3 Eylül 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

3 Eylül 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

Ç $ Eylı'ıl . Betonarme Köprü inşaatı eksiltme ilânı “Nafıa Vekâleti Şose ve Köprüler Reisliğinden: Maraş Vilâyetinde Kayseri - Maraş yolu üzerinde 91.500 lira keşif be- Alikaya - Suçatı ve tekir köprüleri inşaatmın kapalı zarf usuliyle eksilt- hesi 16/9/936 Çarşamba günü saat 16 da Nafia Vekâleti Şose ve Köprüler ı—lı'ı eksiltme Komisyonu odasında yapılacaktır. Eksiltme şartnamesi ve buna müteferri evrak 457,5 kuruş mukabilinde şose ve köprüler Reisliğin- den almabileceği gibi isteyenler bu şartnameleri Maraş Nafia Müdürlü - Üüne müracaat ederek görebilirler. Muvakkat teminat 5825 liradır. Eksiltmeye girmek — isteyenlerin resmi clnuhw—yüınwgkmwhfhw hitlik ehliyet vesikasını hâiz olmaları, Müteahhit bizzat mühendis olmadığı veya bir mühendisle beraber bu işe tirmediği takdirde asgâri 10 metre açıklığında betonarme bir köprü yapmış *kluğuna dair vesika ibraz etmesi lâzımdır. Teklif mektuplarınım 16/9/936 Çarşanba günü saat 15 şe kadar Anka- Tada Şose ve köprüler Reisliğine verilmesi lâzımdır. 1624» «750» IZI TI Ankara Yüksek Rektörlüğünden: 1 — Yüksek Ziraat Enstitüsünün yıllık ihtiyacı olan aşağıda isim- i yazılı € kalem sabon, soda, ve saire hizalarında — gösterilen mu - m bedeller üzerinden toptan açık eksiltmeye konulmuştur. 2 — İhale Yüksek Enstitüsü binasında toplanan idare ve ihale ko - düyonu tarafından 8/9/936 tari hine rastlayan Salı günü saat 16 da Yapılacaktır. 3 — Muvakkat teminat 264 liradır. 4 — Parasız şartnamesini almak isteyenler Ziraat Enstitüsü Daire Müdürlüğüne Müracaatları. — «554» «652» Cinsi Miktarı Kuruş Kilo Beher kiloşu — Yekün fiatı K. Sabun 5000 45 225000 Soda 2000 15 30000 Fayda — 1 kiloluk 600 kutu — 80 48000 Kaol 250 gramlık 200 » ün 45 9000 2000 18 36000 Flit pompası 50 adet T5 3750 3517,50 SON POSTA Bu cazip tecrübeyi yapınız PUDRALARI DİŞLERİNİZLE - EZİNİZ. KA Milyonlarca kadınlar bu tecrübeyi yapınca hayran kalmışlardır. Zira: ekseriya yüzdeki siyab noktalar, açık mesameler ve her nevi gayrisaf maddeler, tane tane — olmuş âdi bir pudradan ileri geldiğini biliyorlar, Filhakika, bazı — pudralar parmaklar arasında tutulunca kadife — gibi yu- muşak görünürse de bakikatte kasım kısım taneli ve sert olur. Bunlar, gö- zünüzden kaçabilir. Fakat dişlerinizle pek âlâ hissedebilirsiniz. Bir par- ça pudra alıp dişleriniz arasında ezi- niz şayet cüz'i bir tanelik — olsa der- hal hissedersiniz. Şimdi de bu tecrü- beyi bavalandırılmış yegâne pudra olan Tokalon pudrasile yapınız. Bu pudra yeni ve imtiyazlı bir usul dai- resinde istihsal edilerek evvelkinden en defa daha ince ve daha hafif kıl- maktadır ve binaenaleyh cildin nazik mesamelerini tahriş eden tanelere te- sadüf edilemez. Bu gibi taneli pud- ralardan sakınınız ve yalnız hava- landırılmış ve garantili yegâne pudra olan Tokalon pudrasını — kullarşmız. Terkibinde krem köpüğü bulunduğu cihetle cildde uzun müddet sabit ka- hr ve artık parbyan burunlara niha- yet verilmiştir. Ve sik sık pudralan- mağa ihtiyaç kalmamıştır. Bankasından Bir kumbara alınız. Gelecek sene bu tarihte birikmiş bir çok paranız olur. KUMBARA DESTEKTİR eee S_"'_' YA Kapah zarf usuliyle eksiltme ilânı Nafıa Bakanlığından: 1 — Eksiltmeye konulan iş Ankara jandarma mektebi arkasında yapı- hacak olan yiyecek ve yem anbarı, hayvan sulama yalağı, mutfak ve bula- şıkhane inşaatıdır. İnşaatın keşif bedeli 22959 lira 69 kuruştur. 2 — Bu işe ait şartnameler ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi, B — Mukavele projesi C — Vekiller Heyetinin 20/6/936 - tarihli ve 4869 numaralı korarile ka bul edilmiş olan Bayındırlık işleri genelşartnamesi, D — İnşaata ait fenni şartname, E — Keşif cetveli, K— B lıüymlıthemıkıllSkwuınedelMyıpı'—- leri umum müdürlüğünden alabilirler, 3 — Eksiltme 10/9/936 tarihinde perşembe günü saat 16 da Nafia Ve- kâletinde yapı işleri eksiltme komisyonunda yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliledir. ş 5 — Eksiltmeye girebilmek için — isteklinin 1722 lira muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup getirmesi lâzımdır. Nafia Vekâletinden alınmış yapı — mütcahhitliği vesikası, 6 — Teklif mektupları yukarıda 43» üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar eksiltme komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet «3» üncü madde- de yazılı saatte kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice ka- patılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez 4546x 14624 —— —— —— İstanbul 7 inci İcra Memurluğundan: Avram Alber Kapuano'nun uhdei tasarrufunda olup Ahmet Hulüsiya birinci derece ipotekli olan ve birinci derecede ipotek borcundan dolayı paraya çevrilme- sine karar verilen Balatta Karabaş mahallesinde Balat caddesinde eski 64, 66, 68, 70, yeni 70, 72, 74, 76, 72/1 N. larla murakkam maa arsa iki bap depoyu müş- temil iki bap hane açık arttırmaya vaz'edilmiştir. Hududu: Sağı Bulgar kilisesi solu Nikoli hanesi ve bahçesi arkası Lebbi Dorya cephesi yoldur. Mesahası: Tahminen (1770) metre murabbamdır. Bundan (78) metre murab- bar üç katlı (228) me'tre murabbas iki katlılı ve (1021,5) metre murabbaı bir katlı olmak üzere (1327,5) metre murabbaı: musakkafdır. Muzakkafların —üsileri —ala. franga kiremitle mesturdur. Tamamına: Yeminli üç ehlivukuf tarafından (29240) Tira kaymet takdir — edile miştir. Yetmiş iki No, lu fabrika: Fahrikaya çift kanatlı demir kapıdan içeri girildikte, zemini çimento — şaplı biv antre ve diğer demir kapı arasında camekânlı zemini tahta döşeli bir yazıhane o« lap fabrikaya girildikte makine dairesi kârgir ayak üzerine ahşap çatılı tavansız ve zemini gayri muntazam döşelidir. Ve muhtelif kâğir bölmeler vardır. Ayrıca bölüne müş nikelâj dairesi olup 74 No. lu kasma geçilen diğer daire kısımlarını — havidir, Arka kısımda ayrıca ayni evsafta montaj ve romelâj dairesi mevcuttur. aayrıca hes lâları da vardır. Yetmiş dört No. lu kısım: Cephede bir şahnişi havi ve üst kısmı ahşap ve ahşap korkuluklu bir — tarasayı muhtevi olup üç kattır. Zemin kat, karosiyer döşeli bir antre, ahşap kapı ile 72 No, lu fabrikaya geçilir. Ve ahşap merdivenle çıkılan sofa üzerinde iki oda bir helâ ve dolap ve mermer plâklı ve ocağı havi mutfak ve tarasa ve bir kiler vardır, İkinci kat bir sofa üzerinde iki oda ve mutfak ve bir helâ vardır. Odanınm birinde do'ap olup diğerinde zemini çinko ahşap korkuluklu caddeye nazır bir balkon olup kapı ve çerçeveleri boyalıdır. Yetmiş sekiz No. lu mahal: Tahta kapıdan girildikte bir antre ve mozayik mar- divenli birinci ka'a - çıkıldıkta, zemini çimento şaplı salon ve buradan girilen diğer kısımda zemini çimento şaplı ve üzeri kumen ahşap tavanlı ve galvaniz örtülü İç, içe iki dairedir. Yetmiş altı No, lu kısım: Zemini çimento şaplı ve kısmen karosimen döşeli olup 78 No. lu kısmın zeminini teşkil eder. Ve bu kumda simonarme ayaklar — üzerine betonarme döşeme vardır. Muhtelif daireleri havi olup tavanlar potrellidir. Binalar kârgir ve elektrik ve terkos tesisatını havidir. Yetmiş iki No. lu Mahal: Sahil kısmında olup zemini çimento şaplı potrel ile takviye olunmuş ahşap çatılı kısımlar olup kapıları demir ve kısmen saç — kapalıdır. İki kısımdan müteşekkil olup birisi, 72/1 ve diğeri 72/2 No. ları ihtiva etmekte- dir. Arsa üzerinde üç adet saçtan su deposu olup kâgir bir depo da mevcutlur. Ve bu depoya muttasil ayrıca bir kuyu vardır. 72 No. lu kısımdaki elektrik tesisatı müstecire aittir. , Arttırma peşindir. Arttırmaya iştitüâk edeceklerin muhammen kıymetinin yüzde yedi buçuk nisbetinde pey zkçesini veya milli bir bankanın teminat mmektubunu hâmil olmaları icap eder. Üstte bırakılma tarihine kadar alan müterakim vergi, tanzifat, tenvir wakfiye borçları medyuna mittir. Yirmi senelik vakıf icaresi, taviz bed. aittir. Arttırma şartnamesi 26/9/936 tarihine müsadif cumartesi günü halli mahsusuna tâlik edilecektir. Birinci arttırması 19/10/936 tarihâ pazartesi günü dairemizde saat 14 den 16 ya kadar icra edilecek, bi mada bedel kıymeti muhammenenin yüzde 75 ini bulduğu takdirde üstte bıralılır, Aksi takdirde son arttırmanın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 3/11/936 tarihine müsadif Salı günü saat 14 den 16 ya ka- dar dairede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok artlıranın Üstünde bırakıla- caktır. 2004 No, hu icra ve iflâs kanımunun 126 mcı maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmuyan ipotekli alacaklılarla diğer alâkadaramın ve irtifak hak- kı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz, ve masarife dair olan iddislarını ilân taribinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte dairemize bildirme- leri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Daha fazla malümat almak isteyenlerin 935/771 nu- maralı dosyada mevcut evrak ve mahallen haciz ve takdiri kıymet raporunu gö rüp anlıyacakları ilân olunur. (25378) iye ve icarel — Boğaziçinde Vanıköyünde iskele Ca. 2 odalı mahal Kadıköy Zühtüpaşa Bademaltı So. 45 sayılı Ev Yukarıda mevki ve No. su yazılı vakıf yerler 31/5/937 sonuna kadar kiraya verilmek üzere açık artırmaya çıkarılmıştır. İhalesi 13/9/936 Per« şembe günü saat 15 dedir. İsteklilerin Kadıköy Vakıflar Müdürlüğüne mü- racaatları (916»