26 Ağustos 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

26 Ağustos 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Ankara Ticaret odası SİCİLLİ TİCARET BÜROSUNDAN: Sicilli ticaretin 269 numarasında müseccel bulunan Türkiye Cumh namesinin 13, 20, 23, 26; 32; 44 ve 72 numaralı maddelerinin ta- dil edildiği ve muaddel şeklin sicili ticaretçe 16-8-932 tarihinde tescil edilip mezkür muaddel mavadın berveçhizir neşredildiği i- lân olunur. Türkiye Cümhuriyet Merkez Bankası nizamnamei esasisinda icra edilen tadilât olup Heyeti Vekilenin 13201 numaralı ve 20 temmuz 1932 tarihli kararnamesile tasdike iktiran ve 2165 numa ralı ve 3 Ağustos 1932 tarihli Resmi Gazetede intişar etmiştir. 13 üncü maddenin son fıkrası şu suretle tadil edilmiştir:"“Se- nedat iskontosuna veya senedat mukabili kredi ve avanslara tah- sisen Bankanm yapacağı emisyon Banka sermayesinin yüzde yet mişinin tahsilinden sonra yapılabilecek ve bu emisyon mikdarı nizamnamenin 43 üncü maddesi mucibince teşekkül edecek bir komisyon tarafından tesbit edilecektir.” — 20 inci madde şu suretle tadil edilmiştir: “Bir hisse senedi bedelinin yüzde yetmişi tahsil edilmedikçe ferağ olunamaz. Bede linin yüzde yetmişi ödenmiş olan hisse senedinin ferağı senedi devredenle alanın bu işe mahsus olarak tanzim edecekleri be- Yannameler üzerine Banka İdare Meclisince karar ittihaz edilme | sine ve hissedaran defterine kayıt ve tescil olunmasına mütevak- kıftır, Bu suretle hissedaran defterine kayıt v tescil edilmiyen fe- rağlar muteber değildir.” — 23 üncü maddenin üçüncü cümlesi şöyle tadil edilmiştir: “Banka İdare Meclisi lüzum gördüğü takdirde hükümetin muva- fakatile bu maddeleri ikişer misline ve üçüncü taksitin te- diyesini lüzum gördüğü kadar tecil edebilir.” — 26 ıcı maddeye şu fıkra lâve edilmiştir: “Hükümetin ta- lebi ve Meclisi İdare kararile işbu A serisi hisse senedatı serma yenin 9; 25 şine kadar iblâğ edilebilir. Munzam hisseler bedeli- nin altın olarak tesviyesi mecburi olmadığı gibi bu hisselerin yüz lük kupür olması da şart değildir.” — 32 inci maddeye Ç İ kaydile şu fıkra ilâve edilmiştir: “Banka Borsada mukayyet Devlet tahvilâtını veya Devlet kefa- let ve teahhüdünü haiz olup re'sülmal ile faizinin altın esasile tes bit edilmiş bir para ile tediyesi meşrut tahvilâtı veya tediye edil- miş sermayesi akâlli beş milyon Türk lirası olan Türk Bankala- rinin tahvilâtnı alıp satmak hakkını haizdir. Ancak bu işe Mer- kez Bankasının tesviye edilmiş sermayesile ihtiyat akçesi mecmu unun yüzde ellisinden fazlası tahsis edilemez. Ayni zamanda a- lim muamelesinin icrası için Meclisi İdare azasından asgari be- $inin ittifakı şarttır.” — 32 inci maddenin D fıkrasına zirdeki hükümler ilâve edil- miştir: “Vadesi dokuz ayı tecavüz etmiyen zirai senetler de tica- ri senetler hükmünde iskontoya kabul edilebilir. Şu kadar ki bun ların miktarı tediye edilmiş sermayenin yüzde on beşine muadil meblâğla ticari iskonto cüzdanının yüzde on beşi yekünunu teca vüz edemez. Bundan başka hitamı vadesine azami üç ay kalmış olan ve bir banka tarafından ibraz edilen üç imzayı muhtevi Ha- zine bonoları da ticari senedat hükmünde iskontoya kabul edi Arcak bu nevi senedatın yekünu Merkez Bankasının tediye edil miş sermayesinin yüzde kırkına muadil miktarı tecavüz edemez. Şu kadar ki Meclisi İdare bu miktarı ve vadeyi azami iki misline iblâğ edebilir. Bu nevi Hazine bonolarınm iskonto nisbeti Maliye Vekâletile Banka Meclisi İdaresi arasında takarrür ettirilir.” — 32 inci maddeye H işaretile şu fıkra ilâve © olunmuştur: “Banka Hazinenin hitamı vadesine azami üç ay kalmış bonoları- ni resen iskonto edebilmek salâhiyetini haizdir. Şu kadar ki bu işe Bankanın tesviye edilmiş sermayesinin yüzde kırkından faz- lası tahsis edilemez. Bu suretle iskonto edilecek olan Hazine bo- nolarına tatbik edilecek faiz nisbeti Banka Meclisi İdaresince ay- rıca tayin olunur.” —32 inci maddeye K işaretile şu fıkra ilâve edilmiştir: “Yu kardaki fıkralarda zikredilen kuyut ve şurut mahfuz kalmak şar- tile Banka iskonto etmek salâhiyetine malik olduğu Hazine bono larile ticari ve zirai senetler üzerine avans ve kredi vermek hak- kına da sahiptir.” — 44 üncü maddeye zirdeki fıkra ilâve edilmiştir: “Banka döviz tevdiatı kabulüne ve karşılıklı karşılıksız avans almağa me- zundur. Bu kabil muameleler için icabında vereceği faizler mik- darı balâdaki tahdide tabi değildir.” — 72 inci madenin son üç cümlesi şu şekilde tadil edilmiştir: “Mürakebe komisyonu azalarının müddeti iki senedir. Her sene nısfı tebdil olunur. Yeniden intihap edilemezler, İlk mürakiple- rin biri B ve C diğeri D sınıfı hissedarları tarafından intihap edi- — İenlerden olmak üzere ikisi kur'a ile 1933 adi heyeti umumiyesin- de tebdil ve yelerine yenileri intihap olunur. Diğer ikisi de 1934 adi heyeti umumiye içtimaına kadar hizmette devam Yö) e SÜ EŞLE DR MAKİ Ya hi» il vi rana TG TİCARET İŞLERİ UMUM MUDURLUĞUNDEN: Esas mukavelenamesi mahalli kanunlarına göre tanzim edilerek usulen tescik kılman ve 30 ikinci Teşrin 330 tarihli kanun hükümlerin göre tesci- Wi istenen Amerika tabiiyetli (Vakum “Oil Kompani, İnk — Vacuum Oil Company, İnc.) şirketinin vekâlete verilen evrakı tetkik edilerek muvafık görülmüştür. Bu evrak arasmdaki umümi vekâletnameye “göre şirket ma- mına yapacağı işlerden doğacak davalarda bütün mahkemelerde daya Gden, edilen ve üçüncü şahis ufatlarile hazır bulanmağa selâhiyottar olarak tayin olunan umumi vekil James Pride Anderson Efendidir. Keyfiyet mez kür kanımun yedinci maddesine tevfikan ilân olunur. Van Posta ve Telgraf başmüdiriyctinden Haftada karşılıklı iki seferli yazım otomobil kışın hayvan ve bir seferin mecmu sikleti yazın bin beş yüz kışın bin iki yüz kile et Merkez Bankası Anonim Şirketinin esas mukavele- | MILLIYE' Leyli ve Nehari; Avusturya Orta kız mektebi Galata, Çınar, Sokak No 10 Guma ve pnzardanomu gün talebe kaydına başinmac 0 I Limanımıza muvasalâtı bekleneni MERANO vapuru 25 ağustos pa- zar (İtalya ve Yunanistan) dan. İ CELİO vapuru 28 ağustos pazar (Rusya, Ramanya ve Bulgaristan) dan, Limanımızdan hareket edecek vapurlar: MERANO vapuru 28 ağustos pa zar (Burgaz, Varna, Köstence, Su lina, Kalas ve İbraile) ye. ABAZZİA vapuru 29 ağustos pa- zartesi (Selânik, Volox, Pire, Patras, Brendizi, Ankona, Venedik, Tries te, Fiume ve Trieste) ye . CELİO vapuru 29 ağustos pazar Pire, Katanya, Napoli, Marsil- ya ve Cenova) ya, Şimali, Cenubi ve merkezi Ameri- ka ile Avusturalya, yeni Zeyland ve Aksayı şark için doğru bilet verir “ITALİA” vapur kumpanyasının lüks vapurlarile müttehit servis. Her sevi tafsilât için Galatada Merkez Rıhtam Han (Lloyd Tries- tino) ser acentesine Tel. B. 771 ve 4878 veya Galatasarayındaki yazıha ne, Telefon Beyoğlu : 2490, Kırklareli Asliye | H. mahkemesin- den:Kirklarelinin Karacaibrahim ma hallesinden Etem oğlu Ali Efendi kızı Ayşe Hanımın kocası İstanbul- du berberler cemiyetinde kayıtlı Os- man Efendi oğlu Nihat Efendinin evine avdetinin ihtarı talebine da- ir ikame eylediği davanın icra kılı- nan muhakemesinde kanunumedeni- nin 132 inci maddesine tevfikan mu maileyh Nihat Efendinin hükmün tebliği tarihinden itibaren bir ay zarfında evine avdet eylemesinin ihtarına 98-1931 tarih ve 247-244 Bumarasile karar verilmiş ve tebliği talep edilen ilâm; Nihat Efendinin ikametgâhmın meçhul kalması yü- zünden bilâ tebliğ inde kılınmış ve müddeiye de ilânen tebliğini ta lep eylemiş olmakla | keyfiyettin sile ilânına karar verilmiş olmakla ilâmin bir sureti mahlkeme divanha- nesine talik kılınmış ve gazetelerle 'de ilân edilmiş olduğundan tebliğ ta rihinden itibaren kanuni müddeti i- çinde müracaat etmesi | ve aksi tak- dirde hükmün iktisabı kat'iyyet et miş nazarile bakılacağı ilân olunur. İstanbul ikinci icra memurluğum- dan: Mukaddema Beyoğlunda Tak simde İstiklâl caddesinde Sİ, 53 au marada yeni kasap ticarethanesinde iken halen ikametkâhi meçhul bulu nan Perlepeli Ahdurrahman Mefa- hir beye, . 8, C, 1, Ticareti hariciye mümessilliğine izafeten ve vekâleten avukat İsak Sayes efendinin mürk- | kili emrine imza eylediğiniz. beheri | (1000) dolarlık 305-929 ve 3-6-929 | vadeli cem'an (2000) ilçibin dolar- | hik iki kıt'a senet mucibince ve meb lâğı mezburun Türk parasile tutarı olan (4250) dörtbin ikiyüzelli kira nın yüzde 5 faiz ve protesto ve ma- sarifi icrmiye ve ücreti vekâlet | ile olbapta tanzim ve berayi tebliğ ta- rafınıza gönderilen ödeme emri İka metkâhi hazırınızın wweçhuliyeti iti. barile tebliğ kılınamıyarak, tebliça- tı makteziyenin bir ay hakkı itiraz tayini suretile ilânen icrası takarrür etmiş olmakla tarihi ilândan itibaren muayyen olan müddeti mezküre zar fında icranın durması hakkında şifa hi veya tahriri olarak bir itirazi ka Buni serd ve dermeyan eylemediği- Biz taktirde muamelâtı mütenkibei ve altı yüz seksen lira bedeli sabıklı Bitlis D. bekir arası postası | ve yahut © © bini yüz'eli ira benelle pey altındadır. Bedel haddi lâyik gö- © Fülürse 31-8-992 çarsamba günü ihale edilecek fazla tafsilât isti- Taş hanında ği rl vekili İstok efendiye müracaat eyle TC ——.n UMA 26 AGUSTOS 1952 Evkaf müdiriyeti ilânları | Açık münakasaya konup 20 Ağustos 932 tarihinde ihalesi İ icra kılınacağı ilân edilen dördüncü vakıf han kalöriferi Kazanı ve Radyatör musluklarinm tecdidi ameliyatına talip zuhur etme- | diğinden 3 Eylül 932 cumartesi günü pazarlıkla ibale edilmek üzere tekrar münakasaya konmuştur. Taliplerin şartnameyi gör- mek üzere her gün heyeti fenniyeye ve yevmi ihale olan cumar- tesi günü saat on beşle idare encümenine müracaatları ilân olu- (4360) Dur. Cilt Letafeti GÜZELLİĞİN Esasıdır Yüzü güneş ve terin tahıribatından korumak “için Beşir Kemal Letafet Suyunu Kullanınız Deposu: Sirkecide BEŞİR KEMAL ve MAHMUT CEVAT eczanesidir. İstanbul: Selçuk Kız San'at Mektebi Müdürlüğünden: 1 — Kayıt kabul muamelesi: 1 Eylülden 15 eylüle kadardır: Cumartesi - Pazartesi - Perşembe günleri saat ondan on al- tıya kadar muracaat kabul edili 2 —İkmal imtihanlar aşağıda yazılan günlerde yapılacaktır: Talebe hanımların saat sekiz buçukta mektepte bulunmaları. 10 Eylâl/1932 Riyaziye - Tarih - coğrafya - Vatani malü- mat - Resim ve mesleki resim. 12/Eylül/1932 Türkçe - hıfzıssıhha - Çocuk bakımı ve evi idaresi, 14/Eylül/1932 Beyaz ve renkli işleme - Çamaşır - Moda - Elbise, 15/Eylâl/1932 Fransızca - Hayvanat - Nebatat - Hikmet - Kimya - Arziyat. Yüksek Baytar Mektebi Kabul Şeraiti 1 — Yüksek Baytar mektebi leyli ve meccanidir. 2 — Yalnız lise mezunları kabul olunurlar, 3 — Talipler aşağıda yazılı vesaiki istidalarına raptederek İstanbul'da bulunanlar Selimiyede Yüksek Baytar mektebi rek- törlüğüne, taşradakiler mahalli Baytar müdürlüklerine müracaat etmelidirler, A) Türkiye Cumhuriyeti tebaasından olduğunu natık hüvi- yet cüzdanı, B) Mütehassısları tam hastane heyetinden istihsal edilmiş nümünesine muvafık ve musaddak resimli bir kıt'a raporu (bu ra por hastane baştabiplerinin resmi mührile memhur ve mazruf 0- larak tabipler tarafından diğer evrakile birlikte gönderilecektir) bu hastaneler Ankara, Sıvas, Erzurum, Diyarıbekir nümune has- taneleri; İstanbul Çocuk hastanesi; İzmir, Bursa, Konya, Adana ve Samsun memleket hastanelerinden ibarettir.Bunlarda muaye- ne olunmak için'bu hastaneleri» mensup oldukları Vekâletlerin Sıhhat ve İçtimai Muavenet müdürlüklerine talipler bizzat müra- caat edeceklerdir. C) Lise şehadetnamesi D) Ahval ve ahlâkı şahsiyesi mazbut olduğuna dair polisten musaddak hüsnühal varakası E) Terki tahsil ettiği, veya mektepten ihraç edildiği, veya- hut mektebi ikmalden sonra memurin kanununun maddei mah- susası mucibince hükümetin göstereceği mahallerde O muayyen müddet hizmetten istinkâf ettiği takdirde hükümetçe yapılan ma sarifi maa faiz nizami tediyeye mecbur olduğu hakkında nümu- nesi veçhile Noterden musaddak kefaletname senedi. F) — Dört adet vesika fotoğrafı. 4 — Kabul şeraitini haiz olanlardan taşradan talip olanların yol masrafı hükümet tarafından tesviye olunacaktır. (Bumun i- çin taliplerin yaptıkları masrafı gösterir evrakı müsbiteyi ibraz etmeleri lâzımdır.) 5 — Muavenete muhtaç talebeye cep harçlığı verilir, DAKTİLO ARANIYOR | İstanbul asliye mahkemesi birinci Avukat yazıbanelerinde çalışmış | hukuk dairesi ticaret kısmından: Se tecrübeli bir daktilaya | ihtiyacım | varisi bulunduğum Kemal vapuru. vardır, Talip olanların 4 üncü Vakıf | nun hamulesini Kuru çeşme ittisalin Hanında 4 üncü katta 13 No, ya mü | deki kömür deposu iskelesine Boşal racant etmeleri. tacağı esnada bir ecnebi vapurunun bilâfınizam sür'atle seyrinden dola- İstanbul sekizinci © icra memurlu. | Yi hasıl olan dalgalardan Adalet va ğundan: Bir borctan dolayi mahcuz | Purunun üzerine düşmüş ve bu yüz. çakmaldı Arnavut Tüfeği ve kalkan | den vukubulan hasara binaen Ke- tabir olunan baslık gözüslük ve kol. | mal vapuru süvarisi tarafından tan. cirli handa 5 numaralı dükkânda bi. | talep edilmekle deniz ticaret kanunu rinci açık arttırma ile 318.933 ta. | mun 1063 üncü maddesi mucibince rihinde saat 11 den 12 ye kadar sa. | bu bapta tetkikat icrası 318932 « | saat (15) e muayyen olup bu işle a- Hikadar olanlara — İstanbul Asliye hiharileni hirlekt Hulk dak enldk tarih ve yevmü mezkürda bizzat ha ir bulunmalara veya bir vekili ka- İstanbulda Bahçe kapuda 27 nu kumaş ticaretile meşgul Bradfort Ya ni Andonyadis ve şürekâsı şirketi. nin İstanbul icra itiraz merciinden Konkordato akdi işim istihsal eyledi İstanbul icra riyasetinden: İstan- bulda Çiçek pazarında Fındıklıyan ği mühlet üzerine konkordato müza keersi için tayin edilen 27 ağünter 932 tarihine müsadif cumartesi gü- nü bazı hesabat ve müamelâtin tet- kiki için konkurdato müzakeresine imkân hâsel olamayacağından işbu müzakere için bu kere tayin edilen 5 eylül 93Z tarihine müsadif pazar- tesi günü saat ondörtte mukayyet a- lacaklıların Galatada Karaköy pa- lâsta 3 üncü katta 1 numaradaki yazıhanemizde toplanmaları ve borç tularinda hazır bulunmaları ilâm o- alana m alar hanı altında bir No. li mağzada Kât elik ticaretile müşteğil Mehmet Keh vuku bulan müracaatı üzerine icra kılman tetkikat neticesinde konkor- data talebinin nazarı itibare alınma sına ve icra ve iflâs kanununun 278 ve 279 uncu maddeleri | mucibince borçluya iki ay mühlet verilmesine i ve İstanbulda birinci Vakıf hanında Avukat Fabri beyin komiser tayini- ne ve isbu müihletin ilânile beraber icra ve iflüs daireleri “ve Tapu mcamlaasıma bilirim verilmiz olduğu ilân ! | Ist. Mr. Kuwanda Nİ, Mr mar Saanen larda Iğ: Sauna'ma kom Ampul adet 800 Muhtelif Wat 3S0 ş Yukarda miktarları yazılı elektrik ampulleri ayrı ayrı olm üzere pazarlıkla satın almacaktır. Pazarlıkları 28/8 (932 pazi günü saat 10 dan 12 ye kadar icra edilecektir. Taliplerin evsi ve şi ini anlamak için her gün ve muayyen saatinde de tem natlarile birlikte Merkez K. salın alma komisyonuna müracaa (29) (4383) Kuleli mektebi | Baytar . ları, ... zarlığından sarfı nazar edildi ilân olunur. (24) (4356 Merkez kumandanlığı mües- sesatı ihtiyacı için yetmiş bin kilo sade yağmın teklif fiyatı z v gali görüldüğünden 28 Ağus. | Süvari Binicilik mektebi en tos pazar günü saat 14 te pazar | rindeki Küçük Zabit mektel | lığı icra edilecektir. Taliplerin | talebesinin ikamet ettiği Şiş evsaf ve çeraiti lamak üze karakolundaki elektrik tesisa re her gün ve muayyen günün. ! nm tamiratı 28/8/932 pazar g | de pazarlığa iştirak edeceklerin | nü saat 10 dan 12 ye kadar pi | teminatlarile birlikte komisyo. | zarlık suretile muamelesi yap na müracaatları. (10) (4281) | lacağından talip olacakların e: ... saf ve şeraitini anlamak üzet i her gün ve muayyen gününd de Tophane Merkez o Kumar danlığı satın alma komisyon na müracaatları. (26) (4381 *. Kavun Karbuz (Taze üzüm adet adet kilo 70 750 s00 Harp Akademisi efradı ihti yacı için pazarlık suretile yu karda yazılı mevat 27 Ağustos Hava Makinist mektebi içi 932 cumartesi günü © saat 10 | 360 çeki odun pazarlıkla satı dan on ikiye kadar satın alına- | alınacaktır. Pazarlığı 31 Ağu caktır. Taliplerin Merkez kur | tos 932 çarşamba günü sant 1 mandanlığı satm alma komis- | dan 12 ye kadar (o Tophanedi yonuna müracaatları. Merkez Kumandanlığı satın al (25) (4380) ma komisyonunda icra kılına ilimiz İ caktır. Taliplerin şartnamesir Merkez o Kumandanlığına | görmek için komisyona müra merbut müessesat ihtiyacı için | caatları ve iştirak için de mua 28/8/932 pazar günü pazarlığı | yen vaktinde komisyonda ha yapılacak 500 ton arpanın pa- | zır bulunmaları. (30) 4384) Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Halil İrfan Beyin 3320 hesap numaralı borç senedile istikra' eylediği mebaliğ mukabilinde Sandığımız namma merhun Süley maniyede Süleymaniye mahallesinde Kemeraltı caddesinde esk 36 ve yeni 32, 34 numaralı otuz arşın arsa üzerinde ve üstündü ahşap bir oda ve çıkmayı havi tonoz bir dükkânın tamamı vade. sinde borcun ödenmemesi hasebile satılığa çıkarılarak icra kılı. nan aleyi müzayede neticesinde 168 lira bedel ile müşterisi üze- rinde tekarrür etmiş ve mezkür bedel haddilâyıkımda görülmedi ğinden tekrar müzayedeye çıkarılmış ise de hasbelicap tehir edi len müzayedesinin 3/9. 932 tarihine müsadif cumartesi günü at ön beş buçukta İcrası mukarrer bulunduğundan talip olanları mezkür gün ve saatte Sandık idaresine müracaat eylemeleri lü zumu ilân olunur. ” EY, Devlet Demiryolları idaresi ilânlar Haydarpaşa - Ankara hattı üzerinde Dil iskelesi civarınd 54,600 üçüncü kilometrede vaki taş ocağından M3 Blokun kapalı zarfla münakasası (10 Eylül 1932 günü saat 15 te Ankara'da İdare Merkezinde yapılacktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşadaki İdare veznelerinde behe. satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. (4215) İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan 88 kalem aleti, demir, pirinç kaynak teli, Tampon grasör | garnit | bun; singer maden cilâsı, elektrik malzemesi, sicimler, mühür v. | damgalar, çekiç, kazma; kürek ve tırpan sapları; fırça ve süpür- İ ge; kalın ve ince Amerikan bezleri, patiska; çadır; hortum; ve kösele; kömür küfesi; baskül; kese kâğıdı, ve Mudanya'd teslim şartile 2000 adet tuğla ve saire gibi mubtelifülcins mal zemenin pazarlığı 29-8-932 tarihine müsadif pazartesi günü n ğazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 1 e kadar mağazada isbatı vücut ederek tahriren fiat verm | bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asıl. | | mış olup nümune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık İ nü mümune getirilmesi nümünesiz tekliflerin kabul edilmi n olunur. (4386) Hayriye lisesi müdürlüğünden: Mezuniyet ikmal imtihanlarına 1 Eylül Perşembe günü lanacağından mezkür günde alâkadar talebenin mektepte bulun: maları, ...|,. . - Polis Müdiriyetinden: Muhtelif nevide 8036 adet defterin tab ve teclidiyesi â münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin şeraiti öğrenmek ve nü: neleri görmek üzere idare komisyonu kalemine ve münakasay: iştirak için de yevmi ihale olan 14/9/932 tarihine müsadif çar- şamba günü saat 15 te Vilâyet defterdarlık dairesinde müteşek- kil mübayaat komisyonuna müracaatları ilân olunur. : 5 : Edirne Vilâyeti a üaisi'a Encümeni Daimisinden: Edirne mıntaka san'at mektebine muktazi tezgâh, meni ve saire gibi malzeme münakassya çıkarılmıştır. 11/9 932 P zar günü ihalesi yapılacaktır, Taliplerin şartnameyi ve malz İistesini görmek üzere Ankara ve İstanbul'da san'at “mektebil müdürlüklerine, Edirne'de de Daimi Encümene müracaatları (436) | || münakasaya iştirak etmek üzere de 176 Viralık teminatı muvak | kate ekti ihale günü san 6 te Edirne Vie Dai i En- VEE ee! 0 baran