19 Ağustos 1930 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

19 Ağustos 1930 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

e A e zaya Emniyet sandığı emlâk »i7 / Ledi Ne, atik 2 2138 12096 müzayedesi Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve mev'i ile mevki ve mlştemilât; Rumelikavakhisarı mahallesinde Ha- mam sokağında eski dört ve yeni 2 numaralı yüz altmış üç arşından iba- ret münhedim bane arsasın tamamı. Borçlemun İsmi Hatice Makbule H. Anadoluhisarın'da İbrahimbey soka- ğında eski ve yeni 4 numaralı yüz arşın arsâ Üzerinde ahşap iki buçuk katta dört oda iki sofa bir mutfak havi bir hanenin tamamı. Galatada Şehit Mehmetpaşa mahal lesinde Üstüpçüler sokağında eski ve fırın mahalli haraptır ) beşi yük ve dolaplı olmak üzere se- kiz oda biri ufak olmak üzere üç s0- fa bir mutfak bir tulumba iki kömür- Jük ve yüz altmış beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hatapkapısındâ Demirtaş mahallesin- de İpçiler caddesinde eski 99, 101 üstünde alçak tavanli bir oda yük- sek tavanlı ufak bir sofa ve elektrik tertibatını havi eskice bir dükkânın tamamı, Topkapıda Bayezit ağa mahallesinde Aksaray caddesinde eski ve yeni 82 ilâ 88 numaralı yüz otuz bir arşın- dan ibaret münhedim dört dükkân arsasının tamamı. Alâettin ve Kâzım Beyler Salmatomrukta Kefevi mahallesinde Taşçı sokağında eski ve yeni 2 nu- maralı yüz arşından ibaret münhe- dim hane arsanın tamamı. bançavuş mahallesinde Havuzlu s0- kağında eski 17 ve yeni 16, 18, 20, 22 numaralı üç yüz arşın üzerinde istihmam: mahallini ve keza iki yüz elli arşın üzerinde camekân mahallini ve yüz arşın üzerinde adi kârgir iki- şer katlı ve birer odayı havi iki kaneyi ve iki yüz elli arşın bahçeyi havi (Havuzlu hamam) namile maruf bir hamamin tamamı Hasköy'de Hacışaban mahallesinde atik Solakçeşme ve cedit Okmeydanı sokağında eski 2, 4 ve yeni 13 nu- maralı yüz yirmi arşın üzerinde ah- şap iki katta altı oda iki ufak sofa iki yüz kırk dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Beylerbeyi'nde Havuzbaşı'nda eski 12-4 mükerrer 12-51 mükerrer 12- 52 mükerrer maklüp numaralı yüz seksen sekiz arşın arsa üzerinde duvar bölmeleri mevcut olup ve üç dönüm bin dört yüz on iki arşın bahçeyi havi eseri ebniyenin tamamı Eğrikapı'da Hacıilyas mahallesinde atik ve cedit Ebe sokağında harita Safinaz, Şaziye, Şahzer, Safire Hanımlarla İsmail Kemalettin B. Mehmet Hüdai Ef. Muammer Mustafa ve Arif Efendilerle Esma Hikmet Emine Remziye ve Seher Hanımlar 605 8588 Koska'da Çobanisa namıdiğeri Ço- Hatiçe Nedime H, Mm. Marinko İffet H. 16710 17854 17913 19256 10845 SON POSTA 1-2 mevkiinde eski 9-lİ ve yeni 9-11 numaralı yüz otuz sekiz arşın arsa üzerine mebni kârgir bir kattan İbaret sıvalari noksan bir ahırın tamamı. : Üsküdar'da yeni malikllede Kara- manlı sokağında eski 27 ve yeni 21 numaralı altmıs dokuz Arşın üzerinde mebni kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı. Beylerbeyi'nde . Küplüce © mahalle- sinde Şemsi B. ve Çamlıca sokağında eski 44, 48, 44, 46, 53, 44, 44, 48, 44, 4B, ve yeni 30-1, 122, 122 ve 97 numaralı beş yüz doksan arşm arsa üzerinde bir katı kârgir ve üç katı ahşap olmak üzere dört katta kırk sekiz oda üç sofa bir mutfak ve elli arşın arsa üzerinde bir hamamı ve iki yüz dokuz küsur dönüm araziyi müş“ temil bir köşkün tamamı Paşabahçesin'de Köyiçi elyevm iske- le caddesinde eski 1 ve yeni 26 No. 162 arşın arsaüzerinde mebni kârgir3 kattan ibaret üstünde 8 oda koridor 1 mutfak ve 24 arşın arsa üzerinde İ aptesane ve gusulane ve yirmi arşın bahçeyi havi'bir. fırının tamamı Osma Ef, Osman Ef, Zekiye H. SATILIK Mükemmel teşhir camekânı Emniyet Sandığı müdürlüğünde malı olan bir adet büyük ve mükemmel ta camekânı 18,19,20 Ağustos 930 tarihine omüsadif pazar salı, çarşamba günleri Şehremaneti sandalbedesteni Mezat resinin eşya şübesinde teşhir edilerek şehri mezburun 21 # perşembe günü öğleden sonra bilmüzayede satılması | tel eylediğinden görmek ve satın almak İsteyenlerin günlerde mezkür satış şubesine müracaat eylemeleri olunur. meşhur balçık panayıfi SARAY KAZASI BELEDİYESİNDEN: Trakya Sarayında her sene Ağustosun 3İ inci günü m mutat (Meşhur Balçık Panayırı) bu sene de kur” Üç gün hayvanat ve üç gün de manifatura ve ei İ saire alış veriş olmak üzere altı gün devam edecektir. | Ötedenberi tüccaran arasında pek büyük rağbete olan panayırımıza gelecek esnaf ve tüccaranm ezheri € Mehmet Cevdet B, | Pemnun kalacakları ilân olunur. Kandilli'de Mezarlık sokağında eski 15 ve yeni 6,-6-1, 6-2, 6-3, 6-4 No 280 arşın arsa üzerinde ahşap 3 katta 17 oda | sofa 1 kuyu ve 165 arşın arsa üzerinde 1 mutfak ve | ahır ve iki dönüm 1155 arşın zira bahçeyi havi bir köşkün tamamı Topane'de Karabaş Mustafaağa ve Beyazıt mahallesinde eski ve yeni Lüleciarastası ve Kale sokağında es- ki 40,40 mükerrer ve yeni 15,36 N. 80 arşın arsa üzerinde kârgir 3 kat- ta ve üstünde 2 odayı ve arka cihe- tindeki sokağa müsadif bir ahırı havi bir dükkânın üçbisse itibarile iki hissesi ç Eyüp'te Kızılmesçit mahallesinde Bal- ciyokuşu sokağında eski ve yeni 12 numaralı yüz altmış “arşın arsa üze- rinde ahşap dört katf'on iki oda dört sofa bir mutfak'dört kuyu iki bin üç yüz elli bir arşın bahçeyi havi bir banenin tamâmı Mehmet Cemil B. Saniye H. Beyoğlu'nda Hüseyinağa mahallesin- de eski Bülbülderesi ve yeni Vişne sokağında eski 6 mükerrer ve yeni 2426 numaralı yüz bir arşın arsa üzerinde kâgir bir kütta üç oda ve altında bir dükkânı Havi harap bir hanenin tamamı, Fatih'te oDülgerzade (mahallesinde Çamaşircı sokağında eski 4 ve yeni 23 numaralı otuz Üç arşın arsa üze- rinde kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı, Çubuklu'da Cabir sokağında eski 31 ve yeni 36,36-2 numaralı biri elli iki arşın arsa üzerinde ahşap üç katta yalnız iki odası natamam olmak üze- re dört oda bir mutfak diğeri elli beş arşın arsa üzerinde iki katta iki oda bir sofa bir mutfak ve otuz arşin kadar bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Mehmet Erenköy Merdiven karyesinde Tekke sokağında eski 5.6 ve yeni 8 numa- ralı yüz yirmi arşın'arsa üzerinde ahşap bir buçuk kalta üç oda bir mutfak ve altı yüz seksen arşın bah- çeyi havi harap bir bap hanenin tamamı, : Emirgân'da eski Fırın ve yeni Mek- tebirüşdiye yeni Altıricı sokakta es- ki 30 ve yeni 28, numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta on iki oda dört sofa bir mutfak bir su hazinesini ve iki kuyu ve yedi yüz altmış dört arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı Rami'de Boşnak mahallesinde İmam sokağında eski l1've yeni 9, 9-1 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde ahşap bir katta üç oda bir avlu bir mutfak ve diğeri iki'yüz arşın arsa üzerinde kismen kârgir ve kısmen ahşap bir ahırı ve yedi yüz on dört arşın bahçeyi havi bir bap hanenin Zahide H. Mehmet Ef, Mehmet, Veysel Ağalar Necip B. İbrahim Ef, Unkapanı civarında Haydar Mahallesinde Kaşıkçı sokağında 2 numaralı maa müştemelit ve bahçe yedi odalı bir bap ahşap | Ehven Fiatla Satılık Hane sahibi yedile acele satılıktır. Taliplerin derunundakilere mü ı A Baş ağrıları c Spirin komprimeleri Yalniz. kaç 1edavi olunabilir. encümeni daimisinde! Bahkesir - Bigadiç yolunun 500x17 ilâ 570x24 üncü ki") | metreleri arasındaki kısım tarikin ikmal amaliyatı için | namesinde muharrer olduğu üzere amelei mükellefe İ dan yapılacak kısım bedeli baddettenzil 14496 lira 4 ku! Muhi B, uk ameliyatın icrası 25 ağustos 930 tarihine müsadif pazari” günü saat on bigi kapalı zarf usulile ihale edilmek üs , Yirmi gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. c Talip olanların kapalı zarf usuline tevfikan tevdi edeci teminat ve teklif mektuplarını ve evrak sairesini yevmi me: ve vakti muayyeninde encümeni vilâyete tevdi eylemeleri ve d ziyade tafsilât almak isteyenlerin dahâ “ evvel “Balıkesir Nsf dairesine müracaat eylemeleri ilân olunur. , İstanbul ithalât güm” ..... .. .. .. .. 2 rüğü müdürlüğünden: Sandık Ş Kile > 26 WE 5 813 Çikolata Transit Balâda muharrer 26 sandık çikolata transit olarak beher losu 14 knruşta talibi uhtesinde bulunduğundan ve 20-8 - * tarihinde ihalesi icra kılınacağına mebni fazla fiatına talip © ların yevmi mezkürde İstanbul ithalât gümrüğü satış komisf”| nuna müracaat eylemeleri ilân olunur. / > tamamı ğ Kemal Xi Yukarda cis ve nev'ile semti ve numaralı muharrer em” gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticeside bi” rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür ise de mezkür beller haddi lâyıkında görülmediğiden (on ” gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 6 eylül 930 **4 bine müsadif cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi tak#” eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten or kadar Sandık idaresine müraccat eylemeleri lüzumu 'lâ3 0!“ 7 Mesul müdüre Selim Reji - FOSFATLI ŞARK MAL emeği Hülâsası kullanı? Her eczanede sa