23 Ekim 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

23 Ekim 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

MİLLİYET SALI Yazan: Marthe Richard Tercüme eden: M. F. Haritada Brüksel'in üzerine bir iğne sapladı: “Nişanlınız burada!,, dedi Hülâsa | oraya sevkedebileceklerini iddia etmek. tedirler. Fakat Marthe Almanya'ya git - memek tarafta, Ertesi gün öğleden sonra Mina ile beraber parkta yapa yalnız gez- dim. Beni takip etmeğe artık bir nihayet mi vermişlerdi? Yahut bu güleryüzlü hilebazlar mahsus mu beni yalnız bırakıyorlardı ki; ben casusluk yapacağım diye bir pot kırayım, ve onlar da beni cürmü smeşhut halinde enselesinler. Park büyüktü. Tâ kasabaya ka- dar dayanıyordu. Sırtları arasm- da bir çok keçi yolları vardı... Hava güzeldi. Fakat henüz se - rindi. .. Karl Mather'in Alman ordusuna girmesi ümidimi kesmişti. Bütün ehalisinin Alman dostu olduğu bu memlekette ne yapabilirdim? Hiç şöphesiz Almanların kendilerine yardım için bir Fransız kadınına ibtiyaçları yoktu. Bir yoldan yürüyordum. Karşı- ma küçük bir ahsap evceğiz çıktı. Bacasından mavi ve şeffaf semaya doğru bir parça duman tütüyordu. — Park bekçilerinin evidir belki diye düşündüm. Villâya doğru dön mek üzere iken birden bire kapının inde Charles'ı gördüm. Beni farketmiş ve yaklaşmam için bir i- şaret yapmıştı. — Burada mı oturuyorsunuz? di- ye sordum. — Hayır, burası bizim atelyemiz ve büromuzdur. Belki kendisinden o ufak tefek malümat alabilirdim. Ne yapayım mülecessistim, Charles dedi ki: — Görüyorsunuz fazla tesisatı - mız yok. Fakat çalışıyoruz işte. Ne yaparsınız? Şimdiye kadar bunlardan hiç bi- risine vaziyeti içtimaiyelerine dair bir sual sormamıştım. İlk girdiğim odada üç tane büyük harita vardı. Almanya'nın, Fransanm ve Belçi- kanın haritaları... Üzerlerinde te- peleri renkli iğneler vardı. Bunlar muharip orduları gösteriyordu. Charles dediki: — Yeşil, Alman ordusunu, siyah Belçikalıları, kırmızı Fransızları, | mavi İngilizleri temsil ediyor. Dostça kolumdan tuttu çekti ve sonra Brükselin üzerine bir iğne saplayarak ilâve etti: — Nişanlınız işte burada. | İiknci odaya girmiştik. Burası bir | Mâboratuvardı. İçinde bir çok am - puller ve küvetler vardı. Gülerek: Doktor musunuz, yoksa fo - toğrafçı mısınız? diye sordum. Biraz keyfi yerine gelmişti. O da gülümsedi: — Her ikisi de... diye cevap verdi. Ve sonra şiddetle kapıyı kapadı. Niçin lâboratuvarı bana gezdir. mişti? Kendimi korumam lâzımdı. Bereket versin ki, casusluğun <i şartı olan endişe kafamdan ayrıl mıyordu. Belki ev sahiplerim be - | mim bir mektubumu elde etmek ve sonra bu lâboratuvarda tahlil et - mek arzusunda idiler. Beni bir tu. zağa düşürmek için hep müphem malâmat veriyorlardı. Fakat ben henüz bir işe yarayan malümat bu- lamadığımdan yüzbaşı Ladoux'ya dir tek kelime yazmamıştım. Tadöe gitmemişti. Yemek esna smda ikisi de şiddetli bir münaka- saya giriştiler. Bu münakaşa esria- sında bir çok almanca ve o kadar da isveççe kelimeler sarfediyorlaj dı. Münakeşanın mevzuu bir klişe meselesi idi. Charles: — Henüz kurumadı, diyo: Tadde: İN — Elbet kurur, diyordu. — Çok lâzım... Bugün öğleden sonra gittiğin yere bunları behe «| mehal götürmelisin! Sonra Charles, aklına bir şey gelmiş gibi: | hare ve haczi ihtiyati mesarifi — Şıvartz'lara telefon et ve ken- dilerini şimdi büroda beklediğimi söyle, Daima güzel, daima sevimli fa - kat fikren çok meşgul olan Gerda, bu muhavereyi benim duymamam için benimle Fransaya dair konuşu- yordu. — Oh, diyordum. Ben hiç gürül. tüye karışmam. Bir klinikte çalı: yordum. Orada yiyor, orada içiyo: ve orada yatıyordum. Hiç bir umu- mi fikrim yok. Bir fikir kafamı kurcalıyordu: Bu ahşap eve gelecek adamları bul mak ve kim olduklarını öğrenmek! Fakat buna nasıl muvaffak olabi- lirdim?.. Acaba başım © ağrıyor, yorgunum diye, odama çıksam ve sonra gizlice inip, parkta bekle - sem... Fakat bu işi becerebilmem için evvelâ büyük bir odadan geçmem lâzımdı. Halbuki bu odada evsahip leri geç vakte kadar oturuyorla; Sevgili, sadık Mina'm, benim bir tanecik şeriki cürmüm bu işte bana yardım edebilirdi. Yemekten son- ra Charles ile Tadöe şöminenin ö- nünde yerleştiler. Ve orada muha- verelerine devam ettiler. o Gerda bir şeyler yazmağa oturdu. Benim- le pek fazla alâkadar olmuyordu. Ben de bu akşam, Mina'yı her za- man olduğu gibi biraz gezdirdik - ten $onra erken yatacağımı söyle- dim. , Dün bahçede dolaşırken Mina'- nın bir tilki izi keşfettiğini ve se » vinçten nasıl havladığını hatırlar ım. Avı seviyordu. Ve ben de biliyordum ki geceleyin bütün bah- çe ile doludur. Ayni yerden geçtiğimiz zaman Mina tilkinin yolunu derhal tanı - dı. Ve gözleri karanlığın içinde pa- ril parıl yanan bir tilkinin arkasın. den koşmağa başladı. Ben her ih- 1 Mina! Mina! diye haykırdım. Fakat beyhude idi. Geri döndüğüm zaman Charles'ı gördüm. Küçük ahşap eve doğru gidiyordu. Ona doğru koştum ve müteessir bir sesle bağırdım: — Köpeğim bir tilkinin arkasına takıldı. Nerede olduğunu bilmiyo. rum. Sonra Mina! Mina! diye bağıra. rak yanından uzaklaştım. Bu defa köpek sesimi bulmuş ve gelmişti. Ahşap eve yakın bir yerde idim. Eğer yakalanırsam halim berbattı. Ev sahiplerim kim bilir bana ne ya parlardı ! Fakat beyhat çok geç kalmıştım. Ta'ih yardım etmemişti. Charles i- le Tadee iki küçük bodur adama refakat etmek üzere evden çıkıyor | lardı. Karanlığın içine ağaçlar ara- sına daldım. Bağırmasın diye kö - | peğimin ağzını avucumla kapadım. Dört adam aşağı yukarı bana sürü- m geçtiler. Fakat farketmedi - er. Bir tek almanca cümle duydum: — Sie müssen sofort handeln da sie morgen geht. Acele etmek mecburiyetinde- siniz çünkü yarın hareket edecek- tir. Ben mevzuubahsoluyordum. — Bitmedi ————— İstanbul yedinci icra — eacmurluğun- dan : Kurüşeşmede Kuruçeşme caddesinde 114-116 No, lu boya fabrikasında boya- cılıkla iştigal etmekte iken elyevm ika- metgâhı meçhul olan Madam Mari Fork- man Hanıma, Nisim Nae ve Rober Bensal şirketinin dairemizin 934-5295 No. lu dosyamda mevcut vesaike istinaden tespiti | delail » ve ve. kâlet ücretile beraber ceman zimmetiniz. de alacağı olan 3335 lira 22 kuruşun te diyesi hakkında ikametgâhmıza gönderi. len ödeme emrinin arkasına verilen meş- rühata nazaran elyevm Almanyada bu- lunduğünuz ve ikametgâhmizm meçhul olduğu anlaşılmış ve icra ettirilen tah- Mat da bunu müeyyit bulunmuş oldu- sundan yukarda yazılı borç ve masrafı işbu ilân tarihinden itibaren bir ay de tediye etmeniz ve alacaklının bu tale- bine karşı bir itirazınız varsa ayni müd. det içinde icra dairesine bildirmeniz ve bildirmedi takdirde kanuni takibata devam edileceği tebliğ makamına mezkür ödeme emrini kaim olmak üzre ilân İ olumur. (3920) İkinci diş Tababeti kurultayı Yarın Üniversite konfe- Başvekil İsmet Paşa Hazretlerinin hi- | Sıhhiye Vekili Refik Be- | i kurultayı yarın sant 14 te Üniversite konferans salonunda toplana- caktır Kurultayın birinci reisi profesör Kö - zm Esat Bey, ikinci rehsleri diş tabibi Os man Burhanettin, Suat İsmail ve Umumi kâtibi de Orhan Abdullah Beylerdir. Kurultaya arzedilecek 8 ilmi rapor ha- zarlanmış ve tabettirilmiştir. Bunlardan başka onu mütecaviz de tebligat yapıla. caktır. Kurultay 5 gün devam edecektir Kurultayın ikinci ve mütebaki toplantıla- rı Etibba Odasındaki konferans salonun- da yapılacaktır. Kurultayın devem ettiği müddet zar. fında öğleden evvel raporlar okunacak ve öğleden sonra da serbest mevzular üze . rinde tebligat yapılacakır. Kurultaya Atina Üniversitesi profesör lerinden diş tabibi M. Papadopulos ve ar kadaşlarından mürekkep bir heyet te iş- trük edecektir. Bu heyet ingilizce olarak hazırlanmış ilmi bir tebliğ | verecektir. Kurultayda Bulgar murahhasları ve A - nadolu vilâyetlerimden gelecek diş tabip- leri de bulunacaktır. Kurultay münase. betile Etibba Odasını alt kat salonların da gerek yerli ve gerekse Avrupanın ma ruf fabrikalarınm iştirakile çok zengin bir sergi hazmlanmıştır, Serginin reami küşadı da aynı günde yapılacaktır. Kurultaya arzedilecek raporların mev Zularile takdim edecek zevatın isimleri şunlardır: 1 — Diş entanları ve umumi ahval üs» tüne tesirleri: Osman Burhanettin Bey. 2 — Diş ve Raşitizm; Prof, Dr. Kâzım, Esat ve Doçent Şevket Beyler. 3 — Diş etlerinin çekilmesi: Prof. Zi. ya Cemal Bey. 4 — Gebelerde nasıl ve ne zaman diş çıkarılabilir? Doçent Suat İsmail Bey. 5 — Ordularda diş bakımı: Kaymakam, Şemsettin ve Habil İlyas Beyler. 6 — Kanal tedavileri: Mehmet Rıza B. 7 — Umumi ortedoni hakkında: Do. çent Orhan Abdullah Bey. 8 — İmsük cihazları: Doçent Feyzul- lah Bey. Altı ceset daha Bulundu Şimdiye kadar yirmi dört | ceset çıkarıldı Heybeli açıklarında vukua gelen'dekeza | tahkikatma istintak hâkimliğinde devam edilmektedir. Kazada boğulan 33 kişiden 16 kişinin cesedi çıkmıştı. Dün ve evvelki gün de Büyükada sahillerinde 6 kişinin cesedi bu 24 olmuştur. Bu cesetlerin hüviyetleri tes bit edildikçe definlerine ruhsat verilmek tedir. Hava raporu Sıfır derecei hararete ve deniz s8- viyesine indirilmiş barometre bu sa - bah saat 7 de 767, saat 14 te 764,5. Derecci hararet saat 7 de 12,5, saat 14 te 17. Azami derecei bararet 18. Asgari derecei hararet 12. Rüzgür poyrazdan esmiştir. Aza - mi sürati saniyede 13 metreye çıkmış tr, Mütekaidini askeriye için alâmeti farika Umum Mütekaidini Askeriye Cemi. yeti umami kâtipliğinden : Mütekait er- İkân ve ümera ve zabitan için nizamna - wci mahsusu mucibince ihdas olunan ve tevzii cemiyetimize terkedilmiş olan her rütbeye ait alimeti farikanın imer- keri umumi veznesince her gün öğleden evvel tevziine başlanmıştır. Müteksidinden arzu edenlerin tekaüt olduklarına dair cüzdanlarını ibraz sure- öle aldırabileceklerdir. Ziya Gökalp günü Türk Talebe Birliği U, Kâtpli- inden: 25 birinci teşrin 934 perşembe günü Türk büyüklerinden Ziya Gök Alp'm ölü münün onuncu dönüm yılı olmasından do layı İstanbul Halkevinde saat 14.30 da bir anış toplantısı derlenmiştir. Bu açık bildirizle toplantıya gelmek isteyen bü- tün yurttaşlarımızı çağırıyoruz. * Muhtelit hakem mahkemesinde Yı den 44 davaya bakılmış, bunlardan üçü reddedilmiştir. Reddedilen davalarda hü- kümetimizden istenen tazminat miktarı (310) bin lira idi. Fransız mahkemesinde de faaliyet yakında başlıyacaktır. * Devlet matbaası Müdürü Hamdi E- min Bey bir vazife için gitmiş- $ir. Devlet matbaası müdürlüğüne vekâ- leten Şevket Süreyya Bey tayin edilmiş. tir. * Bir kaç günden beri Şile ve havalisi- Bi teftiş etmekte olan Vilâyet Jandarma Kumandanı Binbaşı İzzet Bey teftişten avdet etmiştir. * Ankara urmum jandarma kumandan- lığı şube mülhaklığına tayin edilen Fa- #ih kazası bölük kumandanı Hilmi Beyin yerine Yalova kazası jandarma kuman. danı yüzbaşı Özdemir Hayrullah Bey, Si- Bivri kazası jandarma | kumandanlığına © EMET KE A ENR 2 Yunmuştur. Şimdiye kadar çıkan cesetler | Nazimiye jandarma kumandanı Cemal Bey tayin edilmişlerdir. 23 TEŞRİNEVVEL 1934 Bir deniz faciası daha İki yelkenli parçalanıp battı. 6 kişinin | ? rans salonunda toplanıyor | hayatından ve ölümünden haber yok | Bandırma muhabirimiz yazıyor: | Çok şiddetli esen batı rüzgür Marmara- da yeni bir fâciaya sebebiyet vermiştir. İstanbul'dan Baxdırmaya perşembe gü | nü hareket eden Bmanımıza ait o Moralı Mehmet reisin 12 tonluk Ümit, Salih re. isin 10 tonluk Zafer, Cemal reisin 10 ton luk İhsan: Hüda namlarındaki üç yelken- | Hi gemileri Bandnma Boğazma beş mil ka | dar yaklaştıkları sırada rüzgârm birden bire bora halinde batıya çevirmesi üze: .) ne Zafer ve Ümit kayıklarının rüzgürm şiddetine mukavemet edemeyerek yelken- lerinin parçalandığı, direklerinin kınldığı ve bir müddet sonra alabura olarak bat tıkları Kapudağının Şahin Burgaz köylü- leri tarafından görülmüştür. Ihsan Hüda ise iki diğer kayık ta | lırtınanın şiddetinden yelirenlerimi parala Muzafferin cenazesi e" fatını teessürle yazdığımız Beşiktaş jimnastik klübünün gol yemiyen şampiyonu Muzafferin ce nazesi dün hastahaneden kaldırı - larak bir otomobille Beşiktaşa ge- tirilmiş ve cenaze namazmdan son ra ebedi medfenine tevdi edilmiş- tir, Cenaze merasimi çok hazin ol- muş, polis, asker, izciler ve kala- balık bir halk kütlesi iştirak et - miştir. Merhumu sevenler cenaze- yi takip ederken ağlıyorlarc Mezarın başında hitabeler söy- lenmiş, on dokuz yaşında hayata İflâs dolayısile son satış İstanbul ikinci iflâs memurluğundan Müflis Rafnil Faraci efendiye sit ve diş alât ve edevata ile di müteallik mebile ve yazı makineleri ve koltuk ve demir kasa ve saire alacaklıların verdik- İeri selâhiyet veçhile ve mütedil fiyatlar- İn İstanbul bahçe kapuda Yeni Volta ha- nında 5 No. da 25 Teşrimicvvel 934 per- şembe gününden itibaren cumartesi, sa- iliğe lı ve perşembe günleri saat 9,30 dan 12 ye kadar devam etmek üzere haftada üç gün satışa devam edileceği ilân olunur. (3908) İstanbul üçüne! a memurluğundan: Bir tapuya merbut ve her ikisinin ta- mamına 2600 lira kıymet takdir olunan Şehzade başımda Hoş kadem mahallesi nin Selim paşa sokağında eski 4 va ye ni 66/1 numaralı iki bap o hane açık arttırmaya vazedilmiş olup şartnamesi 10-11-934 tari baren herkes ta- örülebileceği (gibi 26-11.934 üsadif pazartesi günü saat 14 | den 16 ya kadar dairede açık arttırma | ile satılacaktır. Arttırma bedeli muham: | men kıymetinin yüzde yetmiş beşini bul- | madığı takdirde en son arttıranın teah- bütü baki kalmak üzere 11-12-934 tari- hine müsadif salı günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde yapılacak arttırma- sında yine gayrı menkul kıymetinin yüz- de yetmiş beşini bulmadığı sürette iha- leden sarfınazar edilecektir. Taliplerin yüzde yedi buçuk nisbetinde pey akçe- 8i vermeleri kizımdır. Müterakim vergi. lerle vakıf icaresi ve belediyeye ait ten- viriye ve tanzifiye rusumları müşteriye aittir. 2004 numaralı icra ve iflâs ka- mununun 126 mçı maddesinin 4 üncü fıkrasına tevfikan bu gayrı menkuller ü- zerinde ipotekli alacaklılarla diğer alâ- kadarların ve irtifak hakkı iplerinin. bu haklarını ve hususiyle faiz ve mas- rafa dair olan iddialarını ilân tarihin- den itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbiteleriyle bildirneleri lâzrmdır. Ak- si halde tapu sicilleriyle sabit olmadık- Şa satış bedelinin paylaşmasından bariç kalacakları cihetle alâkadarlarm işbu maddenin mezkür fıkrasına göre hare- ket etmeleri ve fazla malümat almak i teyenlerin 933-3160 dosya | numarasiyle dairemize müracaatları ilân olunur. (3907) den maş, direklerini kırdırmıştır. — Fakat bu kayık diğerlerine nisbetle yapı ğer ve mukavemetli olduğu için rın şiddetine tahammül dar batık bir halde Narli ya muvaffak olduğu anı Cemal reisin rmaya gelen desinden anlaşıl | ir. | Batan Zafer kayığında Tekirdağlı Met met kaptanla oğlu İbrahim ve henüz & kerlikten avdet eden Çavuşı kayığında da meal sahibi Moralını sında oğlu Kemal, tayfa 27 yaşında ve Katırcı Mehmet kaptan bulunmakla âdi, Kazazedelerin âkibetlerinden hiç bir haber alınamamıştır. Bütün Bandırma w- mumi bir teessür içindedi ler üstünde kaldırıldı gözlerini yuman Muzaffer çiçek- lerle beraber toprağa bırakılmış - tır. Ailesine ve Beşiktaş klübüne taziyet beyan ederiz. Voleybol maçı Voleybol ve Basketbol Heyetinden. 26 « 10. 934 Cuma gümü Galatasara; lokalında yapılacak Voleybol ma Galatasmray - Feneryılmaz. Sast 18. Hakem: Tahir Bey. Saha âmiri Ekrem Beydir. İtalya sefiri gitti Hkalya Sefiri M. Lojecono dün akşamki trenle Ankaraya gitmiştir. TEPEBAŞI ŞEHİR TİYATROSUNDA Akşam Fatonbul Beliğiğei saat 20 de Şehir Tiyatrosu CÜRÜM ERO 20 Tablo Yazan F. M. Dos toyevsky. Tercüm: li eden Reşat Nuri. Sahdan itibaren TN son haftadır. dg SARAY (Eski Glorya) Sinemasında 24 Teşrinievvel Çarşamba akşamı Raşit Riza tiyatrosu ONLAR ERMİŞ Vodvil 3 perde Yazan: Bedia H. Vasfi Rıza Bey Fiyatlar: 500-400-300-100-75-50-30. CCANEN .|e : İncili Şerif kitabenı göndermek için aöresimize yazımız : Maison de la Bible Dpt. T.2. GENEVE (SUİSSE) 3306 MEM 6935 kuk hakimliğinden * Devacı Millioto Şirketi tarafından Ga- latada Karaköyde Kara Mustafa Paşa s0 kağmda kahveci Abdullah efendi zim- metinde 200 lira matlubu olduğundan bakila iknme olunan alacak £ davasının cari muhakemesinde müddeialeybin 4-10-934 tarihinde mahkemede hazır bu- lunmatsı halkında yapılan ilânen tebli- Hat üzerine müddeinleyh | kahveci Ab- dullah efendi mahkemeye gelmemesi ve evrakın okunması ve yenileme mun- melesinin hitam bulunduğundan ve muhakemenin hüküm derecesine geldiğin den bahsla müsmeleli giyap' kararının tebliğine karar verilmiş ve muhakemesi- nin dahi 5-11-934 tarihine saat 14 e ta- ikinc karar verilmiş olmakla yevmi mez- kürda gelmediği ve tarihi ilündan itibaren beş gün zarfında itiraz etmediği takdirde müddeinin iddisi vakınlarını kabul miş nazarile bakılacağını mübeyyin iş- bu muameleli giyap kararı ilânen tebliğ olunur. (3909) et Bugünkü program ISTANBUL: 18,30 Plâk meşriymin 19: Mesut Gi tarafından çocuklara Keman kenseri »ler. 23,15: Piâk, 2330: İmgiliree b HAMBURG, 332 m. Kadın santi, 19: Murahal Poneranya musikisi, 2040: #2310 Haberi Beyoğlu Tapu başmemurluğundan : İstinyede Mahmut Çavuş mahallesini İstinye caddesinde eski 28 yeni 50 Nol kat'a arsa iki kıta” hüccetle Vasi) vel Dimitri uhtelerinde iken vefatlarile ve resesi namlarma intikalen muamelci tes | siliyesi talep edilmiş isede mezkür höce etlerin tapuca kayıtları olmadığından senetsiz tasarrufat ahkâmına / tevfikas mahallen tahkikat icra kılmacağından tasarruf iddeasında bulunanlar mevcut olduğu taktirde yirmi gün zarfında vesaiki tasarrufiyelerini müstahsiben te- baş memuriyetine 934-4536 muamele No. ##' le müracaatları ilân olunur. (3894) pu müdüriyetinde Beyoğlu Tapu Fatih sulh üçüncü hukuk © bakimlir inden » Akıl hastalığına müptela olup Elyevfi Bakırköy emrazı akliye ve asabiye bat“ tahanesinde tahtı tedavide bulunan İstr#" © oğlu İstefan efendinin haerile kend” sinin bilumum umuru vesayetini ifa e mek üzere kariyei Atik Ali paşa mahak lesinde Bazçuvan sokağında (3) bu har nede mukim amcası Hiristo © efendinin mumaileyhe 20-10-934 tarihinden itiba” ren vasi tayin olunduğu ilân olunur. (3899) Gazetemizin 21 Teşrinievel 934 tarih ve 3125 numerolu nüshasında inlişar € den İstanbul dördüncü Icra Memurlu” ğundan serlevhalı ilânda borç mıkdar! 62467,25 lira olduğu yazılması lizımge" birken sehven 6246,25 lira | gösterilmif olduğundan tashihen ve tekraren iâri olumur: Istanbul dördüncü icra memurluğus”) Galatada Perşembe pazarında Al lan henmda 1, 2 No.lu yazıhaneyi © kametgâh ittihaz eyleyip elyevm iks metgâhı meçhul bulunan Madam Odet Fon Firamgard Fon Forstemberge: 1s” tanbul Umum Sigorta şirketine izafetefi memuriyetimizin 934-5270 numar tahışta takibe mutasarrıf olduğunu! Beyoğlunda Asmalı Mezcit mahallesi" nin caddei kebir | (istiklâl caddesi) ve Lâtin çıkmazı sokaklarında kü mükerrer 3, 5 üç defa 5 mükerrer 356, 358, 360, 360 mükerrer yeni 1, # 5, 7,9, 11, 13, 294, 296, 298, 300 | maralarla murakliam gayri menkulü! masif hissesinin birinci derece idaresi mukabilinde mezkür istikraz öyledğimiz 65 bin ipotek şirketten im takif ian tevarihi o muhtelifede U verdiğini? mebaliği faiz ve resülmal ile şirket pir ma temlik edilen komisyon ve mus mele vergisi mukabili olarak badetter xi 182.934 tarihine kadar tesbit ol” nan hesaba nazaran / resülmal ve fn?” den bakiye matlupları olan 62427,25 lir ranm 18-2934 tarihinden itibaren $€ raiti müdayene dairesinde yüzde dokWf faiz ve mezkür şirkete temlik edile” senevi yüzde 3 meşrut | komisyon V€ ücreti vekâlet ve sigorü bedeli ve m#” sarifi cariye ile ve gayri menkul rehi nin paraya çevrilmesi suretile © tahsil talep edilmiş ve tanzim edilen © öder emri ipotek akdinde iras etmediğini? ikametgâhmıza gönderilmiş ise de öd” me emri zabrma (verilen moşruhatif” mezkür ikametgâhta halen olmadığını? ve nerede oturduğunuz bilinmediği sılmış olduğundan yukarda yazılı bor$ masraflarırişbu ilân tarihinden | itibi ren 30 gün zarfında ödemeniz, bir kısmına veya tamamma ve yah alacaklınm takibat icrası hakkına dsi” bir itirazınız varsa gene işbu ilân rihinden itibaren 20 gün içinde bildir” meniz ve bildirmediğiniz / takdirde i6 ve iflâs kanunu ahkâmna tevfikan potek gösterilen gayri o menkul hiss sinin paraya çevril, muamelesine 1 vessül edileceği omezkür ödeme — rinin tebliği makamına kaim olmak zere ilân olunur. G3)