1 Eylül 1933 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

1 Eylül 1933 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

1 Eylül — —- — Yeni Memurların Listesi Maliye Teşkilâtının Me- mur Kadrosu Hazırlandı Yeni Tayin Olunan Memurların İsimle: rini Bu Sütunlarda Bulacaksınız İstanbul defterdarlığı dünden Mibaren tarihe karışarak yerini e teşkilâta bıraktı. Yeni teşki- tan âli tasdike ve Maliye Vekâ- letinin tasvibine iktiran eden bü- tün erkânı, müdürleri ve muavin- leri daha evvelce tayin edilmişler ve İstanbula gelmişlerdi. Vilâyetin tadikile memur olacakların mühim bir kısmının listeleri de dün ha- zırlanmış ve geç vakit kendilerine ayrı ayn birer mektupla tebliğ edilmiştir. Eski defterdarlık binası dün vaziyetlerini öğrenmek iste- yen memurlarla dolmuştu. Vakit müsait olmadığı için komisyon bütün teşkilâtı ikmal edememiştir. Düne kadar yeni teşkilâta ancak eski defterdarlık ve maliye me- murlarile mi'lkiye mektebi mezun- ları alınabilmiştir. Lise mezunla- nndan hiç kimse alınmamıştır. Hukuk ve yüksek ticaret mektebi mezunlarının tayinleri pazar günü yapılacaktır. Yeni teşkilâtta vazife almak için İise ve muhtelif mek- teplerden (50) kadar hanım mü- racaat etmiştir. Bunların ekserisi daktilo ola- rak tayin edileceklerdir. Kanun ince peşin maaş Eyi in ayın ilk gününde işe başla- © bik aid Halbuki bu- gün cüma olması hasebile yeni memurlar işe başlıyamıyacaklar- dır. Bu takdirde maaş ta alamr yacakları söylenmektedir. Bugün tayin emirlerini ellerine alacak olan memurlardan bir kısmının isimlerini yazıyoruz: İstanbul tahakkuk müdürlüğü mümeyyizliğine Defterdarlık mu- &mele vergisi memuru Bedri, varidat kâtipliğine istihlâk kâtibi Kâzım, Cevdet, Recep Nuri, dosya memurluğuna eski .dosya memuru Süleyman, evrak mukay- yitliğine Defterdarlık mukayyitle- rinden Tevfik, Zühtü Beylerle Nübüvvet Hanım, evrak sevk memurluğuna Belkıs Hanım, dos- ya memurluğuna eski evrak me- muru Necmi Beyler tayin edil- m 5 Divanyolu tahakkuk memur- luğuna Maliye Vekâleti tasfiye kalemi tetkik memuru Celâl, Sabri, tahakkuk © kâtipliklerine Necmi, Remzi, tahakkuk tebliğ memurluklarna Ali, Sait, Ye dikule tahakkuk (memurluğuna Hüsnü, myavinliklerine Saim, Sü- reyya, okâtipliğe Tahir, Rıfat, tahakkuk tebliğ memurluklanna Fahrettin, Kerim, muamele me- murluklarına Tevfik, Atıf, Ab- dülbamit; (o Yenicami otahakkuk memurluğuna (Maliye Vekâleti merkez o mümeyyizlerinden Os- man, mülkiyeden Bedri İsmail, muavinliklerine Mersin varidat mümeyyizi Esat, Bursa on birinci fırka muhasebeciliği kâtibi Mab- mut, Yenicami tahsil memuru Arif, tahakkuk kâtipliğine maliye meslek omektebinden Tevfik Do- Zan, Fuat Nazif, tebliğ memur- ça Yenicami kazanç kâtibi brahim, Eminönü bina kâtibi Muharrem, Küçlikpazar (kazanç kâtibi Mehmet İrfan, merkez va- ridat kâtibi Talât, Eminönü vari- Cat kâtibi Salih Sırı, muamele memürluğuna Kumkapı Tahsil muavini İbrahim Hakkı, Mercan tahsil muavini Abdülmecit, Kü- şükp: or şubesi tahakkuk memır ma mülkiye mezunlarından Hilmi, muavinliğine Galata muamele kâtibi Edip, kâtiplikle- Küçükpazar tel Yeni kadroyu hazırlayanlardan maliye varidat müdürü Cezmi &, ni Saim, tebliğ memurluklarına Küçükpazar bina memuru Refik, Kasımpaşa tahakkuk kâtibi Ha- san Tahsin Mustafa, Küçükpazar kazanç kâtibi Eyüp, muamele memurluğuna Çarşı tahsil muavini Mustafa, tahakkuk memurluğuna, Tavşanlı malmüdürü Şemsettin, Fatih tahakkuk (© memurluğuna Defterdarlık hesap memuru Muç- teba, muavinliğine Mercan tebliğ memuru Z. Tahir, kâtipliğine H. Ali, tetkik memurluklarına Top- hane kâtibi M. Nuri, Abidin, Eminönü tahakkuk tebliğ me- muru. A. Nuri, Kumkapı tahak- kuk muavinliğine Suat, kâtipli- e Ya , tebliğ memurluğuna . Zülfikar, Aksaray şübesi ta- hakkuk muavinliğine A. Avni, kâtipliğine Eşeref, tebliğ memur- luğuna Necmettin Çarşı şubesi memurluğuna mülkiyeden Avni ve Mecdi, tahakkuk muavinliğine Sabri Beylerle mülkiyeden Made- let H. tahakkuk kâtipliğine Halit, tahakkuk tebliğ memuru Celâl, Lütfullah, Rıfat, Tebliğ Memur- luğuna Mustafa İzzet, Şehzadebaşı tahakkuk memurluğuna mülkiye- den Rüştü ve Şerafettin, kâtip- liğine Osman, tebliğ memurlu- ğuna o Salâhaddin, (Edirnekapı tahakkuk memurluğuna Şevki, tebliğ memurluğuna Rıfat Eyü md tahakkuk kl urlağınn Sezai, muavinliğine Zeki, kâtip- Üiğine İhsan, tebliğ memürluğuna Asaf, o muamele O memurluğuna Arif Beyler, Şehremini . tahak- kuk © kâtipliğine Belkis | Hanım tebliğ memurluğuna A. Haydar, apaşa tahakkuk me- murluğuna o Talât, muavinliğine Bürhan, kâtipliğine Nazmi, tebliğ memurluğuna Kadir, Hocapaşa tahakkuk O memurluğuna Cemil, muavinliğine Cemal, kâtipliklerine Osman Zekâi, Ali Riza, Ahmet, Münir, Faik, Mes'ut Bürhanettin, muamele omemurluklarına Hâdi ve ; Hilmi, Eminönü tahakkuk memürluğuna Cemal, muavinli- ğine Agâh, kâtipliklerine Hamdi ve Ziya, tahakkuk memurlukları- na Enver, Şuuri, Cemil, Mithat, Saim,“ Şaban, Tevfik, Fener ta- hakkuk muavinliğine İsmail Hak- kı, kâtipliğine Cemal, Fuat, teb- liğ memurluklarına İhsan, Resül, Füruzan Ali, tebliğ memurlukları- na İzzet, Kadri, Mercan tahakkuk memurluklarına İzzet, muavinlik- lerine Refet, Mir'at, kâtipliğine Mustafa Sabri, tebliğ memurlu- SON POSTA İLÂN Beyoğlunda Cihiângirde Sor- magir mahallesinin Külhan soka- ğında 12 numaralı Necati Efendi ve hemşirelerine tefviz edilmiş olan hanenin 933 senesi Eylül gayesinden itibaren bedelâtı ica- resi Kadıköy Sulh İcra Dairesinin 933/835 numaralı dosyasile mah- cuzdur. Binaenaleyh herhangi müste- hüsnüniyet kaidelerine istinaden bedelâtı icareyi tediye eylediği hakkında bir iddia dermeyanına meydan kalmamak üzere keyfiyet ilân olunur. BALO TEHİRİ 30 Ağustos Erenköy Tayyare Cemi- yeti menfaatine yapılacağı ilân edi- len Kır Balosu hava müsait olmadığından 4 Eylül Pazartesi ak- şamı Osdde Bostandeğ Sayfiye gezinosunda “yapılacağı muhterem ahaliye ilân olunur. e 6901 © Haseki İsmellağa Vakfı Mü- tevalilliğinden: Haseki (İsmailağa vakfından Sirkecide Yalıköşkü nam ma- baldö; temmvap “evakkaiweheliie 8 No.la ardiye iki sene müddetle kiraya verileceğinden 1 Eylül 933 ten itibaren yirmi gün müddetle müzaye- deye çıkarılmıştır. Talip olanlar yüzde yedi buçuk teminatlarile hergün Mül hak Vakıflar İdaresine ve yevmi ihale olan 21 Eylül 933 çarşamba günü saat enbeşe kadar du Evkaf Müdüriyetinde Encümen'i İdareye mürtcsatlar. Son Posta Matbaası Sahibi: Ali Ekrew Neşriyat Müdürü: Hehi Lütfü Emlâk ve Eytam Banka ânları Emlâk ve Eytam Bankası İstanbul Şubesi Müdürlüğünden: Şubemiz Mütekaidin Eytam veEramil iskonto Muamelâtına ve mua- melelerin günü gününe intacına aşağıda yazılı günlerden itibaren baş- lanacaktır. Beyoğlu en 6.9,933 — 11.9,933 — 16.9,933 —20.9.933 sküdar Eminönü Yalova | Sarıyer Bakırköy Adalar Kadıköy Beşiktaş Fatih Eyüp Samatya 79.933 — 12.9,933 — 17,9.933 — 219,933 (9.9.933 — 13,9.933 — 18.9.933 — 23.9.933 10.9.933 — 14.9.933 — 19.9.933 — 24.9.933 Öksürenlere: KATRAN HAKKI EKREM TURKİYE ig <<