12 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

12 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Gillette tıraş bıçaklarını kul'andığı: | mız takdirde yanaklarınız ve bütün yüzünüz yumuşayıp parlayacaktır. Yeni Gillette tıraş kıça'ları yeni ve eski model Gillette makinelerine kabili tatbiktir. 1932 YENi MUHTIRA DEFTERi 16 çeşit üzerine intişar etmiştir. — Bilumum kırtasiye o mağazalarında Deposu: Ankara Caddesi Nc bulunur. 109 Âlap mağazası Mehmet Sadık Nafıa vekâletinden: 50000 adet meşe yol traversi pazarlık suretile mübayaa edi. lecektir. Pazarlık 17-12-931 tarihine müsadif perşembe gün saat 15 te Ankarada Nafia Vekâleti müsteşarlık makamında ya- pılacaktır, Pazarlığa iştirak edeceklerin on dört bin altı yüz li- ralrk teminatı muvakkate ve Ticaret odası vesikasile birlikte ay | nı gün ve saatte komisyonda bulunmaları Talipler şartnameyi görmek üzere Ankarada Nafia Vekâleti malzeme dairesine, İstanbulda Haydarpaşa inşaat tesellüm ve muayene memurluğuna müracaat edebilirler. (4281) Iktısat Vekâletinden Vekâlet Müessesatı ihtiyacı için mubayaası kararlaştırılan 15 adet ağır yağ traktörünün 5-11-931 tarihinde kapalı zarfla ya- pılan münakasasında teklif olunan fiatlar haddi lâyikında gö- rülemediğinden keyfiyet bu kerre 15-12-931 tarihine müsadif Salı günü saat on beşte pazarlıkla icra olunacaktır, Alâkadara- nm Vekâlet Mübayaat Komisyonu Riyasetine müracaatları i- lâzımdır, MİLLİYET CUMARTESİ KANUNUEVVEL 1931 Tasarruf haftası sizin için bir başlangıc olsun: Sira Bir Köme Ke Resmi İlânlar Türk Lt. Şirketi Türkiyede her lisanda intişar eden bütün gazeteler için bilimum resmi daireler vânlarını kabul eder Adres : Ankara caddesi Kahraman zade hanı 3 üncü kat Telgraf adresi: Resmilân - Telefon: 20960 Posta kutusu İst, 753 tanbul Zelediyesi ilanla Dumlupmar Yatı mektebi için 800 çeki odun 14 könunüevvel 931 pazartesi günü ihale edilmek üzere kapalı zarfla münakasa ya konmuştur. Teminat akçesi 204 liradır. * Keşif bedeli 419 lira 45 kuruş olan İstanbul 29 uncu mekte bin tamiri 14 kânunvevvel 931 pazartesi günü ihale edilmek ü- zere açık miinakasaya kenmüştur. Teminat akçesi 31 liradır. Teminat akçesi nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsâ- almacak makbuz ve yahüt hü- kümetçe muteber tanınmış bankalardan İiye almaraka bankaya yatırılı getirilecek teminat mektubu ile olur. Kapalı zarflarda bu şekilde teminat makbuzü veya mektubu, şartnamenin pullu bir nishasmı ve işine göre &hliyeti fenniye ve Ticaret Odası vesikasını teklif mektubu içe risine koymak icap eder, Açık müzayedede ise yalnız teminat makbuz veya mektubunu getirmekle olur. Yukarıda yazılı işler hakkında işin cinsine göre şartname almak veya görmek için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat lâzımdır. İhale günü lân olunur. (4273) Nafıa Vekâletinden: 40 Makas takımı için muktazi 1560 adet meşe travers kapalı zarfla münakasaya konülmüştür. Münakasa 28-12-931 tarihinde pazartesi günü saat 15 te An- karada Nafıa Vekâleti binasmda yapılacaktır. Münakasaya iş- tirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatla. Tını ayni günde saat 14 buçuğa kadar münakasa "komisyonu ri- yasetine vermeleri lâzımdır, Taliplerin Ticaret odalarda mu- kayyet bulunmaları şarttır. Taliplerin münskasa şartnameleri- ni iki lira mukabilinde Arıkarada Nafıa Vekâleti İnşaat daire- sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik edebilirler. (4280) Jandarma Satın Alma Komisyonundan: (120,000) ilâ (150,000) kilo un kapalı zarfla münakasaya çık: rılmıştır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün ve mi nakasaya iştirak için de teminat ve teklif mektuplarile 27-12-931 Pazar günü saat 15 ten on altıya kadar Gedikpaşadaki komisyo numuza müracaatları. (4279) İzmit Orta Mektebi Müdürlüğünden | 1 — Ortamektep binası ittihaz edilecek olan şimdiki Ak- çakoca ilk mektebi binasının tamirat, tadilât ve sıhhi tesi- sat ve salresi mevcut keşifname, şartname mucibince kapa- lı zarf usulile ve yirmi gün müddetle Oo münakasaya kon- muştur. İhale 21-12 931 pazartesi günü saat on beşte orta mektebin şimdi ikamet etmekte olduğu binada icra kılına- caktır. Talip olanlar teminatı muvakkate olarak 810 lira- lık nakit veya nakit yerine kaim ve borsa fiatinden 6 10 noksanl: esham ve tahvilât ve yahut (banka mektubunu malsandığna yatırarak mukabilinde makbuz almış olma.ği lıdırlar. 2 — Talipler ehliyeti fenniyesi Nafia Başmühendisliğin- ce tasdik edilmiş mimar veya mühendisi ( İstihdama mec: burdur. 3 — Münakasa gününde talipler Oteminatı muvakkate makbuz veya mektubile teklif mektubunu ve inşaatta isti- mal edeceği mimar ve mühendisin ehliyet vesikasmı usulü dairesinde zarflara vaz ve bilâhare hepsini bir zarf içiride bulunduğu halde ihale günü'saat on dörde kadar makbuz mukabilinde komisyona tevdi etmeleri lâzımdır, 4 — Fazla malümat almak ve şartnameyi görmek İsti- yenler her gün öğleden sonra mektep müdürlüğüne müra- caat edebilirler; (4153) ise saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat edilmelidir. (4000) Nafıa vekâletinden: Enjekte edilmiş 40,000 adet traversin Derinceden Samsuna | nakli kapalı zarfla “münakasaya (o konulmuştur. o Münakasa 26-12-931 tarihinde Cumartesi günü saat 15 de Ankarada Nafia Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasaya iştirâk edecekle- rin teklif mektuplarmı ve muvakkat teminatlarını aynı günde saat 14 buçuğa kadar münakasa Komisyonu Riyasetine verme- leri lâzımdır. Taliplerin Ticaret Odalarında mükayyet bulun- maları şarttır. Taliplerin münakasa şartrramelerini iki kira mu- kabilinde Ankara Nafia Vekâleti İnşaat dairesinde, İstanbulda Haydarpaşa liman işleri Müdürlüğünden de tedarik edebilirler, (4282) Şurayı Devlet Kiyasetilen. Şürayı Devlette münhal üçüncü sınıf muavinlikler için talip olacakların memurin kanunundaki şartlardan maada Şu vasıfla rtda haiz olmaları lâzımdır. | 1 — Hukük veya Mülkiye mektebi mezunu olmak, 2 — En az beş seneden beri memuriyette bulunmak. | 3 — Teadül kanununda en az iki seneden beri onüncu derece de bulunmak, Kânünüetvelin 15 irici salı gününe kadar müracaat olunma: lıdır, (4378) Nafia Vekâletinden 1000 adet ahşap telgraf direği kapalı zarfla münakasaya ko- / nulmuştur. Münakasa 2-1-932 tarihinde cumartesi günü saat 15 te Ankârada Nafia Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasa- ! ya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve müvakkkat teminat İ larmı aynı günde saat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu ri | yasetinc vermeleri İâzındır. Taliplerin Ticaret odalârında mu- | Kayyet bulunmaları şarttır. Taliplerin münakasa şartnameleri- | ni bir Jira mukabilinde Ankarada Nafia Vekâlet İnşaat Daire | sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğünden | tedarik edebilirler. (4346) | Istanbul ithalât gümrüğü | müdürlüğünden: | İki No. anbar dıvarlarının olbaptaki keşifname mücibince ta miri icra ettirilecektir. Talip olanların 20 kânunüevvel 931 tari hine müsadif pazar'günü saat 14 te İstanbul İdhalât Gümrüğ | deki komisyonu mahısusuna müracaatları. Vİ SEYRİSEFAIN Merkez acenta: Galata Köprü ba. #1 B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühür, dar zade han 2. 2740. BOZCAADA POSTASI (EREĞLİ) 13 Kânünevvel pazar 17 de İdare rıhtr- mından kalkar. TRABZON POSTASI (İnebolu) vapuru 14 kâ- nunuevvel pazartesi 17 de Sirkeci cıhıtumından hare- ketle Zonguldak, “İnebolu, Ayancık, - Samsun, - Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trab zon, Rize; Mapavri'ye gide cektir, Dönüşte Zonguldak yoktur. Of; Sürmene, Göre- le'ye de uğrayacaktır. PİRE - İSKENDERİYE POSTASI (EGE) 15 kânümmevvel salı 10 da Galata Rıhtımın- dan kalkar, 7 mem amam IN Alemdar Zade Mehmet apurları Lüks ve seri Karadeniz Postası Bülent varuku 14k. : MK Pazartesi günü akşam saat 18de Sirkeci rıhtımmdan hare- ketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ünye, Ordu, Gi- reson, Trabzon, Rize, Sür- mene, Vakfıkebir) e azi- met ve avdet edecektir. Dikkat, — Yazıhanem A lâiye hanı İ inci kata naklo Yunmuştur, Tel, 21037 SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz postası Dumlu Pınar vapuru 13 Kânunevvel Pazar akşam saat 17de Sirkeci rhtımından o hareketle (Zonguldak, İnebolu A- yancık, Samsun, Ordu, Gi resun, Trabzon, ve Ri ze). ye azimet ve ayni iskelelerle Görele ve Ü- nye *ye uğrayarak av- det edecektir. Fazla taf- silât için Sirkeci Meyme- net hanı altnda acenteli- ğine müracaat. Tel. 22134. Ni “Hakkı Beyoğlu, İstiklâl cad- desi Büyük Parmak kapu, Afrika hanma bitişik Apar. tıman No 21— Tel: Bey- oğlu 2797. Saat: 14-18. BA Milliyet Matbaası NEFİS VE SERİ SÜRETTE Her nevi evrakı matbua tab'ını deruhte eder. Noteri ait bilcümle evrak, mektupluk kâğıt, zarf, kartvi © muhtıra, reçete ve faturalar “renkli olarak el ve duva ilânları yapılır. Fiatlar mutedildir. ADRES: Ankara caddesi dairei mahsusa Telefon: 24310 « 24318 - 24319 rd Km KAALE EK e Vİ ll N S Muallim Mubahat Bey tarafından Tercüme edilen Ameli Hayat Alimi (HERBERT N. GASSON) 'un DEAL BÜRO ve YENİ MÜS BULMAK SAN'ATİ Eserleri gayet güzel bir şekilde intişar etmiştir, Bütün İş adamlarmâ tavsiye ederiz Tevzi mahalli: Milliyet Matbaası. ğ mma yeminine 3 üncü Kolordu ilânları | ni Çatalca müstahkem mevki- in ihtiyacı olan kuru üzüm a- leni münakasa ile satın alma- caktır. İhalesi 19-12-931 tarih | 7777512 cumartesi günü saat 15 te ko- misyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün ve mlinakasaya iştirak edeceklerin de vakti mu yende komisyonumuza müraca ii (612) (8168) | e menninerii vanil #.. “ K. O. ve 1 inci fırkanın ihti yacı olan kuru üzüm kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 19-12-931 tarih cumar- — tesi günü komisyonumuzda ya pılacaktır. Taliplerin şartna- mesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecekle- rin de teminat ve teklifnamele rile vakti müayyeninde komis yonurmıza müracaatları, (604) (4128) *. İK. O. ve 1 inci fırkanın rama zan ihtiyacı olan Zzer- dali ve erik reçelinin kapalı (zarfla (O münakasası| yapılacaktır. İhalesi 19-12-931 tarihinde cumartesi günü saat 14 te komisyonumuzda yapıla- caktır. Şartnamesini almak ü- Romlar; KEMAL zere her gün ve münakasaya İş tirak edeceklerin de teminat ve teklifnamelerile diğinidyanü İğ , MA | muza müracaatları. 5 . Hakki 9 nayi 5 (606) (4130) meli hi gıdasıdı BONO En kârlı alım satım yer Balıkpazar Meksudiye H No. 35 M. Derviş Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mütehassısı Cumadan maada hergün ö; leden-sonra saat (2,30 dan Sej kadar İstanbulda Divanyolu: İda 118 numaralı hususi daird de dahili hastalıkları muğ yene ve tedavi eder. Telefo: İstanbul 22398. : Sira numar sını beklememek isteyenle: kabineye müracaatla veya tel İefonla randevu almalıdırlar. İİ ELE LİE MİM DİE LİAM ML İLÂN İstanbulda Yeni Postabanç arki sında Basiret hanında İktrsat ant Bim şirketinin konkorüato âkdi içi mühlet itası zımnında vaki olan m0 râcaatr İstanbul İcra Relsliği tari fından kabul edilerek icra ve iz 1 — Meskir şirkette alacağı ela larm 14-12-931 tarihine müsadif pi) zartesi gününden İtibaren 2-1-932 maralı yazıhaneye hamilen mürâcaat ederek alacakla ni kaydettirmeleri ve bu müd: zarfnıda alacaklarını . kaydettim miş olanların könkordato müzaket sinden hariç kalacakları, 2 — Alacakların o akydettirmil | alanların 3-1-932 tarihine müsadi) pazar gününden itibaren 12-1-932 €f rihine müsadif salı gününe her gün 17-18 arasında mezkür yi zıhancye müracaatla alacak veni! larını tetkik edebilecekleri, 3 — Alacaklarını kaydettirmiş © lanlarım 18-1-932 pazartesi günü at 15'te mezkür yazıhanede vükub! lacak alacaklılar toplanmasına ge meleri ilân olusur. DEVREDİLECEK İHTİRA | | BERATI “ Gevşemiyecek bir civata somü- İ nu (Ecrou indesserabie) hakkında olan bir ihtira beratı için İstanbul | Vilâyet celilesine 4 Şubat 1028 tari- inde takdim olunup £ 4736 numara | ile mukayyet müracaat Üzerindeki | hukuk bu kere ferağ veyahut icara | verileceğinden mezkür ihtirayı sa- | tn almak veyahut isticar etmek ar rusunda bulunan © zevatın İstanbul | Bahçekapı Taş Han No 4348 de mükim vekili H. W. İSTOK Rfen diye müracaatları, D. ANAGNOSTOPOULO ve C, SİSKİDİ Yunan vapur şirketi Avrupa - Şark postası Anversten emtini o mubtelife ile müvaseleti beklenen OROPOS va- puru 16-20 K. evvelde Himarımısa gelecektir. Umuml açeitaları: Galatada Çi- pili Rıhtmi Hanında D, Anagnos- topoülo ve C. Siskidi. Tel B. 0. 2612 Galata ve Beyoğlu Tali acen- taları: Bütün seyahat acentalıkla- rıdır, OMILLIYET'MATB, s4 sne aofuşalaN» sal sozüCN GE MENEdİyYrMU.