10 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

10 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Geçen cuma günkü atletizm yarışı Yarışın tekniğini bugün mufassalan yazıyoruz Hiç şüphe yok ki İstanbulda koca bir atletizm mevsiminde am- cak bir iki defn yapılan atletizm müsabakalarının en mühimmi bu “sene üçüncü senesini idrak eden ” (Robert Collöge) müsabakaları- dır. O gün, o İstnbulda o mevcut Türk ve gayri Türk atlet- ler bir arada, en ciddi o rekabet karşısında yarışmak fırsatını bu- Juyorlar. İstanbul | klüplerinin en ileri gelen atletleri | ile, Robert Collöge'in muallim ve talebelerin den mürekkep atletleri, şahsi şe- kilde çalışmış ecnebi veya Türk atletlerin hepsi bu müsabakalara ar ve belki senede bir defa karşı karşıya gelirler. Nite kim, her mesafenin, en kuvvetli rakiplerini o gün © sahada karşı karşıya görebilir. Müsabakaların tertibindeki intizam, mükemmeli yet ve fevkalâdelikler de nazarı dikkate alınırsa, denebilir ki, po run hakiki meraklıları, senede an sak bir defa güzel, temiz ve he- yecanlı bir spor bayramma mail olurlar. Üç seneden beri (Reberte Col- lige) sahasını bu müsabakasını gittikçe artan bir mükemmeliyet ve intizamla hazırlayan komite, bu sefer de, her hususta elinden gelen fedakârlığı yapmış. yabancı olarak bir fert iyor. Hakemler vazifelerini müd- rik ve atletizmle meşgul olmuş simalar... Çizgiler, mükemmel. Bir radyo hoparlörü yarışların ne ticelerini seyircilere ilân ediyor. Tebnlerde numaralı en 'alhâsıl intizamsızlığa, anlaşma- ,a sebep olacak her şey dü- şünülmüş ve ona göre tedbir aim mış. Tam saat İe evvelâ önde hakemler ve arkada müsabıklar olmak üzere resmizeçit başladı. İstiklâl marş ayakta #ahanm ortasındaki direğe Türk bayrağı merasimle çekildi. Bütün “bu merasimden sonra da tam mu ayyen saatte müsabakalar başla” dı. Bir Amerikan “İstanbulun bir köşesinde ei “€nit bir saha üzerinde müşkülü yenerek ele iler na getirilen bu mükemmel prog- ramın bir dakika aksamadan de- vam ettiğini gördükçe koca bir at letizm mevsimini uykuda ve ata- lette geçiren teşkilâtımızın haline acımamak elden gelmiyor. Onun için, İstanbulun atletizm mevsimi ni de, mayu ve haziran olarak ili aydan ibarettir diye kabul etme- fe mecbur olunuyor. Bu seneki müsabakalarda ma- zarı dikkati celbedecek dereceler maalesef pek azdır.. 100 metrede Semih her zamanki tefevvukunu muhafaza ediyor. Yanında kendi sine yarışın tehlikeli olduğunu ih bulamayan Semih zamanki ri 1/5) leri ile iktifa etti. Semi- ız rakip olacağını ümit et- tğimiz (Neyçef) malesef yarı yol da yarış iterketti. (200 m.) hiç şüphesiz ki ,memleekt namına en ziyade ümide kapılacağımız bir yarış oldu. Derecesi ,sahanm bu yarışa kat'iyyen müsait olmaması yüzünden fena olmakla yarış heyecanmdan mahrum citi. (400) metrede de beklenen neti- ce hâsıl oldu ve mesafenin en kur vetli adamı nissbeten fena bir de rece ile yarışı kazandı. Geçenler- da ayni derece ile Besimi Kadıkö yünde mağuüp eden Ziya ise, bu sefor ancak öçüncülükle iktifa etti. Başka mesafelerde lüzumsuz ümitlerle vücudünü yoracağna kendini yalnız bir mesafeye daha sağlam ve taze bir şekilde sakla- aa idi, birincilik için de şansı ola- bilirdi. Ragıp genç ve tecrübesiz vüöcudünden umulmaz bir bye bu le güzel bir ikincilik elde ett genç kendisine çok güzel safe İntihap etmiştir, daha munta zam ve bilgili çalışmak sayesinde müstakbelin şampiyonlarından 0- bilir. (800) wnetre, genç ve azimle, Pişkin ve tecrübeli — bir zekânın mücadelesi oldu. Daha ziyade a7- ti üvenerek mer geçire gür rek koşan | sun atlamada favul yapmak an- rım mukavemet denilen mesafe- lerde, enerji ve azim olduğu ka- dar, zekâ ve tecrübenin de rolü vardır. Yarışı bilerek, düşünerek koşmak, netice üzerinde yarı yarı ya müsssirdir. Nitekim cuma gü- nü, yalnız koşmayı ve kazanmayı düşünen Ziya ile, rakibini gözle yen, mesafeyi ve gidişi bilen Be- simin yarışı bize bu hususta güzel bir misal verdi. Derece pek o ka- dar iyi olmamakla beraber, Be- sim bize, bir (800) metrecinin bü | tün inceliklerini o gösterdi. Ziya, her şeyden evvel mesafeyi iyi haz metmeği ve koşusuna zekâsı ile yardım etmelidir. Mesafenin inelisü Sait, rakiplerinden hiç te aşağ rolmamakla beraber, (Fi- niş) lerdeki noksanı yüzünden lâ zim gelen vaziyeti alamadı. Ken- | disinin bu husustaki noksanını bi- | lerek ,daha evvel harekete geçme | si ve yarışın üzerinde müessir ol ması İâzımdı. Maamafih pistin gayet adr ve küçük olması en zi- yade Saidin aleyhine olmuştur de nilebilir . (1500) metrede mücadeleye şahit de güzel bir olduk. (4.22) İ gibi o siha için gayet mükemmel bir derece elre eden Karancopu- los ile Petropolyadis'in sondaki mücadeleleri bize yine (adım) ve (Stil Yin muvaffakıyete ne derece ye kadar yardım ettiğini gösterdi. Petropolyadis, mükemmel nefsine kırılmaz azmine bir de, adımları sm genişliğini ilâve etmelidir. Karancopulot gerek etil, gerek mesafesindeki tefevvuku ile bize güzel bir koşu gösterdi. Kendisi. | halefi olarak ni, Besimin en iyi kabul edebiliriz. , Atmalarda pek çok amtreneman yapmak şar tle çek kıymetli neticeler elde e debilin haya lâkayt ve dalgın değil, hırçın ve asabi | romla çıkmak lâzımdır. Naili, te elde ettiği derece ile, biz- ce Veysiden daha kıymetli bir iş görmüştür. Her cihetçe Nailiden fazla olan Veysinin “diski daha beş altı metre öteye lüzumdur. Cirit maalesef memleketimiz. de en geri kalmış, fena neticeyi vermiş dır. Sudiden sonra gelen bütün a- tıcılar, maalesef çok gayrimüsta- kar dereceler elde ettiler. Bu mü- İren bereli en ziya öz Selim de, Üzminidiie Vi si ve am e demedi. k yan Haydar, bu suretle, memleke tm en iyi ai olduğunu is- bat etti. Topuğundan rahatsız ©- lan Sedadın bulunmaması ikinci- m (1.80) ile Polyus'ta mücadele sizce kalmasma sebep oldu. Ma- amafih, biri İzmirde ve üçü de İs tanbulda olmak üzere (1.86 — 1.80) arasında dolaşan dört atle- te malik olmak Türkiye atletizmi için çok güzel bir mufavvakıyet- tir. Haydar, o gün bize sırıkla yük sek atlamada da yeni bir rekor kazandıracak iken, hakemlerin ufak bir hatası buna mani olda, Maamafih (3.14) metroyu yirmi otuz santim yukarıdan aşan Hay- darın, ilk fırsatta (3:40) tan aş- mas Te zayıf olan bu re korumuzu düzeltmesi bir emrivâ ki olacaktır. Uzun ve üç adım at lamada favulsuz atlayan bir atle te henüz malik değiliz. Tevfik, hiç şüphesiz büyük bir kabiliyet eitli beraber, altı atlayış. tan üçünü, dördünü favul yapa- cak kadar a ve tecrübesiz ik gösteriyor. Vaziyetinin. ciddi ve muntazam bir şekilde çalışma sına mani olması da bunda mües- sir olmakla beraber, uzun atlama da biraz da okumanın ve nazari- yenin de dahalli olduğunu bilme- si lâzımdır. Boş zamanlarında o- kuyacağı faideli bir kaç kitap o- na, biç olmazsa (dört beş favul yaparak enerjisini beyhude yere sarfetmemesini temin edebilir, U- U- ELE UMUMİ KÜTÜPHANE KULLIİYATINDAN 1 — Küçük denirperisi ” Am dersen”. Çoçuk“ Alfon 3 — Casus Dode” 3 — Dilenci “Gi de Mopnsan” 4 — Müstatil sandık “Edgar Alan Pe”, İS —Kışla hayatı “Jorj Kurtolim” 6 — Divin “Albert Samen” 7 — İki zavallı “Leon Frapis” 8 — Jorinda ile Jorindel “Grim kardeşler” resimli 9 — Helena Fon Sidor “Feliks Holender” resimli 10 — Meyut © Prens “ Orca Wilde”, “Resimli” birinci kasım. 17-18 İnsanlığın başlangıçları “Resimli” ikinci kasım 19 — İnsanlığın başlangıçları. “Resimli” öçüncü kısım Dr. Rene Verneau” Mrinmaji “Hikâye” “Ra bindrant Tagore” 1913. Nobel mükâfatını kazanmıştır Namındaki kitaplar. çıkmıştır. ÇOCUK EDEBİYATİ Neşriyatından basılmış bulunan kitaplar 1 — Kanada çayırlarında “Mat vice Farney * Resimli 2 — La Fontenin dalgınlıkarı “Maurice Farney” Resirsli. 3— Siherya içerilerinde “Çar Güyon” Resimli. 20 — 4 — Deniz'in dibinde “P, De mousson ve H Peller' re simli, 5 — Harikulâde bir çöcuk “Maurice Farney” resimli. 6 — Burun ağacı “Grim bira derler” resimli Sahteldi; çalılar arasında “Grim bi- raderler” resimli İplikçi pe siler” Grim biraderler” re- simli Kedi kürklü kez“Gein biraderler” resimli 7 — Altın dağın kralı biraderler” resimli sakallı dev “Resimli” Ktaz resimli. Her kitap 10 kuruştur. Bütün bitüpçüniğim islevi RSELAM MA MATBAASI EEE otele nn *Grim| Altan Kral ORİENTMARE darların çıkardıkları gayri baki ki şayinler olarak “FE DELTA” İtalyan vapurunun Trab. zon, Samsun, m ve a limanlarından doğru Napoli ve Marsilya için eşyayı ticariye ka- bul ve tahmil edeceğini muhte | rem emtia muhammillerinin cnza- rı ittilâma arzolumur. Müdiriyet ——— ORİENTMARE | kiyede 18 Hasir pane le 16 Haziran perşembe günü (Napoli, Barselona, Marsil- | same Ginevre) ve hareket ede- $ Temmu; i Mei talyadam Orieni yur acentalığına müracaat. Tele- Tan Beyoğlu 2274 ————————- noksanlığından ibarettir. Tevfik için, (6.80) İ, antrenemansız ola- iz aşmak hiç te güç bir iş değil- ir Bütün müsabakaları bu seret. le yözden geçirdikten sonra, çök mühim bir noktayı düşünmek lâ- zumdır: Atletizmin istikbali de- mek, yeni yetişen ve yeni yetişe- | cek ola ngenç ve tecrübesiz ça- cpklardır. Bunları, © her fırsatta kendilerinden bir kaç sınıf yuka- rıdaki atletlerle yarıştırmak onla ra kazanç yerine zarar verir. Bu genç ve taze vücudlere kudretle- ri haricinde mücadele tahmil et- mek onları pek çabuk yıpratır ve çürütür. Onun için, böyle birinci smıf atletlere müsabakalar hazır lanırken, gençlere ve yenilere mahsus ta bir kaç müsabaka ter. tip etmek ve onlara kendi arala rında, mücadele etmek fırsatını vermek lâzımdır. Bu suretle ümit siz yarışlarin kaybolan hevealeri- ni de mütehamil galibiyet ve za- fer ümitlerile tazelemiş oluruz ve yavaş yavaş sahadan uzaklaşan &akilerin yerine yetişmiş ve hazır -lanmış yenilerini koyabiliriz. Col- öge müsabakaların. AI we MALINA | RADYO | Bugünkü program | | İSTANBUL (1200 m) — 18 gra İ mofon, 19,5 alaturka saz. Ajans ha- berleri, saat ayarı, 205 — gramofon 21 alaturka saz, 22 orkestra, BÜKREŞ (394 m.) — 19,40 gra- mefon, 20 musiki bahisleri, 20,45 İ Koro. BELGRAD (428 m.) — 20 lisan İ dersleri, 205 Milli Sırp sarkıları, İ 21,30 nakil, 23/50 alışam konseri. ROMA (441 m.) — 2i Maskani- nin senfonisi, 22,30 İşkence isimli İ komedi, 23,15 konser | PRAG (488 m) — 20 halk kon İ seri, 21 viyolonsel, 21,30 musahabe | #jans son haberleri, 23,20 gramofon. VİYANA (517 m.) — 19,15 mu- | sahabe, ajans gramofon, erams, İ 11,10 Viyana şarkıları, son dans | havaları. PEŞTE (550 m.) — 20 küçük hi- kâyeler, 20,5 müsahabe, 20,45 salon orkestrası, 21,30 konser, Elizabetin hikâyesi, sonra Çizari ötkestrası VARŞOVA (1411 m.) — 20,15 haber, gramofon, 23 Moniaskunun vevüleri, 23 dans havaları. BERLİN (1635 in.) — 20 konfe- yans, işçinin hakla, 21 Vaşington- dan nakil, 21,15 Stutgarttan nak- len hafif süvari isimli opera. Dr. Celâl Tevfikji Zührevi ve idrar yolu hastalıkları mütehasaı: i Sirkeci Muradiye caddesi, No 35. SATILIK ve KİRALIK HANE Beşiktaşta Kılıç Alide Alem Kadın sokağında 12 No: hane (6 oda mutbah, bahçe, kuyu ve tu! lumbası, terkos ve elektriği havı) satılık ve kiralıktır. Görmek iste- yenler yanındaki haneden veya | Dekçiden anahtarı alabilirler. Gö- rüşmek için de Milliyet matbaası. na Nihat ve Nuri Beylere müra- zaat edebilirler. İstanbül 8 ömçi jerssmdan: Bir deynin temini istifası için Kadıkö- yünde, Karbalı date Hasan Paşa mahallesinde, Ahmei Râsim Bey 40- kak, 48 numaralı hanede tahtı hacza alınan 1 koltuk; iki Kanepe, bir as- ma saat bir masa bir taban hahar ve Avrupa seccadesi 20 6-932 tarihinde saat 9 dan 12 ye kadar paraya çev- rileceğinden taliplerin mezkür gün- de ve mahalde hazir bulunmaları i- Tan olunur. kemesinden: Mile Galatada Örer abit hanında 22 Nolu yazıhanede | | Tüccardan Haci “Adil Bey vekili Şevki Beyin o müddaaleyh Galatada | Tophane caddesinde eski salhane ittisalinde 168 No lu fırında mükim Yahya efendi aleyhine ikame eyledi- Zi alacak davssmdan dolayı msümai- leyh Yahya efendinin ilnmetgâhi hazırasının meçhüliyeti hasebile ma- mina tastir kılman davetiyenin H. U. M.K. mun İdi inci maddesi mü- cibince bir buçuk ay müddetle ilâ- men tebliğine karar © verilmiş oldu- gundan mümaileyh muhakemenin muallak bulunduğu 187932 tari hine müsadif perşembe günü'smat 14 te bizzat gelmediği veya bir vekil göndermediği taktirde — hakkında İ muzmelei gıyabiyede bulunulacağı tebliğ makamına kaita olmak üzere ilân olunur. Ticaret İşleri Uroum Müdürlüğünde; 30 İkinci Teşrin 330 tarihli kanun hükümlerine göre Türkiyede İş yap mağa izinli bulunan ecnebi girketle- rinde İnngiliz tabiiyetli (Şenkere Li İ mitet — Sehenkers Limitet) şirketi | bu kere müracaatla şirketin Türkiye vekili bulunan Mösyö Moris Leonar Fridman'ın vukuu vefati dolayisile den doğacak davalarda bütün mah- Kemelerde dava eden, edilen ve ü- çüncü şahıs sıfatlarile | hazır bulun- mak üzre Mösyö — Vitali Avigdor'u vekil tayin eylediğini” bildirmiş ve lâzimgelen vesikayı vermiştir. Keyfiyet kanuni “ hükümlere mu- vahık görülmüş olmakla ilân olunur. ZAYİ — 6 Haziran Pazartesi günü SirkeciKüçük Çekmece saat 7,5 tre ninde içinde para ve Nebile nama bir tatbik mühürü ve evraka saire bu lunan kırmızı bir el çantası unütul- muştur, Bulanın Borsa Hanı karşı 3 üncü kolordu ilânları İstanbul ve Beyoğlu, Üskü- | dar cihetlerinde bulunan kıta. * at ve müessesatile hastahaneler ve mekteplerin erzak yem ve ekmek nakliyatları münakasası kapalı zarfla yapılacaktır. İha. lesi 166-932 çarşamba günü saat İİ de komisyonumuzda ya | pılacaktır. Taliplerin şartname sini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecekle. rin de teminat ve teklif mektup larile vakti. muayyeninde ko misyonumuza müracaatları. (320) (2122) ' Askeri fabrika- lar ilânları 56250 adet ateş tuğlası Yukarıdaki malzemenin mü | teahhit | nam ve hesabına 6.7. i zarfla münakasası alani tır, her gün, münakasaya iştirak | için de yevmi mezkürda temi. nat ve tekliflerile müracastla- | rı, (2554) 5. Ahmet 3 inci 5, Hukuk mah- | kemesinden: Mehmet Lebip Bey ile Emine Münire Hanım ve saire- nin şayian mutasarrıf. oldukları | muhterik mektep arsasile müşte- milâtenm bilmüzayede © furuhtu suretile şuyuun izalesine karar ve rilen İstanbulda Divan © yolunda Mimar Hayrettin o mahallesinde küin 1/89 atik ve 67/69 cedit nu- maralı caddeye nazır — iki kapısı ön ve arka taraflar duvar ile çev rilmiş ve derununda yangın bakıy yesi duvar ile bir adet bodrumu muhtevi ve Doğramacı sokağına dahi kapısı mevcut ve müştemilâ- t olarak Karababa ile kattan ibaret ve müteaddit oda ve salonu müştemil su ve elekti- rik tertibatını muhtevi ve elyevm mensucat fabrikası olarak istim; timal | edilmekte olan mahalli mezkür | lık yapılacaktır. otur gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 12 temmuz 932 sa- | İı günü saat on beşte ihalesi mu- İ ever bulunmuş olduğundan ta- Tip olanların mahalli (o mezkürun kıymeti muhamminesi olan 25000 izde onu nisbetinde pey çesini hâmlilen Sultanahmet Sulh 2 inci Hukuk mahkemesine 932/33 numara ile müracaatları ih ol Istanbul 4 üncü icra memurlağun dan; İstanbul Limon iskelesi soka- ğında eski ve yeni 80 numaralı dük kânın hizsedarlarından olup Beyoğ- Funda Pangaltıda Altın Bakkalda 77 numaralı apartımanda mükim © iken elyeym ikametgâhı Meçhul olan Ta- maş veledi İstiratiyadi elendiye: Madam Pinelopiden istikraz eyledi- İ ğiniz 1500 liraya mukabil birinci derecede ipotek irae ettiğiniz Limon iskelesi sokağında eski ve yeni | 80 sumaralı dükkândeki hissenizin mü- İ maileyha işbu ipoteği Nikolaya tem lik etmiş ve Nikolada Kiryako Te- berik oğlu efendiye temlik etmiş ol | va, makla mütemellik mümsileyh Kir. yako Teberik oğlu efendi işbu ipo- tek bedelinin tahsili zımnında moz- kür gayri menkulünüzün yüzde on ücreti vekâlet ve fniz ile paraya çev rilmesi talebiyle vaki müracaatı ü- zerine tarafınıza gönderilen ödeme vekâlet ile faize | karşı bir gün iti- razmız varsa ilân tarihinden itiharca 25 gün içinde bizzat veya bir vekili kanuni göndererek dermeyan etine niz ve işbu müddetin bitamından 46 gün içinde borcunuzun tediyesi- ne bir sureti tesviye göstermediği. niz taktirde ilâna mepte olmak üze- re yetmiş gün sonrada takibe selâ- | YA hiyet gelmiş bulunduğuna dair olan işbu ödeme emri 93841 dosya mar marasiyle tarafınıza iline» tebliğ ©- hamur. Usküdar hukuk hökümliğinden: Göztepede Ebru sokağında sakin i- ken umumi sefer berlikte askore gi- dip şimdiye kadar avdet etmeyen veli oğlu Hasanm gaipliğine karar talebile biraderi Ahmet efendi tara- fından ikame olunan davanın cere- yan eden muhakemesinde gaibi; mümnileyh hakkında malümatı olan ların mahimatlarını bildirmek üzre İ bir sene müddetle ilân edilemesine İ karar vermiş ve © suretle ilâm edil. diği halde müddeti . mezküre zar. fında bir yüna malümat veren olma düğından tekrar ili ay müddetle i- lânina karar verilmiş — olmakla mü- maileyh hakkında malümatı olanla- Taliplerin şartname için İİ , | ca; Almanca, Ücret; 98 İstanbul Ticaret Borsasından: ş ava Bir Otomobil veya Bunun Bedelini Nakden Kazanmak isterseniz hemen en yakın FORD acentasına giderek tafsilât isteyiniz. SAFİYE Hanım ÇİFTLİK PARKINDAKİ Saz hevetine bugünden itibaren iştirak edecektir Büyük Tayyare ieamzosu 12ci TERTİP 5 ci KEŞİDE 11 Haziran 1932 dedir. l yn İkramiye 80000) İN Ayini 15.000, 10.000 liralık büyük ikramiyeler ve 20.000 liralık mükâfat vardır. Dr. HORHORUNI Zührevi ve idrar yolları tedavihanesi Beyoğlu, Taksim, Zambak sokak No. 41 Tel. B.O. 3157 Devlet Demiryolları idaresi ilânları Görülen lüzuma mebni, 2 adet lokomotif ile 15 adet muhtelif v& vagonu H. P. dan Filyosa nakledilecekti İşbu nakliyatı icraya müsait vapurları olan şirketlerle pazar. Pazarlık, 18/V1/932 tarihine müsadif cumartesi günü saal 10 da Haydarpaşa mağazasında vuku bulacaktır. Talip olanla. rın şeraiti anlamak üzere mağaza müdürlüğüne her gün müra. caat edilecekleri. Ve pazarlık gününde de pazarlığa iştirakleri ilân olunur. (2495) Askeri Liseler İçin Muallim Aranıyor Aşağıda yazılı askeri lise ve orta mektepleri hizala; ş gösterilen muallimlere tetiyoç ründir. — m A) —Bu mekteplerde muallim olmak, ya Maarifin ayni de ki için müseccel mı ü olmak ve yahul 4 branşına nazaran salâhiyeti haiz olmak lâzımdır. B) — Haftada asgari 15, azami 20 saat ders okutmak. C) — Talip olanlarm muvazzah adreslerini havi istidalarile. Fiş - Tercimet hallerini haziran 932 nihayetine kadar askeri li. selr mülettişliğine göndermeleri. m) D) — Kabul edileceklerden bilâhara ders senesi zarfında isi İşeme dair Noterden musaddak bir taahhüt senedi. alı. Münhal muallimlikler Kuleli hisesi için : Tarih, ren Riyaziye, Fizik, Fran | en; Almanca, Ücret: 84 - Bursa lisesi için : X Erin Riyaziye, Kimya, Fem 1 Maltepe lisesi için : Tarih, coğrafya, riyaziye, Almanca dire e için: Türkçe, Tarih, Coğrafy: orta “ Fizik; Fransızca, Ücret: 108 lira, Ni hiye mye, Borsamız mübayaacılarından olup ahiren Borsa ile alâkası kalmayan Hacı Selimzade Hüseyin Fikri Beyle Borsadaki mu. | amelâtından dolayı bir ihtilâfı olanların on gün zarfında Borsa. müracaatları. (2563) bel Evkaf müdiriyeti ilânları Kilo 60000 İstiranca Evkaf ormanları hudutlu pını i pınar mevkiinden ve | 250000 İstiranca Evkaf ormanları Kaleboyu pınar kinden i bir sene müddetle. İY Balâda mevkileri yazılı 60000 kilo kömürle 250,000 kila kö. i mürün müzayedesi neticesinde haddi lâyikın: bulmadığından l hafta müddetle temdit edilerek 18 Haziran 932 tarihine müsa: | dif cumartesi günü ihale edileceğinden talip olanların mezkürda İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi sine müracaat eylemeleri ilân olunur, Gaziayıntap C.