29 Temmuz 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

29 Temmuz 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

Resminizi Bize Gönderini: Mrill İ Size Tabiatinizi Söyliyeli.n 20 kâzım B.; Samimi ve mü- tevazıdır. Ok duğundan faz- la görünmer, mücadeleri, gürültücü — ve kavgacı değil- dir. Anlaş: mıya Ve üy- sallığa —müte- mayildir. 22 Hikmet B Zekidir. Pek kay- da kuyuda ge- temer; — dile- diği gibi, ser- best bulunmak ister, kısmen ihmalcidir. Pa- rayı sarfeder. Cömertliğe m ütema yildir. şabuk hırçin- laşır. Maahaza kin tutmaz. SATILIK EV Unkapanında Atlamataşında Külban tokağında 8 oda, £ sola, 1 mutlak ve £ helâ, kuyu, tulumba, bodrum, biraz bahço ve üzerine 1 kat daha çıkılmak için temeli sağlam yapılmış 4 No- yeni kârğir ev sahibi elinden satılıktır. İstiyenlerin Cağaloğlunda Çatalçeşme caddesinde Kız moktebi — kargısında Ulak mürettiphanede — İsmail Hakkı Efendiyo müracaatları. D —m a e klrçe eee Baoğlu Tapu Başmemurlu- ğundan: Galatada! Sultanbeyazıt ma- hallesinin Karaoğlan sokağında atik 15 ve 17 ve 19 numaralarla murakkar mağaza ve iki bap bane 27 mayı 68 mumaralı bir bap şerbethanenin nısıf hissesi 99 mart 287 tarihile Ta- paş veledi Zaharinin namlarına mu kayyet olup verese namlarına müame- lei - intikaliyelerinin icrası için tapu kayıtlarının istihsali hakkında müra- cant edilmiş ise de ber iki gayri men- kulün tasarruf kayıtlarının M tahririn” den m olması hasobile tevsiki tasarraf ammında tahkikatı mahalliye iera kılımacağından işbu mahal Hink- kında tasarruf Tadiasında bulunanlar “mevcut olduğu takdirde tarihi lündan itibaren 20 gün zarfında Tapu Müdiri- yetinde Beyoğlu — Başmemuriyotino 982/1154 numarasile müracaatları Hlân olunur. Kiralık Denizden dolma arsa Fatih Malmüdürlüğünden: Yenikapıda Kilise sokağında kâin olup tahminen yüz metre murabbamda bulunan denizden dolma mahal bir sene müd- detle kiraya verilecektir. Bı yerin eski, icarı yüz yirmi iki liradır. Müzayede müddeti 11- Temmuz - 932 — tarihinden 5- Ağustos - 932 tarihine kadar yirmi beş gündür. Taliplerin 5- Ağustos - 932 tarihine mü- sadif perşembe günü saat onda müzayede ve ihale komisyonuna müracaatıarı. Fotoğraf Tahlili Kuponu Tabiatinizi öğrenmek — istiyorsanız fotoğrafınıı $ adet kupan ile bir- likte gönderiniz. Fotoğrafınız sıraya tâbidir ve iade edilmez memlekot Fotoğrat — intişar edecek mi ? Fotoğrafın - klişesi BO kuruşluk Ilnıı-ı bedeli SON POSTA Emniyet Sandığı Emlâk KAT'İ KARAR İLÂNI No. 1300 9008 Bağaziçi 175 9176 2400 - 7255 Müzayedesi Merbunatın . Cine ve nevile mevki ve Müştemilâti Emirgânda Emirgân caddesinde eski 20, yeni 24 numaralı iki yüz altmış arşın arsa üzerinde yarım katı kâgir iki katı ahşap olmak üzere iki buçuk kattan ibaret olup zemin katı iki mutfak ( biri hariçte on beş arşın arsa üzerindedir ) bir taşlık, bir helâ, iki kömürlük, birinci kat: Bir koridor, dört oda bir helâ, ikinci kat: Beş oda, bir koridor, bir helâ, bir gusülhane, çatı altı bir oda, bir balkon ( harici bir antre vardır ) ve altı yüz doksan sekiz arşın bahçeyi ve derununa cari mısıf masura mailezizi havi bir sahilhanenin tamamı, Beylerbeyinde Bostancıbaşıabdullahağa —ma- hallesinde Hamam sokağında eski 4 yeni 8 mu- maralı yüz on dört arşın arsa üzerinde abşap iki kattan ibaret olup birinci kat: bir antre, bir sofa, iki oda, bir helâ, yirmi üç arşın arsa üzerinde bir mutfak, ikinci kat: bir sola, üç oda, bir kiler, hariçten methal olan bir bod- rum kömürlük, bir kuyu ve yüz on üç arşın hahçeyi havi bir hanenin tamamı. Üsküdarda Çakırcı HüseyinPaşa mahallesinde Mesudiye sokağında eski ve yeni 2 numa- ral seksen üç arşın arsa özerinde abşap iki kattan ibaret olup birinci kal: bir çini taşlık koridor, bir küçük sofa, bir oda, bir mutfak, bir belâ, ikinci kat: İki küçük bir büyük oda, bir koridor, bir helâ ve yüz on iki arşın bahçe ile bir. kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Davutpaşada Kasapilyas mahallesinde Çavuş- zade sokağında eski 9,9 ve yeni 19-2, 19-3 numaralı elli arşın arsa Üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: bir malta ufak taşlık, bir oda, bir helâ, bir mutfak, ikinci kat: bir ufak sofa, iki oda, bir balkon ve bin altı yüz elli arşın bostanı havi ( bir bostan kuyusu, bir de ufak kuyu vardır ) bir hanönin tamamı Çarşuyukebirde, Çadırcılar Batpazarı - soka- ğında eski 5:7,9,11 -ve yeni 204, 202 numa- ralı yirmi beş arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret olup zemini ve kepenkleri tah- ta (seneden iki ve elyevm bir dükkândır ) bir. dükkânın msıf hissesi. Beylerbeyinde Bostancıbaşıabdullahağa mahal. lesinde gazbane elyevm Münirpaşa sokağında eski 5 yeni 5, 5/1 numaralı iki yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret üç bö- lük (ayrı ayrı methal vardır) olup birinci kısım birinci kat: malta bir taşlık, iki oda, bir hela, ikinci kat: bir sofa, iki oda, ikinci kısım bir satıhlı olup zemini harap çimento döşeli bir trşlık, bir ocak mahalli, bir oda, bir koridor, bir helâ, bir gusülhane, ( içinde su haznesi wardır) üçüncü kısım bicinci kat; bir taşlık, bir mutfak, bir helâ, ikinct kat; bir sofa, iki oda, ayrıca doksan arşın arsa üzerinde üç güz bir ahr, ve ayrıca altmış arşın arsa üze- rinde bir ahır, bir ocak mahalli, bir belâ ve bin iki yöz yirmi arşın bahçe, bir kuyu, on ikl dönüm fazla araziyi havi maa müştemilât bir hanenin tamamı, Galatada Sultanbeyazıt mahallesinde Topçu- «ar sokağında eski 152, 184, 156, 29 ve yeni 146, MMBİ, 1482, 41, 150 numaralı altı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde esas bina dört buçuk katlı kârgir altında bodrum, birinci kat: İkisi büyük ikisi küçük, dört dükkân ti- “yatro ve balozun iki çifte demir kapılı met- hali ve antre arkada aparlıman methal ve an- tresi ile elyevm birahane olup dükkânın ar- kasını teşkil eden bir satıhlı ( seksen sekiz arşın üzerindedir) ve helâ ile büyük kahve ocağını havi bir bodrumun methali — bir taşlık, antreler ve — dükkânlarım — zemini mermer Öönleri Üstor kepenkli gzzinonun ar- kasına müsadif üç tarafı şırvan arkadaki mermer merdivenle çıkıldıkta bir sahanlık, yine irkaç merdiven'e girilerek bir kapı buradan ikin katı teşkil eden balaz ve tiytro mahalli( burası elyevm salon hâlindedir. ) üçüncü kat: Ayni tarzda çifte kapıdan girilir bir koridordan geçildikte büyük — bir sofa, on iki oda, iki helâ, ve tekrar bir koridordan geçilir üzeri kwsmen galvanizle örtülü daracada iki tekne, Borçlunu İami Mehmet Vahit Bey Abdulvehap Ef. Emine Faika H. Nikoli Ef. Esat Bey Cemile H. Sayfa — tarzda üçünü katın ayni olu'p çamaşırlığa giden koridor nibayetinde bir helâ mevcut olup çamaşırlık yoktur Üstkatta bir koridor, nihayetinde zemiri kırmızı çini büyük daraça ve koridorun sağında yine bir çimento kori- dar üzerinde üç oda, bir helâ, sol taraftaki koridorda iki ada, bir helâyı havi maa de- kâkin bir apartımanın sülüs hissesi. Kocamustafapaşada — Canbanbaziye mahalle- sinde Meşelimescit sokağında eski & ve bet defa Mü. 5 yeni 7, 9, 11, 13 mumaralı yüz arşın arsa üözerinde haricen kârgir dahilen ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: Top- rak ev altı bir oda, bir mutfak, bir helâ, ikinci kat: bir sofa, iki oda, asma bir sandık odası ve ayrıca doksan beş arşın arsa Üüze- bir sakaf altında ve iki tarafında yangm du- varı mevcut ihi ahşap dükkân ve otuz beş arşın arsa üzerinde bir ahşap dükkân ve iki yüz yirmi arşın gayri istihlâk arsa ve bahçeyi havi ceman üç dükkân bir hanenin tamamı. Hüsniye, Saide, Ruhsar H. lar ve Osman Ef. Sünni, Süheyla, Hüsniye H, larla Mustafa Ef, Boğaziçinde Emirgânda Emirgân caddesinde eski 36 ve yeni 48 numaralı biri altı yüz elli arşla arsa Üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup zemin kat: üç oda, (ikisi döşeme- siz) iki kömürlük, bir helâ, iki taşlık, diğer kömürlük, bir mutfak ( harici elli arşın arsa üzerinde olup bir odası vardır ) helâ, sarnıç, birinci kat: altı oda, ( odanın biri döşemesiz) bir salon bir kiler, iki helâ, ikinci kat: dokuz oda, iki sofa, bir kiler, bir harap hamam (ka- zan mevcuttur) diğeri iki yüz on arşın arsa fzerinde ahşap iki kattan ibaret olup zemin kat: iki oka: bir helâ, bir kiler, bir malta ko- ridor, kömürlük, odunluk, birinci kat: dört oda, bir sofa, bir helâ, bir mutfak, hariçte harap bir hamam, elektrik terkos, tertibatı ve iki bin yedi yüz, on bir arşın, bahçeyi ha- vi bir sahilhane ve köşkün tamamı Boğaziçinde Çengelköyünde Kuleli caddesinde eski 3,13,15, 17,19 19 Mü. ve yeni 5, 5 nu- maralı biri üç yüz on beş arşın arsa Üzerin- de ahşap iki buçuk kattan ibaret olup zemin kat: İki oda, bir avlu odunluk, bir helâ, bi- rinci kat: Bir antre, diğer bir antre bir salon üzerinde sekiz oda, iki helâ, ikinci kat: Bir sofa, iki oda, bir halâ diğeri yüz on beş arşın arsa üzerinde bir satıhlı olup Üç oda, bir sofa, ve —altmış arşın arsa Üzerinde bir mutfak, yine yirmi arşın arsa üze- rinde diğer bir mutfak, —bin — seksen beş arşın bahçe bahçede harap bir ahır mahalli havuz, bir kuyu meyva ve çam ağaç- ları, ve ayrıca yirmi dönüm fazla arariyi ha- vi (hanelerde pancorlar ve balkon - vardır. ) İki köşkün tamamı. Kuzguncukta, çifte meyhane ve Bakkal el yevm Derefirini sokağında eski 2 mü, 9 ve yeni'22, 22 - 1, 24 numaralı iki yüz yirmi arşın arsa Üzerinde kârgir üç kattan ibaret olup biri yani 22No:lısı birinci kat, bir an- tre, bir gezinti mahalli, bir oda, bir mutfak bir helâ, bir kömürlük bir sarnıç ve tahtında bodrum, ikinci Üçüncü katlar birer küçük sofa üzerinde ikişer oda (üçüncü — katta bir helâ) diğer iki hane de bunun aynı olup 22 numaralı hanede — yalnız terkos diğerlerinde terkos ve elektrik terti- batı ve alt katlarda demir parmaklıklı ve birer çıkmaları ve iki yüz elli yedi arşın bahçeyi havi üç hanenin tamamı. Kartalda İstasyon caddesinde atik 138 ve cedit 202-26 No. lı yüz yirmi arşın arsa Üze- rinde ahşap iki kattan ibaret olup haricl bir antre: birinci kat: bir sofa, Uç oda bir helâ, çimento döşeli bir taşlık, bir kiler, bir mutfak, bir kömürlük, ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir helâ, (bodrum katında bir odun- luk mevcut olup mutfak hariçte kârgir ve elli arşın arsa üzerindedir) ve dört yüz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nezahet ve Şahinde H. larla Enver Bey Kuzguncakta İcadiye sokağında eski 76 yeni 35 numaralı yöz utuz beş arşın arsa üzerinde kârgir önü camekân zemini çimeto merdiven altı kömürlük, bir şirvan bahçe, helâ, terkos, ve elektrik tertibatını havi bir dükkânın ta- mam. — Virjin H. bilâsale ve Nişaan Nazaret £f ler tarafından bilvelâye Maltepede eski vapur iskelesi sokağında eski 10, 10, 10, 10 yeni 13, 15, 17, 19, 21 numa- ralı yüz yetmiş iki arşın arsa Üzerinde birer ç edayı ve yüz bir arşın bıhçeyiv bavi önleri Ali Kemal B Belkla H. Hikmet B. Vehbiye M. Virjin H. biles ve Nişan Nazaret Ff. ler tarafından bilvelâyı