15 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

15 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

ve Bursa Sineması Binası Koltuk Tesisatı münakasası 10 Kânunuevvel 931 tarihinde ihale edile- ceği ilân edilen Bursa Tayyare şubesi sinema binasına ait koltuk asası 17 kânunueyvvel perşembe günü saat on beşte yapılacaktır. (4415) Tekirdağ Vilâyeti Daimi Encümeninden: Tekirdağ Malkara yolunun 54--400 ve 56-(-820 kilometro- İarı arasında 2175 metro tulindeki kısmın (16,534) lira 34 ku- tuş bedeli keşifli tamiratı esasiyesi 21 gün müddetle ve kapalı zari usulile münakasaya konulmuştur. 1 — Keşifname, şartname ve sair evrâkı müteferriasını gör- mek isteyenler Vilâyet Encümen kalemine müracaat edecek- lerdir, 2 — İhalei katiye 29-12-931 salı günü saat on beşte Daimi Encümence icra kılmacaktır. 3 — Münakasaya iştirak edecekler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesindeki izahat dairesinde tanzim edecekleri teklif mektuplarınâ teklifatm Şo yedi buçu- ğu nisbetinde teminatı muvakkate akçesine ait vesaikle. Vi- Jâyet Nafia Baş Mühendisliğinden musaddak ehliyet vesikası ve istihdam olunacak Fen memurunun leyakati fenniye vesi- kalarını lef etmeleri ve saati ihaleden evvel Makamı Vilâyete vermeleri lâzımdır. 4 — Ehliyet vesikası kaydettirmek için münakasa şerait nmumiyesinin birinci ve ikinci omaddesinde yazılı vesâikin yevmü ihaleden sekiz gün evvel Vilâyet Baş Mühendisliğine tevdii icap eder, 5 — Müteahhidin Fen memuru iş hususunda Müteahhit derecesinde mes'ul olacağından teklifnameyi ve mukavelena- meyi Müteahhitle birlikte imza edecetkir, (4411), tesisatının müna Devist Demiryo Haydarpaşa Limanı eşya tahmil £ ve tahliyesinin Lİ zarfla münakasası 4 ikinci Kânun 932 pazartesi günü saat 15 te İdare Merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpa- şada İdare veznelerinde ikişer liraya satılmakta olan şartna- melerde yazılıdır. (4409). Gedikpaşa'da Jandarma Satın Alma Komisyonundan: Jandarma ihtiyacı için bin dokuz yüz takım mamül tavla elbisesi kapalı zarfla münakasaya çıkarılmıştır. İhalesi 4-1-932 tarihine müsâdif pazartesi saat on beşten on altıya kadar yapılacaktır. Taliplerin şartname ve nümuneyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için muayyeh gün ve saatte temi- hatlarile beraber komisyonumuza müracaatlar. (4410). Hililiaherer Merkezi Ümumisinden; “ Hilâl ” Matbaası tarafından “Hilâl, İsmile çıkarılan 66- nelik takvimin Hilâliahmer Cemiyetile hiç bir münasebeti ol— madığı ve Cemiyet tarafından (Hilâliairmer) işaretli ve resimli bir takvim çıkarıldığı iltibasa mahal kalmamak üzere ilân olu- nur, (4412) İ * Istanbul belediyesi ilânları | Arnavutköyünde Lütfiye mahallesinde Küçükayazma mev- kiinde 4—41 numaralı hane kiraya verilmek ve 4-1-932 pazartesi günü ihale edilmek üzere açık müzayedeye konmuştur. Temi- nat akçesi 10 liradır. * Beşiktaşta tramvay caddesinde ve heyeti mecmuasına 2145 lira kıymet konulan 2 numaralı metrük mezarlık arsası pazarlıkla satılacaktır. Pazarlık 17-12.931 perşembe günüdür. "Teminat akçesi 161 liradır. Teminat akçesi nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsa liye kesilerek bankaya yatırılıp almacak makbuz ve yahut hü- kümetçe müteber tanınmış bankalardan getirilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat makbuz veya mektubu ile Açık müzayede için ihale günü saat on beşe kadar Daimi. En- cümene ve pazarlık için de Levazım müdürlüğüne müracaat edilmelidir. (4420) İstanbul Belediyesinden: İcra edilmetke olan kanalizasyon ameliyatı dolayisile Tahtakalede Tumruk sokağının Yavaşça Şahin ile Uzunçarşı arasına müsadif kısmının 16-12-931 tarihin- den itibaren bileimle vesaiti nakliyeye kapalı bulunacağı ilân, olumur. (4419) Jandarma Satın alma komisyonu Riyasetinden: Kazık ve teferruatile beraber bin adet portatif çadır kapalı Zarfla alınacaktır, Taliplerin nümune ve şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya İştirak içinde teminatlarile be- raber 13 Şubat 932 cumartesi günü saat on altıya kadar Gedik- paşadaki komisyorumuza müracaatları, (4424) 100 kuruş yüzü ile kuştüyü yastık İstanbul'da Çakmakçılar,sandalyacılarda Küştüyü fabrikası yözile şilte Iz,yüzile yorgan 15, yağlıboya yastık $ liraya, küştüyünün kilosu 100 ku- guştan başlar.Kuştüyü kumaşların her rengi vardır.Ucuz satılır.Tel.2.3027. iç pw- MILLIYET Kapalı zarf usulile satış ilânı- Tir SALI hi Kiye irat Sule Simen; Cinsi Aziziye Tramvay C İskele €, Şerafettin Sürmeli Hane Karantina Alsancak Tepecik Hane ve iki dükkân 65/69/67 Hane we 13 Lâle Sehit Fadıl B Tepecik Karşıyaka (o Donanmac » Kısmen muhte- rik kereste fa- brikası 12470 32 16000 0 İzini Karataş Tramvay Karşıyaka o FahrettinPaşa Yalı C. Hane 1 — Yukarda evsafı yazılı emlâk 10 Kânunev vel 931 tarihinden itibaren kapal zarf usulile ve peşin para ile müzayedeye çıkarılmıştır. Haziran 1928 tarihli tali matnamedeki eşkâle göre hak sahiplerine verilmiş olan bonolar da nakit makamında kabul edilecektir. 2 — Mezkür emlâkin ihalesi 4 Kânunusani 932 pazartesi günüsaat 15 te Gazi Bul varında Ziraat Bankasında müteşekkil heyet huzurunda yapılacaktır. Müzayedeye iştirak e- decekler teklifnamelerini muayyen vakta kadar makbuz mukabilinde müzayedeye memur heyetin riyasetine teslim edeceklerdir. e Talipler teklifnamelerini bir zarf içine koyup mühürliyecekler ve zarfın üzerine İsimlerini yazacaklardır. İşbu mühürlü zarf teminat âkçesine ait makbuz ilmühaber veya Bânka kefaletna mesile beraber diğer mühürlü bir Zarf içine konulacak ve bu zarim Üzerine teklifnamenin yalnız hangi işe ait olduğu yazılacaktır. 3 — Pey akçesi vesair cihetler hakkmda malümat almak istiyenler mezkür Bankanın Gazi Bulvarındaki (o şubesinin muhasebe servisine şimdiden müracaat edebilirler. 4 — Talipler satış şartnamelerinin musaddak suretlerini derhal mezkür şubeye müracaatla alabilirler. (4243). 148/150 Resmi İlânlar Türk Lt. Şirketi Türkiyede her lisanda intişar eden bütün gazeteler için bilümum resmi daireler iânlarını kabul eder Adres : Ankara caddesi Kahraman zade hanı 3 üncü kat Telgraf adresi: Resmilân - Telefon: 20960 Posta kutusu Ist. 753 3 üncü Kolordu ilâniai İ Dolmabahçe hayvan hasta- | öğrenilebilir nesinde müteşekkil hayvan sa | Bu şeraitte va hayvanı tm alma komisyonu (tarafm-| olanların mez günlerde dan pazar - salı - perşembe | hayvanlarile bi Dolma- günleri saat 9 dan itibaren | bahçe hayvan hastahanesine müsait fiatla yerli binek ve | müracaatları, (616) (o (4179)| nakliye koşum hayvanı mü- ... bayaasna başlanmıştır. Satın İstanbulda bulunan sözmi | in alınacak bineklerin Sile 8 ya-| tın ve müessesatın ekmek ve| Kapak sarf diz çile şında ve asgari 1,43 irtiflamda erzaklarının senelik nakliyatı. | Reel Ee alış ve nakliye koşumların keza 5 | vim pazarlığı e ali La Pap ede günü olan 11-1-932 | lâ & yaşında ve asgari 1,37 ir- Kali AY va | saat 14 te Merkezde satın al- tifamda olmaları ve hayvan- | e. Taliplerin şartnamesini al | 7 komisyonuna müracaatla- arın bilcümle hastalıklardan | mak üzere her gün ve pazari. |” (4362). ve kusurlardan ari bulunmala- | za iştirak edeceklerin de yev- rı lâzımdır. Diğer fazla malâ- | mi muayyende komisyonumu- İğ komisyona o müracaatla | za müracaatları. (642) (4407) Nafia Vekâletinden * 1000 adet ahşap telgraf direği kapalı zarfla münakasaya ko- | mulmuştur. Münakasa 2-1-932 tarihinde cumartesi günü saat 15 te Ankarada Nafia Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasa- | ya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminat larını aynı günde sâat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu ri yaşetine vermeleri lâzımdır. Taliplerin Ticaret odalarında mu- İ kayyet bulunmaları şarttır. Taliplerin münakasa şartaameleri- ni bir lira mukabilinde Ankarada Nafia Vekâleti İnşaat Daire- sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik edebilirler Askeri fabrika- lar ilânları İstanbul Bakırköy Barut fabrikasında mevcut: Altmış dokuz ton kadar Şili küherçilesi, Kırk dokuz ton kadar Oleom. Otuz ton kadar Avrupa pa- te ... 28 KALEM RESİM © MALZEMESİ Yukarıdaki malzeme aleni münakasa ile 13-1-932 de saat on dörtte ihalesi yapılacaktır. Taliplerin şartname için her gün ve münakasaya girmek için de o gün teminat (Tekli- fat) ile müracaatı. (4363), Doktor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl caddesi Büyük Parmak kapu, Afrika anma bitişik Apartman No 21.— Tel: Beyoğlu 2797. Saat: 14- (4346) | Saat: 14-18, i Mei OCUKI ZARI NIZA İyi: ve Müfit H liye Yılbası tayyare piyangosunun bir biletidir Bu bile ) »G € 000. 000. lira taliine mazhar olacak ve bu suretle çocuk! ni temin edeceksiniz. KADEJ R weNTURA nak runızın istilcbal Sizi sandete götürecek olan bu tavsiyeyi ihmsl etmeyiniz. Haşiye — Kader gişesi, biletlerin tedarikini teshil için telefonla İkubulacak siparişleri kabul ve biletleri ikametgâha kadar göndermeyi taahhüt eyler. O halde, biletinizi; vakit kaybetmeksizin heman İstanbulda Emi önünde Valide Hanı ittiselihde 4 numerolu merkezinden. Telefofi 2, Veya Beyoğlunda Parmakkapıda 109 numerolu şubesinden ti darik ediniz. Haydarpaşa Emrazı istilâiye Hastanesi baştabipliğinden: Aleni münakasa suretile aşağıda cinsi ve miktarı yazılı İ vazım ayrı, ayrı satın almacaktır. Münakasa günü 2 Kânı sani 932 cumartesidir. Talipler şartnameyi almak üzere İ gün Hastane İdare memurluğuna ve münakâsaya girmek i İmezkür günde saat on dörtte Galatada İstanbul Limani Sal Sıhhiye Merkezinde müteşekkil komisyona müracaatları ilâ olunur. (4311). 1000 500 500 100 s0 Metre Amerikan bez Patiska Pijamalık Havlu Battaniye Vakıf Paralar Müdürlüğünden: 76 12 faizle emlâk mufabilinde para verilir. (5000) liraya kadar olan iler: in muhammen ücreti alınmaz. Vakıf Paralar Müdürlüğünün hiç bir yerde şube si olmadığı gibi mutavassıt, Acente ve komisyoncusu de yoktur. Muamele yapacakların Bahçekapısnda dördüncü vakıf handa ikinci katta 18 No. da Vakıf Paralar Müdürlü) güne müracaat eylemeleri, Telefon: 23054 Nafıa Vekâletinden: 40 Makas takımı için muktazi 1560 adet meşe travers kapd i zarfla münakasaya konulmuştur. Münakasa 28-12-931 tarihinde pazartesi günü saat 15 te Af karada Nafıa Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasaya 53 trak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatla” rm ayni günde saat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu « ij yasetine vermeleri lâzımdır. Taliplerin Ticaret odalarında mm” kayyet bulunmaları şarttır. Taliplerin münakasa. şartnameleri ni iki lira mukabilinde Ankarada Nafıa Vekâleti İnşaat daire sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğündeği tedarik edebilirler. (4280) | Füsun Hanımefendinin No.17167 sew Yabandan geldim yabandan' Şarkısı ÇOLUMRiK Plâklarında çıkmıştır. pek ei Nafıa vekâletinden: Enjekte edilmiş 40,000 adet traversin Derinceden Samsunâ nakli kapalı zarfla omünakasaya (konulmuştur, > Münakasi 26-12-931 tarihinde Cumartesi günü saat 15 de Ankarada Nafi Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasaya iştirâk edecekle rin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarını aynı günde saat 14 buçuğa kadar münakasa Komisyonu Riyasetine verme” leri lâzımdır. Taliplerin Ticaret Odalarmda mükayyet bulun maları şarttır. Taliplerin münakasa şartnamelerini iki lira mu kabilinde Ankara Nafia Vekâleti İnşaat dairesinde,İstanbulda Haydarpaşa liman işleri Müdürlüğünden de tedarik edebilirler. (4282) Istanbul P. T. T. Başmüdüriyetinden: Muhtelif eb'adda kestane cinsinden 350 adet telgraf direği 10-12-931 tarihinden itibaren münakasai aleniye suretile mü-| nakasaya vazedilmiştir. Münakasa 30-12-931 tarihinde saât 14 te yapılacaktır, Taliplerin 9e 7,5 yüzde yedi buçuk teminatı mu vakkatlerini hâmilen yevmi mezkürda Başmüdüriyette müte“ şekkil komisyona ve şartnameyi görmek isteyenlerin de bef gün Başmüdiriyet kalemine müracaat eylemeleri.(4341). LA Milliyet Matbaası -i NEFİS VE SERİ SORETTE — Her nevi evrakı matbua tab'ını deruhte eder, Notere ES ait bilcümle evrak, mektupluk kâğıt, zari, kartvizit, > X muhtıra, reçete ve faturalar renkli olarak el ve duva ilânları yapılır. Piatlar mutedildir. ADRES: Ankara caddesi dâirei mahsusa Telefon: 24310 - 24318 - 24319 EKA VAKA LİYET MATBAASI >