14 Mart 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

14 Mart 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

“şartnameyi görmek üzere her gün mektebe müracaatları ilân vi Annelere Sıhhatinizi muhafaza ediniz ASIPIN - KENAN Komprimeleri Grip, soğuk aigınlığının baş, diş ağrılarının en birinci ilâcıdır. Kartal Malmüdürlüğünden: Cinsi Sokağı (o Muhammen bedeli Zirai Harap oda maa area (o Pendik Lira K. Arabacı 175 © 200 | Ahşap oda Mektep s5 © s0 | Arsa Bağdat caddesi 45 © 19 Harapha" Mektep 250 © 10 j« Hane Çınar o 500 00 104 | Hane Çmar o 120 00 120! ri menkul temliken satılmak üzere 29-2-932 tarihinden itibaren | yirmi gün müddetle müzayedeye konulmuştur. İhalesi 20-3-932 | pazar günü saat 15 te olup bedeli peşindir. Taliplerin Kartal | YÜKSEK IKTISAT ve TİCARETİ Mektebi “Müdürlüğünden: Mektepte yapılacak inşaat 27 Mart 932 tarihine müsadif pa- | zar günü saat 14 te #ralesi icra olunmak üzere kapalı zarf usuli- le münakasaya vazolunmuştur. Talip olanların keşifname ve olunur. o (853) Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede Hesap Merhunatın cins ve mevi ği 400 532 Beyoğlunda Kamerilatun mahallesinde Kal- yoncukolluğunda ve Mari sokağında eski 161,1 | ve yeni 167,1 numaralı yüz beş arşın arsa üze- rinde kârgir beş katta bodrumda çamaşırlık ve ocak mahalli dört kömürlük bir kuyu ve dük- kân ve zemin katında çini antre bir oda, bir dolap onun üstünde çini sahanlık biri came- kânlı olmak üzere iki ufak oda, bir dolap onun üstünde yani bir numaralı daire üç oda bir mut fak, bir antreli iki numaralı daire üç oda bir mutfak, bir antre bir çıkma, bir balkon ve üç numaralı daire üç oda bir mutfak bir antre bir çıkma en üstünde bir sofa bir mutfak bir da- raça ve elektrik ve terkos tertibatını havi bir apartımanın tamamı, Emini Hacer, Hatice Pi- raye Hanımlarla Mustafa Nihat Bey 'Eyüpte Kzılmescit mahallesinde vapur iske- lesi sokağında eski 25 ve yeni 21 numaralı elli üç arşım arsa üzerinde ahşap dört buçuk katta beş oda iki dolap üç sofa (odaların biri ufak biri camekânlıdır) çatı altı (çinko döşeli dara- çadır) Malta ev altı harap bir mutfak mahalli merdiven başı ve üç arşın aralığı havi bir ha- | nenin tamamı. * Hüseyin Hüsnü B. İğrikapıda Hacıilyas mahallesinde seneden | İbrahimağa mahallen Etemağa elyevm He-| kimçelebi sokağında eski 12 ve yeni 16 numa- | ralı 60 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri sandık odası olmak üzere dört oda biri ufak | olmak üzere üç sofa bir mutfak bir bodrum | ve kırk arşın bahçeyi havi (bir hanenin tamamı, (orta kattan itibaren çıkma vardır. Bilesale ve bilvekâle Fatma Hanım ile Ümmetullah Ni- met Hânım ve Nusrat, Muzaffer, Mehmet E- min, Mehmet Refik ve Ahmet Nevzat Beyler) Yeşilköyde Şeketiye mahallesinde Nigâr ve İkbal sokağında 1,6 numaralı 150 arşin arsa üzerinde bir katı kârgir bir buçuk katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta dokuz oda iki kü- gük oda (odaların birinde yük ve üçünde do- lap vardır) bir koridor (dolap vardır) ufak çi- ni taşlık 1 çamaşırlık 1 mutfak | kuyu ve 309 arşın bahçeyi havi seneden müfrez iki hane el |: yevm bir hanenin tamamı. (Bir çatı altında iki kapılıdır.) Vasil Ef, Kuzguncukta Bostancıbaşı Aptullahağa ma- hallesinde Aziziye sokağında eski 1, 3, 3, mü- kerrer 3, mükerrer 3,an, 5, ve yeni 3,3-1,3-23- 3 numaralı altı yüz elli arşın arsa üzerinde ha- rem köşkü ve 176 arşın arsa üzerinde arka köşk ve 550 arşın arsa üzerinde selâmirk köşk we 180 arşın arsa üzerinde ağalar dairesi ve 750 arşın arsa üzerinde iki ahır samanlık oda- ları ve 300 arşın arsa üzerinde bir kat mutfak ve kiler ve saireden ibaret olup ağalar dairesi kısmen kâgir ve kısmen ahşap üç kattan altı oda iki sofa bir bodrum bir mutfak bir kilâr, se Jâmlık dairesi bir katı kâgir, iki katı ahşap olmak üzere üç.katta 14 oda üç sofa (ikisi ara | 1 2000 7367 500 8259 1200 o 8267 300 — 8216 00 7900 500 7901 LEŞ YT . DİZİM! Türkiye Umumi Acentaları : G.aA. arama Perin Kukalu Ben İlan! BİR ALKOK YAKISI BAKER Ltd © SANCIYI sı camekânla bölünmüştür.) Bir kilâr iki t: lık (biri çini, diğeri büyük mermerdir) bir ve ocağı, bir sarnıç bahçede laklı beş adet bü- yük hav hvardır) Haricen etra' Ür, östü sa- kaflı balkonlar harem d bir katı kâgir iki katı ahşi iç katta on yedi oda iki salon Bir mut- fak bir kahve nıç bir koridor parke döşeli büyük bir sola bö/ meli iki mermer taşlik'ark (harem dai- resinin arkasındadır.) ahşap iki katta dört o- da bir sofa bir methal ve harem dairesinin da- hilinde &tr. a diğer hane ye girilir. Bu hane dört katta #ki'oda iki salon bir antre bir mermer taşlık di zinti mahalli biri küçüktür. Bir kule ve on altı dönüm 1307 arşın bahçeyi ve dört masura tat 4 suyu bavi erin tamamı (hanele- rin eri kâgir içi dışı yağlı boyadır. Et- rafı kâmilen balkonludur ve harem dairesinin önünde bir bostan kuyusu vardır. Şerefli ma- haldedir.) Mehmet Lebip B. vekili Mehmet Hüsnü Bey Beşiktaşta Meşrutiyet mahailesinde Cabi s0- 'kağında eski 20 ve yeni 26 numaralı 275 arşın arsa üzerinde kârgir beş katta on dört oda iü sofa üç kilâr bir daraça üç salon ufak iki bal- kon üç kömürlük bir:odunluk bir mutfak iki taşlık bir çamaşırlık öki hamam (biri kurmalı diğeri banyoludur) harici mermer antre &i kattan itibaren çıkma vardır. Ve 150 arşm : camekâblı kı bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Emine Gü- | düştü H. Cemal B. Çemberlitaşta Mollafener mahallesinde Ca- | mii şerif avlusu sokağında €:Xi 7 ve yeni 13 numaralı 94 arşı arsa üzerinde kârgir üç bu- çuk katta beş oda iki sofa bir mutfak bir bod- rum bir taşlık bir balkon bir kuyu bir sarnıç | bir çatı altı ve çinko döşeli daracayı havi bir hanenin tamamı, Zeliha Pakize H. Galatada Kemankeş mahallesinde eski Kılıç- alipaşa ve yeni Paşa cadklesinde eski 7,9,11 ve yeni 7,9,11,13 numaralı 104 arşın arsa üzeri; de kârgir dört katta altı oda iki koridor ( ci kattan itibaren çıkması vardır) ve altında üç dükkânı müştemil bir hanın tamamı. 4 gavni H | Sultanahmette Akbıyık mahallesinde Ahır- 'kapı caddesinde eski 17 mükerrer ve y. numaralı 245 arşın arsâ üzerinde ahşap ta beş oda iki sefa bir avlu bir teprak ahır kır- | mızı tuğla aritre çeşme hazne ve 25 arşın arsa | üzerinde kısmen münhedim mutlak ve sene- İ den 1824. arşın ve mahallen 2155 arşm arsayı havi eskice bir hanenin tamamı. Pertev B. ile Fitnat Hanım Tophanede Sakabaşı mahallesinde Defterdar caddesinde sek 17 ve yeni 81 numaralı 148 ar- şın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta 8 oda iki sofa bir kilâr bir kömürlük bir sarnıç bir kuyu, harap bir taşlık iki mutfak (biri ocaksız dır) ve 411 arşın bahceşi havi harap bir ha- nenin tamamı, Hakkı ve Seyfettin Beyler bil- asale ve Ahmet Rakım B. tarafından bilvekâ- le Necmettin Bey Tophanede Sakabaşı mahallesinde Defterdar cerldesinde eski 19 ve yeni 83 numaralı yüz kırk beş arşm arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta vedi oda iki sofa bir mutfak bir kuyu bir kömürlük bir toprak avlu 414 arşın bahçeyi ha vi harap bir hanenin tamamı, Hakkı ve Seyfet- tin Beyler ile bilasale' Ahmet Rakım Bey ta- rafından bilvekâle Necmettin Bey Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı em- vali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri netice- sinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde ta- karrür etmiş ise de #nezkür bedeller haddi lâyikında görülme- diğinden tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine ka- rar verilmiş ve 20 nisan 932 tarihine müsadif carsamba günü arttırma bedelleri haddi lâyikmda görüldüğü takdirde kat'i ka rarlarınnı çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mez- kürda saat 14 ten 15 buçuğa kadar sandık idaresine müracaat ey lemeleii ilân olunur ni eee Vi ON, NE RAHATLIK İZALE EDER ei ei 3 üncü Kolordu ydınlık mahal- | taşlık iki ge- | Fosfatlı Şark Malt Hulâsası “ Kullanınız sütünüzü arttır Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir. i ilânları | | Hava küvvetleri için almas! cak dört kalem Tayyare mal- emesinin itasmr müteahhit | taahhüdümü ifa etmediğinden | mezkür dört kalem malzeme Pazarlık suretile 15 mart 932 salı günü saat 15 te ihalesi ic- ra © kılmacakır. . Taliplerin ini almak ve pazari k üzere yevmi | mezkürde Kom. a müracaatla- TE. (126) (61) Dr. Albert Şaul Dahili hastalıklar mütehassısı, Ba- Tat, Rifat Ef. sokak No. 9 Pazardan maada her gün 1-4 Tel. 2 2174 İstanbul İki İcra Memurli undan : Bir borçtan dolayı mah- cuz ve furuhtu mukascer Galatada | Bahtiyar Hanında beşinci katta mevcut koltuk kanape azıhyane ve sair eşyanın birinci arttırmada kıy- meti * muhammenelerini bulmadığın dan 15-3-932 tarihine müsadif Salı günü saat 10 da ikinci arttırması ikra olunacağından talip olanlarin vakti müayyende mahalli mezkürda hazır bulunacak memuruna müraca | atları ilân olunur. “ZİNGAL” ZİNDAN ve ÇANGAL ORMAN- İLARI TÜRK ANONİM ŞİRKETİ HİSSEDARAN İLANI İ Zindan ve Çanga! Ormanları İ Türk Anonim Şirketi hissedaran heyeti umumiyesinin 5 Nisan 1932 İ Pazartesi günü saat 15 onbeşte sir- ketimizin merkezi idaresi olan E- minönünde Taş Handaki dairci mah sususında adiyen içtima eyleyeceği alâkadarana ilân olunur. İşbu içtiman iştimik eyleyecek hissedaranın malik oldukları bisse- lerini aizamnamei esasimizin 33 ün cü maddesi mucibince tarihi içtima dan Jâakal 10 gün evel Şirketimizin | Merkezi idaresine veyahut İstanbul İs Bankasma veyahut Brüksel'de İ kin Bangve de Bruxelles'e tevdi etmeleri muktezidir, Meclisi İdare RUZNAMEİ MÜZAKERAT: 1 — Meelisi İdare raporunun kı- saat ve tasdiki, 7 — Mürakıp raporunun kıraati, 3 — 1931 senesi devrci muamelâ tna ait bilânço ve kâr ve zarar he- saplarının kıraat ve tasdiki, 4 — Meclisi idare ve mürakıbın ibrası, 5 — 1982 senesi için bir mürakıp tayini ve tahsisatı seneviyesinin tes biri, 6 — Meclisi İdarede vukubulan istifalar. 7 — Nizamnamei esasinin 16 n- cı maddesine tevfikan intihabat, 8 — 1932 senesi zarfında Meclisi Idare azalarına verilecek tahsisatın SEYRİSEFAİN | Mühürdarzade han 2. 3740. İZMİR - PİRE - İSKEN- DERİYE POSTASI (ANKARA) 15 Mart Salı Yeni mevsim için almak ihtiyacında bulunduğunuz Kostüm veya Pardesünüzü Bulmak için Bütün mağazaları dolaşmak lüzumsuzdur. Galata'da Karaköyde kâin meşhur EKSELSİOR Büyük Elbise Fabrikaları En müntehap ve son moda çeşitlerini enucuz fiatlarla satmaktadır.. Tediyatta teshilât Hudut ve sahiller sıhhat Umum müdürlüğünden: Kavak ve Tuzla tahaffuzhaneleri pavyon ambar ve ba; aksamları âleni münakasa suretile tamir ettirileceğinden tali; lerin şartnamelerini görmek üzere her gün Galata'da mustafa paşa sokağında İstanbul Limanı Sahili Süliye me kezi Levazım Dairesine ve münakasaya iştirak için de 28 Ma: 932 tarihine müsadif Pazartesi günü saat On dörtte . mezkü merkezde müteşekkil mubayaa komisyonuna müracaatları, 91 Jandarma Satınalma Komisyonundar Tozhık ve serpuşile beraber on iki bin takım kışlık elbiseni imaliyesi kapal zarfla münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin » mune, şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya işt râk için de 19 Mart 932 cumartesi günü saat on beşe kadar Kd misyona muracaatları. (712) HORHORUNI İ £. ve. Zikrevi hastalıkları emayenebanssi Beyoğlu, Taksim, Zambak sokak No. 4İ Istanbul Evkaf Müdiriyetinden: Kıymeti muhammenesi Lira K. 308 33 Tamamı (46) arşın (98) santim terbiinde bul) nan Hocapaşa mahallesinde Hocapaşa caddesi de atik (35) cedit (41) numara ile murakkar) arsanın 56/128 hissesi. Tamamı (36) arşın terbiinde Çarşıkapısınd Kaliçeci Hasan mahallesinde Çarşıkapı'cade:) sinde atik 14 No. ile murakkam dükkânm 7-2) hissesi. Tamamı tahminen (336) arşın terbiinde bult nan Kumkapıda Tülbentçi Hüsamettin mahal lesinde Hisardibi sokağında atik (71) cedit (91 No. lı bir kıt'a arsanın tamamı, Balâda kıymeti muhammeneleri gösterilen emlâk satı) mak üzere (4) hafta müddetle ilâna konmuştur. Müzayedet Nisanm (18) inci Pazartesi günü saat on beştedir Talip olanla kıymeti muhammenenin yüzde vedi buçuğu nisbetinde pey ak çelerile birlikte İstanbul Evakf Müdiriyeti binasında Mahlülâ| kalemine müracaatları, (957 Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 4 Kalem boya malzemesi; Açık münakasa ile 5 Nisan 93 salı günü saat 11 de 1500 kilo kösele: Açık münakasa ile 5 Nisan 932 salı gi nü saat 14 te. “Yukarıda cins ve mikdarları yazılı boya malzemesi ile ikö selenin hizalarında yazılı gün ve saatlerde münakasaları icri olunacağından şartnamesini görmek isteyenlerin her gün v vermeğe talip olanlarm münakasa gün we saatinde muvakka teminatlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı Satmalmi komisyonuna müracaatları. (964 İstanbul Evkaf Müdiriyetinden: Eyüpte Sayimocağı Evkaf çiftliğinde valdei cedit ve keç mandıra alt ve üstlerinde ve taş ocağında vaki sekiz kıt'ada © tuz bir dönüm tarla 10 Marttan 3 Mart perşembe gününe kâ dar müzayedeye konmuştur. Talip olanlar Evkaf Müdiriyetin de Arazi kalemine müracaat eylemeleri. (972 İstanbul Belediy Beyoğlu hastahanesindeki 3 çini | demir soba ile tamirat tan çıkan demir, panjur ve saire 15-3-932 salı günü saat 10 d mahallinde müzayede ile satılacaktır. Almak isteyenlerin orâ da bulunacak memura müracaatları. (977 ları Beykoz belediye şubesinden: Beykozda Akbabada kâi .Canfeda hatun mektebi binası enkazı 4-4-932 pazârtesi günü s3 14 te açık arttırma usulile satılacağından talip olanların Bel diye Şubesi Encümenine müracaatları. (976