1 Ocak 1931 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 21

1 Ocak 1931 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 21

Büyük Çocuklu Güzel Validelere Güzel olmayan bir cildin tagdiye usulü sayesinde genç gürünen güzel valideler... Bugün binlerce kadınlar, büyük çocuklu valideler daima genç ve güzel gürünebilirler. Gildin tagdiye edildiğini en büyük Doktorlar tarafından bittecrübe ispat olunmuştur. Ciltte hasıl olan buruşuklukların zaviilamiş adalelerin, ve solmuş tenlerin sebebi, yaşın ilerlemesi değil belki cildin lâyıkile beslen- memiş olmasından ileri gelir. 40 50 ve hatta daha fazla yaşlarındaki kadınlar, ciltlerini muk- tezi anasirı ile besledikleri takdirde ter ve taze bir şekil iktisap ediyorlar. Büyük çocuklar binlerce güzel valideler, cil- din teravetini, güzelliğini ve gençliğini muha- faza için muktezi anasını İmuhtevi olduğuna dair etibba tarafında teminatlı yeğane yüz kre- mi olan Tokalon kremi kullanırlar. “Tokalon kremi, hesapsız kadınlara yüzlerin- deki buruşuklukları izale suretile gençliğin ca- zip teravetini balış ve solmuş tenlere zayıflamış adalatta şayanı hayret bir güzellik ikame eyler. Bu tesirin bir gecede bile vukuu cidden şayan! taaccüptür. Siz de bu tecrübede bulununuz. Gece yatmazdan evvel cilt için en mükem- mel unsur olan penbe rengindeki Tokalon kre- mi yüzünden yalnız bir tarafına tatbik ediniz, Ertesi sabahı dikkatle bakınız bu taraftaki cildin ne kadar güzelleşmiş olduğunu göreceksiniz. Sonra da pudra gibi yağsız ve gayrı mer'i beyaz renhindeki TTokalon kremini kullanınız. Müsmir neticesinde memnun kalmadığınız tak- dirde paranız iade olunacakrır Nevralji ö o Aspirin komprimeleri sayesinde sür'alle tedavi olunur. Yalnız kırmızı bandırollu hakiki ,,Geyet" ambalâjına dikkat ve bu markayı muşirren 5 Dr. Semiramis Ekrem H. | | Çöcük hastalıkları mütehasası Dr. Ekrem Behçet Etil hastanesi kulak, boğaz, burun hastalıkları mütehassısı | Beyoğlu Mektep sokak No. 4 Teleton, Beyoğlu 2496