2 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

2 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

#ASPIRIN., in soğuk algınlığının çar- çabuk önüne geçmesi hiç de hayret edilecek bir şey değildir. Bilâkis gayet tabiidir. "ASPIRIN,, gibi Goyek salibini "taşıyan bir müstahzar mutlaka mu€s- «sir olmalıdır. “Siz de aynı fikirde değil misiniz ? HABİP EDiP Beyin yeni çıkan eserleri: 1 — Almanya'da Siyasi Fırkaların Programları ? — Avrupada Tütün inhisarları ve Türkiyede Tütün İnhisar Idaresi Tevzi merkezi İkbal kütüphanesidir. Istanbul Gümrükleri Mu- .. Ye Your . . hafaza müdirliğinden Asgari 350 azami 500 ton benzin mübayaasma ait) tir. 1 — Müdürlüğümüze ait merakip için asgari 350 azami 500 tori benzinin mübayaası kapalı zarfla kırdırmağa konul- muştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri İstanbul Gümrükleri Muhafaza müdürlüğünden almacaktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlü ğünde * kurulacak alım satım komisyonu tarafmdan Oo yapıla- caktır, 4 — Kırdırma 18/11/931 tarihine raslıyan çarşamba günü saat 14 (on dört) tür. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve saa tinden evvel İstanbul Gümrükleri M. M. müteşekkil komisyo- na verilecektir. 6 — Kırdırmaya girecekler benzinle resen iştirakleri ha- inde ticaret odasından vesaikini ve bir müesseseyi temsilleri halinde vekâletname ve tiçârethane vesikası hakkında vesika göstereceklerdir. 7 - Her istekli, Biçilmiş bedelin Şe 7,5 gu'olan 9375 Jiralık | muvakkat güvenmelerile teminat belli saatten evvel komisyo- na gelmeleri. 8 — Örneği şartnamelere bağlı evsafı kimyeviye ve fenni- ye hususü şartnamede yazılıdır. 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı dol duruiduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir.(3471) Sıhhat ve içtimai Mua- venet Vekâletinden: 1 — Diyarbekir Nümüne hastahanesi. 2 — Alâziz akirye ve asabiye hastahanesi, 3 — Adana doğum ve çocuk bakım evi, | kabul ve teahhiüt eylerim) şeklinde tanzim edeceklerdir. Fırsattan istifade Balıkesir Muallim mekte-| . .. Yes Yes. bi müdürlüğünden: » 1 — Elyevm Muallim mektebinin işgal etmekte olduğu binanın tamiri17-10-931 tarihinden 8-11-931 tarihine kadar yirmi gün müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Şartnameyi ve resimlerini görmek istiyenlerin mekte be müracaat etmeleri, 3 — İhale müamelesi Teşrinisaniniri yedinci 15 te mektepte yapılacaktır. 4 — Taliplerin iktidarı maliye sahip olduklarmı ticaret odasından bir vesikâ ibraz etmeleri, 5 — Talipler teklifhamelerini münakasa © ve ihale kanunu ahkâmma tevfikan ihzar edip ihale saatine kadar mektepteki komisyona teslim etmeleri. (3285). İzmit Belediye Da- 'iresinden: günü caat| ispat için ıresi İ Bedeli keşfi (250800) lira (15) kuruş olup musaddak pro-| jesine nazaran hattı haricisi on üç kilometro olan İzmite cari Paşa suyunu Font boru esası üzerinden şehir tesisatı ile bir likte ve kapalı zarf usulile 30 Teşrinievvel 931 tarihinden iti- baren bir ay müddetle münakasaya vazolunmuştur. ! | — Münakasa Belediyelerce yapılacak müzayede ve mü- nakasa nizamnamesi ahkâmıma tabidir. 2 — İhale, 30 Teşrinisani 931 tarihine müşadif Pazartesi gü | hü saat 15 te İzmit Belediye dairesinde icra edilecektir. 3 — Talipler muhanınlen keşif bedeli üzerinden yüzde yedi ! buçuk nisbetinde teminatı muvakkate akçelerini nakden ve ya- hut Devletçe müteber tanınmış bir bankanm teminat mektubu- nu ve ehliyeti fenniyelerini münakasa şartnamesinde gösterilen: *esaslar dairesinde tevdi edeceklerdir. 4 — Arzu edenlere proje ve teferruatı ile münakasa şartna» mesi ve mukavele suretleri yirmi beş lira bedel mukabilinde İzmit belediyesinde verilecektir. 5 — Mütemirnim malümat almak istiyenler İzmit, İstanbul ve Ankara Belediyelerinde mevcut proje ve teferruatmı tetkik edebileceklerdir. olarak imza edecekleri teklifnamelerini (İzmit belediyesi tara- | fmdan tanzim ve ilân edilen Paşa suyunun Font boru ile şehre isale ve tevziatı hakkmdaki tesisata ait mevcut (ve musaddak bilimum plân, resim, keşifname, şartname, mukavelename ve | hesabat ve teferruatı münderesatıma tamamen ittıla hasıl ey- lediğimden mezkfir tesisatı mevcut ve musaddak (proje ve te- ferruatındaki şerait dairesinde ve bu hususta tanzim ve teati olunacak mukavelename tarihinden itibaren on sekiz ay zarfm da......, Türk Lirası bedeli maktu mukabilinde vöcüde geti- rip belediyeye ahkâmı mahısusası mucibince teslim eylemeği 7 — Talipler, deruhte edecekleri işbu su tesisatını başara- bilecek fenni ve mali iktidarı haiz bulunduklarına dair maruf ve müteber müessesatı maliyeden verilmiş mali vesikalarla ! müteber fenni vesaik ile beraber münderecatlarına ittıla ve ta- | mamen kabul edildiğine dair altları imza edilmiş şartname, mu kavelename, keşifname, plân, resim, proje ve $€faiti fenniye lâyihası ve hesabatı fenniye cetvelini o teklifnamelerine leffen itâ edecekleri ilân olunur, (3492). Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum müdürlüğünden: | İ ERTUĞRUL MAĞAZASININ Mecburi ve Kat'i Tasfiyesi 6 — Talipler muvazzah adresleririi ihtiva o edecek ve pullu |” 4 — (85) adet muayene ve tedavi evi için şartnamelerinde yazır | © Müstahdemler için 155 takım elbise (naa kasket) 149 çife nı ilâç ve sılhat malzemesi kapalı zarf usulile ayrı ayrı mündü Fotin ve 149 kaput aleni münakasa ile yaptırılacaktır. Talipler | kasaya konulmuştur. İhalesi 9 teşrinisani 931 pazartesi gü-| Ankarada Umum Müdürlük Ayniyat şubesine, İstanbulda Ga- nü saat 15 te Ankarada vekâlet komisyonunca icra kılmacak- | latada Karamustafapaşa sokağında İstanbul Limanı Sahil Sıh- tır. Şartnamelerini görmek isteyenlerin Ankarada Vekâlet İç- | hiye merkezi Baştabipliğine müracaat ederek şartnameleri ala | timai simüvenat yanına BElieeliğine ve İstanbulda Sıhhat ve bilirler, 19 T.Sani 31 perşembe günü saat 14te İstanbul Limanı | içtimai muavenet müdürlüğüne müracaatları ve taliplerin her | Sahil Sıhhiye merkezinde müteşekkil mübayaa komisyonunda müessese için ayrı ayrı teklif fiatlarmı havi talepnamelerile te-! ihalesi icra edileceği ilân olunur. (3494), minat aleçeelrini şartnamelerine tevfikan ihzar ve vakti müay- yeninde vekâlete tevdi etmiş olmaları ilân olunur, (3323) | | Devlet Demiryolları idaresi ilanları İ — rim Font boru ve teferrüatmın kapalı zarila münakasası 10 birin kele ci kânun 1931 perşembe günü saat 15 te Ankarada İdare bina- . VEL sında yapılacaktır. Tafsilât Azıkara ve Haydarpaşa veznelerin- Hİ © mi Iİ de beşer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazıtıdır.. (3416) Haydarpaşa vapür iskelesi kurbindeki dükkân ile gar da- hilindeki lokanta ve müştemilâtı ayrı-ayrı birer sene müddetle ve açık arttırma suretile kiraya verilecektir. N Müzayede 9 Teşrinisani 931 pazartesi günü saat 14,30 da Haydarpaşa İşletme Müfettişliğinde icra edilecektir, Taliple- rin Haydarpaşa İstasyon Müdiriyetinden: tedarik edecekleri şartnamelere 15 şer kuruşluk pul yapıştırarak imza ettikten sonra her iki mahal için ayrı ayrı dörder yüz lira muvakkat te- minat akçelerile bildirilen gün ve saatte İşletme Müfettişliği kalemine müracaatları ilân olunur, (3522), (FOSFATİN FALİER ) ÇOCUKLARIN EN MÜKEMMEL GIDASIDIR. ; inci, Sinci aydan itibaren; memeden kasma z6m- A ve naşvü nüma esnasında kullanılır. Diş ve kemiklerin teşekkülünü temhil eder, bahş ey! kuvvet r Sıhhat Her çocuğun hoşuna gider bir gıdadır. OYA! AULAYM!ER, ASNİERES - KARIS(FrANCEJ ediniz. CEMİYETİ TARAFINDAN TAVSİYEOLUNUR SANDALYA TAHTALARI Dejö oGiyarmati (Deszö Gyarmathy) İstanBul Ku- » ru kahveci Han No21. SEYRISEFAIN Merkez acenta: Gulata Köprü ba we B. 2062. Şube A. Sirkeci Mühür. dar zade han 2 2740. TRABZON POSTASI (İNEBOLU) vapuru 3 Teşi nisani Salı 17 de Sirkeci Rıhtımından. hareketle Zonguldak, İnebolu, A- yanerk, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Mapav- riye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur.Of,Sür mene, Tireboluya da uğra yacaktır KARADENİZ POSTASI Samsun zer. PAZARI günü akşamı (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Unye, Fatsa, Ordu, Kireson, Trab' zon, Rize ve Hope) ye azi- met ve avdet edecektir. VATAN günü akşamı Sirkeciden bolu, Samsun, Ordu, Kire- son, Trabzon, Sürmene ve Rizeye gidecektir. Fazla tafsilât keci acenteliğine müracaat. Tel 21515 DİS TABIBİ PERTEV ATA 73. Telefon: B. O. &6z. 'Emrazı cildiye ve zühreviye mütehassısı Dr. İzzet Kâmil Saat ikiden altı buçuğa kadar İl Bahçekapı Hacı Bekir dükkânı karşısmdaki apartımanda. Az kullanılmış DİŞÇİ KOLTUĞU aranıyor. Görüşmek üzre dişçi mektebinde Asistan Kenan Beye müracaat edil. mesi, YELKENİ VAPURLARI hareketle (Zonguldak, İne için Sir- Yelkenci hanmdaki Badema (hastalarını öğleden evvel de kabul eder. Tepebaşı “JAJAG,, Vantiiâtörleri ve hararet mübadele c'hazları, ber nevi teshin ve tecdidi hava tesisatına en elverişlidir . tazyik tahtında bulunan, ve “JAJAG,, ya serin havayı teshin, İc bında cezp veya defi, sure inde tecdit, Kİ ar ahk e mensucat fabrikalarında, salr mahal talaş, toz, duman buhar ve hamizati cezp ve tah- liye eder temlnatl, projeler tanzimile fennin ca son tekâmülerna göre tetisatini yapar. “ JAJAG,, Çamaşır ve dezenfeksiyon ma- kineleri, ber büyüklükte ve istenilen kuvvei muharrike tarzına göre imal edilmektedirler. u > kama; kı ürü JAJAG N le, "atmalar enstktülerde, otellerde, fabrikalarda, villâlarda, ev- lerde muvalfaktyerle kullanılmaktadır. En Mükemmel Referansa Malikiz. J.A. JOHNS S.A. ERFURT ALMANYA Fenni mümessili; Mühendis Nafis Ziya Galata, Aslan Han, 5 inci kat No 3 Pa Istankıy' | Ekmek ve saire müna- kasası. Yüksek Orman Mektebi rektör lüğünden: 7/10/931 tarihinde ihaleleri mularrer bulunan Yüksek Ol man Mektebi ile Orman Ameliyat mekteplerine ait süt, yoğu ekmek, taze sebzevata yevmi mezkürda talip zuhur etmediği den 4/11/931 tarihine müsadif çarşamba günü saat 14 te ihali leri icra edileceğinden Fındıklı'da Yüksek Mektepler Müba; at Komisyonuna gelmeleri. (3577) Haydarpaşa Emrazı istilâiye ha tanesi baştababetinden: Müessesemiz için aleni münakasa suretile 15 ton kok kön rü mübayaa edilecektir. Taliplerin mezkür kömüre ait şartnameyi görmek üzere rak tesbit edilen 9 teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi g nü saat 14 te Galatada Kara Müstafapaşa sokağında kâin İst: bul Liman Sahil Sıhhiye Merkezinde müteşekkil komisyo: müracaatları ilân olunur, (3344 ütün inhisarı umum .. Yos Yes. müdürlüğünden: . Arap harflerile yazılı muhtelif cins (515,000) o adet teneki sigara kutuları üzerine yapıştırılması matlup © ve nümumele! i mevcut etiketleri vermeye talip olanların nümunelerimizi gö mek için her gjin ve fiat vermek içinde (16/11/31) © pazarte günü saat 10 1/2 da (300) tç yiz lira teminat akçelerini h. len Galatada Mubayaa Komisyonuna müracaatları, (3512) Tütün inhisarı umu - .. .. ..... mı mudurluğunden: . Maltepe tecrübe İstasyonu için yetmiş araba koyun gübref pazarlıkla almacaktır. Taliplerin elli lira teminatı muvakkat akçesini hamilen 7/11/931 tarihine müsadif (cumartesi güf saat 10,30 da Galatada Mübayaa Kamisyonuna (o müracaati (3579) istanbul Belediyesi ilânları Ecyoğlu Belediye Şubesinden: Bir dişi keçi bulunmuşt Sekiz gün içinde sahibi muracaat etmezse satılacaktır, (3603 Bedeli keşfi 1414 lira 40 kuruş olan Üsküdar 8 nci mektebi tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Taliplerin şa: me, keşif evrakımı görmek için her gün Levazım müdürl müracaat etmelidir. Münakasaya girmek için 107 lira temini lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden , liye almarak bankaya yatırılıp almacak makbuz yahut hü İ metçe muteber tarnımmış bankaların birinin teminat : mekt ile olur. Bu şekilde teminat mektubu veya makbuz ile şartı teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair sikayı mühürlü zarfa koyarak ihale günüclan 23/11/931 pi Zzartesi giinü saat on beşe kadar Daimi encümene verilmelid (3602) Bedeli keşfi 2597 lira 94 kuruş olan Bakırköy birinci mekt bin tamiri kapalı zarfla münakasaya korumuştur. Talipler şa name almak, keşif evrakını görmek için her gün Levazahı dürlüğüne müracaat etmelidir. Münakasaya girmk için 195 lira teminât lâzımdır. Temin nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak b | kaya yatırılarak almacak makbuz yahut O hükümetçe mutef © | tanınmış bankaların birinin teminat mektubu ile olur. Bu kilde teminat mektubu veya makbuzu ile şartname teklif me İ tubunu ve Ticaret odasında kayıtlı okluğuna dair vesikayı # hürlü zarfa koyarak ihale günü olan 23/11/931 pazartesi g | saat on beşe kadar Daimi encümene verilmelidir. (3603) çi MİLLİYET MATB * 1 gün ve münakasaya iştirak etmek için de mühakasa günü old,