8 Aralık 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

8 Aralık 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Memlekette Şehre gelir gelmez j hemen ©. vapura bindirildi MARSILYA, T A.A. — Troçki, ir hâ buraya ZONGULDAK, 6 larsilyadan 9v- | Mülüzm Bey ocağındı kizinin nda durmuş | ölümü ile neticelenen feci bir hâ. ye Troçki mütebaki mesafeyi em- | dise olmuştur. Bu ocakta okşa — niyeti umumiyenin bir otemobi amelelerden Ahmet, çalıştığı gale ile katetmiştir. rinin biraz ilerisinde terkedilmiş Kendisi hemen vapura binmiş | dizer bir galeriye sakladığı direk | > olup hareketine kadar o vapurda | leri almak için girmiş ve aradan | kalacaktır. epey bir zaman geçtiği halde dön | memiştir. Bunu gören arkadaşı şüphele- nerek Ahmedi aramağa gitmiş fa kat bu da geri gelmemiştir. Ayni | yerde beraber çalıştıkları diğer ar kadaşları Ali de gidip gelmeyen arkadaşını aramak için git MARSILYA, 7 A.A. — Marsil- | miş ve o da dönmetmiştir. © ya'ya gelir gelmez, Campidoglio Bu esnada içeride bulunan o- © vapuruna binmiş olan Troçki ile | cak mühendisi Ahmet Hamdi B. LYON, TAA. — es dün saat 16 da Lyon'dan tir. Kendisi ile refikasınm Marsilya'- ya doğru seyahatlerini otomobil ile ikmal için orta bir istasyonda © trenden inmeleri muhtemeldir. Ocakta zehirli gaz Kilimli ocağında iki amele hamızı karbondan boğuldu ilimlide | | cinayeti polise haber vermiş ve tes tedavilere rağmen aldığı yaranın te- j sü MİLLİYET Gramer Hazırlanıyor Türk Dili tetkik ce- miyetinin faaliyeti İ ANKARA,Z7.A A.— T. /D. T. Cemiyetinde ( toplanan gramer kolu, kol başw Ahmet | Cevat Bey tarafından yazılma" nünde dururken, düğün evie sarhoş bir çoban gelmiştir. 17-18 yaşlarında olan bu sarhoş çoban düğün evi girmek istemiş, fakat çobanm bu arzusuna mâni olmuştur. tasnif kısmını okumuş ve gele a ka am mani bimaktr.. cek içtimada buna dair müna- Sabri Eltndiyi biryeğ söylemek ba. | kaşa yapmağa karar vermiş. hanesile dışariya çağırmıştır. Çoban, | tir. Gramerin yazılmasma de Sabri Efendiyi düğün evinden epey | vam edilmektedir. ee uzaklaştırdıktan sonra, zavallı genci müteaddit yerlerinden bıçak- lamıştar. Sarhoş çoban, biraz sonra Bu toplanışta bütün orta mektep ve lise ““muallimlerine | İ gönderilecek bir mektup ta ha- | zırlanmıştır.Bu mektupta meal | limlere on mastar verilmekte İ ve kendilerinden mümkün . © lan müştak ve mürettep ke Emelerin teşkili istenmektedir. lm olmuştur. Zavallı o genç, bütün ie ölmüş ve bütün Edirmeyi teer Sür içinde bırakmıştır. Katil maznunu çoban yakalanmış ğa başlanmış olan gramerin| yanında bulunanların hareket za- manma kadar vapurda kalmaları © kararlaşmıştı. Ancak, bunlar tar “ Iepleri üzerine gece yarısı vapur- © dan çıkarılmışlardır. Ve Marsilya? © © nam orta İssmındali bir otele götü © rülmüşlerdir. Burada, zabıta, herhangi bir kimsenin kendilerile münasebet ve muhaberede bulunmasını men'- "etmiştir. Troçki'nin İstanbul'a deniz yo- Bn lemek den ve gi- “mendi le gelmesi için ğ istediğine dair bir şayia çıkmıştır. İ Reichstag i Açıldı , Küşat nutkunda Hin- denburg'a teessüf BERLİN, 7 A.A. — Havas A- jansından: Yeni Rayiştaç, azanm en yaşlısı olan Fon Litzman'ın ri- “takım kabul öeyezl şartlar ileri sürmek suretile Hitleri ikti- dar mevkiinden uzaklaştırmış ol- teessüf M. Goering, riyaset için yapı Jan intihabatın ilk turunda tekrar reis intihap edilmiştir. BI TA, Volff Ajan smdan: Beklenilmiyen bir mâni zuhur etmediği takdirde © Reich- stag meclisinin bugün ve yarın da içtima edeceği, cuma akşamı, İ- kinci kânunun 15 ine kadar içtima ları tatil edeceği artık muhakkak gibi görünmektedir. Parlâmento mehafili, Reichstag meelisinin içtimalarını tatil etme- sinin hükümete vazifelerini yeri- ne getirmeğe tam bir sülün ile lışmak için vakit bırakacağı ve ik- tısat aleminin yeniden © endişeye düşmesinin önünü alacağı Fikrin- de bulunmaktadır. ; Altın madeni SAİNT JOHN (Canada) 7 A. A:— Altın keşfedilmiş olduğu haberi üzerine Lâborador'da 1500 mil murabbaı erazi dahilinde ta- | harriyat yapılması için birçok rmü | racaatlar olmuştur. Alun arayıcılarını hâmil olan ilk tayyare, kânunusanide hare- © ket edecektir. meme Londrada bir arbede LONDRA, 7'A.A. — Londrada İngiliz faşislasi ii lideri Sir Oswal in bir nutuk söylemiş oldu ğu bir me iv bir arbede olmuş, silâh olarak odunlar ve | şişeler kullanılmış ve ——— kadın — “lala bulunan birçok kimse yara- lanmıştır. Bir tekzip © BUDAPEŞTE, 7. A.A. — Ye kında İtalyan, Bulgar, Arnavut, ve) Macar erkânı harbiye murahhasları- nın içtima edecekleri haberi edilmektedir. - Uyuşturucu > Kaddeler i İSKENDERİYE, 7. AA — VALİ idaresi, birinci Lira kynet e 1800 is hal $âş müsadere etmiştir. © Süveyşte yangın PORTSAFT, 7 A.A. — Süveyş NİĞE, 7. A, A. — Frans akade: © mmisi âzasından Eugene Bricux, dün doğu balde vefat etmiştir. Kendisi. içtimsi bir vakm tiyatro piyesle| amelelerin ne olduğunu anlamak için yanlarma gitmiş ve o da kal- mayt. Bu hâdise ocak içinde du muş ve diğer galerilerde. gelen) mele ve çavuşlar kazazedeleri | kurtarmağa gelmişler ve son ola- vak bu galeriye giren amele ile| mühendis Hamdi Beyi baygın bir | halde kertarabilmişlerdir. Tik gir zamikl amal Si oluk çizdik) muştır. Yapılan tahkikata İ amelenin | müsaade | girdikleri galeri uzun müddetten | gece yarısı Reslan Ağa ile uşağının beri terkedilmiş bir yer olduğum- | dan burasının amele ve havza iş- çileri arasında “kör nefes” tabir olunan karbonla dolduğu, içeri girenlerin boğulmak (suretile öl- dükleri anlaşılmıştır. Nurettin çavuş nasıl öldürüldü? | MALATYA, (Milliyet) — Arap | &ir kaymakamı Şefik B. in oölu Tarik isminde matrut o bir mual. limin o jandarma başçavuşu Nured. Arapgir kaza sının Şotik nahi- yesine merbut Çeynir köyünde Mustafa oğlu Ali bir sene kadar evvel İstanbulda bekçilik ediyor- İskenderiyeli -— Ahmet inde 24 yaşlarında bir kadını metres olarak almiş ve köyüne gelmiştir. Ahlâk düşgün- lüğünden dolayı muallim mekte- binden birinci derecede şehadet- nameli iken, Maarif Paşa meslekten tardedilen Sefik, sının iskemle, kuvvetile ij zaman kaza mülhakat köylerini 'dolaşırmış. Şotik nahiyesinde misa fir bulunduğu bir sırada, berayı zife oraya gelen bekçi Alinin! yanında güzelce bir metresi oldu- ğunu nasılsa haber almıştır. Ora- dan Çeynir köyüne giden — Tarik kadını kandırmış den alarak, Arap- gire götürmüştür. Kadını orada kendi evlerine bitişik Harant is- minde bir Ermeni karısının evinde saklamıştır. Aradan bir ay geçin- ce babası Şefik Beyin memuriyeti | &: kaymakamlığına | SOFYA, TA.A. Urfanın Seroç nakledilmiştir. Kadını da beraber götüremiyeceğini anlıyan Tarık, pek iyi tanıştığı Arapgir jandar- ma başçavuşu Nurettin Ef, iyi görerek, meseleyi anlatmış, kadı- nı münasip bir yere vermesini ri- ca etmiştir. Nurettin Ef, la varidat kâ- tibi Yaşar 'lardanberi hiz metçi aradığını hatırlamış ve Ya- şar Beye malümat vermiştir. O da Kabul edince İkbalı bii direrek Yaşar B. in evine götür- müşlerdir. Nurettin çavuş, bir hafta evvel Orada rakı içerlerkem > Tarik te gelir. Rakılar içilirken her fırsat- ta kadın Tariğin kulağına bir ş0y ler fısıldar, Tariğin kafası dolar. Bir aralık Yaşar B. mutpaha indi. ği rada Tarikle Nurettin arasın | ya da kavga başlar ve Tarik taban- .casını çektiği gibi ateş eder ve iki Nurettini serer. Ondan sonra tabancayı fırlatıp İkbali de yanına alarak babasının evine ka- çar. kaslara ne yapacağını şa- viran Yaşar B. komşularına vesle- nerek jandarma ve Adliyeyi ha- grill &der. Bunun üzerine kaymakam be- yin evi abluka edilir, o Tarik ve İk bal yakalanır. Maktul Nurettin Ef. hayat ve kendi herkese sev dirmiş vazifeşinas bir jandarma başçavaşu idi. Bir çoban bir talebeyi öldürdü? EDİRNE, 6. — Burada bir düğün | evinde sarhoşluk yüzünden feci bir öğledm sonra Nice'de 74 yaşında ol! cinayet işlendi ve bir lise talebesi öl! dürüldü. Livenin 3 üncü sınıfından bir genç akrmhelearnnın dölün evinin kasma 5. ve hakkında tahkikata başlanmıştır. | Katmerli katiller | GAZİANTEP, 6— Son günlerde Antep zabıtası dört | şerir yakalıya- rak mahkemeye vermiştir. Bunlar dan ikisi henüz işledikleri bir cina- yet yüzünden takip edilmişler ve b tulmuşlardır. Bu feci cinayet şöyle İ olmuştur: Bu civardaki Tılbaşar kö- yünde harman yerinde mahsul bek İemekte olan Mehmet oğlu Kara Ali | bücumuna uğramış efendi ile uşak, zavalh tabanca ile öldürmüşlerdir. Neşriyat kolu ANKARA,7.A,A, — T. D. T, Cemiyeti Kâtibi umumi- Tiğinden: Bugün neşriyat kolu ve ıs- tılahlar kömisyonu toplanmış- tır. İlk toplantısmı yapan neş- riyat kolu cemiyetin bültenini basmak gazetelerde dil üzerine yazılar yazılmasını teşvik et- mek ve bunlara istikamet ver- mek, cemiyetin seçeceği Türk- İ Yugoslavyanın Bul- Hidiseden sonra © savuşun şerirler | pire enn gaklanımalardir. Yeke | rak halka yâymak esasların ay evvel işledikleri | bir cinayetten | Zerinde bir çalışma programı delayi takip ediliyordu. Fayat ve Ab | hazırlamağı konuşmuştur. Kol dullah ismindeki bu şerirler de iki | önümüzdeki ; çarşamba günü gün evvel tutulmuşlardır. İ süse 14 te yine toplanacaktır. İstilahlar. komisyonu isti- Manisa hapishane- | ila hazırlama peemsibi sinden bir firar (| zerinde konuşmalarına devam İzmirden yazılıyor: Kasa hırsızlı. | edecektir. Yarın merkez heye- ğmdan mahküm olup, mahkümiyet | Üi saat 15 te tekrar toplanacak- müddetini Manisa hapishanesinde! tır, geçirmekte olan Mustafa ya şahs, hapishaneden © firar etmişi Manisa Müddeiumumiliği ek çe sözleri yazılarda kullana” al Mahmut Esat B.i in bi mag mer lr | kayınpe- Kardeş katili | deri vefat etti IZMIR, 7 (Milliyet) — Sabık Adliye Vekili Mahmut Esat B. in kayinpederi döktör Hüsnü B. vefat etmiştir. HüsnüB. in vefatı teessür- dı. Kendisi işgal csnasın- bulunmuş, v- ve muhabbetini top yarın kaldırılacak ARAPGİR (Milliyet) — Kaza | mıza merbut (o Ağın nahiyesinin Andırın köyünde Hacı İsmailin i- ki oğlu vardır. Hacı İsmail öldükten sonra, kardeşler arasında bir miras kav: | bağı mumu hü hasmı zamanında ü paylaşma | İsinışt. eielesinden gene bir kavga çık: | ©. ba büyük karen Hacı Mustafa | 1 Gi ii y küçük kardeşi Yahyayı öldürme alimi ğe kalkmıştır. Hayatını tehlikede mek gören Yahya, bir aralık fırsat bu- | | İZMİR, 7. (Milliyet) — Bir larak, tabancasını çekmış ve knr şunları Hacı Mustafaya boşalt muştır. Hacı hemen ölmüştür. Muhakeme neticesinde Yahya ön sekiz sene ağır hapse mahküm | olmuştur. Ancak esbabı muhaffe- | fe nazarı dikkate alınarak cezası | on ilki sene ağır hapse tenzil edil | miştir. kaç gündenberi Ankarada bulunan Valimiz Kâzm Pi. cuma günü âv- det edecektir. Göz Hekimi PROFESÖR e... D? ESAT PAŞA BABIALİ ANKARA CADDESİ N*60 aristana bir notası| Yugoslavya ! nın Sofya orta elçisi, bugün ba; İ İstanbul Belediyesi İlânları | Üsküdar Belediye Şubesi Müdürlüğünden: Üsküdarda Yeni çeşmede polis noktası yanına Üsküdar Posta ve Telgraf mer- kezi için bina yaptırılacaktır. Binanın inşası Daire Encümenince pazarirkla ihale edilecektir. Bu inşaatı almak isteyenlerin Daire Fen Kaleminde proje ve şartnamesini görerek pazarlık için kâ- nünuevvelin 29 uncu Perşembe günü saat 14 te Encümene gel. meleri ilân olunur. (6470) Devlet Demiryolları idaresi ilânları 12/12/932 tarihinden 11-1-933 tarihine kadar Samsun'da açılacak olan Milli Yerli Mallar sergisine gönderilecek eşya yüzde 50 ve sergiye gidecek yolcular da yüzde 40 nisbetinde tenzilâttan istifade edeceklerdir. Daha fazla malümat almak isteyenlerin istasyonlara müra- caatları ilân olunur. (6462) İstanbul İnhisarlar Başmüdürlüğünden: 932 senesi ikinci taksit müskirat bey'iye ruhsat tezkerele- rini henüz tebdil eylemiyen bayilerin mhayet kânunuevvelin 10 uncu gününe kadar Başmüdiriyetimize müracaatin tebdil ettir- meyenler hakkında kanunu mahsusuna tevfikan muamele yapı- lacağı ilân olunur. (6463) Yalova Kazası Malmüdürlüğünden: Şartnamesinde yazılı şerait veçhile 2227 lira 72 kuruş keşif” li Yalova hükümet konağının tamiratı 29-11-932 tarihinden itiba ren2Ügün müddetle mümakasaya konularak21-12-32trihine müsa dif Çarşamba günü ihalesi icra edileceğinden taliplerin teminat akçelerile yevmi mezkürda Maliye Dairesinde müteşekkil satış komisyonuna müracaatları. “6342” Darphane Müdiriyetinden: Darphanede üç parti olarak mevcut ve tahminen 90-100 ton miktarmdaki altın ve gümüş rematlar astılmak üzere aleni mü- zayedeye çıkarılmıştır. İhalesi 22 kânunuevvel 932 peşembe günü saat on dörtte icra kılınacaktır. Taliplerin şer: renmek üzere her gün öj diriyete müacaatları ilân olunur, (6205) Nafıa Vekâleti Ankara Şehri İçme Suyu : Komisyonundan: Komisyon Ankarada Kal'a dahilinde ve Cebecide birer be- ton arme su hazinesi - inşasile (o bunl it müteferri imalâtı 30-11:932 tarihinden itibaren 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazeylemiştir. Münakasa 21-12.932 çarşam- ba günü saat 15 te Ankarda İş Hanın üst katındaki komisyonun dairei mahsusasında icra kılınacaktır. Teklifnameler ve talip- lerden aranılan vesaik ve muvakkat teminat bu hüsüstâki mü- nakasa şartnamesinde izah edilen tarz ve miktarlarda ola- caktır. Talipler ber iki hazineye ait şartname ve projeleri bera- ber olarak 10 lira bedel mukabilinde komisyondan alabilirler. (6368) iğleden evvel mü- Birinci Ticaret Mahkemesinden: Sirkecide Ralli Hanında 16 Numars- da mukim Stepan M, Mimariyan E- fendinin Selânik Bankasından istik- Istanbul 4 üncü icra memurluğun- dan: Kadirgada Bostanizli mahalle- sinin Silihdar Mektep sokağında 45- 43 numaralı hanede sakin ikem ek vekil M. Mouchanoff'u ziyaret et- | miş ve kendisine bir nota vermiş- | Yugoslavya hükü- | meti, geçen ay hudut üzerinde vu | iseler hakkımda Bul- | garistan'ın bu yakınlarda verdiği | cevapta ileri sürdü; rütmeğe çalışmakta ve Belgrat hü kümetinin rmukabelei bilmisil ola- rak hudut hattı üzerinde ve hudu du iki tarafında bulunan emlâk, hakkındaki tesviye suretinin tat- ticesinde Yugoslavya toprağında | bu kabilden emlâke sahip olan | tebuasının — topraklarını ek- | mek için hududu geçmelerine mü- #aade edilmiyecektir. Bulgaristan'ın hazırlıyacağı ce! yakında Yuçoslavya Leipzig panayırına | gideceklerekolaylık BERLİN, 7 A.A. — Volff Ajan sından: Romanya demiryollar fesi, 1933 senesi ilkbaharmda açı Iscak Leipzig pan: ve görmeğe gelecek olanlarm bü- tün trenlerde alacakları her mev- kie nit avdet biletleri ücretlerinde “i. 50 nisbetinde tenzilât yapma- ğa karar vermiştir. Diğer memle- ketlerden, bu panayiri görmeğe elecek olanlardan gerek azimet ve gerek avdette Romanya trenle rile Romanya'dan gı olan- ai da bu tenzilâttam istifade ede, ceklerdir. Panayirden avdet ederken yol- e yani getirecekleri eşya hakkında da ayni | tenzilât | Pete EYLE İka | GT Yİ GETİR AKBA ME LEY la! Ra Her ne an AL çi LE İLe ZAYİ — $37 sicil numaralı arabâci | haciz ve vaziyet ve takdiri kiymet ehliyetimi zayi ettim yenisini çıkar | muamelesi yapılacağından keyfiyet tacağımdan eskisinin hükmü yok-| tebliğ makamına kaim olmak üzere ——İ da adreni yazılı haneye 11 Kam, evel vaz eylemiş olduğu 24189 Tiraya mü kabil terhin etmiş olduğu 40 sandık afyonun satılması mezkür Banka ta- rafından talep edilmiş ve talebi mez kür mümaileyh Stepan M. Mimari- yan Efendinin Marsilyaya gitmiş ol. ması basebile bilâ tebliğ inde kalm- muş olduğundan işbu talebe bir gö- na itirazı varsa tarih ilânından itiba Ten üç gün içinde mahkemeye bil dirilmesi izumu öcaret kanununun 765 inci maddesi mucibince tebliğ makamına kaim olmak üzre ilân olu nur, yörm ikametgâhları meçhul Kebab- “Ahmet ağa veresesinden e Kadri dendi ile Melek ve Hayriye ve Sa- niye Hanımlara; Murisiniz Kebeber rif Beyden borç aldığı o 2240 liraya mukabil balâda adresi yazılı haneyi ipotek Gösterüp Vadesi hulâlünde borç edenmediğinden dolayi mahal. mamına 4000 lira kıymet takdir edil 10 gün zarfinda İstanbel Dördüncü İera Memurlu- ğundan: Hocapaşada Karaki Hüse- yin Çelebi mahallesinin Abbas Ağa Francalacı Şerif Beyden 3 Eyiğl müsecesl olup yalnız vergiye mukay yet bulunan durmuş agaya sit ili göz odadan ibaret ve 200 Tirn kay. meti muhammineli hane mumailey- hin gaybubetine binaen arazı hariç olmak üzere yalnız enkazın furuh- tuna karar verilmiş (ve icra kalman birinci arttırmada — 116 Kiraya talip zuhur etmiş isede haddi lâyikında görülmediğinden mahi halm 26 inci pazartesi günü saat İ5 te ikinci art- tırmasına karar verildiğinden talip 932 tarihinde öğleden evel mahaller ilân olunur. Ahmet Ağanın Hali hayatinda Şe! len haciz ve vaziyet yapılarak © te-! *İ şameba günü snat 14 te Topha- İst. Mir. Kumandanlığ: Satmalma kom. ilânları Ordu Sıhhiyesi için bir adet Pinomotoraks âleti pazarlıkla salın alınacaktır. Pazarlığı 11- 12-932 pazar gi saat 11 de Tophanede Merkez kumandan lığı satınalma o koi onunda icra kılmacaktır. iplerin şartnamesini görmek için saat 93'dan ona kadar her gün ve pa zarlığa iştirak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bu- lunmaları, (325) (6429) » ».. Ordu sıhhiyesi ibtiyacı için 24 kalem Rontken. makine malzemesi kapalı zarf sure- tile satın alınacaktır. Müna- kasası 11-12-932 pazar günü saat 14 te Tophanede mer- ker kumandanlığı satınalma komisyonunda icra kılınacak- tır. Taliplerin şartnamesini k için sabah 9 dan ona kadar her güu ve mü- nakasasına (iştirak içinde muayyen vaktinde komisyor- da hazır bulunmaları. “ 286, “6114,, 808 Mer, K. lığına merbut mües sesat ihtiyacı için 5000 kilo lahna 5000 kilo pırasa pazar- lıkla satına almacaktır. Pazar lığı 10-12-932 cumartesi günü saat 10 da Tophanede Merkez K, satınalma komisyonunda ic ra kılmacaktır. Taliplerin iza- hat almak için sabah saat 9 dan dar her gün ve pazar lığa iştirak öçin de muayyen vaktinde komisyonda hazır bu- Tunmaları, (332) (6454) * ** Kuleli Lisesinde mevcut 4 bin adet kitap pazarlıkla ciltlen dirilecektir. Pazarlığı 11-12. 932 pazar günü saat 10 da Top hanede Merkez K. satınalma komisyonunda — icra kılmacak- tır. Taliplerin izahat almak için her gün sabah saat 9 dan 10 a kadar ve pazarlığa iştirak için de muayyen vakitte komisyon- da hazır bulunmaları. (331) (6453) ... Gedikli' Küçük Zabit mekte- bi ihtiyacı için 27 ton lâvama- rin ve 400 kilo odun pazarlıkla satın almacaktır, Pazarlığı 12. 12-932 pazartesi günü saat 11 de Tophanede merkez kuman- danlığı satınalma komisyonun- da icra kılınacaktır. Taliplerin izahat almak için her gün sa- bah saat 9 dan 10 a kadar ko- misyona müracaatları . (330) (6452) » ” Yeşilköy Hava mektebi ihti- yacı için 10 kalem kışlık sebze pazarlıkla satın alınacaktır, Pa zarlığı 12-12-932 pazartesi 'gü- nü saat 14 te Tophanede Mer- kez Kumandanlığı Satınalma komisyonunda icra kılmacak tır, Taliplerin şartnamesini gör mek için sabah saat 9 dan ona kadar her gün ve pazarlığa işti rak için de muayyen vaktinde ! ! komisyonda hazır bulunmala- rı, (334) (6475) .. 4 Merkez o Kumandanlığına merbut müessesat hayvanatı ihtiyacı için 135 ton arpa ka- palı zarf saretile satım almacak tır. Münakasası 28-12-932 çar- nede Merkez K. Satınalma ko- misyonunda icra kılınacaktır. Taliplerin şartnamesini gör. mek üzere sabah saat 9 dan o- Ba kadar her gün ve münakass ya iştirak için de muayyen vak tinde komisyonda hazır bulun- (333) (6474) Belerköy sulh hükimliğinden: Be| kırköyünde emrazi akdiye hastanesin de 931 senesi kânunu evvelinden 832 senesi ikinci teşrin gayesine ka dar vefat eden muhtelif kosana ai) eşyayı metrüke mahi balın 14 üncü çarşamba günü snat 13 ten itibarem merkür hastanede aleni arttırmayı vazedileceğinden £ talip olanların