10 Eylül 1933 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

10 Eylül 1933 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

KNT YA SAA U Ka SON POSTA z Eylâl 10 - ——0 A M A A — — - ——— — nn Akla durgunluk veren ucuzluk! İpekli ve yünlü kumaş piyasası altust oluyor ŞU FİYATLARA BAKINIZ: Krep Ankara 275 Kuruş * |/ » — Mongol 180 ö | » — Birman SD Urü | Yüzün güzelliğini her şeyden evvel temiz, » — Damur 200 , beyaz ve zarif dişler gösterir. » Yalova 225 ” Simanızın ve dişlerinizin gözel olmasını istiyor iseniz sabah Filafil merserize ' 60 is ve akşam günde iki defa dişlerinizi RADYOLİN ile fırçalayınız. *« » Ve saire Ve saire... Mantoluk ve ropluk her nevi ağlr kumaşlar... No. 200 -" Ucuz Mallar Pazarı,, Dikkat, mukallitlerden sakınınız — (No. 200- Ucuz Mallar Pazarı ) nın mukallitleri çıkmıştır. (No. 200)ile beraber (Ucuz Mallar Pazarı) isim ve lavhasına da dikkat ediniz, Mağaza Mahmutpaşada Ara sokaklarda değil, asıl caddede, yukarıya çıkarken solda, aşağıya inerken sağdadır. RADYOLİN sarfiyatının çokluğundan her zaman taze olarak satılan yegâne sıhhi diş macunudur. İstanbul Üniversitesi Mü- bayaat Komisyonundan: Tıp ve Hukuk Fakültelerinin işgal eyledikleri Beyazıtta kâin İs- tanbul Üniversitesi binasına ve Veznecilerde kâin Fen ve Edebiyat fakültelerine ait Zeynep Hanım Binası ile yeni yapılmakta olan teşrih ve ensac binasına ve eczacı ve dişçi mekteplerine ve cağa- loğlunda bulunan kimyahane binasına ve müştemilâtı saire kalori- fer ve sobalarının 1933 senci maliyesi zarfında ihtiyaçları olan her nevi maden kok ve mangal kömürlerile odun kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Fiatlar mutedil görüldüğü takdirde bir- likte veyahut tefrik olunarak ayrı ayrı ihale edilecektir. Bunların her biri için mevcut şartname ve ihtiyaç listelerini görmek ve fazlaca malümat almak istiyenlerin her gün öğleden sonra Mübayaat Ko- misyonu kitabetine ve münakasaya iştirak için de “Yüzde yedi buçuk,, nisbetinde teminatı muvakkatelerini bir gün evvel muhasebe veznesine yatırıldıktan sonra teminat makbuzlarını teklif mektup- Kayit muamelesi Cumadan maada hergüa yapılır. Mektebin tarifnamesini isteyiniz. ları derununda olarak ihaleye müsadif olan 17 Eylül 1933 pazar Telefon : 44039 (86700) günü saat 15 te İstanbul Üniversitesi binasında mübayaat komisyo- nu riyasetine müracaatları ilân olunur. “4367,, Kız - Erkek AMELİ HAYAT : Ticaret Lisesi iIstanbul - Cağaloğlu. Tel. 23630 Orta ve Ticaret Lisesi kısımlarına 21 Ağustostan itibaren talebe kaydine başlanmıştır. Eski talebe 10 Eylüle kadar kayıtlarını yenilemeğe mecburdur. mtihanlara 2 Eylül Cumarlesi günü başlanacaktır. aa Müracaat: Her gün saat 10 dan 16 ya kadar « (6564) aaf (1009) Nişantaşında tramvay caddesinde kendi mülkü olan binada nüx Feyziye Lisesi ; Memleketimizin en eski hususi lisesidir. “Feyziye mektepleri cemiyetinin,, idaresi allında manevi bir şahsiyettir. Kazanç müessesesi olmadığından ücret vesair hususlar hakkında talebesine her türlü kolaylığı gösterir. Mektep talebenin sıhhati ve terbiyesi ile aym aymı uğraşabilmek için azami 150 leyli talebe kabul eder vo her sınıfta otuz beşten fazla mevcut bulundurmaz. 11 Eylülden İtibaren derelera başlanacaktır. Giyinmek için tam manâsile tasarruf-İktısat - Ucuzluk IKi - UÇ liraya bir takım ,Elbiselik Kumaş Ziraat Bankası Adana Mensucat Fabrikası Üç senedenberi çıkarttığı muhtelif renkteki yazlık pamuklu kumaşlara gösterilen umumi rağbet üzerine bu sene elbiselik çeşitlerini çoğaltmış ve halkımızın daha ucuz giyinmesini temin etmiştir. iplik - Bez - Patiska 20 İngiliz numarasına kadar pamuk - iplikleri; 90 santim genişliğine kadar ince, kalın kapot bezleri - Muhtelif renkte örtülükler - Perdelikler - Yerli patiska - Çiçekli masa örtüleri, Fiat isteyiniz - Nümune görünüz Ziraat Bankası Adana Mensucat Fabrikasına veya her yerde ZİRAAT BANKALARINA müracaat ediniz. Telgraf adresit Adana Batik - Mektup adresi: Adana Posta kutusu 67 Karaciğer - Mide- Barsak, Taş, Kum hastalıklarının kat'i tedayişi için TUZLA iÇMELERİ En son konforlu yeni otel - pansiyon - lokanta - plâj Hergün Köprüden saat 6.30, 7.35, 8,20, 10, 11, 13.15, 15.10 da Haydarpaşaya giden vapurların trenleri ve Cumaları ilüveten sabah vapurunun treci İÇMe membalarına kadar gider gelirler. 15688) İNEBOLU Tamirat Atelyesi İAlman ve Macaristan darüsunaalarında çalışan Mehmet Tevtfik B. Türkiyenin bir çok fubrikslarında da senelerce hizmetten soura bir çok fedakürlıklar yaparak İnebolu'da her nevi motör ve otlomoblileri tamir için hir atelye (es1ş etmiştir. Bundan başka atelyemiz emsaline her cihetle faik yenmi kesme pirinç karyolalar, samyalar yapmaktadır. Ucuzluk ve sağlamlık doluyısile müşterilerini memnun — etmektedir. PETROL NiZAM g Saçları kuvvetlen- dirir. Dökülmesi- ni keser. Kepek- leri öldürür. Başı temizler. Günde bir defa friksiyon yapınız. — (6580) Bahçe-Birahane NOVOTNİ -Beyoğlunun en güzel yeri Bira 20 Kuruş En iyi yemekler Son Posta Matbaası Her nevi rakı mezelerle Sahibi: Ali Ekrem