezden itibaren 14--660 - 18-300 kilometroları arasındaki (2439) kilometroluk kısmının tamiratı esasiyesi 15/10/931 ta- rihinden itibaren yirmi gün müddetle 4/11/931 tarihinde çar- şamba günü saat on altıda ihaleedilmek (üzere kapalı zarf usuli ile münakasaya konulmuştur. Talip olanlar; 1 — Keşit bedelinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde mu- vakkat teminat akçası veya aynı miktarda banka ee inf sını, 2 — İnşaat ve ameliyatm devamı müddetince RI bir fen memuru bulunacak ve iş hususunda müteahhit dakaze | sinde mes'ul olacağından mukavelenameye müteahhidin ken- disile birlikte imza eyliyeceğini, 3 — Ehliyet vesikası almak ve kaydettirmek için müna- kasa şeraiti umumiyesinin birinci ve ikinci maddelerinde ya- zılı vesaikin münakasa gününden lâakal sekiz gün evvel vilâ- yet Başmühendisliğine tevdiini, 4 — İnşaat ihale tarihinden itibaren altı ayda hitama erdi- | rilecek ve fakat bedeli 932 senesi haziranında verilen istihkak raporları tarihlerine göre faizi resmisi ile birlikte tediye olu- nacağmı. 5 — Münakasaya iştirak eyliyeceklerin münakasa ve ihale kanunu ile şartnameler ve teferruatı dairesinde hazırlıyacakla- tı teklif mektuplarmı 5/11/931 tarihinde saat on altıdan evvel | Vilâyet Encümeni riyâsetine verileceğini. 6 — İnşaat ve teferruatı hakkında fazla malümat almak is- tiyenlerin evrakı keşfiyce, şeraiti fenniye sureti musaddakaları beş lira mukabilinde vilâyet Nafia Başmühendisliğinden alı. | nabileceğini, 7 — Münakasadan mütevellit bilimum ilânat, dellâliye ve sair tekâlifin müteahhidine ait olacağmı kabul eyliyecekleri ilân olunur. (3362). Jandarma Satın Alma Komisyon Riyasetinden : (15000) takım kısa kol ve bacaklı çamaşırın okapalı zarfla münakasası 4/11/931 tarihinde çarşamba günü saat 15 te ya- pılacaktır. Şartnameyi görmek üzere her gün münakasaya iş- tirak için de yevmi mezkürda taliplerin teminatlarile birlikte “Gedikpaşada Jandarma Satın Alma Komisyonuna müracaat- ları (3177) Istanbul Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan: Kilo 6000 Sade yağı: Kapalı zarf usulile münakasası 8/2. Teş/ 931 pazar günü sâat 10,30 da. 6150 Zeytin» Açık münakasası 8/2. Teş/931 pazar günü sa- : at 14 te. Yukarıda mikdarı yazılı iki kalem erzakın hizalarındaki gün ve sâatte münakasaları icra edilecektir. Şartnamesini görmek için her gün ve vermek istiyenlerin münakasa gün ve saatlerin de muvakkat teminatlarile birlikte Kasrmpaşada Deniz Leva- zımı Satınalma komisyonuna müracaatları, (3260) Çocuklarin neşesi | Ebeveynin saadletil Kansızlık, zefiyeli smumiye ve slair rahatslıklarma karşı bim” lerce doktorlar taralından tavsi- ye edilen önoferrata kuvvet ilâcm dünyanın hertö- ratında valideler ve çocuklar büyük bir memmuniyetle kullana- rak pek büyük fnide görmekte dirler. o Herecsanede bulum Jandarma Satınalma Komisyon Riyasetinden: Yatak ve yastır. için yerli fabrikalar mamülât: 43,80 netre kıbflrk bez almacaktır. Taliplerin bez njimune v2 şartnsmesini görmek için her gün ve münakasaya iştirak için teminat ve teklif mektuplarile beraber 5/11/931 perşembe günlü saat 15 te Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonuna müracaatları. (3232). Itünadı Milli | TÜRK SİGORTA ŞİRKETİ Harik ve hayat üzerine sigorta muamelesi icra eyleriz. Sigortaları halk için müsait şeraiti havidir. Merkezi idaresi: Galatada Ünyon Hanında Acenrası bulunmayan şehirlerde acenta aranmaktadır. Tel: Beyoğlu — 2003 Jandarma Satınalma komisyo- nundan: Cinsi Miktarı metre Fabrikalar mamulâtı yerli haki pamuk bezi 7600 Cins ve miktarı yukarıda yazılı bez kapalı zarfla alınacak- tır. Münakâsa 9-11-931 pazartesi günü saat 15 tedir, Şartname-" sini görmek için her gün ve münukasaya iştirak için de yevmi | mezkürda Gedikpaşada Jandarma Satım e komisyonuna müracaatları. (3330) Tahlisiye Ümum Mü ..... 'dürlüğünden: Kumaşı dairede mahfuz ve memhur nümunesine — tevfikan irae edilecek fabrikadan alınmak üzere oİdare müstahdemini | için 230 ilâ 260 takım kışlık elbise ile aynı mikdarda kasket ima Ti aleni surette münakasaya (konmuştur. 5 teşrinisani 931 tari- hine müsadif perşembe günü saat 14 te ihalesi icra kılmacağın dan taliplerin bu baptaki şartnameyi görmek üzere Galatatada Rıhtım caddesindeki İdarei Merkeziyeye müracaatları. (3272) palmiye apo imami ku anlamli Haydarpaşa Emrazi istilâiye hasta- nesi baştabipliğinden Müessesemiz için aleni münakasa suretile 300 adet çam afacı satın alınacaktır, ” Taliplerin mezkür ağaçlara ait şartnameyi görmek ve almak üzere her gün Hastahane idare memurluğuma ve münakasaya iştirak etmek için münakasa günü olarak tesbit edilen 16 Teşri- İ nisani 931 pazartesi günü saat on dörtte Galatada Karamustafa Paşa sokağında kâin İstanbul Liman Sahil Sıhhiye Merkezinde müteşekkil komisyona gelmeleri ilân olunur; (3440) İstanbul Gümrükleri Mu- hafaza müdürlüğünden: 1 — İstanbul Gümrükleri Muhafaza e buhar- la müteharrik gemileri için ihtiyacı olan 1200 ton lavamarin | maden kömürü kapalı zarfla kırdırmağa konulmuştur. İ 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Ankarada Gümrükler Umum Müdürlüğü Levazım Müdürlüğü kalemin- den, İstanbulda Gümrükler Muhafaza Müdürlüğünden alma- caktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğün- de kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır, 4 — Kırdırma 8-11-931 tarihine raslıyan pazar günü saat on dörttedir. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve #aatinden evvel İstanbul Muhafaza Müdürlüğü komisyona ve- ,Filecektir. 6 — Kırdırmaya SEN münakasa kanununda zikredi- “Ten bilcümle hakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş, bedelin 47.55 ğu olan 1530 lira ma- vakkat güvenmelerile, «teminat» belli saatten evvel komisyo- na gelmeler 8 — Örneği şartnamesindedir. İstekliler orada görebilirler. 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı dol durulduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir. (3231). Yeni Türkçe Gramer Sabık Dil encilmeni azasından M. Baha Bey tarafından Dil encilmeni- nin kabul ettiği ıstılahlarla yepyeni bir tarzda yazılan ve orta mektep- Yere kabul edilen bü ve ikbal kütüphanesinde satılmaktadır. Ciltli fi- ati yüz kuruştur. Yukardaki büyük gramerin küçüğüdür, Küçük gramer ii meniz dördünü ve beşir em larına kabul edilmiştir. Cikti fiatı 25 kuruştur. Denizli Muallim Mektebi Müdür- | lüğünden: 1 — Denizli Muallim Mektebi binasının keşif evrakı müci- | bince 10668,5 liralık çimentolu kum kireç harici srvasile saçak tavanları ve boyası bir kısım dersanelerin dabanı ile koridorda icap eden beton döşemesi ve saire yapılacağından kapalr zarf | usulile 20 gün müddetle münakasaya konulmuştur. 2 — Talip olanlar ehliyet vesikalarile (| teklifnamelerini 7,5 teminatı muvakkate veya Hükümetçe muteber bir Ban- kadan alacakları teminat mektuplarmın vezne makbuzunu iha- akal bir gün evvel Komisyona teslim edeceklerdir. Iha- p müteahhidin üç gün zarfında bu teminatı yüzde etmesi lâzumdır. 3 — Münakasa ilânı 17-10-931 tarihinden 6-11-931 kadardır. 4 — 7411-0931 cumartesi günü Denizlide Hükümet karşısın- da Tayyare Cemiyetinde saat 15 te teşekkül edecek Komisyon da zarflar açılarak teklifnamelerde zuhur edecek fiatlardan lâ- yik hat teklif eden uhdesineKomisyonca saat 17de ihalesi yapıl makla Vilâyet Makamından mezuniyeti istihsal edilecektir. i o 5 — Bu tamirat ihale tarihinden itibaren 61 gün zarfmda ikmal edilecektir. | o 6— Fazla malümat ve şartnameyi almak istiyenler Mek- | tep Müdürlüğüne müracaat edebilirler. (3301). İİ İM Rİ KARADENİZ POSTASI Samsun 5910. PAZARTESİ ünü akşamı (Zonguldak, nebolu, o Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Kireson, Trab xon, Rize ve Hope) ye azi- met ve avdet edecektir. VATAN 4 T. sani tarihine SEYRİSEFAIN Merkez acenta: Galata Köprü ba- #1 B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühür. dar zade ham 2. 2740. TRABZON POSTASI (İNEBOLU) vapüru 3 Teş nisani Salı 17 de Sirkeci Rıhtımmdan o hareketle Zonguldak, İnebolu, A- yancık, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Mapav- riye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur.Of,Sür mene, Tireboluya da uğra yacaktır PİRE-İSKENDERİYE POSTASI (ANKARA) 3 Teşrinsani Salı 10 da Galata Rıhtr- mından kalkar. İZMİR SUR'AT POSTASI (GÜLCEMAL) 1 Teşrinsa ni pazar 14,30de Galata Rıhtımından, BOZCAADA POSTASI (EREĞLİ) 1 Teşrinsani pa zar 17 de İdare Rıhtımm dan kalkarlar, 1 Teşrinsaniden itibaren Bandırma ve Karabiga pos- taları saat 17 de ikalkacak- lardır. vapuru Çarşambaj Sirkeciden son, Trabzon, Sürmene ve Rizeye gidecektir. Fazla tafsilât için Sir- keci Yelkenci hanındaki acenteliğine müracaat. Tel 21515 SOÇETA İTALYANA Dİ SERVİTSİ MARİTİMİ | AFRODİT vapuru 4 Teşrini. sani Çarşamba (Burgaz,Var | na, Köstence, Sulina, Kalas | ve tbraile) ye gidecektir. ALBANİA vapuru 5 Teşrinisa ni Perşembe (Napoli, Mar- silya ve Cenova) ya gidecek tir, FEDE vapuru -8 Teşrinisani Pazar (Burgaz, Varna, Kös- Novorosisk, Batum, Trabzon, ve Samsun) a gide tektir, KONSTANTİNOPOLİ va- puru 9 Teşrinisani Pazartesi Napoli, Marsilya ve Ceno- va)ya gidecektir. Tafsilât için Galatada Mer- | kez Rıhtım hanmma umumi | acentesine o müracaat. Tel: Beyoğlu 771-722 veya Beyo- Elunda Pera Palas altında Nat- ita Nasyonal Türkiş Türist acentaiye Telefon Beyoğlu | 3599yahut o Istanbulda Emin- önünde İzmir sokağında 8 nu- marada acente vekiline müra- | caat. Tel, İstanbul 776. ridatı olan emlâke PİNİ sezme senelik faiz komisyon yüzde 1 Teşrinsaniden itibaren Adalar ve Yalova hattı ta- rifesi değişmiş yeni tarife iskelelere talik olunmuştur, İdarece aşağıda ismi ya- zılı malzeme pazarlık ile sa tın alınacaktır, Teminat 96 10 dur. İhale 31-10-9031 saat. 17. 17 adet çelik, on adet bak lavalı, sekiz adet siyah saç. (3483) | tence, SADİK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz postası Sakary Em ri in 1 T.sani rıhtımından. (Zonguldak, yancık, Samsun, Ordu, Gi- resun, Trabzon, ve Ri- ze) ye azimet ve ayni iskelelerle Görele ve Ü- nye 'ye uğrayarak av- det edecektir. Fazla taf- silât için Sirkeci Meyme- net hanı altında acenteli- ğine müracaat, Tel; 22134. 15 liradan fazla va Basur memelerine , teklifnamelerile Taklitlerinden sakımmız! En son model olarak getir miş olduğum iktisadi “ŞİK” markalı sobalar on çeki yerine beş çeki odun yakıyor ve 10) sene tamire ihtiyaç yoktur. SIK SOBA Mağazası (ŞİRAKYAN) İstanbul yeni Postahane karşısında © Türbe) sokak No 6 da satılır. 1, F. kıtaatı hayvanat tiçif arpa kapalı zarfla münakasay konmuştur. İhalesi 2-11-931 pi zartesi günü saat 15 te Fındık lıda III. K. 0. SA. AL, KO nunda yapılacaktır. Talipleri şartnameyi almak ve münaka saya iştirak etmek” üzere yevmi ihaleden evvel teminati ve teklif mektuplarile komi syonumuza müracaatları, (425) (3097). *.* 1, F. Kıtaat hayvanatı içir arpa kapalı zarfla münakasayi konmuştur. İhalesi 1-11-931 pi ünü saat 15 te Fındıklıd HI, K.O,SA. AL, KOM. nufi da yapılacaktır. Taliplerin nameyi almak ve münakasayi iştirak etmek üzere yevmi ih. leden evvel teklif o ve teminat mektuplarile komisyonumuza müracaatları, (424) (© (3096) “ax Birinci Fırka hayvanat ihtiyacı için 245000 kilo samarl kapalı zarfla münakasaya kol muştur. İhalesi 15-11-931 ta. Pazar günü saat 15 te K. O. SA. AL. Komisyonda . icra edilecektir. Taliplerin şârtni meyi almak üzere her gün vi ihaleye iştirak etmek üzel yevmi muayyende teminat Vi Komisyoni muza müracaatları, (479) (3385). ... 1, B. kıtaatr o hayvanatı içif yulaf kapalı zarfla münakasayi konmuştur! İhalesi | 2-11-93) pazartesi günü saat 15 te Frm dıklıda II. K.O. SA. A KOM. nunda yapılacaktır. T: liplerin şartnameyi almak münakasaya iştirak etmek Ü zere ve yevmi “ihaleden evvi teminat ve teklif mektuplaril! yi onumuza müracaatlar! (3097): HI.K. o. Mi içil 567000 kilo saman kapalı za! la münakasaya konmuştur. halesi 15-11-931 tarih Pazar g nü saat 14de3,K. O. Sa Alma Komisyonunda > yapıl caktır. “Taliplerini şartname almak üzere her gün ve ihali ye iştirâk etmek üzere de val ti muayyende teminat ve tekli namelerile Komisyonumuza müracaatları. (475). o (3366) ... Farkı fiatı ifayi taahhüt demiyen müteahhide âit o üzere 14-18 bin kilo beyaz haki bez kırpıntısı pazarlıkl satılacaktır. İhalesi 5-11-9. perşembe günü saat ikide kl misyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi almal rak etmek üzere de vakti mw raketmek üzere ve vakti mua! yeninde teminatlarile birlikt komisyonumuza müracaatları (502) (3519 Piyango Müdürlü; den: gi Numuneleri veçhile 220.000 evlenme evrakı tap ettirileceği taba talip olacakların pey öle birlikte 31-10-91 cümürtesi nü saat 15 te Piyango Müdürü de müteşekkil tayyare cemiyeti © RASURAL Bâsur memelerinin kat'i ilâcıdır 12, İstanbul 4 üncü Vakıf han asma kat 29 mmmârayâ 9 - 12 a- rasında müracaat bayaat komisyonuna mürücaa! MİLLİYET MATB