26 Şubat 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

26 Şubat 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

ş ASPIRIN Taklitlerden Sakınınız İŞ BANKASI Kumbara Sahipleri 933 Birinci Kur'ası İ nisanda çekilecek! İş Bankası, memlekette tasarruf hareketini teşvik gayesile, kum- bara sahiplerine her sene 5000 lira mükâfat veriyor. Kur'aya girmek için: “1 mart 933 tarihine ka- dartasarruf mevduatınız asgari 59 lira olmalıdır,, Şubat sonuna kadar siz de bir Kumbara alarak para biriktiriniz! İstanbul Gümrükleri Başmüdürlüğünden: Ankarada Gümrük komisyonculuğu yapmakta iken İs- tanbul Gümrüklerinde komisyonculuk yapmak üzere buraya geldiği anlaşılan Veliyettin efendinin bir mes'ele dolayısile Başmüdürlüğümüze müracaatı. (860) Askeri fabrika- lar ilânları Askeri san'atlar mektebi ta lebesi için Mayıs 933 gayesi- ne kadar alınacak (20400) ki lo ekmeğin 23 Şubat 933 ta- rihinde münakasası icra edil- mek üzere ilân edilmişti. Yev- mi mezkürda talip (o gelmedi- ğinden mezkür ekmeğin mü- nakasası 6 Mart 933 pazarte- sine bırakılmıştır. Münakasa- ya girmek istiyenler 123 lira- , dan ibaret muvakkat teminat larını mal sandığına ve yahut üçüncü kolordu o mes'ulmu- hasiplik veznesine teslim ve a lacakları makbuzlar ile Top- hanede eski salı pazarında as- | keri fabrikaları yollamasında satmalma komisyonuna mü- racaat eylemeleri. (856) ... Ankara Merkez fabrikaları nın mübrem ve müstacel ih- tiyacı için - şartnamesi muci- bince 400 ton Lave Marin ma den kömürü pazarlıkla müba- yaa edilecektir. Vermek isti- yenler 6 Mart 933 pazartesi günü Tophanede Eski salı pa zarmda askeri fabrikaları yol- İamasında satım alma komis- yonuna müracaat eylemeleri, (857) UROLOG - DOKTOR Celâl Tevfik Idrar yolları hastalıkları Birinci smıf mütehassısı Sirkeci Muradiye cadd. “No: 35. ZAYI -314 tevellütlüyüm.Bakmköy As- kerlik şubesinden almış olduğum tezkeremi bu kerre zayi ettim, Ga- zetenizle ilânımı rica ederim efen- | dim. Adresi Bakırköy Taş İskelede kahveci Saban. İstinye Tamir Havuzlarıla Tezgâhları İ Türk Anonim Şirketi Hissedaranma ilân: Ticaret kanununun 31 inci maddesi ve nizamnamei dahilinin 24 üncü mad- desile mevaddı müteakibesi © mucibince İstinye tamir o havuzlarile | tezgâhları Türk Anonim şirketi hissedaran heye- ti umumiyesi bervechisti rüzmamci mü- zakeratta münderiç mevadın müzakere- #i zimninde işbu 1933 senesi şehri mar- ten 28 inci salı günü saat on dört bu- cukta şirketin Galatada merkez rihtrm hanında ilcinci katında kain merkezi ida- | resinde sureti ndiyede içtiman davet olu nur. Ruznamei müzakerat: 1 — 1932 senesi muamelâtına ait mec isi indre raporu ile murakip raporunun karaakı. 2 — 1932 senesi herbatının tasdiki ve meclisi idarenin tebriyci zimmeti, 3 — Müddeti memmuriyetleri | hitam bulmuş olan meclisi idare azalarmın ye rine aza tayini, 4 — Murakıp tayini ve tesviye olu- nacak ücretin tespiti, 5 — Meclisi idare azalarma ita olu- nacak hakki huzurun tayini ve müdire | verilecek maaşın tayini hakkında mecli- sı idareye selâhiyet tası, 6 — Gerek şahsen kendi namlarile ve gerek sair şirketlerin meclisi idare aza- si yahut müdürü sifatile © şirketle akti muamele hususunda meclisi idare azala rına müsaade itasi. | Heyeti umumiye asaleten veya vekâ- leten liakal yirmi hisse senedine malik hissedarandan teşekkül eder, işbu içti- maa bilasale veya bilvekâle iştirak et- mek İsteyen hissedaran kanunu ticaretin 371 inci maddesile nizamnamei dahili- bin 25 inci maddesi hükmüne tevfikan malik oldukları hisse senetlerini veya- hut müessesatı maliye tarafından muta vesikaları yevmi içtimadan bir hafta ev vel şirketin Galatadaki merkezi idaresi- Ankarapalastakki Karnaval Eğlenceleri Umumi atzu üzerine 2 Marta bırakıldı Yemek mecburidir Kostüm: Suvare elbisesi yahut Tra- vesti. Yemek beş lira Meşrubat mutat tarife... İstanbul Belediyesi İlânları e — uculuh İstanbul Belediyesinden ; İskele ve bölüklerde münhal hamallık kalmamış olduğundan ilân tarihinden itibaren mü- racaat edilmemesi ve hamal kaydına başlandıktan sonra ha- | mallık istiyeceklerin matbu talep varakalarını hamallar cemi- yetine imlâ ettirip istida makamma kaim olmak üzere Ikti- sat Müdürlüğüne getirmeleri ilân olunur. (863) Beşiktaş Belediyesinden : Bası boş olarak bir keçi bulun- muştur. Üç gün zarfında sahibi çıkmazsa satılacaktır. (865) Fethiye kazası malmüdürlüğünden Kaza balık saydiye resmini 3 seneliği 1297 lira bedelle mü zayedeye konulmuştur. Taliplerin ihale günü olan 28-2-933 tarihinde muracaatları, (760) 320 Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: Satın alınması mukarrer aşağıda cins ve miktarları yazı- lı “üç” kalem malzemenin ayrı ayrı kapalı zarf münaka- saları isimleri hizalarında gösterilen tarih ve saatlerde yapı- lacağından isteklilerin şartnamelerle nümümeleri görmek ü- zere her gün ve münakasalara girmek için talip olacakları ne tevdi eylemeleri tazımdır. Dr. İHSAN SAM | cw GONOKOK AŞISI Belsoğukluğu ve ihtilâtlarna karşı pek tesirli ve taze aşıdır. Divanyola Sultan Mahmut türbesi No. 189 AM. RA kaleme ait ilk teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür günde muayyen saatlere kadar komisyonumuza müracaatla- rı. (803) İ Malzemenin cinsi ve miktarları i 200 ilâ 300 eğer takımı ! 23000 takım kısa kol bacak çamaşır | 7700 kilim 18/3/933 o Cumartesi 10da 18/3/933 Cumartesi l4te 18/3/933 Cumartesi 15te b Komprimeleri kullanınız OMNİOM ŞARK SINAİ Anonim Şirketinden : Ticaret kanununun 361 inci maddesi la şirket mukavelenamesi ahkâmma tev” fikan Omniom Şark Sinai Anonim Şir keti hissedarları 1933 seensi Martının 29 una müsadif Çarşamba © günü east 11 de Galatada Agopyan Hanında şir” ket merkezinde inikat edecek adi heye ti umumiye içtimama davet olunurlar. Ruznamei müzakerat: 1 — Meclisi İdare raporu ile Murakıp raporunun kıraati, 2 — 1932 senesi muamelâtına ait he sabatın kabulü ve Meclisi idare azasının ibrası ve senesi mezküre metayici müs melâtma dair Meclisi idarenin teklifi, 3 — Umuru Şirketin İdaresine me- mur edilen aza aidatmın tayini, 4 — Müddetleri bitam bulan azanım yerine intihabat icrası, 5 — Ticaret kiamünunun maddesine tevfikan şirketle muamelei ti eariyede bulunmak üzre Meclisi Idare a zasına mezuniyet İtaat, 6 — 1933 senci | hesabiyesi için bir Murakip tayini ile sidatınm tespiti ve Muralabin mazereti halinde ifayj vazife etmek üzre diğer bir zatın tayini, Lâakal elli hisseye malik olupta mez kür içtimada hazır bulunmak isteyen 70 vat ücaret kanununun 371 inci madde- sine tevfikan içtima tarihinden bir haf- ta evel hisse senetlerini şirket merkezi- ne tevdi etmelidirler, Bankalara tevdi edilecek hisse seneda- tı makpuzları şirket merkezine tevdiat mahiyetinde olarak kabul olunacaktır. Meclisi İdare TASHİH — Gazetemizin 23 Şubat 933 tarihli nüshasında münteşir | (TÜRK KÖMÜR MADENLER ANONİM ŞİR KETİ) serlevhali ve heyeti umumiyeyi içtima — daveti mutazammın — ilânın sonunda hissedaranın hisse senetlerini nihayet 23 Mart 1933 O tarihine kadar şirketin idarsi merkeziyesine tevdi et- meleri lâzrmgeldiği yazılacak iken seh- ven 20 Mart tarihine kadar yazılmıştır. Tashihi keyfiyet olunur. 323 üncü Mahdut mikdarda ELEKTRİK SU ve BANYO ISITICI CIHAZLAR İMAL ETMİŞTİR. 12 ilâ 48 ay vade ile Satılacak olan bu aletleri tedarik etmek için acele ediniz. Elektrik Şirketinin bu cihazlara sahip olanlara tatbik e'tiği tarife hakkında malâmat isteyiniz; Romatizma - Siyatik BEL ve ARKA ve soğuk algınlığından husule gelen ağrılardan kurtulmak için: RUMATİZAL Mahlülü Sür'atle sıhhat ve meşeniri iade eder, Ecza depolarile eczanelerde satılır. .. ,? Satılık dükkân maa odalar USKUDAR MALMÜDÜRLÜĞÜNDEN: Üsküdarda Gülfem hatun mahallesi Karacaahmet cadde- sinde 120-140 numaralı dükkân ma oda muhammen kıyme- ti 5680 liradır. Müzayede 11-3-933 cumartesi saat on beşte kapalı zarf usulile Üsküdar malmüdürlüğüne müracaatları. (779) 232 Devlet Demiryolları idaresi ilânları 33 ton delikli bakır antrtuvaz çubuğunun kapalı zarfla münakasası 13 Nisan 933 perşembe günü saat 15 te Ankara- da İdare binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (835)