11 Ağustos 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

11 Ağustos 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Leyli ve Nehari *- Feyziati Lisesi Erkek Boğariçi - Arnavutköy Çifte saraylarda Ana sınıfı - İlk kısım - Orta ve Lise sınıfları 1 ağustostan itibaren kayıt muamelesine başlanmıştır, Cumartesi, Pazartesi ve Çarşamba günleri saat 10 dan 18 e kadar müracaat kabul edilir. | Telefon: Bebek 210 Türk Maarif Cemiyeti İdaresinde za Leyli ve Nehari BURSA KIZ LİSESİ Resmi “liselere mnadil olduğu Maarif Vekâle- İİ nezih bir terbiye, iyi bir tahsil verir. 15 Ağus- | tostan itibaren bütün sınıflara leyli ve nehari Amerikan Kız Kolej i 19 Eylül pazartesi günü açılıyor Kayıt için müracaatlar Salı ve Cima günleri öğleden evel kabul olunur. Musiki ve Balet Heyeti teşkil edilmekte olan bu. iki heyete türk hanımları alınacaktır. Cu martesi ve çarşamba günleri sabahtan akşama kadar Çarşıkapı tramvay İmevieifi ile Beyazıt arasmda Foto Hilâl ittisalinde 139 numara Mustafa paşa hanında Musiki birliğine müracaat olunması Açık arttırma ile satış ilânı Mersin Ziraat Bankasından: Mevkii Cinsi Emlâk Maliye de Muham No. vir K.liramenK. Camişerif Camii atik (Dükkân 25 2.000 2.100 | » » 21/23 2000 2.100 | 19 2.000 950 63 1.000 210 61 2.000 1.400 59 2.000 350 57 1000 1.750 bilâ 6 3.150 » 1.000 1.400 0 2800 0 3.150 1 — Yukarıda evsafı yazılı Yunan emvalinin üçte bir hissesi 28-7-932 tarihinden itibaren açık arttırma ve peşin para ile mü- zayedeye çıkarılmıştır. Haziran 928 tarihli talimatnamedeki €ş- kâle göre hak sahiplerine verilmiş olan gayrimübadil bonoları da nakit makamına kabul olunur. 2 — Mezkür emlâkin ihalesi on sekiz Ağustos 932 perşembe günü saat onda Mersin Ziraat Bankasında müteşekkil heyet hu- zurunda yapılacaktır. Taliplerin muayyen vakitte müzayede ma hallinde hazır bulunarak heyete müracaat etmeleri lâzımdır. 3 — Müzayedeye iştirak için muhammen kıymetin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçasını müzayede saatinden evvel Banka veznesine yatırılıp teminat makbuzu alınmış olması icap eder. 4 — Satış ve müzayede şeraitini anlamak ve daha de tafsilât almak isteyenler Bankada Yunan emvali servisine mü- racaat edebilirler. (3313) Deniz Satınalma Komisyonundan: 20 Ton Makine yağı : Açık münakasası 13 Ağustos 932 cu- martesi günü saat 14 te. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için münakasaya konulan yukarı- da mikdarı yazılı makine yağının 2 Ağustos 932 tarihinde yapı- lan münakasasında verilen fiyatlar gali görüldüğünden yeniden münakasası yukarıda yazılı gün ve saatte icra kılmacağından şartnamesini görmek isteyenlerin her gün ve vermeğe talip ola- cakların münakasa gün ve saatinde teminat makbuzlarile birlik. te Kasımpaşada Deniz Levazım satınalma komisyonuna müra- <aatları, (3902) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: Mahallesi » Hükümet C.si 1/1035 Zafer caddesi » » zemini y » » » » Kaskam üstübü: Kapalı zarfla münakasası: 20/8/1932 Cumartesi günü saat 11 de. Muhtelif kalınlıkta Gırcala: Açık münakasası 20/8/932 Cumartesi günü saat 14 te. Beyaz üstübü ) Açık münakasası; 20/8/932 Cumar- Elvan üstübü ) tesi günü saat 15 te, Deniz kuvvetleri ihtiyacı için münakasaya konulan yukarı- da cins ve mikdarı yazılı eşyanın ihaleleri hizalarmdaki gün ve saatlerde yapılacağından şartnamelerini görmek isteyenlerin her gün ve vermeğe talip olanların da teminat mektuplarile bir- ; Saraçlı bayıla Münir yaya si Leyli Nehari - Ana - İlk - Orta - Lise - Kız - Erkek lay iye Liseleri Maarif vekâleti celilesinin 5-4-932 tarih ve 18676 numaralı emrile bütün mekteplere tamim edildiği üzere resmi muadeleti tasdik edilmiş olan msktebimizde talebe kaydına başlanmıştır. Ecnebi lisanlarına ilk sınıflardan itibaren başlanır. Nehari talebe mektebin hususi otomobil ve otobüslerle nakledilir. Her gün saat 10 dan 17 ye kadar kayıt GD> muzmelesi yapılmaktadır. Talep vukuunda posta ile tarifname gönderilir. Tel 20530 ANADOLU Türk Sigorta Şirketi 4 Üncü Vakıf Han İstanbul İhtiyat ve Sermayesi: (1.000.000) Türk Lirasıdır. Türk Sigorta Şirketidir. Nama muharrer hisse senetlerinin (60) ı Türkler elindedir. Türkiye İş Bankası terafından teşkil olunmuştur. müdürler heyeti ve memurları kâmilen Türklerden mürekkep yegâne Türkiyenin her tarafında (200) ü geçen acentalarının hepsi Türktür. Türkiyenin en mühim müesseselerinin ve bankalarının sigortalarını icra etmektedir. İdare meclisi ve Yangın, Hayat, Nakliye, Kaza, Otomobil sigortalarını en iyi şeraitle yapar. Hasar vukırunda zararları sür'at ve kolaylıkla öder. Telgraf: İMTİYAZ - Telefon: İst. 20531 İsmi rini a ik milan: Muhammen K. Mevkii Sokağı Cinsi No. İstematyadi — 28-30 un fabrikası Darağaç © Tramvay C. 31193 00 E. K. 126099 00 İZAHAT Bu kıymet fabrikanın binasile arsasma aittir. Mezkür fabrikada mev- cut ve lis! de ecna- sile miktar ve kıymet- leri yazılı makineler a- lât ve edevat ile eşya- hin muhammen kıymet- leri. 157292 —-.- 1— Yukarda ovsafı yazılı un fabrikası ile içindeki makineler ve alât ve edevat ve eşya 7.8-932 tarihinden itibaren kapalı zarf usulle ve peşin para ile müzayedeye çıkarılmıştır. Haziran 928 tarihli talimatnamesindeki eşkâle göre hak sahiplerine verilmiş olan bonolarda nakit makamında kabul edilecektir. 2— Mezkür fabrika ile makineler alât ve edevat ve eşya 27-8-937 tarihine tesadüf eden cumartesi günü ihale edilecektir. İstiyenlerin mezkür günde saat on dört otuzda Ziraat Bankasının Gazi Bulvarındaki İzmir Şubesinde müteşekkil satış heyetine müracaat etmeleri lâzımdır. Taliplerin teklifnamelerini muayyen vakte kadar makbuz mukabilinde müzayedeye memur heyetin riyasetine teslim eylemeleri lâzımdır. 3— Talipler tekdifnamelerini bir zarf içine koyup mezkür zarfı mühürleyecekler ve Üze- rine yalnız isimlerini yazacaklardır. Teklifnameyi bavi zarfa teminat akçesine ait maktuz ilmühaberi veya banka kefaletnamesile beraber diğer bir zarf içine koyup işbu İkinci zarfı da mühürleyecekler ve üzerine teklifnamenin yalnız hangi işe ait olduğunu yazacaklardır. 4— Yüzde yedi buçuk teminat akçesi ve fabrikada mevcut makine alât ve edevat ve eşyalar ile sâir cihetler hakkında daha ziyade malümat almak ve fabrikanın krokisini gör- mek istiyenler İzmirde mezkür Bankanın Muhasebe servisine, İstanbulda Ziraat Bankası Şubesi ve Ankarada Merkez Ziraat Bankası Müdüriyetine müracaat edebilir er. 5— Talipler satış şartnamelerinin musaddak suretlerini İstanbul ve İzmir Ziraat Bankas Şubelerine müracaatla alabilirler, likte münakasa gün ve saatlerinde Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müracaatları. (3578) SÜ-DO-RONO PERTEV TERLEMEYE MANi OLUR. Konya Vilâyeti Muhasebei Hususiye Müdürlüğünden: Mülkiyeti satılmak üzere evvelce müzayedeye vazolunan Konya'nın Dere köyünde ve Delikli taş mevkiinde bulunan Ma- | arif değirmeni namile maruf un fabrikasınm pazarlık suretile sa. tılmak üzere müzayede müddeti 14/8/932 tarihine kadar temdit edilmiştir. Talip olanların encümeni vilâyete müracaatları, 3868 Haydarpaşa emrazı istilâiye hastanasi baş tabipliğinden: Müessesemiz için bir sene zarfında lüzumu olan aşağıda mikdarı yazılı odun ve kömürler aleni münakasa suretile ayrı ayrı satın almacaktır. Talipler münakasaya ait şartnameleri gör- mek ve almak üzere hergün hastahane idare memurluğuna. Ve münakasa günü olarak tesbit edilen 18 Ağustos 932 tarihine te- sadüf eden perşembe günü saat on dörtte Galatada Karamusta- fapaşa sokağında İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinde mü teşekkil ihale komisyonuna müracaatları ilân olunur. £ (3658) 120 Çeki Meşe odunu 40-60 Ton kok kömürü 120. Ton Maden kömürü 2000-3000 kilo mangal kömürü | | | Heybeliada Sanatoryomu Baştabipliğinden: Heybeliada Sanatoryomunda yapılacak olan mutbak, su deposu ve pavyon kapalı zarf usulü ile münakasaya konulmuş tur. 23 Ağustos 932 salı günü saat ikide Cağaloğlunda Sıhhat ve İçtimai Muavenet Müdiriyetinde Mübayaat komisyonunda ihale olunacaktır. Şartriameyi görmek ve tafsilât almak için komisyo- na ve Sanatoryom Müdiriyetine müracaatedilmesi. Türk Maarif Cemiyeti Müesseseleri 1 —Bursa Kız Lisesi leyli ve neharidir. Lisenin bütün unları mare akdağ esmi liselerle mua- deleti Maarif Vekâletin. ce tasdik olunmuştur. 2 -- Ankara Ana mektebi ve| ilk mektep, İ3 — Eakişehir ilk mektebi. Leyli talebe de kabul © ve Darülfünun talebesi- ne mahsustur. 5 — İzmir, Çorum, Adana talebe yurtları. Lise ve Orta mektep talebesine Kok Kömürü Ecnebi mamulâtile rekabet eden en mükemmel evsafı miz KOK KÖMÜRÜ SATIŞ MAHALLİ; İstanbul Hasırcılar No. 12 Telefon 20907 Istanbul'da ; Rehberi Tire SORİANO ve HANANEL Büyük tuhafiye mağazasının Mucir ile vaki olan itilâf üzerine kemafissabık aynı mağazada icra) ticarete devam etmektedir. Muhterem müşterilerinin teşriflerine intizar ve yeni tanzim etü malları pek Sultanbaramı'oda bütün dairelerinde en müntahap ve en son moda elverişli fintlarin bulacaklarını arz eyler. Kız ve erkek — Leyli ve Nchari “SR İstiklâl Lisesi İLK, ORTA VE LİSE KISIMLARINI HAVİDİ| Bütün sınıfları mevcuttur. KAYIT MUAMELESİNE BAŞLANMIŞTIR. Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri saat 10 dan 18 e kadar müracaat olunabilir ŞEHZADEBAŞI Pol İS MERKEZİ ARKASIND efor: 22534 agam Jandarma Matbaası Müdürlüğünden: 50 lira ücretle bilimtihan üç dikiş ve baskı makinisti ali caktır. Taliplerin 13 Ağustos 932 cumartesine kadar Mercat Yaldızhanda Jandarma Matbaasma müracaatları, (39 Darülfünun Mübayaat Komisyonundan: İki defa kapalı zar! usulile ilân edildiği halde henüz ih edilemeyen Tıp Fakültesinin 1/6/9833 tarihine kadar ihtiyacı lan sade yağı ile kok ve envaı maden kömürleri bu kere de kap Zarf usulile tekrar münakasaya vazedilip Ağustosun on biri perşembe günü saat on beşte ihale edilecektir. Bunların her | rerleri için ayrı ayrı mevcut şariname ve ibtiyaç listlerini gi mek ve fazlaca malümet almak istiyenlerin mülga Harbiye bi sında Darülfünun Mübayaat Komisyonu kitabetine ve münks ya iştirak edeceklerin bu baptaki teminatı muvakkatelerinin k gün evvel Muhasebe veznesine yatırdıktan sonra makbuz ve & 3 üncü kolordu ilânları K. O. ihtiyacı için 50,000 ki- lo una verilen fiat komisyonca haddı lâyık © görülmediğinden tekrar pazarlığa konmuştur. İ- haesi 11-8.932 perşembe günü saat 10,30 da komisyonda ya- pılacaktır. Şartnameyi almak is tiyenlerin her gün ve iştirak €- deceklerin de vakti muayyenin de komisyonumuza müracaatla ru (649) (3956) ... Haydarpaşa ve Gümüşsuyu- nun hastaneleri bir senelik ke - yun eti M M Vekâletince paha | b İ görüldüğünden tekrar pazar lığa konmuştur. İhalesi 13/8 932 Cumartesi günü (saat 16 da yapılacaktır. Şartnamesini almak isteyenlerin her gün pa- | zarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde komisyonu | | Manisada dört mahalledeki kıt'alar için almacak sığır eti mikdar ve ihale günleri aşağıya yazılmıtşır. Kapalı zarfla müna İ kasaya konulduğundan taliple- rin 16 ıncı fırka alım satım ko- misyonuna müracaatları. (640) (3847) İhale günü 3-9932 Cumartesi 4-9-932 Pazar 5-9-932 Pazartesi 6-9-932 Salı ... Manisadaki kıt'alar için ka- pal: zarfla münakasaya konu- lan 29649 kilo gaz yağına hiç bir talip zuhur © etmediğinden tekrar münakasaya konmuştur İhalesi 7-9-932 çaraşmba günü saat 15,30 tur. Taliplerin Mani I sada 16 fırka alım satım komis Yonuna müracaatları. (639) (3846) İ Kilosu 84960 ».. 55781 kilo sığır eti 28-8-932 pazar güdü taat 7 de Teminat 837 lira. Dörtyoldaki kıtaat için muk tazi sığır eti kapalı zarf usulile hizasında gösterilen gün ve sa- i yapılacaktır. Şart- İmak isteyenlerin İs- tanbul, Ankara, Adana, Dört. İ yol satınalma ( komisyonlarına sva istirak edecek. if mektup ve temi- Dörtyolda satınalma komisyonuna müracaatları. lifnamelerile birlikte komisyonumuza müracaat eylemeleri. (3501) Dr. İHSAN SAMİ İSTAFİLOKOK AŞISI istafilokoklardan mütevellit (er genlik, kan çıbanı, koltuk altı çi hanı, arpaerk) ve bütün cilt hai talıklarına karşı pek tesirli bir aşıdır. Divanyolu No. 189 p MAMA Dr. Hakkı Şinasi Yavrunuzun en sıhhi gıdasıdır Dr. A. KUTIE Cilt ve zührevi hastalıklar tedavil nesi Karaköy Börekçi firin: sırası BONO her türlü bonolaria mazbata senedat üzerine her şekilde muti mele yapar. Balıkpazar Mak: sudiye han No 35 Uğurlu Zö| deM DERVİŞ. Tel 23397. Istanbul birinci iflâs memurluğ” dan; Müflis İskon Arapyan efendiy İ nit olup; Sultanhamamında Esil bey hanımda üst katta mevcut ya?) hane eşyası açık artırma ile İÖ ustos 932 salı günü saat 10 da hallinde satılacağından istiyenle İ mahallinde hazır bulunmaları ilân Tunur, İstanbul beşinci icra memurluğ” dan: Mahcüz hane eşyası 14-897) pazar günü saat 13 ten İtibaren iy Vekilharç sokak Vatan ot“) arttırması yapılan müracaatları ilâ lat önünde ikinci ğından taliplerin olunur. (618) (3709) MİLLİYET MATBAA