22 Ağustos 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

22 Ağustos 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

Emniyetle kul lanabileceğiniz BU GÜN KUMBARASINA Mr eee sine göndermeleri ilân olunur. o «6310 Cağaloğlu Erkek Orta Okulu Satın Alma Komisyonundan : , 46235» Şerefli Koçhisar Belediyesinden: | Kasabanın muhtelif yerlerinde artsziyen kuyusu arama ameliyesi yaptırıla - Gaktır. Taliblerin bu husustaki teklif mektublarının Şerefli Koçhisar belediye - 28/8/939 Cuma günü sant f4 de İstanbul Beyoğlu Tsiklâl caddesinde 349 Mumaralı binada liseler muhasebeciliğinde toplanan okul komisyonunda 483 lira | 67 kuruşluk keşif bedelli okulumuz tamiratı açık eksitmyee konmuştur. Bu işe #id şartname ve nafla şeraiti okulda görülür. İlk teminat 37 lira olup eksiltmeye İştirak edeceklerin en az 500 liralık bu işe benzer iş yaptıklarına dair eksiltme gününden 8 gün evvel İstanbul vilâyetinden alınmış ehliyet ve 1949 yılı Ticaret vesikalarile belli gün ve saatte teminat makbuzile komisyona gelmeleri. SON POSTA YARIN ÇEK DEFTERİNE İMZA ATAN BÜYÜK EL OLACAKTIR Kaput Bezi ve iplik Malatya Bez ve iplik Fabrikaları T,A. Şirketinden: Yeni tesisatla faaliyete geçen Adana fabrikamızın Silindirli 76 ve 90 santim B. (Nip 2 çilçi) kapat bezi, 4, 6,8, 10, 12, 14, 16, 18 numara vater ip- likleri imalatı piyasaya arzedik miştir, Sipariş için Adana fabrikamıza veya Ankara Atatürk bulvarı And aparlıman No. 4 daireye müracaat edilmesi. id Ankara Telgraf adresi: | Çiti Aönas | Ecza deposudur Sayfa 13 Şeker Hastalığı olanlarla fazla şişmanlıktan şikâyet edenlere: KANZUK GLÜTEN Bütün tanınmış Eczane, Ecza depoları ve büyük bakkaliyelerden : Kanzuk Glüten Ekmeği - Kanzuk Glüten Gevreği (Biscottes) - Kanzuk Glüten Makarnası - Kanzuk Glüten Şehriyesi - Kanzuk Glüten Pirinci - Kanzuk Glüten Fiyongosu - Kanzuk Glüten Kuskusu çeşitlerini isteyiniz. Kanzuk Glüten müstahzarları, fennin en son terakkilerine ve tababetin emirlerine uygun ve sabit olarak hazırlanmıştır. KANZUK GLÜTEN MÜSTAHZARLARI Fazla şişmanlığa istidadı olanlar için en mükemmel rejim müstahzarlarıdır. Vücudü besler fakat şişmanlık yapmaz. Umumü depo: İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ - Beyoğlu, İstanbul İZMİR Acentemiz Türk Müstahzarları piyasaya çıktı. Satış İlânı İstanbul Beşinci İcra Memurluğundan : Ahmed Hamdi tarafından Vakıf Paralar İderesinden 25340 ikraz numarasile borç alınan paraya mukabil birinci derecede ipotek gösterilmiş olup borcun 5. denmemesinden dolayı satılmasına karar verilen ve tamamına ehlivukuf tera» fından (800) lira kiymet takdir edilmiş olan Balatta Hocaali mahallesinin Ha. mam sokağınıda eski 33 yeni 35 kapı No. Jı bir tarafı Şeyh Mes'ud ve iki tarafı Mehmed Nuri ve tarafı rabii tariklâm ile mahıdud kârgir evin evsaf ve mesahası aşağıda yazılıdır; Kapıdan girildikte zemini toprak bir avlu ve alaturka bir ocak, merdiven al. tında belâ vardır. Birini kat: Ufak bir antre Üzerinde (kl odadır. İkinci kat: Birinci katın ayni olup bu katta fazla olarak bir helâ vardır. Mesahas: Umum sahası 35.048 metre murabbaıdır. Yukarıda hudud, evsaf ve mesahası yazılı gey? maya konmuş olup 25/9/939 tarihine rast: enkulün tamamı açik arttır. caktır. Arttırma bedeli muhammen kıymetin 96 75'ini bulduğu takdirde gayri- menku) en çok arttıranın Üzerine İhale edilecek, aksi takdirde en son arttıranın temdid edilerek yihe dairemizde rimenkul en çok çık arttırması yapılacak ve bu Ikinci arttırma arttıranın üzerine ihale edilecektir, Satış peşindir. Taliblerin arttırmaya pirmezden evvel muhammen kıymetin # 7,5 u nisbetinden pey akçesi vermeleri veya milli bir bankanın teminat mek. tubunu #braz etmeleri lâzımdır. Birikmiş vergilere belediy aid ten vakıf icaresi satış bedelinden tenzil edilir. | aiddir. 2004 numaralı İcrs ve İflâs kanununun 128 ıncı maddesinin 4 krasınca, bu gayrimenkul üzerinde ipotekli alacaklılar ile diğer mlâkada » ve hakkı sahiblerinin bu haklarını ve husule faiz ve masrafa dair olen iddi nı, bu ilânın neşri tarihinden i n 20 gün e evrakı müsbilelerile rı ispu sicilile sabit olmadıkça satış bedel re, tanzifiye ve tellâliye resimleri ve 20 senelik taviz bedeli müşteriye ve daha fazla mslümat almak istiye: 25/8/939 tarihinden İtibaren herkesin görebilmesi için açık bulundurulacak olsn artırma şarinsmesile 9838/1887 numaralı dosyasına müracaatları ilân olun” (6541) — Şeretli Koçhisar Belediyesinden: Kasabanm tahminen 8) bektarlık kısmına elektrik tesisttı inşa etti den keşif bedelini yapmak üzere isteklilerin teklif mektublarını Şerefli Koç sar belediyesine göndermeleri ilân olunur. — «631 stanbul Belediyesi İlânları Temizlik işleri için alınacak 20 aded konulmuştur. İhale 28/8/939 Pazartesi gü at 15 de İstanbul Belediyesi Da. imi Encümeninde yapılacaktır. Muhammen bedeli 54000 lira ve ilk teminat 3950 liradır. Şarlname 270 kuruş mukabilinde İstanbul Belediyesi Fen İşleri Mü. dürlüğünden alınabilir. Taliblerin 939 yılına aid Ticaret Odası ve bu gibi işler le iştigal ettiklerine dair ihaleden 8 gün evvel Fen İşleri Müdürlüğüne müra. çaatla alacakları ehliyet vesikâları ve ilk teminat makbuz veya mektubarı ile 2490 numaralı kanuna göre hazırlıyacakları Kapalı zarflarını ihale günü saat 14 de kadar İstanbul Belediyesi Daimi Ercümenine vermeleri, (5503) Buz Fabrikası Tesisi Fethiye Belediyesinden : 1 — Fethiyede Belediye tarafından 5270 lira muhammen bedelli buz fabrikası tesisi kâpah zarf usulile eksiltmeye konmuştur. 2 — İhale: 27/9/9939 Çarşamba günü saat 16 da Fethiye Belediye dairesinde müteşekkil Belediye Encümenince yapılacaktır. 3 — Muvakkat tmlnat 395,25 liradır. 4 — İşbu eksiltmeye aid şartname proje vesaire Fethiye Belediyesinden pa- rasız alınabilir. 5 — Talibler tarafından kanunun tarifi dsiresinde tanzim edilecek teklifna. melerin ihale gün ve saatine kadar Belediyeye gelmiş veya verilmiş olması ilân olunur. o «643ö> kamyonu kapalı zarf eksiltmesine