1 Eylül 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 3

1 Eylül 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 3

Cumhuriyet Meydanları yiz İstanbul'da 16 meydan tespit edildi Cümhuriyetin onuncu yıldönümün 'de yapılacak büyük merasimi tesbit eden komi, ın konferanslar komi- tesi pazar günü Köprülü zade Meh- met Fuat Beyin riyasetinde bir içtima yapacaktır. Cümheriyet bayramının devam edeceği üç gün müddetle ye Yin muhtelif yerlerinde, sinemalarda, tiyatrolarda söylenecek konferansla” Tı mevrular hatipler tesbit edilecek ig e üzere İstan- bulda 16 cümhuriyet meydanı tesbit edilmiştir. Bu meydanlarda 40 o betin halka cümhuriyet haklımda konferan: lar verecektir. Bu meyanda, Beyazıt, Taksim, Fatih, Üsküdar fırka önü, Kadıköy İskele meydanı, Beykoz hü kümet önü, Büyükada iskelesi, Hey- beli deniz lisesi önü, Kartal, Beşiktaş fırka önü, Kasımpaşa, Eyüp, Bakır- köy Sakızağacı, Yeşilköy, Şehreminin de fırka önündedir. Pazar günü toplânacak komite Mekki Hikmet, Emin, Feridun, Man- sur, Muzaffer, Halük Beylerden mü- rekkeptir. Gümüş liraların şekli Yeni gümüş lira ve ufaklık nikel yalanın selin tesbit için açılacak mü- şartnamesi, ve yapılacak Sini iem ven gil yarn GL zel San'atlar akademisinde, alindemi müdürü Namık İsmail ve O Darphane müdürü Fuat Beylerin ene ei nacak komisyonda bir i- den tesbit edilen esaslar, Maliye vekületine gönderilecek ve Ma- Hye vekâletinin kabul edeceği şekil ü- zerinden müsabaka şartları ilin edile. cektir, Yolcunun emniyeti Nafia Vekâleti bir ka- nun hazırlıyor Nafia vekâleti Büyük Millet Meclisi- nin tatil devresinde mühim bir kanun lâ- şoföre ancak mütehassıs bir heyetin ve- receki hüviyet ile tevdi olunabilecek M2 Selek yiekemeelir arızayi derhal tamir ve telâfi için için- de yedek takımı otomobil ve kamyonlar seyrüseferden menedile- cektir, 3 — Her otomobil ve kamyon iç ve dış lâstikleri tam bir şekilde yi te kerlek taşımak mecburiyetinde bulun- durulacaktır. Salihiyettar makamdan verilen ma- lümata göre: Bu kanunun tatbikinden sonra, şimdiki halde piyasada işliyen otomobil ve kamyonlardan yüzde sek- seni vkarta çıkacaktır. İki müdürlük birleşti Darphane ve damga matbaası mü- dürlüklerinin 1 eyidlden itibaren tev- hit edildiği ve müdüriyetine Darphane müdürü Fuat Beyin tayin edildiği dün Maliye vekâletinden tebliğ edilmiştir. Fuat Bey, dünden itibaren tavhit © dilen müdüriyeterdeki vazifesine bap et dolayısile —— ve dam- ıdüriyetinin da bazı düğişikli düriyetin muhasebe ve idare kısrmları tevhit edilmiş olduğundan möbimce bir tasarruf temin olunmuştur. Tifo azalıyor Şehrimizde tifo hastalığı, son gün- Miami e a e ye müdiriyeti, tifo aşısı tatbikında de vam etmektedir. Süleymaniye civar mahallelerinde görülen sık hastalık vukuatınım önü minmaştır. Milliyet'in e 32 Yazan: G. dela FOUCHARDİERE — Öyle ise | çektiğiniz telgraf?.. hi de benim trahumamdan vermiş! Estelle, Hasenfratz'ın hakiki rolü. Askeri terfi listesi Terfi eden musika muallimleri ANKARA, 31. A. A, — Reisicümhur Hazretlerinin yüksek tasdiklerine ikti- ren eden ordu terfi İistesina sonu şu- dar; Musika muallimleri Dördüncü sınıfa terfi edehler: A, Peyzi EH, İstanbul, F. Sabri Efendi Ye- nibağçe. Altıncı sınıfa terfi edenler: Ahmet İstanbul, Galip İzmir, Hakkı Bursa, A, Riza İzmit, H. Hüsnü Edir ne, Kerim İstanbul, efendiler. Altıncı sınıfa terfi eden makinistler : O. Nuri Sivas, Mecit an, Yunus İe- tanbul, AH Rados, efendiler. "Altıncı sımfa terfi eden marangozlar : Muharrem Manastır, M, Rasim İstan- bul, Ahmet Kütahya, Nuri (o İstanbul, Yunuf Malstya, Rifat Aksaray, Ömer Şükrü Erzincan, Halil İstanbul, Ahmet Edirne, efendiler, Altıncı sınıfa terfi eden kamacılar; » Hüsnü Zağferanbolu, Meheset Çatal- ca, M. Sirri Aydın, M. Nuri İstanbul, Hasan Eliziz, Mehmet Zafranbolu, M, Şevki İstanbul, Necati İstanbul, A. Cev det Trabzun, Abdürahman Küçükeçk- Altıncı sında terfi eden demirciler : Alımct İstanbul, O İsmail Müdürnü, efendiler. Altıncı sınıfa terfi eden tüfenkçiler : Mustaf Çatalça, Bürhanettin Kayseri, emi Çatalca, Tahir Eskişehir, M. Rifat Bolu, M. Ruhi Gi- rit, ie, Hilar Kalkandelen, Osman Darice, Ahmet Zağferanbolu, Ali İstanbul, Kâ zim Merzifun, M. Cemal İstanbul, Kâ- ni İstanbul, Mustafa Çatalca, İsmail Kandiye, M. Tahir Bergame, A. Hik- met Gürmüşanc, Hasan © Tosya, Şükrü Kalkandelen, Necib — Antakye, Hasan Erzurum, Ali Nevşehir, Sami Serez, A. Hamdi Yanbolu, Mehmet Edirne, Ya kup Topkapı, it Babanca, Rahim Baran; İtyahien Gömülen, Kadri Bo- vabat, Mehmet Başkale, Mehmet Kon- © İ. Faik Erzurum, İbrabim İstanbul, Recep İstanbul, (OH. Febmi Trab- sun, O, Fehmi Uluborlu, Hayri Kös tence, Hüsnü İstanbul, Halil Gümüş- bane, efendiler, Altıncı sınıfa terfi eden saraçlar : Yusuf Çankırı, Merdan Gergök, Yu- - Selânik, Şevket Kastamonu, cfen- ir. Altıncı sımfa terfi eden nalbantlar : İdris İstanbul, A. Ulvi Edirme, Hü» seyin Sivas, Ahmet İstanbul, Sadullah am, Ali Zile, Mehmet Gergök, Ahmet, Müştak o Erzurum, Numan , Abdüllah Edremit, efendiler, Müzelerde Hafriyat yapılacak İstanbulda Çatladıkapıda hafriyat yapmak üzere müsaade istihsal eden İngilterenin asarı atika âlimlerinden Mr. Bakster bugünlerde şehrimize ge- lecektir, M. Bakater bu hafriyattan mühim neticeler elde edileceği kana- atindedir. Müzeler idaresi hafriyat i- çin hazırlığa başlamıştır. Tetkikat yapılıyor Ingillerenin «Biritiş müze um» memurlarından Mr. Gad, iki gün evvel şehrimize gelmiştir. Mumaileyh şarkı pe müzemizde tetkikat yapacak- Selçuk'ta müze Selçuk harabelerinde Maarif vekâ Jeti namına altı seneden beri yapılan hafriyata nezaret eden Greifswald Üniversitesi profesörlerinden Dr. Keil tetkikat yapmak üzere şehrimize gel- miş ve birkaç gün kaldıktan sonra dün İzmire hareket etmiştir. Mumai- nezareti altında yapılan Efes mi yi pek mühim ve nadide &- serler zuhur , Bu muvaffakı yelli hafriyatta ele geçen eserler, Sel- çakta mahalli bir müze tesisime kâfi gelmiştir. Fuhuş Talimatnamesi.. | Mücadele için yeni tali- matname bekleniyor Son zamanlarda şehrimizde gizli fu- huş artmıştır. Zührevi hastalıkların ço- alması da bunu teyit etmektedir, Ahlâki zabıta memurları ancak elde mevcut fuhuş talimatnamesi ahkâmı nı tatbik mecburiyetinde kalmaktadır. Jar. Bu talimatname ise, bütün rande- va evlerinin kapatılmasını emretmekte- dir, Zabıtanm son bir kaç ay zarfında kapattığı garden evlerinin adedi (250) ye yakla; Halbuki, gizi | fabuş mücsdelesinde randevu evlerinin seddi, sari hastalik kava karşı esaslı bir fayda temin etmek- ten uzaktır. Çünkü, bu işi san'at it. adresleri- ni değiştirerek bir ikinci, bir “çüncü, bir dördüncü mahallede yeniden gizli randevu evi ve umumhane işletmekten Bu yüzden, fahuş, bir salgın halinde sirayet dairesini gittikçe geniş- leterek şehrin her tarafına dal budak salmaktadır. Alâkadar makamlar, gizli fahuşla mücadele için Sıhhiye & vekâletinde te- şekkül eden komisyonun hazırladığı ta- İmatnamenin bir an evvel tebliğini bek- Iemektedir! Yeni fuhuş talimatname- sinde, fahuşu ortadan kaldırmasa bile tehlikelerini ki anltacak bütün ted- birleri içine alan kuvvetli maddeler bu- lanmaktadır. Bu talimatnameye göre her vilâyet- te fuhuşla mücadele keler buluna- caktır, Bu heyetlerin halk arasında do- laşan yardımcı heyetlerden alacağı ma- lümat üzerine icap eden kararları itti. hâz edecektir. Yardımcı heyetlerin başlıca vazile- si, hayır cemiyetleri ve kadınları çalıştır ma yurtlarile temasa gelerek sefalet yü- zünden fuhşa atılan kadınlara iş bul mak ve bu suretle bu gibileri kurtar- mak çarelerini Yeni talimatnamede randevu evi- ne (Birleşme evi) denilmekte ve tek başma veya toplu birleşme evi açılma- sma müsaade olunmaktadır. Fuhşu san'at ittihaz eden kadınlar gerek umumi evlerde ve gerek birleş- me evlerinde toplanabilecekleri gibi, tek başlarına ev de açabileceklerdir. Umumi kadınlardan 18 yaşından â- dilecekler, frengililer, kan tahlilâtı men- “eli verinceye kadar erkeklerle i- tlât edemiyeceklerdir. Tek bayım birleşme eri açan kadın lar, fuhuş mücadele çi e A vape e mektep & dinde hüviyet ve sıhbat vesikası istiye- bileceklerdir. N İpheli olanlar sıhhi muayeneye sev- leceklerdir. Bir sürü randevu evi Emniyet müdiriyeti ikinci şube za bıtai ablâkiyesi evvelki gece Beyoğ- unda bazı evlerde araştırma yapmış tar. Bu araştırmada yedi gizli fu huş yapıldığı tesbit ediliştir. Bu ev sahiplerinden bir kısmı müteaddit de- falar randevuculuk suçundan yakala- nan kadınlardır. Bunlar serbest kı dıktan sonra başka bir semtte gene ev açmaktadırlar. Evlerde bulunan ka 'dınlar muayeneye sevkedilmişlerdir. Ev sahibi kadınlar da adliyeye veril- mişlerdir. Türkçe, İngilizce, MİLLİYET CUMA Iİ EYLUL 1933 ist. Bir. Kumandanlığı Satınalma kom. ilânları Dikim Evi için dört Milyon yediyüz altmış iki bin beş yüz adet madeni düğme kapalı zarf la almacaktır. İhalesi 3-9-933 pazar günü saat on dörtte ya piriz Taliplerin şartna- me ve nümünesini görmek ü- zere her gün ve ihale günün- de belli saatinde teklif mek- tuplarile Merkez Satım alma komisyonuna gelmeleri. (153) (3981) ... Harbiye ve merbutu mektep- lerin 65000 kilo koyun 6000 kilo kuzu ve 20000 kilo sığır etine verilen fiatlar pahalı gö- rüldüğünden pazarlıkla alma- caktır. Pazarlığı Zeylül 933 6019 cumartesi günü saat 14 - 15 ka | dar yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek üzere her gün ve belli saatte teminat larile Tophanede Merkez Satın İ Alma komisyonuna gelmeleri, (220) (4271) 6057 x Maltepe Piyade Atış mekte bi için 80,000 kilo ekmek 18-9-933 pazartesi günü saat 14 te kapalı zarfla satın alı- nacaktır. İsteklilerin şartna mesini görmek için her gün ve münakasaya girişeceklerin bel li saatinden evvel teklif mek tuplarını komisyon riyasetine vermeleri. (245) (4393) 6071 ... Harbiye mektebi için 500 kilo benzin 2-9-933 cumar- tesi günü saat 14 te pazarlık la alınacaktır. Taliplerin bel- li saatinde teminatlarile Mer kez Kumandanlığı Satmalma Komisyonuna gelmeleri. (256) (4475) Topçu Atış Mektebi için 7 adet saka hayvanı 4 Eylül 933 pazartesi günü saat 10 dan 12 ye kadar pazarlıkla almacak- tır. Hayvanı olanların şeraiti- 6092 « ni öğrenmek üzere her gün ve İ Tarsus AMERİCAN COLLEGE Amerikan Erkek Lisesi Tedrisat 3 Teşrinievvelde başlar. 'Tam devreli Lise olduğu Maarif Vekâletince tasdik edilmiştir. Fransızca: San'at, Ziraat, Ticaret. Leyli Genet 220 lira, Nehari ücret 40 liradır. Kayıt muamelesi ( yapılmaktadır. BimE (6716) satacakların belli saatte Hay- vanlarını Tophanede Merkez Kumandariiığı binasına geti- rip satın alma komisyonuna müracaatları. (260) (4514) 6101 *.. Topçu Atış mektebi için 7 adet saka arabası 4 Eylül 933 pazartesi günü saat 10 dan 12 ye kadar pazarlıkla alınacak- tır. Araba nümunesi ahır ka- pıda nakliye taburundadır. Ta Hip olanların nümunesini nak liye taburunda görmeleri ve bp için belli saatte sele EM ni » BATLIĞCAN, Tercüme: Kâmran Şerif nü bakkile bildiği için bu gara edebildi. Y. üzerinde israr etti. — Kentes, sizin müfuzumuz var, ize inanırlar... — Yok... Bir rezalet çıkarmak biç işime gelmez... Kocamı görmeliyim.., Ben ona söyleyeceğimi bilirim... — Öyle ama... Kocanız benim e- vimde... — Öyle ise size gidelim, matmazel. Şoförünüze haber veriniz... Estelle boyun eymeğe mecbur oldu. Bir kaç dakika o sonra otomobil Courcelles sokağındaki o konağın ö- münde durdu. Kontes gayet müsterih görünüyor. du; nadim bir küçük çocuk gibi, evine gölüreceğinden emindi. Estelle kontesi salonuna sokarak çi bir dakika b. da bekler misiniz? Dedi. Şimdi gelirim. Madam de Saint - Gawdens yalnız kalmca, odayı tefriş eden mobilya ve biploların takdir kıymeti işine koyul- du; ve seri bir hesap ile, kocası aley- hine tanzim edeceği dava zabıtname- si anasından olmak üzere, umumi 7“ Ealle; Hile bej itmiş bir e, aklı başmdan halde geri döndü. p. — Sokağa çıkmış! Dedi. Bunda şaşılacak bir cihet görmiyen Kontes: — Peki, dedi, çıkmışaa?... Estelle: — Öyle demeyin! Dedi. İki aydan- beri evimde saklanıyor, evden dışarı adım atmıyor... Herhalde bir şey var. Kapıdan mükülemeyi size anlattım. Saint Goud'daki villaya gi- delim... — Gece saat on birde mi?, — Ebet... Bu ( gece saat on birde sokağa çıkmış... Korkarım ki... Julia!, Hizmetçi: — Madam! Dedi. —Pehi sokağa Düz mü? — Hayır, madam. —Bu akşam kendisine kimse gel- medi mi? —Her zamanki gibi, saat doküzü doğru M. Hasenfratz geldi... — Peki himseyi sokağa çıkarken çıkarken gördü. görmedin mi? Niğde Askeri SA. AL. KOM. dan : Kapalı zarfla münakasaya konan 13,000 kilo sade yağına teklif edilen fiat pahalı görül düğünden 20 gün müddetle tekrar kapalı zarfla münaka saya konmuştur. İhalesi 11 Eylül 933 pazartesi günü saat 10 dadır. Taliplerin tayin e- dilen gün ve saatte teklif ve teminat mektuplarile Niğde de Askeri SA. AL. KOM. nu- na müracaatları. (3277) (4436) 2 6084 . Amasya Askeri Satın Alma Komisyı Garnizon Min için 255,000 kilo ekmeklik Un ka palı zarfla münakasaya kon muştur. İhalesi 12 Eylül933 salı günü saat 15 tedir. İstek- lilerin şartnameyi görmek ü- zere her gün ve münakasaya iş tirak için o gün ve vaktinden evvel teklif ve 1339 lira temi- natlariyle birlikte Amasyada Askeri Satm alma komisyonu na müracaatları. (3280) (4442) ... 1.F. Kıvaları ihtiyacı i- çin 35,000 kilo una teklif e- dilen fiat pahalı gö den pazarlıkla ihalesi 3 Eylül 933 pazar günü saat 14,30 da dır. İsteklilerin şartnamesini ögrmek üzere her gün ve pazar lığa girmek için o gün ve vak tinden evvel Fındıklıda 3. K. O.SA.AL.KOM. nuna gel meleri. (321) (4480) 6103 ... Gümüş suyu ve Haydar pa- şa hastaneleri ihtiyacı için pazarlığa konan 745 ton Lave marin kömürüne teklif edilen fiat pahalı görüldüğünden tek rar ğa konmuştur. İha lesi 2 Eylül 933 cumartesi gü nü saat İl dedir. İsteklilerin şartnamesini görmek üzere her hanede Merkez Satın alma ko- misyonuna gelmeleri. (259) (4513) 6102 ... Kuleli Askeri Lisesi talebe- lerinin ihtiyacı için almacak 250 adet yemek tabağının be heri 44 ve kırk adet surahinin beheri de altmış kuruşta talibi üstünde bulunduğundan da- ba aşağıya (isteklisi ovarsa 3-9-933 pazar günü saat 11 e kadar Merkez Satmalma Ko- misyonuna teminatlarile be- raber müracaatları. (262) (4538) sz» Fındıklı Eşya ve teçhizat an barmdan Sirkecide Merkez Kumandanlığı Yiyecek an- “Darma naklolunacak 23,5 ton muyre- beher tonu 140 ku- ibi üstünde bulundu zili daha aşağı fiatla taşı- yacakların 3-9-933 pazar gü nü saat 11,30 kadar Merkez K. Satm alma komisyonuna üracaatları. (261) o (4539) — Hayır, madam, Estelle K Kontesi” kolundan tutup çekti. Dışarı çıkacakları urada kapı- | kadaşlarından İk Vesineile aldım — cın odası yanında durdu., Otomobil işi yapan bir arkadaşı var Ayni suali tekrar etti. . lersem on iki bin frank — Bu akşam evden kimseyi soka- | verdim... ğa çıkarken görmedin mi? Bir soğukluk... Kapıcı biraz tereddüt ettikten son- Oto Saint - Cloud'ya çıkıyordu. ya: Birden bire Estella: — Zennetmem, dedi. — Araba burada dursa daha iyi Madi le azifemde bir ku- — Faka lam, ben v. e - — Nasıl isterseniz... Fakat doğru- sur etmedim. Odamdan ayrılmadım. | su anlamıyorum... Mebama:öiçin. Fakat bundan yarım saat kadar evvel | geldiğimizi bile ani; iki kahıksız #dam dışarı çıktılar. On- Estelle'i sevkitabüi gibi bir şey yürü De eri inişe bazi e tüyordu. Kontesin müşkülâtla çıktığı el arını anlamak istedim. okuşun dar yolu üzerinde anlık» li ei vel e Galiba... Şey... Olacak. — En aşağı iki metrelik —Kim? var... Dedi. Ze a — Julia'ya gelmiş olacaklar, Bir Birdenbire yanlarında bir köpek w- müddettenberi o kızın gidişini beğen- miyorum... E*/ le mütereddit: Eslelle hizmetçisi hakkındaki bu i- mayi kurcalamak istemedi. Biraz sonr: yanında Kontes oldu- Saint Gicndl ya doğru gidiyorlardı. Süküt insanı rahatsız edecek bir ha- le gelince: —Havada serinleşti.... Dedi. Konter cevzp verdi: — İnsan bahusus Canne'tın gelmiş olursa... İntikal ani ve şiddetli. Arabanı: Şey. da... Zanned. Hatta amıyorum. görmedim. ta koşareasma yürüyorda, Iumağa başladı. — Köpek w Dedi. Demek şimdi bahçede bir de köpek var... Buna silâh sesi cevap verdi. Sonra da bir ihtizar feryadı. Estelle : e * —Geç kaldık! Diye bağırdı. Baba- mı öldürdüler., Bahçe kapısı açıktı. İçeri hücum etti. Ayağı upuzun yatan bir cisme takıldı. — Bu ne bu? Kontes koşuyordu. Nk Biçimli risale ği Sk A İksa eme mine lere) — ———————— — Gc << cz — N © gün ve pazarlığa girmek için o gün ve vaktinden evvel Fm dıklıda3.K. O.SA.AL.KOM., nuna gelmeleri. (326) Y (4485) 6100 .. K. O. Kıt'atı ibtiyacı için 36.000 kilo Un satın almacak tır. İhalesi 3 Eylül 933 pazar günü saat 15 tedir. İsteklile- rın şartnameyi görmek üzere her gün ve pazarlığa girecek lerin de o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3. K. O, SA, AL. KOM. na müracaatları. (323) (4482) o 6105 K. O. ya bağlı kıt'alar ihti yacı için 35,000 kilo una tek hi£ edilen fiat pahalı görüldü- günden pazarlıkla ihalesi 3 Eylül 933 pazar günü saat 14 tedir. İsteklilerin şartnamesi- ni görmek üzere her gün vepa zarlığa girmek için o gün ve vaktinden evvel Fındıklıda 3. K.O.SA.AL. KOM. nuna müracaatları. (322) (4481) 6104 1. F. Kıt'atı o ihtiyacı için 36.000 kilo Un satm almacak tır İhalesi 3 Eylül 933 pazar günü saat 15,30 dadır. Pazar ğa gireceklerin şartnameyi görmek üzere her gün vemü nakasaya iştirâk için de muay yen vakitte Fındıklıda K.O. SA, AL. KOM. nuna müra- caatları. (324) (4483) 6106 ... Çatalci Mst. MV. Kıt'atı © ihtiyacı için 30,000 kilo Un sa tm almacaktır. İhalesi 3 Ey- Jül 933 pazar günü saat 16 da dır. İsteklilerin şartnameyi görmek üzere her gün ve pa- zarlığa gireceklerin deogün ve vaktinden evvel Fındıklıda Üçüncü Kol Ordu Satın alma komisyonuna müracaatları. (330) (4489) 6107 Konyada Askeri SA. AL, KOM. dan : Kapalı zarfla münakasaya konan 759600 kilo kuru ota teklif edilen fiat pahalı görül düğünden pazarlıkla alınacak tır. İhalesi 6 Eylül 933 çar- şamba günü saat 16 dadır. İs- teklilerin şartnamesini * gör mek üzere her gün ve pazar- lığa girmek için o gün ve vak tinden evvel Konyada K. O. SA.AL.KOM. nuna müra caatları. (3286) (4541) Afyonda Askeri SA.AL, © KOM. dan : Şartnamesinde yazılı mahal de ve keşif raporuna göre in- şa ettirelecek hangarlar ka | palı zarfla 25-9-933 tarih p zartesi günü saat 14 te müna kasaya konmuştur. Teminatı | 833 lira 5 kuruştur. Talip o- lanlar şartnamelerini görmek © üzere her gün, münakasaya | iştirak edeceklerin de muay yen vakitten evvel Afyonda K.O.SA.AL. KOM. nuna müracaatları. (3285) (4540) İli kadın yerde yatan ği sö elle Yalak zik e akseden bir ses onlara başları kaldır un. — Dokunmayın... e Müddelumumi gelsin... Hırsızı eve girerken öldür. düm... Galiba ötekine isabet ettire- medim... Durun aşağı imeyim! 7 « Mariette Bowif'in inzüva günlerinde nişan talimlerile eğlenmesine alet 0- Jan av vii elinde olduğu halde yaptığı işi birinci katın bir pence indez Göyüdiyerda me gg pire sonra bir lümiba alıp aşağı ia ğ Sağl yalan ceset, | Ukurşunu tam Mariette şöririn elinden düşen ta- bancayı ayağile iterek! - —Bakın! Dedi... ii niçin gel diklerini sormağa hacet yok.. Merak saikasile, yerde yüzükoyun yatan ceseti rahatsızca çevirdi. ali ii vet bii “ ir çığlık ko yle Kont Hubert de Saint - Gau- ,;, Mariette sükünetle sözün devem ete i. ARMS a aiİli me seki minin iin validmdknzntlinnmeinn ink inni