27 Temmuz 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

27 Temmuz 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

İstanbul-İzmir-Pire-Atina- Selaniğj bir hafta içinde dolaşabilirsiniz. *“Andros, İlüks vapuru ile seyahat 10 ağustosta başlıya- cak ve tam bir hafta sürecektir. Fiatlar birinciden — itibaren 43-32-27-20-15 liradır. İki kahvaltı vae öğle, akşam yemeklerinden mürekkep tabk dot mevkilere göre 1 12 ilâ 2 1/2 liradır. Yolcular askeri vesika nufus kâğıdı ve altışar fo- toğraf getirdikleri takdirde pasaporlları badava çıka- rılır. Müracaat mahalleri: İstan- bul Himayei Etfal Cemiyeti: Telefon 23697, Galata'da Çinili Rıhtım Han zemin kat Yunan millt seferibahri acentası Te- lefon Beyoğlu 2612, İzmir'de müracaat yeri: Gazi bolvari Himayei Etfal Cemiyeti. B Ankara'nin en büyük İ STT LA A Kırtasiye mağazasi T LT LK A LKL A FD a ARsili E ÇK ÇAS LA Her - lişanda' gazele mecmila ve kitap Her nevi kırtasiye eşyası vemektep levazımı Her türlü Fotoğraf. Jevazımı - makineler Ve amatör işleri KX EÜ AAT L Ğ KĞ GN KA Ğ Susuz, sabunsuz, fırçasız Seri tıraş olmak, yüzünüzün teravetini muhafaza, kırmızılık. ve çıbanların ssil olmsnı Tstiyorsamız. RAZV AA kreminl — multlaka — kullanınız. 44006f —i ' —aamamam ” Dr. HORHORUNİ Zührevi ve Bevli hastalıklar tedavihanesi - Beyoğlu Mulenruj yanında Zambak sokak No. 41 - Fotoğraf Taklili Kuponu Tablatinizl — üğrenmek ııı.ıyonnı_ıı | | fotoğrafınmı 5 adet kupon ile bir- Ukto gönderiniz. Fotoğralınıs #iraya tâbidir. ve iade edilmez lsim, moslek veya san'at? Bulunduğu memleket İ Fotoğrat iulişar edocek mi ? Fotoğrafın kllşesi 9O kuruşlak l mukabilinda ;uııdııüıbnıı. BIT7T 600 - 6535 9102 70 1378 9005 tan ibaret olup birinci kat: harici ca- SON POSTA Emniyet Sandığı Emlâk . Müzayedesi KAT'İ KARAR İLÂNI Arti Muhammin Hesap Merhunatın Cins ve nevile mevki ve M No. Müştemilkti 1500 14620 4988 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Caddeikebir sokağında eski 104, 106 yeni 80, 82 numaralı otuz dört arşın arsa üÜzerinde kârgir dört kattan ibaret olup birinci kat ustor kepenkli, zemini tahta döşeli bir dükkân ikinci kata as- ma merdivenle çıkıldıkta bir oda, üçün- cü kat bir oda, bir helâ, bir balkon, kapısız bir oda, ikinci kattan itibaren çıkma ve kiracı tarafından yaptırılmış terkos ve elektrik tertibatını havi maa oda bir dükkânın tamamı, Refet B. 200 2220 5176 Çakmakçılarda, Tayahatun mahallesinde Valde hanı tahtanisi eski ve yeni 45 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir ve arkası yüksek tavanlı- clmak üzeze bir cephesi iki katlı olup altinda bodrum ve alt kat pencereleri demir parmaklıklı ve kepenkli demir kapıl, camekân ve kapıdan girilince taş koridor sağda bir oda, koridorun nihayetinde demir kapılı büyük bir oda, ikinci kat: bir oda ve bodrum üzerine müsadif mahalli havi mazoda bir mağazanın on üç hissede on iki hissesi. Mehmet Kehnemoni Ef. Çıkmıkçııurdı. Tayahatun mahallesinde Sünbüllü han tahtanisinde 23 numaralı doksan arşın arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret olup zemini çimento önü camekân ve ustor kepenkli ve üze- rinde -demir kuşaklar üzerinde tahta döşenmek suretile yapılmış ve minare merdivenile çıkılır bir salon ve elektrik tertibatını havi bir mağazanın tamamı. Mebmet Köhnemoni Ef. 1478 Kadıköyünde, Tuğlacıbaşı mahallsinde Kayışdağı sokağında eski 12,12 yeni42, 42 numaralı üç yüz elli beş arşın arsa üzerinde bir katı kârgir, iki katı ahşap olmak üzere Üç katten ibaret olup zemin kat; iki taşlık, iki kiler, bir mutfak, üç oda, bir hamam, bir helâ. Birinci kat; bir sofa, altı oda, iki helâ, haricen çini antre, ikinci kat; iki sofa, yadi oda, iki helâ, bir banyo odası, bir sandık odası, iki balkon, terkos tertibatı, bir çamaşır- hk ve doksan altı arşın arsa Üzerinde bir mutfak, bir ahir, diğer bir ahır, bir mutfak, bir sarnıç, bir kuyu, dört met- bal, Jaklı havuz ve iki dönüm bin üç yüz sekiz arşın bahçeyi havi bir köşkün tamamı. İbrahim Sami B. ve Feride H. Mahmutpaşada Sultanmektebi sokağında eski 7, 5 ve yeni 6, 8 numaralı yüz kırk beş arşın arsa üzerinde abşap içi yağlı boyalı üç buçuk kattan ibaret olup zemin kat: bir çini antre, çini koridor, ve taşlık diğer bir ufak bir taşlık bahe çeye çıkan mermer camekânlı antre iki mütfak, çamaşırlık, bir oda, iki föla, bir kurnalı hamam #sta kata lç merdi- venle çıkılır burada dört oda, biri salon halinde iki sofa, bir helâ, bir çinko da- raça üst kat bir oda bir sofa, elektrik terkos tertibatı bahçede fiskiyeli havuz iki tulumbah kuyuyu ve sekiz yüz elli beş arşın bahçeyi havi bir hanenin ta- mamı. Mehmet Köhnemonl Ef. 9365 Kadıköyöünde Tuğlacımustafacfendi ma- ballesinde atik Kayışdağı cedit Merdiven- köy sokağında eski 108, ıyeni 8,8 numa- ralı yüz kırk arşın arsa özerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci katı Bir sofa, bir helâ, beş oda, bodrum, ( Ha- riçten methali vardır ) ikinci kat: Bir sofa, üç oda, bir helâ, hava gazı terti- batı hariçte yüz yetmiş arşın arsa Üze- rinde mutfak, çamaşırlık, ahır, bahçıvan odası, bin ikl yüz doksan arşın bahçe ve bahçede iki bavuz, çam, meyva ağaçları ve ayrıca bir dönüm — dokuz yüz altmış iki arşın fazla araziyi havi bir hanenin tamamı. Fethiye H, Anadoluhisarında Göksu — mahallesinde eski Göksu yeni Kuyu sokağında atik T, Mü. cedit 44 numaralı doksan beş arşın arsa üzerinde ahşap iki kat- Ayşe Mediha H.ın) mekânlı bir antre, bir sofa, bir oda, bir mutfak, bir helâ, bir kömürlük, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir helâ, terkos tertibatım ve beş yüz altmış beş arşın bahçeyi ve bahçede bir ku- yuyu ve kameriyeyi havi bir hanenin tamamı. Ahmet Ağa ve Vasfiye H. lı'v.du'—-ıı 2000-25932 3774 Beyoğluna Firuzağa mahallesinde eski l Soğancıoğlu yeni Örtmealtı sokağında eski 23, 25 yeni 1, Vi Nolu kârgir altı kattan ibaret merdiven ve sahanlık- ları mermer, ikinci kattan itibaren ha rici tahta kaplı altında bodrum kati üzerinde taraça katı mevcut olup bod- rüm beş kömürlük, bir kapıcı odası, balâ, birinci kat bir mermer antre, bir sahanlık ve iki daire olup 1 numaralı daire bir antre, dört oda, bir mutfak, bir helâ, 2 numaralı daire, bir antre: beş oda, bir mutfak bir helâ banyo bir oda, bir odunluk, ikinci kat: Sekiz oda, bir sofa, bir mutfak, bir banyo, iki helâ, bir koridor, üç çıkma, iki bal- kon, Üç, dört ve beşinci katlar ikinci katın ayni birer daire olup altıncı kat- ta dairelere mahsus bir oda, bir çama- şırlık, bir Ütü odası, bir helâ, iki da- raça, en Üstte ufak bir oda, ve tama- men daraça dahili telefon, elektrik, terkos, havagazı, kalorifer tertibatı ve kırk bir arşın aydınlığı havi seneden maa dükkân elyevm bir apartmanın nısıf hissesi, — Yakomi Ef. bilasale ve bilverase Aleksandurusi ve Eleni H.lar bilverase 1500 17000 18122 Üsküdarda Hocahesnahatun mahallesin- de Paşalimanı caddesinde eski 90 yeni 121 - 1 numaralı bin yüz doksan arşın arsa Üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: on bir oda, cesim bir taşlık, bir sofa, iki kurnalı hamam ve iki küçük oda, ikinci katta on bir oda bü- yük, üç küçük aoda, bir sofa ve üç yüz elli arşın arsada bir katta kârgir mutfak ve *saire ile otuz arşın arsa üzerinde bir oda ve üç bin dört yüz beş arşın bahçe havuz ve derununa cari mai lezizi havi bir sahilhanenin tamamı. (bir harita numaralı arsaya cari üç masura ve diğer bir ma- surası Mihrimah vakfından üç çuvaldız Raif İsmail paşa vakfından mat İezizin altı yüz hisse itibarile elli yedişer hisse- leri Sait B. yüz on dört otuz hissesi Ayşe Mediha H. ve Sait B. 60 1275 9605 Üsküdarda Hayrettin mahallesinde Top- taşı caddesinde eski 152 yeni 164 nu- maralı seksen beş arşın arsa üzerinde ahşap seneden bir bap dükkân elyevm birinci kat bir koridor, bir mutfak, bir oda, bir gusülhane, bir helâ, ikinci kat bir oda, bir çatı arasını bavi yeni tamir edilmiş bir hanenin tamamı. Şakir Ef. 100 - 1614 9696 Üsküdarda İhsaniye mahallesinde eski Sultaniye yeni Orta sokakta eski 50 Mü. yeni 76 numaralı, doksan - sekiz arşın arsa Üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: Tahta bir antre birsofa, bir helâ, iki oda, tahtında — bir mutfak — bir. kömürlük, asma kat bir oda, ikinci kat, iki oda, küçük bir sofa, bir helâyı ve alt kat demir parmaklıklerı terkos tertibatı, kuyu ve kırk altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nevriye H. ve Ali B. 200 4206 9715 Kadıköyünde — Caferağa mahallesinde Murahiye sokağında eski 12 yeni 16 AÜM' y:ı on dört arşın arsa Üzerind ahşap Üç kattan ibaret olup zemii 3 bir oda, taşlık, mutfak, helıâ, kbm':rl':l.kı.ı müşterek sarnıç, birinci kat; harici bir antre, bir oda, bir sofa, ikinci kat: iki oda, bir şahniş, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat; iki oda, bir sofa, çatı katı bir balkon, zemin kat demir parmaklıkları ve yetmiş dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Menduk H, 560 1680 — 56 Kadırgada Şehsuvarbey — mahallesinde Şehsuvarbey çikmazı sokağında eski 16 yeni 5 elyevm 44 numaralı yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup ( birbuçuk katı kıs- men ahşap kısmen taştan ve dolmadır) birinci kat, bir taşlık, iki oda, bir san- dık odası, bir helâ, bir mutfak üst kat iki oda, bir sofa, bir kiler, bir helâyı ve bir kuyu ile seksen dört arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Mustafa Ef, (Lütfen sayfayı çeviriniz ) Sayfa —— ——— Zci Dinez AD İi a