7 Eylül 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

7 Eylül 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

SPAM te? ii RR,» e Ankara Nafia Başmühendisliğinden: Birinci madde — Bedeli keşfi (21745) lira ve (3) kuruştan ibaret olan (Ankara - İstanbul yolundaki) (32) menfez imşaatı mukavelename tarihinden itibaren 140 gün zarfında ikmal edil. mek üzere ve kapalı zarf usulile 1-9-932 tarihinden 22-9-932 ta rihine kadar 21 gün müddetle münakasaya konulmuştur. İkinci madde — Münakasaya iktidarı fenmi ve itibarı mrli- lerini isbat edenler kabul olunur. Bunun için münakaşaya dahil olmak isteyenlerin: A — Bedeli keşfin yüzde yedi buçuğu olan 1630 lira 88 ku- ruş Vilâyet İdargi Hususiyesi hesabına bankaya tevdi ettiklerine dair makbuz senedini veya Milli Bankalardan birinin teminat mektubunu yahut Milli esham mukabili Muhasebei hususiyeden alınacak ilmühaberi ibraz etmeleri lâzımdır. B — Ticaret Odasına mukayyet olduklarına ve itibarı mali- lerine ait bir vesika göstermeleri icap eder. € — Yetlerindeki ehliyeti fenniye vesikalarını yevmi ihale- den en az sekiz gün evvel Vilâyet Başmühendisliğine göstererek münakasaya dahil olabileceklerine dair ya bir ehliyeti fenniye vesikası almaları ve yahut ellerindeki vesikanın zirine şerh ver- dirmeleri iktiza eder. Bu üç şartı tamamen haiz olmayanların münakasaya iştirak leri şayanı kabul olamayacağından teklif zarfları açılmıyarak ken dilerine iade edilecektir. Üçüncü madde — Münakasa evrakı keşfiye ve şeraiti mah- susasına tevfikan icra edilecektir. Dördüncü madde — Talipler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesi mucibince ihzar edecekleri ka- palı zarfı 22.9-932 tarih ve perşembe gümü saat 15 e kadar Vilâ- yet Daimi Encümeni Reisliğine makbuz mükabilinde tevdi ede- ceklerdir. Beşinci madde — Münakasa 22-9-932 tarih ve perşembe gü mü Ankara Vilâyeti Daimi Encümeninde yapılacaktır. Altıncı madde — Evrakı keşfiye ve projeyi “görmek veya daha ziyade malümat almak isteyenlerin her gün Ankara Vilâye ti Nafia Başmühendisliğine veya Encümeni Daimi kalemine mü racaatları ilân olunur. (4649) ” İstanbul Emniyet ye iri Müdürlüğünden: Otomobil ve motörlerde kullanılmak üzere beş ilâ sekiz bin kilo benzim mübayaası alenen münakasaya çıkarılmıştır. Taliple- rin şeraiti anlamak üzere İdare Komisyonuna ve münakasaya iş- tirak için 28-9-932 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 15 de Vilâyet Defterdarlık Dairesinde müteşekkil mübayaa komisyonu | İst. Mr. Kumandanlığı Satınalma kom. ilâaları | Miktarı © Cinsi 38000 O(Ot Açık 141340 ,, Kapalı | Ayrı ayrı şartnamelerle mü- 69000 Saman (© Açık nakasaları 106000 o” Merkez Kumandanlığı müessesatı ihtiyacı için yukarda mik- tarları yazılı ot ve samanın 15 Eylül 932 perşembe günü 141 bin 340 kilo otun kapalı zarfı saat 14,30 da diğerleri aleni münaka- saları saat 15 ten 17 ye kadar icra edilecektir. Taliplerin evsaf ve şeraiti anlamak üzere her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin muayyen saatinden evvel teklif mektuplarını ve teminatlarile a- çık münakasaya iştirak için Merkez K. SA. Alma komisyonuna müracaatları, (13) (4283) ». Merkez Levazımına merbut müessesat ihtiyacı için 2500 ki- lo gaz yağı 20 ton ârpa iki şart namede pazarlıkla satın alına- caktır, Pazarlıkları 7 Eylül 932 Çarsamba günü saat 10 da Top hanede merkez kumandanlığı satın alma komisyonunda baş- layacaktır, Taliplerin şartname lerini görmek için her gün ko- misyona müracaatları ve işti- rak için de vakti muayyeninde hazır bulunmaları. 2) (4636) Kilo 3000 6000 200 Mercimek Darı Mısır 200 Buğday 100 Pirinç Fen Tatbikat mektebi gü vercinleri ihtiyacı için yukarda yazılı yemler pazarlıkla satm alınacaktır. Pazarlığı 8 Eylül 932 Perşembe günü saat 10 da Tophanede Merkez Kumandan lığı satın alma omisyonunda ic- ra kılınacaktır, Taliplerin iza- ba almak için —i gün ve pazar iştirak için muayyen vaktinde komisyonda hazır bu- Tunmaları, (58) (4635) Mira g Dikim evi ihtiyacı için 145500 çift seraciye fermejüpü zarlıkla almacaktır. Pazarlığı 1 eylâl 932 pazar günü saat 15 te komisyonumuzda yapıla- caktır. Taliplerin evsaf ve şera nede Merkez K. satınalma ko- misyonuna müracaatları. ve) (4523) >» Ordu ihtiyacı için 300 kilo bakır perçin çivisi pazarlıkla almacaktır. Pazarlığı 11 Ağus- tos 932 pazar günü saat 14 te komisyonumuzda yapılacaktır. Teliplerin evsaf ve şeraiti anla mak ve nümunesini görmek üze re her gün ve muayyen saatin- de de teminatlarile birlikte Mer (40) (4521) > 4 Ordu ihtiyacı için 120 kilo Baryomin pazarlıkla satın alına caktır. Pazarlığı 21-9-932 çar- şamba günü saat 1430 da Top hanede Merkez Kumandanlığı salınalına komisyonunda icra kılmacaktır. Taliplerin şartna- mesini görmek için komisyona müracaatları ve iştirak içinde muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları, (61) (4638) “4 Harp Akademisi ihtiyacı için 1200 kilo sabun 1200 kilo üzüm iki şartnamede pazarlıkla satın alınacaktır. Pazarlıkları 13-9- 932 salı günü saat 14 te Topha nede merkez kumandanlığı sa- tın alma komisyonunda icra kı nacaktır. Taliplerin şartname lerini görmek için komisyona müracaatları ve iştirak için de muayyen vaktinde komisyonda na müracaatları ilân olunur, (4619) İstanbul ikinci iflâs memurluğun- dan: Adres: İstanbulda Ketenciler caddesinde 34 numarada ; İsime Kır tasiye ve hırdavatçı o Kostamtin ve- zafiri Pandirmalı Kolektif şirketi: Balüda ismi ve adresi yazılı olan Şir ketin iflâsı açılıp tasfiyenin adi şe- kilde yapılmasına karar verilmiş ol- duğundan: | — Müflisden alacağı olan veya mallarında istihkak iddin- sında bulunanların alacak ve iddiam tını işbu ilândan bir ay içinde eyya- mı resmiye müstesna (olmak üzere her gün saat 13 den Sultanahmette vaki adliye binasında kerayi vazife eden ikinci iflâs daire- sine gelerek alacaklarını kaytettirme leri ve senet ve defter gibi delilleri ser ne ise bunların asıl veya musad dak swretlerini vermeleri: 2 — Müf Nse borçlu olanların yukarıda yazılı “lan müddet içinde borçları mikdarı nı yazdırmaları hilâfma hareketin ceza kanunu mucibince © takibat ve 'mesuliyete uğrayacaklarını bilmele- ri; 3 — Müflisin mallarını nakit ve tahvilâtı ve buna mümasil kıymetli evrâkını ber ne suretle olursa olsun ellerinde bulunduranlar ister sah is ter Banka vesair müessese olsun bun. ların üzerindeki hakları mahfuz irsl- mak şartile o malları ayni müddet içinde daireye vermeleri: Vermerler se cezayi takibat ve mesuliyete uğ- rayaenkları mazeret bulunmadıkça rüçhan haklarından mahrum kalacak İkınm bilinmesi; 4 — 179.932 cu- Martesi günü anat 14 te yerlenmıdn ya zil olan iflâs dairesinde alacaklıla- ös hakları olduğu ilân olunur » İstanbul asliye ikinci hukuk daire sinden: Rusumat müdüriyeti umu- miyesinden Kınalındada 3 numaralı hanede sakin Galatada Havyar hanım da 64 numaralı yazıhanede tüccar- dan Mehmet Ziya B aleyhine ikame eylediği alacak davasından dolayi mümaileyhin gösterilen mahallerde bulunmadığı ol baptaki meşruhattan anlaşılmış ve müddei vekilinin talebi şayanı kabal görülmekle ol baptaki dava aszuhali mahkeme divanhane- sine talik kılındığı halde müddeti ka Buniyesi zarfında cevap verilmemiş ve bu kere yevmi tahkikatın 20-10- 932 saat 14 ten itibaren bir ay müd- detle ilânen tebliğine tahkikat hâkim keyfiyet malüm olmak üzere ilân 0- Vunur, İstanbul beşinci icra memurluğun- dan: Madam Aderinaya 1500 lira mukabilinde birinci derecede Vasil Veledi İlya ef. tarafından ipotek © dilen ve tamama 2645 lira kiymet taktir edilen Kadıköy Zühtü paşa mahallesinde Kalamış fener yolu cad desinde caki üç mükerrer | yeni 54 64 1/3 ve BA -84- 1/4 numaralı be- 2645 arşından ibaret olan ve sağ ta rafı Hakkı ef. nin hanesi ve bağçe- sile sol tarafı Rum kilisesi ve ara şası alınır. Mezkür arsaların müşteri lerine ihalesi tarihinden sonra işleye cek vergi ve vakıf icaresi vesair rü. sum müşteriye aittir. Mülga İcra ve iflâs kanunun 119 uncu maddesine göre hakları tapu sicillerile sabit ol. mayan ipotekli alacaklılarla diğer a- lâkadaranın ve irtifak hak: sahipleri | Na; nün bu haklarını ve hususile Faiz ve masarifi dair olan iddiaların i- İn tarihinden itibaren 20 gün içine de evrâkı müsbitelerile bildirmeleri Tâzimdir, Alsi halde hakları tapu si- cillerile sabit olmayanlar satiş bede- Binin paylaşmasmdan hariç kalırlar. Alâkadaranın isbu maddei kanuni- ye ahkâmma göre tevfiki hareket et meleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 932-1773 dosya mu- marasile memuriyetimize müracaat etmeleri ilân olunur. Göz Hekimi Profesör Dr. ESAT (Babıali) Ankari caddesi No. 60 Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mütehassısı Cumadan maada hergün öğleden sonra sant (220 dan Se; kadar İs- tanbulda Divanyolunda 118 ruma- rak hususi dairesinde dahili hasta ikları muayene ve tedavi eder, Te- Halon: İstanbul 22398. it ve nümunesini görmek üzere her gün ve pazarlık gününde de teminatlarile birlikte Topha Mersin Vilâyeti Sıhhat ve İçtimai Muavenet Müdürlüğünden: Mersin memleket hastahanesinin 77 kalem mutlece ihtiyacı 28-9-932 pazar günü saat on beşte pazarlık suretile ihale edilece- ğinden talip olanlar şeraiti anlamak üzere Mersin Vilâyeti En- cümenine müracaal etmeleri ilân olunur. Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Nümunesi veçhile ellişer adet yatak ve yastık yüzünün pa- zarlığı 11-9.932 pazar günü saat on beşte yapılacaktır. Taliple- rin mezkür günün muayyen saatinde komisyona müracaatları, (4653) hâzır bulunmaları, (S7) (4634) İstanbul Erkek Muallim Mektebi Müdürlüğünden: Mektebimiz dahilinde açılan orta mektep kadrosunda mül- ga Çemberlitaş ile diğer mekteplerden naklen gelen memur ve muallimlerden adresleri malâm olmayan ve aşağıda isimleri yazı lı bulunan zevat ile muallim mektebi bütün muallimlerinin Ey- lölün 10 ncu cumartesi goüü saat 10 da mektepte hazır bulunma ları ehemmiyetle rica olunur. Cevdet. Hamdi, Emin. Tacettin, Saim, Ekrem; Muzaffer izzet; Alâeddin Beyler ve Dr. Suat Hanım. (4665) Devlet Demiryolları idaresi ilânlar; Haydarpaşa geçidinde bulunan 188 No, lı dükkân aleni mü zayede ile ve bir sene müddetle icara verilecektir. Müzayede 18- 9-932 tarihine müsadif Pazar günü saat 15 te yapılacaktır. Ta- Tiplerin tarihi mezkürda İşletme müfettişliğinde hazır bulunma- ları lâzımdır. Bu hususta fazla malümat almak isteyenler Hay- darpaşa Gar Müdürlüğüne müracaatla buna müteallik şartname lere 15 kuruşluk pul yapıştırarak imza etmeleri ve 200 lira temi- nat akçesile müzayede gününde İşletme makamında hazır bulun maları ilân olunur, İdaremizin bir senelik balıkçı müşambası ihtiyacının temini mukavele ile bir müteahhide ihale edilecektir.Taliplerin şeraiti an lamak ve muayyen olan güne kadar teklifatta bulunmak üzere 12-1X.932 pazartesi günü öğleye kadar Haydarpaşa mağazasına müracaatları ilân olunur, (4662) H. P, daki Şimendifer mektebi talebesi ibtiyacatı için teda rik edilip ahiren mektebin seddi dolayısile bir kısım elde kalan 150 Kg. kadar sade yağı kuru üzüm, kırmızı biber, ve saire gibi 4 kalem erzak bilmüzayede satılacaktır, Müzayede 15.1X.932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 te icra kılınacaktır. Talip olanların tayin edilen gün ve saatte H. P, mağazasına müracaatları ilân olunur, (4663) | iş VE TİCARET Onar bin dönüm arazi sulayacak ve Avrupa değirmenlerile köylü u- siz ve kat'iyen zararsr 280 şer beygirlik daimi su kuvvetlerile hare | ket edecek yakın & Anadoluda iki fabrika yapıyoruz. Bir kaç müstah- time ve biraz da paraya ihtiyaç ba- sıl oldu. Beşer yüz lira veya dahi tuzla para kpyarek iştiek değere | zararsız ticaret ve münasip» daimi maaş temin edeceğiz. Taliplerin Galata, Yüksek Kaldı. rım, Tekirdağ otelinde Ali Beye mü racantları. Istanbul ikinci iflâs memurkağun. | dan: Adres; Sirkecide Nur hanında | 15 numarada İsmi: Halı töcenre Pios | sian hanım: Balâda ismi ve adresi | Yazılı olan zatın is açılıp tasfiye: | nin adi şekilde yapılmasına karar ve | rilmiş olduğundan; 1 — Müflisin| alacağı olan veya mallarında istih- | kak iddiasında bulunanların alacak ve iddilarnı İşbu ilândn bir ay için de eyyami resmiye müstesna olmak üzere her gün saat 13 den 18 e ka- dar Sultanahmette vaki adliye bine” İ sında icrayi vazife eden ikinci iflâs dairesine gelerek alacaklarını kay- tettirmeleri ve senet ve — defter gibi delilleri her me ise bunların asil ve- ya musaddak suretlerini vermeleri: Z — Müflise borclu olanların yaka- | rıda yazıl olan müddet içinde barçla- | rı mikdarını yazdırmaları hilâfina hareketin ceza kanunu mucibince ta kibat ve mesuliyete uğrayacakları bilmeleri; 3 — Müflisin © mallarını nakit ve tahvilâtı ve buna mümasil kıymetli evrâkını her ne suretle olur sa olsun ellerinde bulunduranlar is- ter şahs ister banka ve sair müesıc se olsun bunların üzerindeki hakla nı mahfuz kalmak şartile o malları ayni müddet içinde daireye vermele- ri vermezlerse cezayi takibat ve me suliyete uğrayacakları o mazeret bu- lunmadıkça rüçhan haklarından mah | rum kalacaklarının bilinmesi; 4 —| 15 Eylül 932 perşembe © günü sant 14 te yukarıda yazılı olan iflâs ida- resinde alacaklıların ilk içtimada ha- Zr bulunmaları ve müflisin müşte rek borelularile kefillerinin ve bor. cu tekeffül eden sair kimselerin iç- timada hazır bulunmağa hakları ol- duğu ilân olunur. Istanbul ikinci icra memurluğun- dan: Tamamma üç bin dört yüz lira kıymet takdir edilen Beşiktaşta Si- Banpaşayı atik mahallesinin Has fu run sokuğunda kâim eski 39, 39 mü- kerrer 41 yeni 39,39-1,41 numaralar ia murakkam © ve üstünde odaları #iştemil mukaddema üç halen iki dükkânın yarısı paraya çevrilmek ü zere arttırmaya vazedilmiştir. 10-10. 932 tarihine müsadif pazartesi günü anat 14 ten 16 ya kadar dairede bi- rinci acık arttırması icra kılımacak- tır. Artırmaya iştirak etmek isteyen lerin mezkür mahallin kıymeti mu. hamminesi olan öç bin dört yüz lira nm yüzde yedi buçuğu nisbetinde te minat akçesi vermeleri bizimdir, Hak | ları tapo sicillerile sabit olmayan ipo tekli alacaklılarla diğer | nlâkadarla rın, irtifek hakkı sahiplerinin bu hak | larını ve hususile | fniz ve masrafa dair olan iddinlarını tarihi ilândan itibaren yirmi gün £ zarfında evrâkı| müsbitelerile birlikte daireye bildir- meleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapo sicillerile sabit olmayanlar | sa tış bedelinin paylaşmasından (hariç | kalırlar. Müterakim veri ile beledi. ye reşümları ve vakıf icaresi müşte- riye aittir daha fazla malümat almak isteyenlerin 10-9-932 tarihinden iti- baron daire divanhanesinde asılı bu Tundurulacak olan arttırma şartna- mesine ve 932.981 numaralı dosyası. İstanbul sekizinci icra memurlu- undan; Bir borçtan dolayi mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer ka nape, konsol, ayna ve saire 11-8. 932 cumartesi günü saat 15-17 ka- dar Cerrah paşa caddesinde Şevket ef, sokağında 4 No. Fatma Neziha hanımın hanesinde 2 ci açık arttır. ma suretiyle satılacağı ilân olunur. Beyoğlu ikinci icra memurluğun- dan: Bir borcun ödenmesi için mah kazino eşyası Tophanede Seyri Se- fain karşısında 28/32 numaralı Mehmet efendi Kazinosu önünde 10.8.932 tarihinde saat 17 den itibm ren birinci açık arttırma suretile sa- lacağından taliplerin ayni mahalde memuruna müracaatları ilân olunur. inc kl ann K.O. ve I. inci fırka kıt'aları | kapalı zarfla münakasaya kon | ihtiyacı için 22050 kilo man- muştur. İhalesi 26/9/932 pa gal kömürü pazarlığa konmuş- | zartesi ma saat 15 tedir. Şart | tur, İhalesi 7. m sa istiyenlerin” günü saat 15.30 dır. ber gün hepa eril talip. | yi almak 0 arm her gün | erin vakti muayyeninden sil ve ihaleye iştirak edeceklerin | Konya'da Kolordu satın alma i de vakti muayyeninde komis- | komisyonuna müracaatları, yonumuza müracaatları, (754) (729) (4456), (4608) s3 > .. Hudut taburunun senelik La » Çatalca müstahkem mevki: İ saat 16 dadır. mevadı iaşesi olan bulgur, sa- deyağ, pirinç. sığır eti, koyun eti; ; çay, sabun, bi- ber, üzüm. kuru fasulya, no- | hut, patates; mercimek; sirke, salça, zeytin, kuru soğan; ar- pa; saman; ot. pazarlıkla münakasaya konmuş tur, İhalesi | 15/9/932 pazar günü saat 14 dir. Taliplerin yev mi muayveninde Mardin Sa, AL. KOM. nu müracaatları. (756) (4610) Kapalı zarfla münakasaya konan K.O. ve 1. Fırka kıtan- tının yaş sebzesine verilen fiat komisyonca haddi lâyikında gö rülmediğinden pazarlığa kon- muştur. İhalesi 7/9/932 çar- günü saat 14.30 dadır. arinameyi almak istiyenlerin her gün, ihaleye iştirak edecek- lerin vakti muâsyyeninde komiş yona müracaatları. (757) (4628) ... len fiat komisyonca haddi lâyi- kında görülmediğinden pazarlı İ ğu konmuştur. İhalesi 7/9/932 İ çarşamba günü sanat 16:30 de- dır, ihaleye iştirak edeceklerin vakti muayyeninde komisyona müracaatları. o (758) (4629) ».z Niğde garnizonundaki kıt'a tın bir senelik (o ihtiyacı olan | (90000) kilo sığır eti o kapalı | zarf usulü ile münakasaya vaz | Şartnamesini | görmek isteyenlerin her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin Niğde müstakil satın alma ko- misyonuna O müracaatları ilân olunur. (701) (4243) sss Kolordu ve müessesatı kıta atı hayvanatı için 412 ton arpa kapalı zarfla münakaşaya kon- muştur. İhalesi 21-9-932 çar- şamba günü saat 10,30 dadır. , inameyi almak isteyenlerin her gün taliplerin vakti muay- yeninde Kolordu satın alma ko misyonuna müraacatları. i (712) (4314) 1 — Edremit garnizonu için 1.000.000 kilo odun kapalı zarf usulile münakasaya konulmuş- tur. İhalesi 15 Eylül 932 tarihi ne müsadif perşembe günü sa- at 10 da yapılacaktır. f 2 — Taliplerin şartnameyi | görmek ve almak üzere ber gün münakasaya iştirak etmek iste yenlerin de ayni gün ve saatte | Edremitte Askeri Satım alma komisyonuna müracaatları. V (716) (4350) Polatlıdaki kıtaat hayvanatı için dört aylık 220,000 kilo ar pa kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi14-9-932 çar şamba günü saat 16 dadır. Şart nameyi görmek İsteyenlerin her gün komisyonumuza, taliplerin vakti muayyeninde Polatlıda Topçu Alayı Satınalma komis yonuna müraacatları. (717) (43) Yerli fabrikalar mamulâtın- dan 15000 metre haki renkte el ini görmek üzere gün Ankara Merkez Satmalma komisyonuna müracaatları. (719) (4353) : Manisadaki İıt'atın senelik ibtiyacı olan 14720 kilo çekir- mevcuttur, Taliplerin Manisa- 'da satın alma komisyonuna mü | racaatları, (728) (4455) Könyadaki kıtanın senelik ihtiyacı olan 12000 kilo sabun | lunur. yeninde komisyonumuza müra- caatları, (753) (4607) ik Birinci fırka ambarındaki! 3500 un çuvalı pazarlıkla satı-| lacaktır. İhalesi 14 Eylül 932. rşamba günü saat 15 tedir. le rin her gün. ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayye. | ninde komisyonumuza müraca- atları. (718) (4352) » Ankaradaki kıtaat ve mües-! sesat için 750000 kilo odun ka palı zarf usulile o münakasaya | konmuştur. halesi 1 Teşriniev- | | vel 932 T. cumartesi günü $a- at 1S te yapılacaktır. Şartname yi görmek isteyenlerin her gün, ihaleye iştirak edeceklerin vak ti muayyeninde komisyonumu- | | za müracaatları. (762) (4673) 4 1 ve 3. Muhabere alayları (| ile Çatalca Müstahkem Mevki İ güvercinleri için 11 kaleni kuş yemi pazarlıkla münakasaya konmuştur. İhalesi 8-9-932 per şembe ez saat 1S tedir. Şart görmek isteyenlerin ikiyi gün. pailzlıği iştirak ede ceklerin vakti muayyeninde ko misyona müracaatları. (761) (4672) kilo ekmek kapalı zarfla müna- | kasaya konmuştur. İhalesi 26- 9-932 pazartesi günüdür. Şart mamesini görmek isteyenlerin ber gün, ihaleye iştirak edecek lerin vakti muayyeninde Tire- de satınalma komisyonuna mü racaatları, (759) (4670) ... Çatalca müstahkem mevki kıtaatının 3500 kilo kuru 2oğan aleni münakasaya İhalesi 219-932 çarşamba gü. nü saat 11:30 dadır. Şartname yi almak isteyenlerin her gün ibaleye iştirak edeceklerin vak ti muayyeninde komisyona mü racaatları, (760) (4671) Naim Vapur İdaresi sür'at postası (20 Sant) ADNAN (CUMHURİYET )7 Eylül Çarşamba 18 de. Galata rıhtımından kalkar. DEVREDİLECEK IHTIRA BERATI * Tahtelbahir, torpillerde veya tor pillere müteallik islâhat” hakkında. ki icat için Sinai Müdiriyeti umumi yesinden istihsal edilmi; olan 28 teş rinisani 1928 tarih ve 715 Nalı ih- bira beratı hakkında bu kere başka sma ferağ veyahut icara verileceğin den mezkür ibtirayı satın almak ve- yahut isticar etmek arzusunda bulu nan zevatın İstanbul'da Bahçekapu- da Taş Hanında 43-48 numaralarda kâim HANRİ WALTER İSTOK E- çe müracaat eylemeleri ilâm o