14 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

14 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

# MÜZAYEDEİLE SATIŞ Teonntazun 18 inci cima günü sa $” bah sat 10 da Beyoğlunda Nişan- “laş istasyonunda Nişantaş aparlıma anın İttisslinde ATİE sokağında 21 2 mumerolu hanede mevcut. (Maçka i tarafından de Teşvikiye © camisinin ir. MZ | tih'teki mumyenehanesinde kabule başlamıştır. Sıhhat ve eN Muavenet Vekâleti Hudut ve Sahiller letme İevazımı aleni münakasa suretile inme UĞUR “GİŞESİ Gene büylük ikramiyelerile bir çok kimseler! zengin etil Cağaloğlun'da Uğur Gişesi Sahibi Ömer Rıfki İ o karşısında Varon apartmanının it- $ Gzalimdeki sokaktan dahi — girilir) | ar, biblolar Vesmire müzayede suretile satılacak- | bar, Ultra < Kübik en son medel «ve | fer'i, Erenköyünde Gm Paşa 20 gayet cedit yatak ve yemek oda te- | bağında merhum İzzet Paşa köp kımları, kübik son moda ctajerli di- | künde Halide ve Zahide hanımlar ve Kadıköy icra dairesinden: Kadıköyünde Fener yolunda Bağ İ dat caddesinde 191 numarada Cemil ve Karı müstahkem mevki 15 inci tabur kumandanı Hüsamettin Bey- müzeyyen ve'cedit e Galatada Karamustafa paşa sokağında İstanbul limanı sahil sıh- hiye merkezinde müteşekkil komisyon tarafından mübayaa edile. çektir. Münakaşa 4 ağustos 932 perşembe günü saat 14 te icra kılınacağından taliplerin mezkür malzemeye ait şartnameleri görmek üzere Ankara'da Hudut ve iler Sıhhat Uumu müdür lüğü ayniyat muhasipliğine ve Galatada mezkür merkez levazım memurluğuna müracaatları ilân olunur. (3203) | Hiç bir yerde şubesi yoktur, Tel 20342 UĞUR R GİŞESİ —agiggi DİÜROL| Kum ve taşları eritir, Böb- van, 6 parçadan mürekkep kübik ve eedit oturaklı mükemmel pomye ta kın, beonzlu ve kristalli gayet za- rif elektrik avizeler, bronz srzile ara Kili Istanbul düncü vakıf hanında vukuat Halil İhrahim Beylerin şayan mutasarrıf oldukları Çamlıcada kı sıklı mahallesinde cedit küçük çamlı şmalümel hudut Açık arttırma ile satış ilânı ve mesane hastalıkla- rına, pek möessir bir devadır, ca sokağında besk aurlu gayet güzel fener, mine W bronz ve balgami | taşdan mamul kolon-masa; volpini, Malbet meşhur imzalarla müstesna bir kiy- meti havi yağlı boya | tablolar, ma- yun kaplama asri kütüphane ve ya üst katta 5 oda ve bir salon ve bir ko ridor ve 2 belâ ve orta katta kezalik 5 oda 1 salon ve 1 koridor ve 2 helâ ve zemin katta 2 daireye çıkılır mer diven ve 2 büyük oda ve iki helâ ve bir mutbak ve 1 hamam yeri ve kö- | mürlük olarak istimal edilen diğer 1. oda ve bahçe ve bahçe derununda meyvalı ve meyvasız ağaçlar sarnıç ve bir kuyuyu şamil 6 İ rer 16 cedit 11, 13 No Iv köşki İleyi şuyuu tarikile satılmak için aa e isede 600 yüz liradan fazlasına talip zuhur etmediğinden 20 gün müddet le tekrar açık arttırmaya vaz edil miştir. Talip olanların muhamme kıymeti olanı 3500 liranın “7 10 ni: vesair sani şamdan takımı, sedefli tavlu,ku tu içinde (Christoffle) çatal bıçak takımı 80 parça, sedefli tabureler, hayli biblolar ve vazolar, mutfak ta betinde pey »kçelerile beraber 88 932 tarihine tesadüf eden pazartesi günü saat 14 ten 16 kadar Kadıköy icra dairesinin 932-477 No. lı dosya sına müracaat eylemeleri ve mez. kür geyri menkul üzerinde hakları- nı hususile faiz masrafa dair olan id dinlarmı evrakı müsbitelerile heman — Nafan Vekâletinden almış bildirilmeleri eksi kulde hakları ta icil satış, Beyoğlu dördüncü Sulh hukuk mahkemesinden: Terekesine mahke- İstanbul ikinci iflâs memurluğun- | mece vaziyet olunan Ligor velet Ma sokağında atik 13 No, hu ve 200 lira kıymeti muhammeneli bir bap hane nin nısıf hissesi açık artırma sureti. Mersin Ziraat Bankasından: Mevkii Cinsi Emlâk «Maliye Muhammen No. devir kıymeti kıymeti Lira 1400 950 1.750 1.550 2100 Sıra Mahallesi Ne. © Mahmudiye stol 66 Dükkân 17 , , 19 zı 23 25 27 29 31 33 Po s6 İs7 /s8 s9 (so 61 62 deye çıkarılmıştır. Haziran 928 tarihli talimatnamedeki eşkâle göre hak sahiplerine verilmiş olan gayri mübadil bonoları da nakit makamında kabul olunur. 2 — Mezkür emlâkin ihalesi dört Ağustos 932 perşembe gü- mü saal onda Mersin Ziraat Bankası binasında müteşekkil heyet | huzurunda yapılacaktır. Taliplerin muayyen vakitte müzayede mahallinde hazır bulunacak heyete müracaat etmeleri lâzımdır. 3 — Müzayedeye iştirak için muhammen kıymetin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçasını müzayede saatinden ev. cabeder. silât almak isteyenler Bankada Yunan emvali servisine müracaat edebilirler. (3286) muz 932 teikkdeş iribekizi açık arttırma ve peşin para müzaye. | vel Banka veznesine yatırılıp teminat makbuzu alınmış olması i- ! 4 — Satış ve müzayede şeraitini anlamak ve daha ziyade taf | Mahrukat tüccarı * İğne adalı ALİ HAYDAR Merkezi İğne ada, tesir tarihi 1908. Şubesi: İstanbul — Fındık k Tel B. O. 3731. Toptan ve perakende satış. 24 senedenberi işletmekte oldu- gum (Trakya) İğne adadaki or. inlarımı Ziraat Bankasinin yük İğ iismını bu seneden itibaren aracı mek maksadile — Fındıklı Cami İğ meydanındaki 104 No. ha depoyu tesis eyledim. Kara tarikile şeh- rin her tarafında irsalât yapılır. Mahrukata ibtiyacı olanların bir kere Fındıklı deposuna uğramala; rını rica ederim. >PHAYDAR Gil ve zührevi hastalıklar tedaviha- Dr. A. KUTTEL “demi ve sdresi yazılı ola» zatın İS. » aşılıp tasfiyenin adi şekilde yapıl. ve İddiaları işba Bündan bir ay içinde eyyamı resmi- ye müstesna olmak üzere her gün saat 13 ten 18 kadar Sultanahmette le rüsumu dellaliye ve ihale pulu müşterisine ait olmak üzere İl ey- Mil 932 pazar günü saat 15 te satı. lacaktır. Talip olanların mezkâr gün ve asalta kiymeti muhamenenin yüz de 10 nispetinde pey akçesini hâmi len Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mahkemesinde hazır bulunmaları lü zumu ilân olunur. Ankara Valiliğinden: Merkez ilk mekteplerile Etimes'ut yatı Şe ve halk o- kuma odasi ve Miliet mektepleri ihtiyacı için tedarikine lüzum gösterilen asgari 252 ton yerli kokun beher tonu 40 lira muham- men bedel üzerinden 8 ağustos 932 pazartesi günü saat 15 te i- hale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuş ol. nesi Karaköy Börekçi fırını sırasın. da 34, Beyoğlunda İsi caddesinde vaki daireyi mahsusunda ifayi vazi- fe eden İstanbul ikinci icra memurlu #undan: Tamamına (Yirmi beş bin sekiz yüz seksen (o iki) lira kiymet tekdir edilen Beşiktaşta Süleyrmani- vaki adliye binmemde icrayı vazife Beyoğlu dördüncü — sulh hukuk mahkemesinden: Şişlide Büyükdere caddesinde 277 No lu hanede sakin ikon 1830 senesi. Kânumsanisinde vefat eden Viçen Çarmakyan efen- dinin terekesine mahkemece vaziyet edilmiştir. Tarihi ilinden itibaren es babı matlâp ve alâkadaranm bir ay ve mirasçıların üç ay zarfmda Bey- oğlu dördüncü sulh hukuk mahke- mesine müracaatları hüzumu ilân o- | Tanur. ların asri veya rmssnddak suretlerini vermeleri; 2 — Müflise borçlu olan- larm yukarıda yazılı olan müddet i- İstanbal ikinci ticaret mahkeme- kâr sade Mehmet ef.ye sit olup Ak şehir bankasına merhun ve mezkür bankanın komisyon şubesinde mev- cut 7 sandık afyonun 12.6-932 pa- zar günü İstanbul zahire borsasında era kılınan müzayedede Borsa ve ln Vk dan bizzarar satılamamış ve ikinci arttırma olarak 187.932 pazartesi günü saat 14 te tâyin maka taliplerin merkür gün ve sast te İstanbul Zahire borsasında ha- wer bulunmaları ilân olunur. e İstanbul ikinci icra memurluğun. dan: Bir alacaktan © dolayı mahcuz ööpe via olup paraya çevrilmesi takarrür €- yat talebi için İstanbul Vilâyet celi- m yim Di sine ünlem kılınmış olasi 2 ağuş. | © bine münmif salı günü sesten tan 1900 tarih ve İSYA evrak a | yedi on sekizde Katanbulda Sirkeci. . de tramvay caddesinde sabık Meş- « omarası ile mukayyet müracant üze- A rindeki hukuk bu kere başkasma de | 797 “ vir veya icma verileceğinden bu uz | ©» ge sebisektır talip olanlar mez kür gün ve saatte mahallinde hazır bulunacak memuruna müracaatları “inden: Bolvadinde tüccardan Aş-| piyasada cari kıymeti | bulmadığın. | 52 edilmiş ol- S5 duğundan talip olanların şeraiti anlamak üzere her gün encümen liralık teminatı müvakkateye ait Muhasebei Hususiye makbuzu veya muteber bir banka kefalet mektubunu teklifname © zarfma rapten makamı vilâyette müteşekkil encümene vörmeleri ilân olu nur, (3257) Tarsus Ziraat Bankasından: Emval No Cinsi Mevkii Zira Ev Dö Vergi K, o Muhammen 45 46 J47 40.4 adele maa harap fabrika Bahçe Zerbazhark 135 28 60 70 046,2 1250 Bağ Karburcu , 327 1300 ? bi g 450 Bahçe İnce har 41 4100 Hefkere > 1 00 Hazine hissesi 134 54 Harap mağaza Zorbaz- 500 00 00 300 bark 1500 0 00 1 — Yukarıda evsafı yazılı gayri mübadil malları 30 Hazi. ran 932 Perşembe tarihinden itibaren yirmi gün müddetle vw. leni müzayede suretile satılığa çıkarılmıştır. 20 temmuz 932 Çar şamba günü saat on beşte ihalesi yapılacaktır. 2 — Müzayedeye iştirak edebilmek için ihale saatinden evvel müzayedesine iştirak olunacak emvalin muhammen kıymetinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçası verilecektir. 3 — Bedeli ihale, ihale günü ve ihaleyi müteskip peşinen ve temamen tesviye olunur. 4— Ellerinde Haziran 928 tarihli talimatname ahkâmına gö re eshabma verilen gayri mübadil bonosu olanlar bonolarını be. deli ihaleye mahsup ettirebilirler; Şu kadar ki yüz liradan dun kü surat nakten tesviye olunur. 5 — Mezkür emval ile satış şeraitinin teferruatı hakkında daha ziyade malâmat almak isteyenler her gün öğleden sonra Tarsus Ziraat Bankası gayri mübadiller işleri memurluğuna mü- racaat ederler. » (2844) so sı 52 ye mahallesinin idadiye caddesinde atik 27 cedit 169/189/1 numaralarla murakkam mâğaraj bir bab apartı. manm tamamı paraya çevrilmek ü- zere artırmaya vazedilmiştir. Birin- ci nçik arttırması 13-6-032 tari müsadif cumartesi gümü saat 14 ten 17 ye kadar dalrede icra kılınacak- tar. Arttırmaya iştirak etmek iste yenlerin mezkür mahallin kıymeti muhamminesi olan (yirmi (beş bin sekiz yüz seksen iki) liranın yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat ak. çeri vermeleri lâzımdır. Hakları po sicillerile sabit olmayan ipotekli nı ve hususile fniz ve masrafa dair olan iddialarını ilân tarihinden iti- baren yirmi gün (zarfında evrâkı mösbitelerile birlikte daireye bildir- meleri lâzımdır. Aksi takdirde hak ları tapo sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından ha- riç' kalırlar. Müterakim verği | ile belediye resümları ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malğ- mat almak isteyenlerin 12-7.932 ta- rihinden itibaren (daire divanhane- sinde asılı bulundurulacak olan art- tırma şartnamesile 832.826 numara lı dosyasma müracaatin mezkür dos ya derununda mevcut mezkürun evsaf mesaha ve sairesini havi vaziyet ve takdiri kıymet rapo- runu görüp anlayabilecekleri — ilâm olunur. İstanbul 7 inci iere memurluğun. dan: Bir deynin temini istifası zamn 'da tahti hacze alman kanape ve bü- na mümasil eşyayi beytie Beyoğlun da Sururi mahallesine İncekaş s0- kağında Apostolidi apartmanında 217.882 müsadif Ç perşembe günü Mahkemesinden: Akşehir bankası vekili Avukat Faik | Yüksek mühendis mektebi mübayaat komisyonundan | saat 10 den 12 ye kadar satılacağın bey vaki müracaatı üzerine müvek- İstanbul ikinci Gcaret mahkeme. | kili bankaya terhin edilen 819 Bal. © sinden; Galatada Danüp Sigorta ha- | ya tiftik vaki tebliğat üzerine satıl- iz ni 10-12 No. da mülüm Türkiş Ame | ma talebine karşı Zafran boluca tüc © rikan Petreliom şirketinin, Galıtada | car Haci Muhsin oğlu İsmail efen- © Mahmudiye endderinde Nesim Ka- | di tarafından gönderilen itirsrname İİ ves ve mehter şirketine hir İe- | de dermeyan olinan esbip gayri va © Va rehin senedi mücibince medyum | rit görüldüğünden reddedilerek em- lirasmı tediye | vali merhunenin satılmasma karar verilmiş 18:7932 pazartesi günü olduğu 7800 Türk e an v girketinin Kuru çeşme ant. | saat 10 da takdir kıymet 18:7932 ter wevcut İskendil makine- | sal: saat 16 da İstanbulda Zahire Gi evinin satılması talep olunduğum- | borsasında satılacağından tarihi ilân dan borçlu şirketinin bu hususta bir | dan itibaren üç gün zarfında hasmı itirazı mevcut olduğu taktirde tari- | bankayı huzur mahkemeye celp et- “hi ilündan itibaren üç gün zarfında | mek suretile itirazda bulunmadığı Temmuzun 16 ıncı cumartesi günü Hakimiyeti Milliye bay- ramına tesadüf ettiğinden yevmi mezkürda münakasaları ilân e- dilen erzakın 17/7/932 tarihine müsadif pazar günü muayyen saatlerde münakasaları yapılacağı ilân olunur. (3316 Dr. HORHORUNİ | , Söze Ticari mahkemesinden: le tanbulda Mercanda — Çukur Handa Zührevi ve Bevli Mel Mükim Dayi sade Mustafa efendi- tedavihanesi — nin Akşehir bankasına rehin eyledi- ruj yanında Zambak sokak No.d1 | x. 356 Balya tiftiğin tutarı olan meb lâğı tediye eylememesinden (o dolayı Beşiktaş İkinci Hukuktan: Beşik | alacaklı banka tarafından © mezkür dan talip olanların yevmü mezkür. de hazır bulunacak memurunu mü racaatları ilân oluner, İsi payne, cuz ve paraya çevrilmesi mukarrer Şişlide operatör Raif Bey sokağın- du 26-28 numerolu fabrikada — 208 iğmeli fransrr mamulâtı bir makina ve yine fransız mamulütmdan — ild taraflı taver makinası ve 600 maka. 100,000 kilo bez kırpıntısı, 35,000 Yün > Sİ Pilli Göbeği Yoğ Eyüpte Levazım Dikim E İ vinde mevcut yukarda yazılı ! kırpıntılarla sene nihayetine kadar terekilm edecek kırpintı İlar kapalı zarf suretile satıla- caktır, Müzayedesi 24 temmüz 932 pazar günü saat. 14,30 da Tophanede Merkez kumandan. | hığı satm alma ar "icra kılmacaktır. Ti şartnamesini görmek için yl isyona müracaatları ve işti- ine de şartnamesi veçhile hazırlayacakları teklif mektup larını ihsle gününün muayyen vaktinde komisyon riyasetine vermeleri, (53) (2991) .... * Kile As, Baytar Mp, Piyade Mp. Kuleli Lisesi Topçu Atış Mp Maltepe Lisesi Gülhane Hs. İhtiyat Mp. Kilo 15000 . As. Baytar Mp. 60000 Piyade Atış Mp. 4000 Kuleli Lisesi 69000 üi Yukarıdaki mahallere hizala rındaki mikdarlarda 83000 kilo ot 69000 kilo saman, 108500 kilo saman ayrı ayrı Üç şartna. mede aleni miinakasa suretile satın almacaktır. Münakasası 24-7.932 pazar günü saat 14 ten 16 ya kadar T. merkez kumandanlığı satın al- ma komisyonunda icra kılına. caktır, Taliplerin şartnameleri. ni görmek için komisyona mü- racaatları ve iştirak için de mu ayyen vaktinde komisyonda ha zir bulunmaları, (57) (3027) Topçu Atış Ç Maltepe Lisesi Gülhane hastahanesi İhtiyat Za. Mp. Gd. Kç. Za. Mp. 141340 Yukarıdaki mahallere hizala rındaki mikdarlarda 141340 ki lo ot bir şartnamede kapalı zarf suretile satın alınacaktır. Mü. nakasası 24 Temmuz 932 pa zar günü saat 14,30 da Topha nede Merkez kumandanı! taşta Sinan paşa mahallesinde Köçe oğlu sokağında 21 Nollı hanede mü kim küçük Atilla ve Selçukun ana ve babaları vefat etmiş « Tduğundan kam üftiklerin paraya çevrilmesi talep o- | ralı İsveçre malı taklik makinesi ve İunduğundan borçlunun bu husus | yine fransız mamulâtı bir adet çöz- dn bir itirazı mevcat olduğu takdir. | gü makinesi 177-832 tarihine mü- de tarihi ilinden £ itibaren üç gün | sadif pazar günü saat 11-14 kadar zarfında mahkemeye bildirmesi lğ. | mahallinde satılacağından talip olan ö için komisyona mü racaatları ve iştirak için de şart namesi veçhile hazırl, (S8) (3028) eek ei Harbiye mâkbebi b müessesat ihtiyac: için 16 ton şeker kapalı zarf suretile satın almacaktır. Mümakasası 30 kez Kumandanlığı satım alma komisyonunda icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini gör- mek için komisyona miüracaat- ları ve me için de şartname si veçhile hazırlayacakları tek- Nif mektuplarını ihale ; gününün muayyen vaktinde komisyon ri yasetine vermeleri(70) (3129) MK 3 üncü zoiordi ilânları K. O. ve Tinci fırka il cı için 5,000 kilo sabun Ai münakasa ile alınacaktır. si 20-7.932 çarşamba günü! st 15 te yapılacaktır. Tali rin şartnamesini almak her gün ve münakasaya iğ edeceklerin de vakti m inde komisyonumuza atları, (494) saa K. O. ve birinci fırka ib8ğİ «i için 3360 kilo mercimek nİ münakasa ile (alınacak ii 18-7.952 pazaflği mat 15 te komisyonu da yapılacaktır. o Şartı ya almak üzere her gün ve mil kasaya iştirak edeceklerin © vakti muayyende komisyof muza müracaatları. pad (2898) / K. O. kıt” deği ihtiyacı # 24 ton yulaf müteshhit 9 ve na aleni nü | ile alacaktır. İhalesi 18 - 5 932 pazartesi günü ei Bopmayoanmuzda yapılı tr. Taliplerin şartnamesini vakti muayyende komis; muza müracaatları . (475) cass0) caktır. Pazarlığı 14-7.932 pi pe saat 1430'da Şartnamesini almak" tiyenlerin her gün ve pi ii iştirak edeceklerin de v “ ayyeninde amimi d racaatları. (ss1) (337 ». K. O. ihtiyacı için 2000 Kil “İsade yağı almacaktır. Pazari &: 177.932 pazar günü saat 30 da yapılacaktır. Taliplei) mu t teminatları ile muf yen vakitte komisyonda bu maları. almak # teyenlerin her gün öğleden vel komisyonumuza müs ları, (510) (2 İstanbul Sıhhi mü mübayaa komisyonu riya ; Kilo 11,730 Gaz yağı 12,163 Benzin 7.000 Mazot 1,000 Vakom yağı 1932 mali senesi için sıbl müesseselere lizumu olan karıda yazılı gaz, benzin ve # irenin 9 Ağustos 932 salı günü) saat 14 te kapak: zarf usulile #| nameyi görmek almak isteyenlerin mezkör misyona müracaatları ilân ol nur, (3332 İstanbul Sıhhi mü mübayaa komisyonu riya: den: lüzumu olan 5000 metre Amerikan bezi ile 1000 . yerli mermerşahinin 19.7-9 salı günü saat 14 te satım alınacağından £ talij müracaatları ilân gem , Boğaz, Burun Dr. Mahmut Nedirf Kadıköy Cevizlik, Harcı Başı SŞ. Cumadan maada hergün saat İ sesi hayvanatı için b man bir şartnamede ie satın alacaktır. Pazarlığı 94 Temmuz 932 cumartesi saat on dörtten on ye kadar Tophanede kez. kumandanlığı ma komisyonunda icra caktır. Taliplerii görmek için atları ve iştirak için de mu9?,