23 Mart 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

23 Mart 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

MBA 23 MART 1 MİLLİYET Kansızlık, Romatizma, Saraca, Kemik, Sinir, Damar, verem hastalıklarına, yürümeyen, diş çıkarmayan çocuklara, genç ve ihtiyarlara 1932 Türkiye Ziraat Bankası İzmir Şubesinden: Mevkii Darağaç Sokağı Cinsi Demirhane (© Vasdardi namile maruf kereste kutu fabrikası No, 3133 Karmanyola namile maruf m 17.19 Pamuk yağ ve Pirina fabri kası 1 — Yukarda evsafı sindeki eşkâle göre (o hak sahiplerine o ve.ilmiş 2 — Mezkür fabrikalar ile makineler (ve alât ve edevat Muhammen K. Lira Kuruş 167.511 92 Müdevver K. o Bu kıymet fabrikanın binasile| arsasma aittir. Mezkür fabrikada mevcut ve! listesinde ecnasile miktar ve kıymetleri yazılı makineler ve) alât ve edevat ile eşyanın mu- hammen kıymetleri, 18.600 188.111 94 123.836 St Bu kıymet fabrikanm binasile| arsasma &il e Mezkür fabrikada mevcut ve listesinden ecnasile miktar vel kıymetleri yazılı makineler ve alât ve edevat ile eşyanm muhammen kıymetleri, 10.074 45 3u kıymet arsasma ai Mezkür fabrikada mevcut ve! listesinde ecnasile miktar ve kıymetleri yazılı makineler ve alât ve edevat ile eşyanız muhammen kıymeti, rikanın binasile | 99.769 yazılı fabrikalar ile derunlarındaki makineler ve alât ve edevat ve eşya 18 Mart 932 cama günüm den itibaren kapalı zarf usulile ve peşin para ilemüzayedeye çıkarılmıştır. Haziran 928 tarihli olan Bonolar da nakit makamda kabul edilecektir. ve eşya 9 Nisan 932 tarihine tesadüf eden cumartesi günü ihale edilecektir. İstiyenlerin mezkür günde saat onda Ziraat Bankasının Gazi Bulvarmdaki İzmir Şubesi talimatname- binasmda müte- şekkil satış hey'etine müracaat eylemeleri lâzımdır. Müzayedeye iştirak edecekler teklifnamelerini muayyen vakte kadar makbuz mukabilinde müzayedeye memur hey'etin riyasetine teslim edeceklerdir. 3 — Tı ipler teklifnamelerini bir zarf içine koyup mezkürzarfı mühürliyecekler ve üzerine yalnız isimlerini yazacaklar. lir, Ancak teklifnameyi havi olacak olan işbu mühürlü zarfı teminat akçesine ait makbuz ilmühaberi veya Banka kefaletnamesile beraber diğer bir zarf | içine koyup işbu ikinci zarfı da mühürliyecekler ve üzerine teklifnamenin yalnız hangi işe ait bulunduğunu yazacaklardır. 4 — Yüzde yedi buçuk teminat akçesi ve fabrikalarda mevcut makine ve alât edevat ve eşyalar ile sair cihetler hakkında da- ba ziyade malümat almak ve fabrikaların kı ini görmek istiyenler İzmirde mezkür Bankanın Muhasebe servi- sine ve İstanbulda Ziraat Bankası Şubesi Müdiriyetine müracaat edebilirler. 5 — Talipler satış şartnamelerinin lirler, (1065) Devlet Demiryolları idaresi ilânları 25. 3, 1932 tarihinden itibaren muteber olmak üzere Mur danya - Bursa hattında muşamba icarına mahsus M. B./2 nu- maralı bir tarife ihdas edilmiştir. Mezkör tarifeye nazaran vagon üzerine örtülecek & muşambalardan beber nakil için 50 ve eşyanın istasyonlarda o muhafazasında beher muşamba ve her 24 saat ve küsuru için 150 kuruş alınacaktır. Fazla tafsilât için Mudanya - Bursa hattı istasyonlarına müracaat edilmelidir. o (1094) (Mulen Ruj artistlerinden| LEMAN EKREM HANIM Sevmem seni öpmem seni Gl Me yaş FERİHA TEVFİK HANIM KAÇAKÇILAR FİLMİNDEN DÜRDANE HANIM (BERELİ KIZ) Bereli kız tenha kaldı kafesin COLUMBIA > Plâklarında Satışa Çıkmıştır. çer Emniyet sandığı müdürlüğünden: Dominkokasyü veledi Paskavala Efendinin 1327 ikraz nur maralı borç senedi mücibince istikraz eylediği o meblâğ mukabi. linde Sandığımız namına merhun bulunan Tophanede Hoca Ali wahallesinde eski hendek caddesi ve yeni lüleci hendek cad- desinde eski 55 ve yeni 51 numaralı ve yüz üç arşm arsa üze- rinde kâğir beş buçuk katta on oda beş sofa, beş mütfak, bir ant- re bodrum Daraça, Çamaşırlık sabit kazan ve üç arşın . bahçeyi havi bir hanenin tamamı vadesi hitanımda borcun ödenmemesi hasebile müzayedeye çıkarılarak dört bin yediyüz elli lira bedel mukabilinde müşterisi Fazlı B. namma kati ihalesi yapılmış isede mümsileyh teferruğundan imtina eylediğinden tekrar yir. mi gün müddetle satılığa ve 20 Nisan 952 çarşamba günü saat on beş buçukta kat'i ihalesi mukarrer bulunmuş oldu- ğundan talip olanların mezkür gün ve saatte Sandık idaresine müracaat eylemeleri ilân olunur. M. M. V. HAVA MÜSTEŞARLIĞINDAN: İyi Almancayı bilen ve konuşan (bir mütercime ihtiyaç var- dır. Ayda (100-150) lira ücret verilecek ve Ankarada Tercü- nca Türkçe muhaberatı yekdiğerine çevirmek dam edilecektir. Taliplerin devlet hizmetinde istihdamına mani bir hali olmadığını gösterir Polis vesikalarını ve sıhhat raporunu, evvelce istihdam edildiği mahallerden hü nühal şahadetnamesinin ve iki sene zarfında (askerlikle alâkası olmadığına dair vesikalarını ve muvazzah adresile bir kıt'a fo. toğrafını istidasma ilisik olarak Milli Müdafaa Vekâleti Hava Müsteşarlığına müracaat edilmesi, (1123) Istanbul gümrükleri muhafaza Müdürlüğünden: 1 — Mühürlü nümune ve evsafı veçhile 718 adet Aleminyüm matra pazarlıkla almacaktır. 2 — Taliplerin nümune, evsaf ve şeraitini görerek ve yüzde 7,5 temsinatlarile 24 Mart 932 perşembe günü saat 14 te Müdiriyete 22 musaddak suretlerini İstanbul ve İzmir Ziraat Bankası şubelerine müracaatla alabi- İ istanbul Belediyesi Hündarı | Fatihte Haydar Medresesi: Teminat 38 liradır, Kapalı zarf Fatihte Etfal zade Medresesi: Teminat 19 liradır.Açık müzayede Şehzadebaşında Ebülfadıl Mehmet medresesi icârı teminat 4 li. ra açık müzayede Beyoğlunda Emin camii mektebi teminat yede Yukarda yazılı emlâk kiraya verilecektir. Talip olanlar tafsi- lât almak için her gün Levazım müdürlüğüne ve ihale günü olan 144.932 perşembe günü de teminat makbuz & veya mektubu ile saat on beşe kadâr Daimi encümene müracaat etmelidirler. (1125) 15,50 ira açık müza- İstanbul Liseler Müba- yaat Komisyonundan: 1— Istanbul Kız Mual- lim mektebinde yapıla- cak betonarme çatı ir- 12-4-932 tarihine müsa- dif salı günü saat 15 te ihale edilmek üzere ka- palı zarf usulile münaka- saya konulmuştur. 7 — Münakasaya iştirak edecek olanların fenni ehliyetlerini resmi vesaikle isbat etmeleri lâzımdır. 3 — Proje ve şartnamelerile daha fazla izahat almak isti- yenlerin İstanbulda Fındıklıda kâin Güzel San'atlar Akademi. sinde Maarif Vekâleti Resmi Mimarı bürosuna müracaatları. 4 — Taliplerin yukarda yazılı ihale gününde teminatı muvak- kate makbuzları ve ehliyet vesikalarile birlikte İstanbul Maa- rif müdiriyeti binasındaki Liseler Mübayaat komisyonuna gel- meleri, (981) Mudanya Malüdürlüğünden: Mudanyanın Halitpaşa mahallesinde Ali Fuat Bey soka- ğında Yalı kenarında kâin 140-162 No. lı hane yirmi ogün müd. detle müzayedeye konulmuştur. Talipli 273-932 tarihine ri! rünü idare heyeti: anları İTEN şaatı ile Sıhhi tesisat, HASAN KUVVET ŞURUBİ Antalya Ziraat Bankasından: | Maliyece Muhammen bini devirdeki kıymeti kıymeti Lira Lira 1500 1500 1800 1500 4500 4000 150 800 1500 250 800 300 6004 3500 2000 4500 3000 360 1500 2400 600 250 1333 450 10405 3300 200 Balâda cvsaf ve kıymetleri yazılı emval peşin para ile satılmak üzere 23-3.932 Yirmi gün müddetle müzayedeye çıkarılmıştır. Bono hamilleri işbu emvalin satışı baren Makbule mahallesi Makbule mahallesi Makbule mahallesi Makbule mahallesi Rağbetiye Şeh Si Makbule Rağbetiye » Meydan ” Çarşı Demirciler içi Makbule mahallesi Makbule mahallesi Meydan mahallesi Meydan mahallesi Mahalle veya karyesi Sokağı Balık pazarı Balık pazarı Civelek Kara Molla Yenikapı cad. Mektep 5. Civelek $. Yenikapı C. Fransız bahçe si civarı Hane maa mağaza Hane maa mağaza Nısıf Hane 22 dönüm Bahçe maa hane Dükkân Mağaza Hane 60 portakal bahçesi maa hane 27 dönüm portakal 21 bahçesi maa hane tarihinden iti Kara Molla S. Kara Molla S, Tepe yolu Dede oğlu iştirâk ve bedellerini bonolarla tediye edebilirler. Bu hususta daha fazla malümat alabilmek için talip olanların 11-4-932 Pazartesi günü sasli on dörde kadar Antalya Ziraat Bankasma müracaat etmeleri ilân olunur, (1103) Oh! baş ağrısından kurtuldum. Yaşasın NEVROZİN Devredilecek ihtira ratı ve bombulara mah. sus müsadereli iştinl tertibi” hak kında olan bir ihtira berati öğim”İ5- tanbul Vilâyeti; celilesine 27 Mart 1930 tarihinde takdim olumg, S167 | mumara ile mukayyet müracaat üze- rindeki hukuk bu kere ferağ veya- “ Mermilete tirayı satın almak veyahut isticar ct mek arzusunda bulunan zevatın İe- tanbul Bahçenkpı Taş Han No 43- 48 de mükim vekili İSTOK Efen- | Ordu ihtiyacı için alemi mü- zayede ile 5,000 mebmuz satm alınacaktır. İhalesi 6 Ni- san 932 çarşamba günü saat 10 da icra edilecektir. Taliplerin o gün ve saatle komisyonda bu- Junmaları, nümünesini görmek evsaf ve şeraitini anlamak iste- yenlerin her gün komisyona mü racaatları. (130) (1007) sx Gülhane hastanesi kaleriferi 6459 lira 72 kuruş bedeli ke- şifle kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 6 Nisan 932 çarşamba günü saat 15 de yapı Jacaktır, Taliplerin şartname. sini almak üzere her gün ve münakasaya iştirik edecekle- rin vakti muayyeninde mek- tuplarının Komisyon te- minatı muvakkatelerile te İ vermeleri. (134) (1026) dörtte ihalesi yapılacaktır. Ta- iplerin şartname için her gün ve münakasaya girmek içim de o gün teminat (teklifat) ile mü ALMAN KİTAPHANESİ Beyoğlu Tünel meydanında 523 KARON MEHMETÇİĞİN KIRAATİ Yazanlar: Muallim Fazıl Behiç, Muallim Celâl Sıtkıjı İğ Büyük Erkânharbiye Reisliğinin 21/11/931 tarih ve 7 Ş. 32336 numa; rak tabriratı ile takdir edilerek alfabeyi bitiren askerlerimize okutuk nak üzere orduya kabul ve tavsiye olunmuştur. Askeri tedrisahı yapan merkezlerin: ISTANBULDA, RESİMLİ AY MATBAASI TÜRK Lİ Şirketine sipariş etmeleri rica olunur. Toptan siparişlere tenzilât yapılır. hut icara verileceğinden mezkür ih- | Fiatı (25) kuruştur. SEYRİSEFAİN Merkez scenta: Galata Köprü başı B. 2302. Şube A. Sirkec Tühürdarzade han 2. 3740. Kulanya Postası Her Hafta BOM PAZAR, ÇARŞANDI günleri saat 9,30 da İda- re rıhtımından kalkar. Trabzon Postası (CUMHURİYET) (o 23) İMart Çarşamba 18 de Gala- ta rıhtımından kalkar. DABCOVİTCH ve ŞUREKASI vapur acentası Misir bandıralı “VERA” vapuru hanmılesini tahliye ve Burgaz, Var- na, Köstence, Kalas ve İbrail liman- ları için eşyayı tienriye tahmil etmek tedir. Tafsilât için Galatada Frenk- yan Hanmda kâin Dabcoviteh ve Şü rokâm vapur acenlalığına müracaat. Telefon: B.. O. 2274 Üsküdar 2 inci Sulh Hukuk Mah kemesinden: Üsküdarda Hamza Fa- da 9 No. lu hanede sakin iken 19-3- 932 tarihinde vefat eden ve terekesi ne mahkememizee vaz'ryet edilen Sa raylı Dilbeste Hanımın tahrir ve tes bit edilen emvali menkulesi 27-3-932 Pazar günü saat 9 da mezkür hane- hukuk mahkemesine müracaat etme leri ve aksi takdirde kanunu mede- Fatih İcrasmdan: Bir deyinden dolayı tahtı hacze alman sekiz par ça demir kapı 29 Mart 932 salı gü- nil sant 14 ten sonra çarşıda sandal bedestanında bilmüzayede füruht 6 dilecektir. Taliplerin mahalli mez- körda memuruna müracsatları ilân Istanbul Beşinci İcra Memurlt ğundan: Bir deynin temini için ms! cuz ve salılmasına karar verilen Ml taraflı, dört silindirli telemil * taks) , üçü Nor markaj) şister ve Numüti markalı ve bir adet elli beygir kut vetinde elektrik motör, ve bir adi 80 beygir kuvvetinde ve keza 30 bet) gir kuvvetinde ceman üç adet elek trikli motör dinamo ve bir adet teb değil buğday yıkama makinası ms) teferrünt bir vo ma elvertörile | beraber bir det evrika buğday temizlemek içi” H.D, ve bir adet buğday almak içi” ivetör H. D. otomatik kantarile b* raber 28-3-932 tarihine müsadif p*” zartesi günü saat 12 ilâ 14 de kadi” Cibalide Taş iskelesinde değirmi” fabrikasmda bilmüzayede satılac” #mdan talip olanlara mahallinde b” sx bulunacak memura ve 3315 Ne, hu dosyaya müraenat etmele”" ilân olunur. lk lke GEMİNİ Gl ai OKSİMANTOE ÖKSÜRÜK ve BOĞAZ DİYE ETO YETTTMELEL emme eğik ie İzi Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mahkemesinden: Terekesine mahk” mece vaz'ıyeet olunan müteveffa Kİ" kor Köseciyan Efendinin uhderint" bulunan: 1 — Şişlide Darülâcese binası” geçince biribirine muttasıl ve cepb” leri Hasköye giden parke kaldırı” caddeye müsadif ve cem'an 1600 metre rubu sahasında 62, 63, G4, 65 66, 67 harita numarasının beherir* 300 lira kıymet takdir olunan 6 p9” ça arazi ile ayni araziye muti ve | 2 — 69 harita numarak arazinin 150 lira krymet takdir edilen mesıf hi 3 — 70 harita mamarakı arazinin İ lira kıymet takdir edilen beşte b hissesi. 4 — (76) harita numaralı * . | razinin 100 lira İsiymet tekdir edile” üçte bir hissesi, Açık arttırma sur” tile rüsumu dellöliye ve ihale puf” müşterisine sit olmak ümere 25 san 9İZ pazartesi günü sat 15 İ satılacaktır. Talip olanların kaymsf İ tinde pey akçesini müstashiben — kür gün ve saatte Beyoğlu Dördü” cü Sulh Hukuk mahkemesinde has” bulunmaları. Fazla malümet ele” ve haritasım görmek isteyenleri 826 - 6 No.lu dosyasile kalemine müracaatları hüzamu ii” olunur.