27 Ekim 1932 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 4

27 Ekim 1932 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 4

340 No.1889—204 Ankara Sonbahar At Yarışları Ankara'da yapılmakta olan son bahar at yarışlarının ikinci baftası da çok güzel ve neşeli geçmiştir. Koşuların çift babisleride çok ha- raretli olmuştur. Bu seferki yarışların birincisi satış koşusu idi, Dört ve daba yu- karı yaştaki halis kan İngiliz at ve kısıraklarına mahsustu, Bu koşuda birinciliği Mm. Anna Sabri beyin Pagarı almıştır. İkinci koşu tiftik koşusu idi. Üç yaşlı yerli 've arap erkek ve dişi taylara mahasustu. Birinci- liği Bozkurt kazanmıştır. Üçüncü koşu Ziraat Bankası koşusu idi. Üç ve daha yukarı yaştaki haliş kan ingiliz "at ve kısıraklarına mahgustu. Birinciliği Piper kazanmıştır. Yarışlardangintibalar Beşinci koşa ve haliş İngiliz atları yarışlırı biterken. Yarışlardan intibalar Yukarıda: İktisat Vekili Celâl ve Fuat beyler; Aşağıda : Seyircilerden bir kısım. Dördüncü koşu dört ve deha yukarı yaştaki yerli ve arapat ve kısrekları içindi. Tayyar birinci olmuştur. Beşin- ci koşu dört ve daha yukarı yaşta ve bu sene içinde kazandığı mü- kâfatın hepsi 600 lirayı geçmiyen yerli ve arap ab ve kısıraklarına mahsustu. |Bu yarışta Çankaya birinci olmuştur. Bütün yarışlar devam ettiği müddetce İktisat vekili celâl ve Tayyare cemiyeti Reisi Fuat bey- ler hazır bulunmuşlardır. Diğer taraftan Ankaranın ileri gelen pek çok şahsiyetleri bu koşulara, koş- muşlar, aynı tehalükü halk ta göstermiştir. Nitekim bunu takip edecek olan gon iki hafta yarışları da ayni hararetle beklenmektedir. UN