17 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

17 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Göz Hekimi Protesör Dr. ESAT Babıali) Ankara caddesi No. 60 GÖZ HEKİMİ Dr. Süleyman Şükrü Birinci Sınıf Mütehası Babıali) Ankara caddesi No. 60 Urolog FEYZİ mesane, idrar mütehassısı Böbrek , yolu Her gün 14 ten sonra Beyoğlu İs tiklal caddesi No3 Tel ür. li HAZAR tey Avrupadan avdetle hastalarını Fa- th'teki muayenehanesinde kabule başlamıştır. harnra #partımanı Beyoğlu 2885 Dsküidarda İstanbul altıncı ira memurluğundan: Beşiktaşta Sinan paşayı atik mahallesinde atik köprü. başı codit Hayrettin iskelesi sokağın da atik 33 mükerrer cedit 23 numa- rakı man bahçe sahilbane Hacer ve Küniye hanımlarla Şükrü Beyin ub del tasarrufunda iken murmaileyhi manın istikraz eyledikleri 1300 türk lirası mukabilinde müteveffa Hiris- taki Nikolaidis efendiye vefnen mef ruğ olup mafruğun leh veresesine o | lan mezkür deyinlerinin maa faiz ve | seserif © tahsili o zanmında mü | 52 #ayedeye — vazedilen onbeş gün müddetle icra (edilen Oi halei katiyesinde 2690 lira mukabi- Binde müşterisi uhdesinde kalmış ise de bedeli haddi kifayede görüleme- diğinden müzayede bir ay müddetle temdit edilmiştir. Mezkür sahilhane Zemin katile beraber beş kat olup i ki kat kâğir diğer katlar ahşap yan | duvarları kâgir İç duvarları kasmen ahşap diğer aksamı ahşaptır. Hari- cen boyalı ve dört kat haricen tahta ile meştur ve en üst katta bir bal. | kon ve balkonun altındaki katta şah niş vardır kapıdan girildikte sağda pencereleri demir parmaklıklı bir o- da ve tahtında odun ve kömürlük: ve bu odanm yanında merdivenle çı kılır diğer bir oda mermer taşlık ve musluk bir ayak yolu vardır, yine kapıdan girildikte malta döşeli bir mutfak ve kebir bir küp derununda mermer musluk ve Gömülü küpü o- lan harap çamaşırlık “İlci kasım o- linde demir ocağı” yekel- meş' olan zemini malta döşeli ve sa- kat olmayan harap mutfak mahalli; Tahta merdivenle çıkıldıkta etrafı ol mayan daraçaya kapısı olan duvarla nı kâğıt kaplı bir oda ve bu odadan geçilir ufak bir sandık odası duvar. da yerli dolap vardır, sofada bir do lap duvar içerisinde keza bir dolap » yak yük mahalli © ve kebir bir oda “kapım memhur olup derununda mahçuz eşya mevcuttur" merdivenle gokaldıktn bir sofa üstünde üç oda ve sandık odası bir apdesthane mev cut olup bu katın duvarları boyalı- dır. Yine merdivenle çıkıldıkta bir sola üstünde üç oda bir apdesthane mevcut olup bu katın duvarları ka- lem işlenmiştir. Keza merdivenle çe- kıldıkta ve camekânlı kapıdan giril- dikte bir oda bir aralık bir tahta boş ve bir apdesthane mevcuttur, elekt- rik teslantı dahi mevcut olup hane mühtaer tamirdir. Mahalli © mezkü- run temdiden ihalej katiyesinin som | müzayedesi 20 ağustor 832 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten | 16 ya kadar Üsküdarda İstanbul a)- | tinea icra dairesinde icra | edilece- ğinden talip olanların kıymeti mu- hammenesi olan 4880 türk lirası ü- zerinden yüzde yedi buçuk pey akçe si vermeleri mecburidir, daha fazla malümat almak isteyenlerin 341. 5220 dosya numarası müsteshiben dosyasmda mevcut harita ve evrakı sairesinden malümat almaları ve i-. halki katiyye günü vakti muayyende ispatı vücut eylemeleri ve etmiyen. | lerden son müşteriden O maadasının kelfiyet etmiş addolunacakları ilân olunur. pa. e eme | ZAYİ — Zati mühürümü zayettim. Yenisini kazdıracağımdan O hükmü yoktur. Sarıyerde: Hidayet Efendi bağı karşısında merhum alay müfet- Gşi Ali Hulösi Efendi kerimesi Fat ma Lütfiye Fesni SÜNNETÇİ Ö.NURİ Aksarayda 170 No. periküir Tah- sin Efendiye, Eyipte (o kmrtasiyeci a KE Tahiisiye Ür Umum Müdürlüğünden: Bedeli keşfi 6700 liradan ibaret olan Anadolu Tahlisiye mın takasının Yomburnu mevkiindeki Tahlisiye binasının icrayı tami ri kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 1 Ağustos 932 tarihine müsadif pezaı ihalesi almak üzere Tahlisiye Umum Müdürlü; İstanbul C. Müddeiumumiliğinden; İ “ stanbul hapiahass've tevkifhane hastaneleri içim muktazi et münakasaya vazedilmiştir. Şartnameyi görmek istiyenlerin | her gün Adliye Levazım dairesine münakasaya iştirak edecek- lerin 31/Temmuz/932 pazar günü saat 15 te £ Defterdarlıkta | müteşekkil komisyona müracaatları. (3165) üne müracaatları, (3273) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 25 6000 Ton Rekompöze kömürü: Kapalı zarfla münakasası Temmuz 932 pazartesi günü saat 14 te. İ 17400 Metre yerli Kirpas: Kapalı zarfla münakasası 25 Temmuz 932 pazartesi günü saat 16 da. J Deniz kuvvetleri ihtiyacı için satın alınacak olan (yukarda miktarları yazılı malzemenin hizalarındaki gün ve saatlerde mü nakasaları yapılacğından şartnamelerini görmek istiyenlerin her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin de münakasa günü usu- lü mevzuası evfikan hazırlıyacakları teminat ve teklif mek. tuplarile birlikte Kasımpaşada Deniz levazım satmalma komi yonuna müracaatları, (3008) Tarsus Ziraat Bankasından: Emval No. Cinsi Mevkii Zira Ev.Dö vergi kıy. Muahmmen Kıy. 00 250 | 00 1/3 ve mütebaki! sülüsanmın 9/16 sı 2550 | 110 180 1650 | 56 HefkerekHiristiyan köy 2200 57 Tarla OHalit ağa K. 241 58 Kanber Hüyüğü Dadalı 61 100 1750 1 — Yukarıda evsafı (yazılı gayrimübedil malları 4 tem. muz 932 pazartesi tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve aleni müzayede suretile satılığa çıkarılmıştır. 25 temmuz 932 pazartesi günü saat on beşte ihalesi yapılacaktır. 2 — Müzayedeye iştirak edebilmek için ihale saatinden ev- vel müzayedesine iştirak olunacak emvalin muhammen kıyme- tinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçesi verilecektir. 3 — Bedeli ihale, ihale günü ve ve tamamen tesviye olunur. 4 — Ellerinde haziran 928 tarihli talimatname ahkâm:na gö- re eshabına verilen gayrimübadil bonosu olanlar bonolarını be- deli ihaleye mahsup ettirebilirler. Şu kadar ki * nakden tesviye olunur. $ — Mezkür emval ile satış şeraitinin © teferrüatı hakkında daha ziyade malümat almak istiyenler her gün öğleden sonra | Tarsus Ziraat Bankası gayrimübadiller işleri memurluğuna mü- racaat ederler. (2842) ihaleyi o müteakıp peşinen yüz liradan dün > Afyon memleket hastanesi Baştabipliğinden: Hastanemizin 932 senesi 127 kalem eczayı tıbbiye ihtiyacı 24 ağustos 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 15 te Af- yon encümeni daimisinde ihale edileceğinden listeyi görmek ve şeraiti anlamak istiyenlerin İstanbel Sıhhat müdüriyetine ve münakasa için de yevmi mezkürda teminat ile birlikte Afyon encümeni daimisi riyasetine müracaatları, (3373) İktisat Vekâletinden: Vekâlet! devairinin evrakı matbuasiyle aylık Vekâlet mec- muasının bir senelik tab'iyesi ve sene ine kadar her üç ayda bir tabı ve neşrettirilecek resmi mülkiyet sınaiye gazete- si ayrı ayrı olarak ve pazarlıkla £ yaptırılacaktır. Teliplerir işe ait şartnameleri almak üzere Ankarada İktıst vekâleti “e- vazım müdürlüğüne ve İstanbulda mıntaka Ticaret müdürlüğü- ne 6 ağustos 932 tarihine kadar her gün ve bu işlere ait şart; | namelerde muhammen bedelleri yazılı mikdarların ©; üzeriden muvakkat teminatları ile birlikte pazarlıkla nü olan 8 ağustos 932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 te vekâlet levazım müdürlüğüne müracaatları Deniz Levazım satınalma Komisyonundan: 600 ton kazan mayi mahruku: Kapalı 8 ağustos 932 paraztesi günü saat 14 te, 50 ton Dizel Mayi mahruku: Açık münakasa 932 pazartesi günü saat 15 te. Denik' kevin ikiyi bim eekana con ve, milleri yö | zılı malzemenin hizalarındaki tarihlerde münakasaları icra kılı- | nacağından şartnamelerini görmek istinyelerin her gün ve mü nakasaya iştirak edecekelerin İstanbul defterdarlığı veznesine muvakkat teminatlarını yatırarak alacakları makbuz ilmüha- beri ile birlikte münakasa gün ve saatinde Kasımpaşada Deniz levazım satın alma komisyonuna müracaatları, (3351) İ Devlet Demiryolları idare: Anları | 600 ton kok kömürü kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Münakasa 7—8—32 tarihinde Ankarada Umum müdürlük binasında yapılacaktır. Fazla malâmat, Ankara ve Haydarpa; zarfla münakasası ile 8 ağustos re veznelerin- | müracatları, (657) (ler ilâç müessir değildir. GLANDOKRATİN Alelâde bir ilâç olmayıp meşhur Prof. B. Seguart ve Schteinach'ın keşfidir. Genç ve dinç hayvanlarım tare ve rihayat hormonla- rile ihzar edilmiştir. ADEMİ İKTİDARA , BELGEVŞEKLİĞİNE leyadır. Erkek, Her eczanede 00 kuruştur. İstanbul ZAMAN Umumi depo: ecza deposudu: Dr. Beylere: tesirini hastaları kutu gönderilir için. bir mükabilind üzerinde tecrübe 3 üncü kolordu ânl ta pa: 1 20-7-932 çarşamba günü saat 16,30 da komisyonu- muzda yapılacaktır. Şartname- sini almak ik ve pazarlığa iştirak edecekle- rin de vakti muayyeninde ko- misyonumuza müracaatları. (56) (3348) NY de yağı pazarlığı 20-7-932 çar şamba günü sat 15,30 da ya İacaktır. Şartnamesini almak is teyenlerin her gün ve pazarlığa İiştirâk edeceklerin de vakti | muayyeninde komisyonumuza (3349) Çatalca Mst Mv ihtiyacı o- lan odun pazarlığı 20-7-932 çarşamba günü saat 17 de ya- lacaktır. Şartnamesini almak enlerin her gün pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti müracaatları, (555) Haydarpaşa hastanesi sene- lik fırancala ve yumurtası pa - zarlığı 20-7-932 çarşamba gü- nü saat 16 ve 16,15 te yapıla- caktır. Şartnamesini almak isti yenlerin ber gün pazarlığa işti- rak edeceklerin vakti muayye- ninde komişyonumuza müra- caatları. (554) (3346) Çatalca mğskahkem mevki ih tiyacı olan 800 kilo kuru üzü- mün ihalesi 47/7/932 pazar gü nü . saat on. altıda (ihalesi yapılmak üzere tekrar pazarlığı (icra , edilecektir. Taliplerin o gün teminatlarile komisyonda bulunmaları ve iza hat almak için öğleden evvel komisyona müracaatları. (546) (3298) K. O. ve Çatalca müstahkem mevkiinin ihtiyacı için müba- yaa edilecek 700 kilo sarmısak talip çıkmadığından ihaleleri 17/7/932 pazar günü saat 17 de icra edilmek üzere tekrar pa zarlığa konmuştur. Taliplerin muayyen zamanda teminatlari- le komisyonda bulunmaları. Bi rer parça da nümüne getirilme. İ si ve izahat almak isteyenlerin öğleden evvel komisyona müra | Caatları. (545) (3297) | ... K. O. merkez kıt'aları jiç ay- hık samanı tekrar pazarlığa kon muştur. İhalesi 17/7/932 pazar günü saat 17,30 da yaj tor. Şartnamesini almal lerin ber gün ve pazarlığa işti. rak edeceklerin de vakti muay- yeninde komisyonumuza müra- caatları, (543) (3295) .. K. O. ve birinci fırka ihtiya- cı olan yaş.sebzenin ihalesi 17 Temmuz 1932 pazar gü- nü saat 16 buçukta icra edileceğinden taliplerin muay- yen zamandâ teminatları ile bir İikte komisyonda bulunmaları. Ve şartnameyi almak isteyenle rin her gün komisyona müraca atları, (542) (3294) Devredilecek ihtira beratı Telsiz mevce işaretlerinde ve ba işaretlere ait islâhat” hakkında be- rat talebi için İstanbul Vilâyet celi- lesine takdim kalınmış olan 2 ağus- tos 1930 tarih ve 15841 evrâk müz marası ile mukayyet müracaat üze, rindeki hukuk bu kere başkasına de vir veya itara verileceğinden bu hu susta fazla malümat almak isteyen. lerin İstanbulda « Bahçekapuda Taş Hanmda 43-48 numaralarda kâin vekili H. W. Stock Efendiye müra- İ, Ekrem Beye müracnat. Tel 23810: de 5 er liraya satılmakta olan şartnamelerde yazı caat etmeleri ilân olunur. Üsküdar ciheti kara nakliya- | yenlerin her gün | K. O. ve |. inci fırkanın sa- | İZMİR - PİRE - İSKENDE. RİYE POSTASI (EGE)19 Temmuz sali İlde Galata Rıbtımından, TRABZON POSTASI (KARADENİZ ) 20 temmuz çarşamba 18 de Galata rıhtımından. İZMİR - MERSİN POSTASI (ANAFARTA) 20 temmuz çarşamba 10 da İdare rıb- tımından kalkarlar. İZMİR EKSPRES POS- TALARINDA İstanbul - İzmir - ücretleri Kr. 1500 1000 1. nci kamara 2. nd 3. neü 800 Güverte 300 İMERSİN POSTALARINDA. İstanbul - İzmir ücretleri Kr. 1000 800 300 1. nci kamara 2. nci Güverte Üsküdarda İstanbul altmet icra memurluğundan; Büyükadada, Bü- yükada camii mahallesinde atik yeni bahçe çakır Cedit çakır çıkmazı toka ğında atik 12 cedit 44-1 numaralı man bahçe ve ahır, ahır münhedim- dir, hanenin temamı müteveffiye Leylâ Firdevs banımm uhdei tasar- rafunda iken istikraz eylediği 1500 türk lirası mukenbilinde müteveffa Hiristaki Nikolaidis efendiye vefsen mefruğ olup mefruğun leh veresesi- nin matlubu olan meblağı mezkörun maa faiz ve mesarif fariğayı mütevef fiye veresesinden tahsili zımnında müzayedeye vazedilen 18 gün müd- detle icra edilenihalei | katiyesinde 1050 lira mukabilinde müşterisi uh desinde kalmış İsede bedeli haddi ki fayede görülemediğinden müzayode müddetle temdit edilmiştir. Mezlrür mahal 353 metro murabbar araziden tahminen 124 metro murab bar üzerine ahşap olarak iki katü- zerine inşa edilmiştir ayrıca ittisalin de 22 metre murabba: 88 desimetre murabbas üzerine bir kat olarak inşa edilmiş ve üstü daraça ve ertafı de mir parmaklıklı mutfak mevcuttür. Mezkür hane mermer merdivenle ca mekânlı kapıdan girildikte zemini çi ni taşlık. Kiler üç oda apdesthane vardır, tahta merdivenle çıkıldıkta bir sofa üstünde dört odayı muhtevi dir , üstü alafranga kiremit örtülü dür. Kapılar tavan döşeme ve mer- diven ve haricen yağlı boyalıdır. Ha nenin ittisalinde ayrıca üstü çini kap lı ve etrafı demir parmaklıklı ve bah geye kapısı olan ve bahçeden ayrıca demir parmaklıkla çıkılan zemini çi ni döşemeli mutfak olup derununda ocak mevcut isede harap ve tamire muhtaçtır. Hanenin pençerelerinde panjur vardır. Bahçede de bir mik- tar eşcarı müsmire mevcuttur. Mi | halli mezkürun temdiden ihalei ka yesinin son müzayedesi 20 ağustos 832 tarihine müsadif cumartesi & nü sant 14 ten 16 ya kadar Üskü- darda İstanbul altıncı icra dairesin- 'de icra edileceğinden talip olanların İkiymeti muharmenesi olan 3750 Hi- | ra üzerinden yüzde 75 pey akçe si vermeleri mecburidir. Daha fazla malümat almak isteyenlerin 341- 5099 dosya numarasını müsteshiben dosyasında mevcut harita ve evrakı sairesinden malömat almaları ve iha Ici katiye günü valeti muayyende is patı vücut eylemeleri ve etmiyenler den son mlişteriden maadanın keffi- yet etmiş addolunacakları ilân olu: | nur, GAİP ARANIYOR Tokat Eşrafmdan Müftü Zade Ahmet Vehbi Efendinin mahtumu- Osman Efendi yedi sekiz senedir ha yat ve mematından hiç bir taraftan- malümat almadığımızdan gören ve nerede olduğunu bilenlerin Tokatta Acık Zade Şevki Beyin mahtumu Mustafa Vasfı Efendi adresine ma- Iümat vermeleri insaniyet narmma rica olumur, ZAYİ — Gemlik askerlik şubesin- den aldığım terhis tezkeremi kay- baktim. Yenisi alacağımdan hükmü yoktur. 316 tevellötlü Murat “Han oğlu Yahva, Hali hazırda Beyoğlu İstiklâl caddesinde 32 No, KARLMAN mağazalarında Yalnız 15 Ağustosa kadar Büyük Mevsim Sonu Satışı Hanımlara Mahsus Roplar, mantolar, şapkalar, penyuarlar ve çocuklara mahsus elbiseler Fiatları üzerinde büyük tenzilât PASAJ KARLMAN da Gayet elverişli fiatlarlz satılan binlerce çeşit malların büyük ve ezim! sergisi PASAJIN methalleri ve geçidi SERBESTTİR. Sizi. ranatsız eden © karın bd izale .ediniz. Ba EİMLA sentürünü giyiniz: Veoudünüzde mevcodiyotini bile biss nden bütün fazla semizlği izale edecektir Bunu mağazamıza gelip tecrübe diz. Veya karnınızın kuturumu ve titan bildirerek adresinize göndertini) Kırklareli Vilâyveti Daimi Encümenindeni 1 — Keşif bedeli (6872) lira 58 kuruştan ibaret Bal Burgaz yolunun 75-4-787 — 76-4-338 inci kilometreleri ar: 770 metre tulündeki kısım şosanm tami 2 — Bedeli keşfi 6247 lira 64 kuruşt n ibaret Kırklareli yolunun 55 -- 250 — 69 -- 627 inci kilometreleri parça şosa tamiri kapalı zarf usulile ayrı ayrı münakasaya kö edeceklerin ehliyeti fenniye vesili ları Vilâyet Nafin Baş Mühendisliğince musaddak olacağı #ö Uzaret vesiki lamadıkları takdirde inşaatın hitamına kadar refkatlerinde lik ehliyeti fenniyesi Nafia Baş Mühendisliğince munaddak Bi fen memuru bulunduracaklarına dair noterden musaddak bir if ahhütname itasıma mecburdur. zak lar kayde ve ii anl dak desi mucibince ihzar edilecektir. ine KW) tamir müddeti 15/12/9332 tı 6 — Şartname ve keşifnameleri görmek ve suretlerini also isteyenlerin Kırklareli Nafia Baş Mühendisliğine o müracaati#! lüzemdir. 7 — İşbu tamirden Babaeski - Burgaz yolu 20 Temmuz * çarşamba günü saat on beşte ve Kırklareli . Vize yolu tam! Temmuz 932 çarşamba günü saat on altıda Kırklareli Encümeninde yapılacaktır. MİLLİYET MATB: —r.. ras nasrren H erer mm .. Ci mame <