19 Nisan 1938 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

19 Nisan 1938 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

B ——— —- İ — ROFİLÂKSİN Belsoğukluğu ve Frengiden korur. SON POSTA Kayıp: Kumkapı orta mektebinin altancı dan aldığım tasdiknameyi kaybettim. alacağımdan eskisinin hükmü yok- 056) Cibalide Haydar caddesi 2t/12 Rüştü Korum Bi Yı ııır Sayla 18 e — — Gümrük Muhafaza Genel Komutanlığı Satınalma Komisyonundan: 1 — 32 sayılı ana gemisi için satın aimacak 5 kilit zincirin mütecahhid nam ve hesabına 21/4/938 Perşembe günü saat 11 de açık eksiltmesi yapılacaktır. 2 — Tasınlanan tutarı 1230 liradır. 3 — Şartname ve evsaf komisyondadır. Görülebilir. 4 — İsteklilerin ilk teminat olarak 93 Hralık vezne makbuz veya banka mek « tubları ve kanunt vesikalarile birlikte o gün saatinde Galata eski İthalât Güme rüğü binasındaki komisyona gelmeleri. «1856> İstanbul Defterdarlığından: Maliye devairi için yaptırılması takarrür eden gseksen adet saç dolabın beher adedi muhammen altmış dört lira besabile- beş bin yüz yirmi lira üzerinden kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuştur. İsteklilerin nümnneo ve şarinamesini görmek Dzere hergün ve eksiltmeye Iştirak etmek için de üç yüz seksen üç İlradan ibaret muvakkat teminatlarile Ticaret Odusı 988 genesi vesikasımı ve teklifnamelerini 4/0/938 Çarşamba günü saat on beşe kadar Millt Emlâk Müdürlüğünde toplanan kamisyona Devlet Demiryolları ve limanları işletmesi Umum idaresi ilânları Ayrupa Hattında taşınacak odun ve odun kömürlerin ? tarihinden Jlibaren ana hatta mer'i tarifeler tatbik edilecektir. Fazla tafsilât için istas. yonlara müracaat odilmelidir. 1181 « 2180 » —Denizbank Akay İşletmesinden : Adalar - Anadolu - Yalova hattında 20/Nisan/938 Çarşambadan itibaren tat- bik olunacak ilkbahar tarifesi iskelelere asılmıştır. — <«2155, — İstanbul Defterdarlığından: Lira Yenikapıda Eski Kâtip Kasım yeni Yalı mahallesinin eski Yalı yeni Kumsal sokağında kâin eski 63 yeni 67 sayılı ve 133 metre muürabbal arsanın tamamı : 65832 Üsküdarda Yenimahallede eski Vangın bağı yeni Şetaret sokağında Kkâin eski 74 yeni 78 gayılı evin tamamı: Yukarıda yazılı mallar 26/4/9358 günü saat on dörtte satılacaktır. Satış bedeline istikrazı dahili ve yüzde beş faizli hazine tahvili kabul olunur. Taliblerin yüzde yedi buçuk pey akçelerini vaxti muayyeninden evvel ya- trarak yevmüi mezkürde Defterdarlık Milit Emlâk Müdürlüğünde “müteşekkil srtış komlsyonuna müracaatları. (M.) (2209) Kat'iyyen ] İhtiyarlamıyan Kadının sırrı havalaroı kuıubııi GRIP ve NEZLE” ye karşı en İüzumlu ilâcdır. 45 yaşında olduğu halde yüzünde hiç bir çizgi, hiç bir buruşuk yoktur. Cildi açık, yumuşak ve bir genç kızınki gibi kusursuzdur. Âdeta bir harika! Fakat, bunun da fenni bir i - zahı vardır: O da; Viyana Üniversite- si profesörü doktor Stejskal'in şayanı hayret keşfi olan «Biocel» nam cevhe- rin sihramiz tesiridir. «Biocel», yu - muşak ve buruşuksuz bir cild için ga- yet elzem gençliğin tabif ve kıymetli bir unsurudur. Bu cevher, şimdi pem- be rengindeki Tokalon kremi terki - binde mevcuddur. Siz uyürken o cil - dinizi besler ve gençleştirir. Bu suret- le her sabah daha genç olarak uyanır ve yüzünüzdeki çizgi ve buruşukluk- ların kaybolduğunu görürsünüz. Gün düz için beyaz rengindeki (yağsız) 'Tokalan kremi kullanınız. Bütün si - yah benleriniz erimiş ve cildinizi be- yazlatıp yumuşatmış ve on yaş genç- İstanbul Ikinci itlâs memur- luğundan; * Müflis Balıkpazarında Yağcı ve Yoğurtcu Koço Beykonun tasfiye Işi biterek mahkemece iflâsın kapanma- sına 14-4-938 tarihinde karar verilmiş olduğu İlân olunur. (7005) Son Posta ada Yevmi, Siyasi, Haradis ve Halk gazetedi 'Yerebatan, Çatalçeşme sokak, 28 İSTANBUL Gazetemizde çıkan yanı ve resimlerin bütün — hakları mahfuz ve gazetemize aittir. ABONE FiATLARI leşmiş olursunuz. ı Çirkin tenden kurtulmak, daha g genç Sene| Ay | Ay | Ay ğ K Kr. Kr. Kr. görünmek, taze ve nermin bir malik olmak için mutlaka hakiki cild unsuru olan Tokalon kremlerini kul- lanınız. Bayanların nazarı dikkatine: Satın aldığınız Tokalon kremi vazolarının büyük bir kıymeti vardır. Onları bıyünize iade et- uııııııd: beheri için 5 kuruş ala- cak, ayni zamanda kıymeltar mü- kâfatları bulunan Tokalon müsa- bakasına iştirak hakkını veren bir bilet takdim edecektir. 400 | 150 710 | 270 800 | 300 TÜRKİYE YUNANİSTAN ECNEBİ 700 1220 700 | 1400 | Abone bedeli pestedir. Adrea değiştirmek 25 kuruştur. Gelen evrak geri verilmez. İlanlardar mes'uliyet alınmaz. Cevap için mektublara 10 kuruşluk Pul ilâvesi lâzımdar, Posta kutusu : 741 İstanbul Telgrej : San Posta Telefon : 202053