26 Mayıs 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

26 Mayıs 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

Poliste Acemi Hırsız Evde gürültü çıka- rarak yakalandı Tepebaşı Yazıcı sokakta ko misyoncu Jak Efendinin evine dün sabah 5.30 da Kiryos ismin de bir hırsız, sokak kapısının yanındaki pencereyi kırarak içe riye girmiştir. Kiryos evden ba Z eşya çalarken gürültü çıkar. mış ve kaçacağı esnada polis ta rafından yakalanmıştır. Yangın İstinye Değirmen sokağın- da kürekçi Mustafanın evinden yangın çıkmiş ve kısmen yan- * mıştır. Ölümle biten kaza Bakırköyle hükümet konağı civarındaki yeni yapılan bir e- vin yağmur borularmı ta kan Ortaköyde çarşı için. de koltukçu Hayimin oğlu tene keci Tepa eve cereyan veren ha va elektrik teline temas ederek yere düşmüş ve sukut neticesi derhal ölmüştür. Boğuldu mu? oturan Riza 18 yaşlarında Davutpaşada Efendi isminde bir delikanlı bundan üç gün ev. vel ortadan kaybolmuştur. Riza Efendi üç gün evvel Davutpaşa sahilinde gezmek üzere bir san dal kiralayarak denize açılımı ve bir daha dönmemiştir. si icap eden yerleri aramış, Ri müracaat etmiştir. Üç ez beri polis tarafından yapılan tah kikat ta müsbet bir netice ver- memiştir. Tahkikat devam edi- yor. Otomobil kazaları I — Fatihte şoför Ali idare sindeki otomobili, Abdullah ve Halil isminde iki kişiye çarpmış | İ tr. Bunlardan Halil ağırca ya İ ralıdır. 9 kunduracı Niko isminde Tirime | çarpmış ve yaralamıştır. veee İki kafalı inek SÜRÜÇ, 20. — Civar köylerin bi- inde iki kafalı bir inek doğmuştur. İki ayrı baş, boyun noktasında bi- tişik olmakla beraber teşekkül iti- barile tamdır. Fakat köylüler, bu doğumu uğursuz addetmiş, hayva nı doğar doğmaz kesmişlerdir. Askeri tebligat 328 doğumluların ilk yoklamaları Fatih Askerlik Şubesinden 328 doğumlulardan henüz yok- lamalarını yaptırmamış ll | perşembe gününden maada bher- gün öğleden sonra saat on altıda ve mektep talebeleri (o perşembe günleri saat on dörtte şubeye mü- | racaat ederek yoklamalarını yap- trmaları ilâm olunur . ... Beyoğlu o Askerlik şubesinden ; | Beyoğlu © Askerlik şubesinde pukayyet bulunan bilümum ihti- yat zabitan ve askeri memurları» nin ber mütat | yoklamaları | 1/ 6/932 tarihinden haziran nihaye- tine kadar yaptırmak üzere mü- racaatları lüzumu ilân olunur. Beyoğlu As, Ş. Ra. Kaymakam Zühtü İrtihal Merhum Diyarıbekir valisi Fehmi Beyin biraderi, Kimyager Münevver ve muallim Musavver Hanımların pe derleri, Ticaret mektebi âlisi maal limlerinden Hâmit Beyin kayın pe- deri Miralay Halit Bey müptelâ oldu ğu hastalıktan kurtulamayarak göz İerini hayata ebediyen kapamıştır. Cenazesi dün Erenköyündeki köş- künden kaldırılarak © Sahrayicedit kabristanına defnedilmiştir. Mevlâ rahmet eyleye, İmame km HAZİN BİR İRTİHAL İlânat acentası mücesislerinden. Himmet zade Mecdeddin Beyin €niştesi Ali Bey evvelki gece ha- Mesinde sektei kalpten vefat ct Miştir. Cenaze nama e Bugünkü program ISTANBUL (1200 m.) — 18 gra- mofon, 19,8 studyo heyeti, Hayriye Hanim, 205 konferans, 21 Bellde Hanım, 22 orkestra. e (394 m.) — 20 Madam Limonya ia 2020 sen- feni, 21 konlrana FL kanar BELGRAD (429 m.) — 20 Fran uzça muhavere, 20,5 gramofon, 21 doktorun tavsiyeleri, 21,30 konser. ROMA (441 m.) — 21 gramofon, ajans haberleri, 21,45 senfoni. PRAĞ (488 m.)'— 21,05 Karal ödip ismindeki komedi, temsilden sonra konser. VİYANA (517 m.)— 21 haftanın dndiodulr, 21,8 bom. PEŞTE (680 m) — 20 mu musahabe 20,5 oporadan naki VARŞOVA (1411 m.) — ai gramofon, 21,15 hafif konser, 22,10“ bir opera parçası Fatih sulh birinci hukuk hâkimli- #inden: Eski kayıtlar ayırma reisli- ği tarafından Aksarayda kürkçü ba- şı mahallesinde kürkçü çıkmazında 15 numerolu hanede mütekmit mü- lâzım İskendermefendi aleyhine ika- me eylediği alacak davasının muha- kamesinde müddei vekili ayıbün a- nil muhakeme © olan müddeaaleyhin istiktabının icrasını ve bu cihhet ka- bil olamadığı taktirde mübrez sene- olmadığına ve muhteviyatı olan o mebaliğ ile zim- eti meskül olmadığına dair yemin teklif eylediğini müddenaleyhin | İ- kametgâhi meçhul olmasından ne- $i ilânen tebliği tnlep eylemiş ve mahkemece — talebi vaki muvaffık görülerek bir mah müddetle ilânen tebliğatım icrası karargir olarak muhakeme 2 Temmuz 932 saat 14 c talik kalmmış olduğundan 5 gün zarfında itirazla yevm ve saati mez- kurda istiktap icra ve bu cih- bet kabil olamadığı taktirde şekli mezkür dairesinde yemin ifası zım- mında mahkemeye © gelmeniz veya tarafınızdan bir vekil göndermeniz ve aksi taktirde usulun 405 inci mad desi mucibince | mahkemeye kabul edilmeyeceğiniz. ilânen tebliğ olu- mar, MÜZAYEDE İLE SATIŞ Yarınki cuma günü sabah saat 10 da Beyoğlunda Şehit Muhtar (Sürp Ayop) caddesinde bü; garajın karşısındaki Turna sokağında Arif Paşa apartımanının 4 numerolu dai de mevcut ve maruf bir ileye sit müzeyyen eşyalar müzayede su- retile satılacaktır. — Asri ve son mo- del gayet mükemmel yemek oda ta- kımı, 7 parçadan mürekkep moket kadife pomye usulü | kanape talımı perdelerile birlikte, akaju kaplama ve asri bombe yatak oda takımı, 2 adet nadide bronz karyola, Hakiki İsigiliz markalı şezlong, kanape, di. var saatı, emaye salamandra divar tabakları, tabak ve çay takımları kristal ve maden eşyalar yemişlik ve şekerlikler, Capon ve- Fransız. vazo- lar, elektrik avizeler, tablolar, elekt- rikli balı süpürgesi, yazı makinası, Japon lavabo takımı ei işlemesi tül perdeler, heykel ve biblolar, masa ve sandaliyeler, semaver, buzluk, gazo- | ve 60 adet plâklarile. Afgan; İspar- ta ve Ferahan halıları ve Anadolu secendeleri, Pey sürenlerden 100 de 25 teminat alınır. © Şirketi mütesebbise Tasfiye memurluğundan. Tasfiye halinde bulunan Türk A- monim şirketi müteşebbisesi heyeti umumiyesinin 28 Haziran 932 sal günü saat 18 te Galatada Ömerabit hanında 3 üncü katta 9 numerolu dairesinde içtima: — mukarrer oldu- ğundan aşağıdaki maddeler hakkın. da karar verilmek üzre bilcümle his- sedarların mezkür gün ve saatte ha- zır bulunmaları ilân olunur. Müzakere olunacak maddeler: 1 — Tasfiye memurlarile mura. kıp raporlarının ve hesabat ve bilin. çonun tasdik ve tasfiye memurları. Bin zimmetlerinin ibrası, 2 — Müddetleri biten tasfiye me- murlarile murakıbın yerlerine diğer lerinin intihabı ve ücretlerinin tes pi 3 — Tasfiye müddetinin tasfiye muamelâtının intacıma kadar temdi ü KADIKÖY OPERETİ 26 mayıs perşembe akşamı Kadıköy Kuşdili Tiyatrosunda Halk temsilleri MILLIYEN Tekirdağ -Kıravıza p:stasi KURUCAŞİLE emi ismi KENAN vapuru Her pazar ve perşembe akşamla rı saat 20 de Karaköy rihtımim- dan hareketle Tekirdağ, Mürefte tarikile Karabigaya azimet ve ay- ni iskelelere uğrıyarak çarşamba ve pazar sabahları İstanbul'a av- det eder, Yük ve yolcu için mer- İkez acentası olan © Yemiş iskelesinde 19 nümetöya mü racaat. Telefon : 22300 İstanbul “8 ci icra dairesinden: Hali Tasfiyede bulunan Bahçekapı” | da Ticaret Senayi bankasına ait ve | mahcuz bulunan müteaddit kıtada | ve cinste kasa ve yazıhane ve san- dalya ve elektrik ampul ve tefer ruatı ve tahminen 2000 kilo mikta- rında üzerleri matbu kâğıt ve sai- renin 28.5-932 tarihinde saat ondan 15 kadar satılacağından talip olan- ların mahallinde hazır bulunmaları i İlin olunur ef Beyoğlunda | İstiklâl enddesinde dnirei mahsusasında ifayi vazife © den İstanbul ikinci icra memarlu. ğundan: Tamammna 250 iki yüz el- li lira kıymet taktir edilen Kurtu- luşta Saka sokağında atik 2, 4,6, cedit 10, S9, 61, 63, 65 numaralarla murakkam maa dükkân hane ve ar- #anin 120 yüz yirmi | hisse itibarile 50 elli in birinci © açık arttır. ması 27. tarihine müsadif pa. zartesi günü saat İ4 ten 16 ya ka- dar dairede icra kılınacaktır. Arttır maya iştirâk için mezkür gayri men külün kıymeti muhamminesinin yüz de 10 mu nisbetinde teminat akçesi verilmek Iizımdır. Hakları tapu si cilliğile sabit olmayan ipotekli ala- caklılarla diğer alâkadarların irtifak Hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren Yirmi gün içinde evrâkı müsbitele- rile birlikte daireye bildirmeleri lâ- zumdır, Aksi halde hakları tapu si- cilliğile sabit olmayanlar satış bede- linin paylaşımasından — barıç kalır. | lar. Müterakim vergi ile belediye rü | sumları ve vakıf icaresi müşteriye sittir. Daha fazla malümat mezkürun evsaf ve mesahasını havi taktiri kıymet raporuna ve 255-932 tarihinden itibaren daire divanhane-| sinde ahı bulundurulacak olan art. | tırma şartnamesini görüp anlayabi. lecekleri ilân olunur. Sultanahmet ikinci sulh bukuk mahkemesinden: o Müddei Şükrü efendi ve Fatma Hanımın vekilleri avukat Hüsnü Bekin Uzun Çarşıda İ Yavaşça Şahin mahallesinde Uzun Çarşi caddesinde 136-134 ve 289 nu maralı dükkân fevkinde mükim Şük rü fendi aleyhine açtığı izalei şu- ü müddeialeyh Şük rü Efendiye tastir kılman davetiy- yede mümaileyhin | ikametgâhmn. meçhul olduğu mübaşir ve heyeti ihtiyariyyesi tarafından verilen meş ruhattan anlaşılmasına mebni ilâ- nen tebliğat icrasına karar verilmi ve muhakemesi 296932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 13,30 talik kılınmış olduğundan yevm ve saat mezkürda bizzat mahkemede is batı vücüt etmesi ve yahut taratın dan musaddak bir vekil gönderme si aksi taktirde giyaben muhakeme ye devam olunacağı tebliğ makamı- na kaim olmak üzre ilân olunur. — ——— Beyoğlu Telgraf sokağında 3 nu- smarada mülim iken ikametgâhı meç | hul bulunan Hasan Tahsin Bey: İstanbul 3 üncü icra memurluğun dan; Amerikan pres Bankasının 21410932 tarihli iki kıt'a emre mü. harrer senede o miisteniden cem'an zimmetinizde matlubu bulunan 2000 liranın ma İniz ve masraf tahsili tale bile ita ettiği24-4-932 tarihli takip ta lebi üzerine adresinize gönderilen ö deme emri arkasının mubaşır ve ma- İ halle heyeti ihtiyariyesi tarafından verilen meşruhatta mezkür adresde bulunmadığınız ve ikametgâhınızın da meçhul olması dolayisile ilânen tebliğat ifasına karar verilmiştir: Tarihi ilinden itibaren bir ay zar. fında müracaatla şayanı kabul bir itiraz dermeyan etmez ve onu takip eden sekiz gün zarfında borcu te- diye veya boren kâfi mâl vesaire iras etmediğiniz taktirde hakkınız- | da gıyaben muamelât icraiye devam olunacağı mezkür ödeme emrinin J tebliği makamına kaim olmak üzere PEKş£m5r. 40 ASAYIS BUZ Atide semt ve nu- imaraları yazılı dü kânlarda buzun okkası: 3 kuruştan satılmaktadır Bu narhlan fuzlaya sa- fan dükkâncılar hak- kında lütfen Beyoğlu 4085 numarsya müra- caat edilmesi. Sirkeci Derviş oğlu $. 13 Sirkeci, Hocapaşa hamam S. 24 Sultanhamam, ikinci Vakıf han 2 Divanyolu caddesi 53 Nuruosmaniye Vezir han cadde- Unkapanı caddesi 139 Tahtakale Karakol sokak 11. Balıkpazarı Meyhane sokak 9 Fener, Balat caddesi 49 Eyüp, Kapu Çeşme sokak 3 Bakırköy, İstasyon caddesi 2 Yeşilköy, İstasyon caddesi 53. Galata, Fermeneciler, Ali Yazı 8:5. Galata, Persembe pazarı 129 Tophane Topçular caddesi 289 Beyoğlu, Balıkpazarı 29. Beyoğlu, Yeniçarşı Beyoğlu, İstiklâl caddesi 81 Beyoğlu, Büyük Kabristan 8. 28. Beyoğlu, Derviş sokak 30. Beyoğlu, Büyük Tekke 5. 1 Beyoğlü, Cihangir Kaptan 8. 17 Kasımpaşa, Bahriye caddesi 61 Sütlüce, iskele caddesi, Beşiktaş, iskele caddesi 9 Beşiktaş, çarşi içi Ortaköy, Divanyolu caddesi 30 Arnavutköy, çarşı meydanı 7 Yeniköy, iskele caddesi 79 Tarabya, iskele enddesi 80 Yenimahalle Pazarbaşı 69 Beykoz, İskele caddesi : Üşküdar, İskele caddesi 22 Kadıköy, Mühürdar caddesi 12 Moda, iskele caddesi 261 Yeldeğirmen, karakol caddesi 43 Kızıltoprak, İhlamur caddesi 36. Erenköy, istasyon caddesi 7, Büyükada, Balıkpatarı 34. Heybeliada, Kardeşler. Kadıköy'ünde Pazaryolunda 158 numaralı ve hali tastiyede Kemal Kifat eczanesi mamile maruf eczane İ ve derununda mevcut iczayi tıbbiye ve demirbaş eşya toplan ve açık arttırma suretile 2 Haziran 932 ta. rihine müsadif perşembe günü sati- | lacağından talip olanların kıymeti muhamminenin yüzde beş pey ak. gesile ve bu baptaki şartname daire sinde açık arttırmaya iştirak etmek üzre yevmi mezkürda saat 16 dan 18 e kadar mezkür eczanede tasi mmm; Şebrimize yeni geleri Boksör Kızlar , ği tarafından BOKS ve İsveç usulü GÜREŞ müsaraaları ve ayrıca" RAUL LAKS ve MİSİS iy İris kumpanyası tarafından * ©” İPNOTİZM, MANYETİZM ve TELEPATİ tecrübeleri Bu akşam: Beyoğlun'da Baker mağazaları yanında GARDON SALONUNDA Fiatlar: 100 - 70 - 35 kuruştur Gedikpaşada jandarma satınalma komisyonundan Üç yüz adet maa teferruat eğer takımının kapalı zarfla mü- nakasası 5/Haziran/932 pazar günü saat onda Yi tar. Taliplerin nümune ve şartnameyi görmek üzere her gün ve mü nakasaya iştirak için teminat ve teklifnamelerile mezkür gün- de muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları. (2037) Satılık İnek Sütü Halkalı Ziraat mektebi çiftlik ineklerinden yevmi hasıl olan elli kıyye süt pazarlıkla satılacaktır. Talip olanlar Mayısın 26 aat on beşte mezkür mektepte çiftlik idare ıncı perşembe gi (2202) heyetine müracaat etsinler, Eminönü Malmüdürlüğünden: Eminönü Kaymakamlığı binasında mevcut 597 sandık camın beher sandığı beş lira muhammen bedel üzerinden açık arttırma usulile satılacaktır. İhalesi 28 Mayıs 932 cumartesi günü saat on bir buçukta Eminönü Malmüdürlüğünde yapılacaktır. (1737) | Gedikpaşada Jandarma satınalma | Komisyonu riyasetinden: 10,000 ilâ 10,500 kaput imaliyesinin kapalı zarfla müna-| kasası 31 Mayıs 932 tarihine müsadif salı günü saat onda yapıla- caktır. Taliplerin şartname ve nümuneyi görmek üzere her gün İ ve münakasaya iştirak için teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür günde muayyen saate kadar komisyonumuza müracaat- ları, (1901) Gedikpaşada jandarma Satınalma komisyonundan Dört bin dört yüz otuz yedi çift çizmenin kapalı zarfla mü- | İ nakasası 5/Haziran/932 pazar günü saat on dört buçukta yapıla i caktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün ve müna- kasaya iştirak için teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür günde muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları. (2038) : > Maarif vekâ. : letinden: Bu <1€:: | K.O. ve birinci fırka ve Ça- i sene Darülfü.. | güni mer e : * | tahanelerin koyun ve sığır etle. | nunda icra edi. ie verilen fiyatları pahalı gö- rüldüğünden tekrar pazarlıkla | i lecek olan Or. | Tinacaktır İhaleri 285.532 cu martesi günü tleri aşağ da ita Tedrisat Fiilen rami a) İmak üzere her gün ve pazarlı: | Muallim mua. | ğa iştirak edeceklerin de vakti . » | muayyende komisyonumuza vinliği ehliyet müracaatları. (o (336) (2205) | “iz | Ahal Saatleri name imtihan «o 1430 da ; wd larının Tem. (Ceki M. Me. ninki 1530 da | -. | Hastabanelerinki oo 16 Oda muzun İ3 ncü b / Çatalca müstahkem mevki kıtaatı bayvanatı ihtiyacı için 35,000 kilo arpası aleni münaka | İsa ile alınacaktır. İhalesi 26- İs. 932 pazartesi günü saat 15 te eye misin yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve münakasaya İiştirak edeceklerin de vakti mu #yyende komisyonumuza müra İ caatları. (256) (1853) | İ 3 üncü Kolordu ilânları Gayrimübadil ve mübadil hazine bonoları, satar ve Balıkpazar Uğurlu zade M. Derviş Istanbul dördüncü icra memurlu- | ğundan: Evvelce Kurbağalıderede- İ ki köşklerinde mülkim iken elyevm | ikâmetgâhları meçhul bulunan Sa- kıt Hanedandan Salâhattin E. varis- leri Osrman Fuat ,ve Nihat B. ler i- le Atiye, Adile, Rukiye Ha- Kartal sulh icra memurluğundan: ye memurlarına. ve daha fazla iza- | Emvali metrokeye izafeten Kartal hat almak isteyenlerin Galatada | yiaj Müdiriyetile Mösyö Kontino- Merkez Rıhtım Hanında Beşinci | katta 13-14 mumeroda tasfiye me. murları avukat Ahmet Ramiz ve Hilmi Riza Beylere müracaat etme- Teri lüzumu ilân olunur. Kemal Rifat Eczanesi Tasfiye memurları İ ZAYI — 24 No tecrübe plükamezın bir tekini zayi eylediğimizden hül- mü olmadığı ilin olunur, Gran Ga- —İrej Müdiriyeti, nun şayian ve müşlereken mütesar rf oldukları Pendik'te Pavli Adası karşısında Kiremit fabrikası arazi- sinin izalei şüywu zımnında açık art tırma 27-6-932 tarihinde saat 15 te #ntılacağından talip olanların kıy İ meti muhamminesi olan kırk altı bin yediyüz liranın yüzde on pey İ akçesile ve şartnamesini görmek iz- teyenlerin 29-5-532 tarihinden itiba numlara: Hacı Haseh OE. veresesine olan borcunuzdan dolayı mahcuz Gözte pede Göztepe | caddesinde âlik 78 numaralı tarladaki dörtte bir hisse niz 2500 lira bedel ile talipleri uh- telerine ihalei kat'iyyesi icra kılın- müşter, Üç gün zarfında birriza tak- rir vermeniz ve aksi takdirde mua- melei tenciliyesinin ifası için tapuya iy'arı keyfiyet edileceği | malüminız olmak üzre son ihparname maka. sna kasim olmak üzre ilânen tebliğ olunur. pe Naim Vapur İdaresi İzmir sür'at postası (20 Saat) Lüks ADNAN basi Hi wi Perşembe günleri Galata rıhtımından sani tam 18 de hareketle doğru Tafsilât için Galata, Gümrük! karşısında Site Fransez Han No 12 yanbanesine müracaat Tel, B.O, 1041 Sadıkzade Biraderler Vapurları Karadeniz Postası Dunlu Pınar VAPURU 28 mayıs perşem- İbe günü akşam saat 18 de Sirkeci İrilitımından hareketle Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize ye azimet ve avdette ayni İlerle Göreleye uğrıyarak avdet ©- İdecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Mey- İmenet hanı altında acentalığına İmüracaat. Tele. 22134. Limanımıza muvasalâtı beklenen MERANO vapuru 31 mayıs salı (ltalya ve Yunanistan) dan. CELİO vapuru 1 Haziran çar- samba (Cenova) (Napoli ve Pi- re) den, Limanımızdan hareket edecek vapurlar: AVENTİNO vapuru 26 Mayıs perşembe (Pire, Napoli, Marsilya | ve Cenova) ya. STELLA DİTALYA vapuru 29 mayıs pazar sabah tam 9 de (Lloyd Ekspres) olarak (Pire, Brendizi Ve nedik ve Trieste) ye: MERANO vapuru 1 Haziran çar samba (Burgaz, Varna, Köstence, Sulina, Kalas ve İbraile) e (CASULICH LİNE) kumpanya- sının lüks vaparlarıma aktarma edi: lerek şimali ve cenubi Amerika li smanlarına gitmek için tenzilâtik doğ £u bilet verilir, Her nevi tafsilât için Galatada Merkez Rıhtım Han (Lloyd Tries- İ tino) ser acentesine Tel, B. 771 ve 4878 veya Galatasaraymda sabık Sa lânik bonmarşesi binasındaki yazı- hane Telefon Beyoğlu: 2490 ve ya. but Eminönü, İzmir sokak No, 14, yazıhanesine müracaat edilmesi. Te- lefon İstanbul 235. Laster Silbermann ve Şü. DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdamdan | limanımıza muvasa- lâtı beklenen vapurlar ş AKKA vapuru 28 Mayına doğru, AKILA vapuru 1 hazirana doğru CHİOS vapuru İl hazirana doğru GERNİS vapuru 13 hazirana doğ- ru, i Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve Ubrail, için limanımızdan hareket decek vapurlar AKKA vapuru 28-30 Mayısta tah milde, GERNİS vapuru 13.15 haziranda tahmilde. Yakında Hamburg, Brem ,Anvers ve Roterdam limanları için hareket © edecek vapurlar. GALİLEA vapuru limanımızda, © TESSALIA vapuru 25-26 mayıs © ta tahmilde . 4 ANDROS vapuru 29:30 mayısta tabımilde. STREEWALD vapuru 24 haz İ vanda tahmilde. Yakinda Londraya hareket edecek vapurlar THESSALİA vapuru 25-26 Ma yısia tahmilde Fazla tafsilât için Galatada Ova kimyan banmda Laster Silbermann ve Şürelrisı vapur acentalığma mük racaat. Telefon; Beyoğlu 641-674. ERTUĞRUL SADETTİN VE ARKADAŞLARI Şehzadebaşı Millet Tiyatrosunda Akşam ve cuma gündüz ve gece matbuatın ve münevverlerin davetli © bulunduğu Büyük haile