3 Temmuz 1938 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

3 Temmuz 1938 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

© —SON TELGRAF — 9 Temmuz 1938 Salı günü Ankarada Vekil'er Hey'eti vka'dde bir toplanfı yapacak (Bicinci sahifeden devam) Feci bir infilâk Bir ölü, üc yaralı var Şükrü Kaya gaze- teciler arasında —Ş—emc verilen bir çay ziyafetinde | in yarın akşam buradan Anka . SON TELGRAF'ın Yazan: M. Sari KAR yaverleri, mob'uslar, vali, kuman.- danlar ve diğer sivil ve asker bü. | tün rücsa ile fevkalâde kalabalık | bir halk kütlesi karşılamış ve şid- detle alkışlamıştır. Beşuş bir şekilde trenden inen Başvekilimiz, kendisini karşıla - miya gelenlerin birer birer elle . rini sıktıktan sonra bir motörle döğruca Savarona yatma gitmiş. lerdir. Celâl Bayar, hakkın zaferile ne- ticelenen Hâhn vaziyetinin son . muvatfak safhası hakkında — Ulu | Öndere izahat verecekler ve icab | eden talimatı alacaklardır. Başvekilimizle diğer Vekille . Çemberlayn Diyor ki Londra 3 (A.A.) — Ketteriny'de söylediği bir nutukta Çemberlaya demiştir ki; İngiltere ile müttefikleri yirmi senedenberi harbi kazandıklarını söylüyorlar. Biz bu serbest de . mokrasiyi ecnebi — bâkimiyetine karşı muhafaza etmek ve kuvvet. ten ziyade nizam ve kanuma hü. küm sürdürmek için — mücadele €itik. Eğer hürriyetimizin tahdid edildiğini görecek olursak ve bu bürriyeli — müdafaa etmek için harbden başka çare olmadığına kamaat getirirsek, yine çarpışmak- ta tereddüd etmiyeceğiz. Nazır, büyük harbdeki zayiatı batırlatmış ve başlıca vazifenin böyle bir ketalin tekerrürüne mfâ. mi olmak olduğunu söylemiştir. İspanya hakkında Çemberlayn, €en iyi çarenin harbe nihayet ver. imek olduğunu söylemiş ve bir ta. vassut teşebbüsünün muvaffaki - ekmek hususundaki gayretlerimiz. den — vezgeçmekliğimiz ve vahim meticeler tevlid edebilecek olan Yecavüzi bir tarzı hareket ittihaz etmekliğimizi istediğini zarmet . miyorum. Hayati menfaatleri - mri müdafan etmek için kuvvet istihsalinden başka çare olmadı - (pna kanaat getirmedikçe kuv « wetimizi ihtiyat olarak muhafa - 'za etmek lâzım geldiği fikrinde - yiz. Harb zamanında iaşe ve takviye meselelerinden — bahseden nazır, donanmanın deniz yollarının ser . bestliğin! temin edecek kadar kuv. vetli olduğuna dalr teminat ver. miş ve memleketin harb zamanın- Ga istihsalâtını çoğaltması lâzım geleceğini Hüve eylemiştir. coeuga birakılan İş bukadar Olur Beyoğlunda Kalyoncu çıkma « zında Aya Kostantin Rum mek- tebinde hademe Dimitrinin kızı Yi yaşlarmda Rokilapolos, sobayı tutuşturmak Üzere gaz yerine yanlışlıkla benzin dökmüştür. Derhal parlıyan benzinden kı. zin ve babasının mühtelif yer - deri yanmı; (Dış politikadan devam) zi ortasında Yakm Şarkı Rüs | hegemanyasından kurlarımak için | harb yapan İngiltere ve Fransa. man, bugün de orta Avrupada bir hegemonya kurulmasına müni ol- mak gayesile ayni elbirliğini yap. | ar oldukları aalaşılmak » | A Ş. ESMER Sütten Zehirlenenler oğaldı “Son günlerde içtiği sütten ze- K / Zelzele | göstermiş olan buhranı izale ede- lanmıştır. öi raya gitmeleri ve salı günü -An. karada büyük etkâmiharbiye reisi Mareşal Çakmağ'ın da iştirakile bir Vekiller heyeti toplantısı ya- pılması çok mühtemeldir * Milli Müdafaa Vekili de şehrimizde Milli Müdafaa Vekili General Kâzım Özalp dâ bu sabahki eks. presle şehrimize gelmiş, Haydar. Pazada askeri ve mülki erkân ta. rafından” karşılanmıştır. İKTISAD VEKİLİ ANKARAYA DÖNÜYOR t Vekili Şakir Kesebir bu akşamki trenle Ankaraya dö. necektir. Dünkü (Birinci sahifeden devam) miştir. " Sarsıntının epey sörmesi ve ;id.L detli olması herüz orta Aanadolu | jelâketini unutamıyan İstarbul . Tuları telâş ve heyecena düşür - müştür. Zelzele — şehrimizden — maada civar vilâyetlerden, eszcümle Trak. ya ile Ege bölgesinin birçok şehir ve kasabalarında da hemen his - | solunmuştur. ezcümle dedi ki: «Gazeteciye dair en güzel sözleri Atatürkten dinledim. Kendisi yazı yazmasını sever. Sa- bahteyin kalktığı vakit ılk işi gazeteleri Dün şehrimize geldiğini yazdı - ğımız Dahiliye Vekili Şükrü Kaya saat V7 de İstanbul gazetecilerinin «Serkl Doryan» da kendisi şerefi. ne verdikleri çay ziyafetinde bu . | lunmuş ve gazetecilik mesleğine mütcallik mevzular üzerinde ar . kadaşlarımızla hasbihal etmiştir. Bu ziyafette İstanbulda çıkan | bütün gazetelerin başmubarrirle- ri, yazı şefleri, muharrirleri ve bir çok muhabirler hazır bulunuyor - du. Az sonra İstanbul Vali w Bc. lediye reisi Muhittin Üstündağ dı Ziyafete gelerek, gazeteci arkadaş. larımıza gösterilen teveccühe işti- Tak etmiştiğ Bu toplantı-esnasında muharrir Nizamettin Nazif, bütün arkadaş. lar namına gayet samimi bir hita. hede bulunmuş ve sayın misafiri. çok mütehaasis etmiştir. | Dahılıyı Vekili arkadaşlarımız- | dan ayrılacağı sırada demiştir ki: | «— Nutkumda da söylediğim gi. | &i biz birer su zerresiyiz, Hepimiz okumaktır. » © büyük çağlıyanın birer cüz'üyüz. O çağlıyan, 'Türk milletidir. Atatürkün kendisinden işittim, gazeteciliğe karşı büyük sevgileri vardır. Kendisi yazı yazmayı se - ver, sabahleyin, gazeteleri oku - duktan sonra kahvesini içer. Gaze- tecinin kuyvetine bu kadar inanan bir insanın kurduğu prensip içeri. sinde gazeteciyi yükseltmemek bize aid bir noksan olurdu. Bura - ya gelmeden evvel, kendilerine, gazetecilerin davctine gideceğimi söyledim. Memnun oldular, Şimdi bu güzel toplantı dolayısile saygı- larımızı arzetmemi - isliyorsunuz. Bu vazifeyi derhal ifa edeceğim, Biraz evvel Başvekille telefonla konuştum, Kendisine gazetecilerin toplantısında bulunduğumu söyle- dim. Sizlere selâmlaı ğe beni memur et Şükrü Kayanın bu sözleri kışlanmış, — <Yaşasın At sesleri arasında toplantı verilmiştir. — al . Semmeer mete e 4.Dünkü atletizm müsa- Bursa, Gemlik ve Gebze civarın- da da şiddetlice hissedilmiş, fakat kiçbir hasar kaydolunmamıştır. ... Sarsıntılar, yer yer halkı heye. cana düşürmüştür. Hiçbir terafta Kmsanca zaylat yoktur. ŞEHRİMİZDEKİ ZARAR . Yalnız şehrimizde zelzele yü . zünden Ten gazetcsi idareha . merinin camlarından üçü kırılmış, insanca yaralanma vak'ası olma - muştır. Bundan başka Alemdar .- da Kâtibsinan camüi duvarının bir | kusmı yıkılmış, diğer kusmı da yı. kıilmak tehlikesi göslermiştir. Vak'a yerinde derhel tertidat a. Tan zabıta camide oturan bir alle- YA dışarı çıkarmış, ve bir bekçi ile camiyi muhafazaya almıştır. RASADHANENİN T?BLİĞİ Kondilli Rasadkçrcrinden: Bugün (dün) saat 14 ü 27 daki- | Ka ve 11 saniye geço şehrimizde | hissolunacak derecede bir zelsele | kaydedilmiştir. | Bu zelzelenin merkez üstü İsz. | Tanbuldan 140 . 150 kilometre me-| safede ve şarkı cemubi istikamıe « tinde olduğu tahmin edilmiştir. — | »-. FATİN NE DİYOR? bakaları neticesi Bir Türkiye ve iki Mısır rekoru kırıldı | Misir Yunan ve Türk sporcu - ları arasında olunan atletizm bay. ramı Kadıköyünde, Fenerbahçe stadında başladı. Aşağı yukarı Türk ve Mısır mil- N atletizm ekiplerini karşılaştı - ran bu müsabakalar: - seyir için, atletizm müsabakaları için rekor denecek biz kalabâlik, Mısır ve Irak sefaretleri erkânı bulunmak. ta idi. Teknik neticeleri şunlardır: M0 metve manialı koşü: Altı atlet iştirak etti. Türk Faik birin. | €i -15,2X10 - yeni Türkiye ruknm, Türk Vasfi ( Türk Yavru, Üçi Küçükler arasında 100 metre: 'Türk Neriman birinci . 11,6 . kü. gükler arasında yeni İstanbul rö- koru, Türk Cihad ikinci, Türk Bü. lend üçüncü. 100 metre sürat: J j | j 6 atlet iştirak Cirid atma: Beş at!ot iştirak et. ti, Günün en heyecanlı müsaba - | sı bu oldu. Neticede Mısırlı £ yid - 54,58 - birinci, Turk Sasim ci, Türk Şerif üçüncü. 800 metre: Altı atlot ..şıi.—.ık et ti. Masırli Müskuris, rökorü birinci, Mısırlı Andre Adis üçüncü. Uzun atlama: Yedi atlet iştirak etti. Türk Sey Türk İstepan ikinci, Türk Cemal üçümcü, 5,000 metre: Dört atlet i: 1 Desarli Abusbol - 16,02 rinci, Türk Artan takımı Rökoru | Raşatbane müdür Günkü zelzele hakkında — şunları | söylemiştir. —- «— Zelzele merkezinde tahrib. kâr bir tesir yapır ce istikametine düşti ediyetez Berninti şidöstli olarak hissedildiği için, devamına ihti - mal verilemez.» Avusturyada Buhran (Birinci sahifeden devam) tayin ve idare edecekleri müesse. selerin ehemmiyetine göre maaş- larını tsbit etmeğe memur edil . miştir. Sulistimalleri görülen bazı komiserlere karşı bu sabah Buer- kel tarafından ittihaz edilen radi. kal todbirler — neticesinde Seys İnkuart tarafından neşredilen bu kararname lhılııılınbı'h kendini ceği zannedilmektedir. Filhakika | anşlustan dört gün sonra bütün hususi Yahudi müecaseselerinin ba. ; şına nasyonal . sosyalist partisine mensub komiserler geçmiştir. Ken. diliklerinden denilebilecek bir şe- kilde bu mücsseselerin başına ge. çen bu komiserler, — muamelâtı murakabe elmeğt başlamışlardı. Bu usul. bazı komiserlerin mura. kabe etmeğe başlamışlardı. Bu usul, bazı korisarlerin ehliyetsiz. liği veya suiniyeti dölayısile sut- istimallere yol açmıştır. hirlenenler çoğalmıştır. Dün de Kumkapıda . oturan. 10 yaşında Anjel zehirlenmiş, derhal hasta. neye kaldırılmış, tahkikata baş . tad Fatin, | — Sdi%;ilerî Ve Moskova 3 (AA.)— 31 mayıs tarihinde Laperuz boğazında ha. sara uğrıyarak Japonlar tarafın- dan - tevkif edilen Refrigerator Sovyet gemisi kanunsuz bir tarz. | da hâlâ mevkut bulunduğundan | 'Tokyodaki Sovyet büyük elçiliği mezkür vapurun tayfasıle birlik. | te derhal serbest bıirakılması için Japon Hariciye Nezareti nezdin. de teşebbüslerde bulunmuştur. 28 haziranda Tokyodaki Sov - yet maslahatgüzarı — Simetanın Japon Hariciye Nazırı Ugakiye bir nota vererek hasara uğrıyan bir vapura yardım edecek yerde Japon makamatının mezkür va. puru memnu mıntakada bulun . duğu beyanile tevkif ettiklerini ve vapur kaptanı aleyhinde de adli takibatta bulunduklarını be. yan etmiştir. Japon Hariciye Nazırı mezki tevkif hâdisesini izah için müs « tahkem mevki olan Nosiakuni. soki burnu mintakasında tevkif edilmiş olduğunu söylemesi üze. rine Sovyet maslahatgüzarı ikin €t bir nota Hle Japonyanın Porte. mout muahedesinin 9 uncu mad- desi mucibince Sakı adasile mücavir adalarda tahkimatta bu. lunmamayı ve Laperuz boğazın. da seyrüseferi serbest bırakmayı 'uıh)md eylediğini hatırlatmış ve Kat Köği e (Birinci sahileden devam) rerek ilân edilmesini kararlaştır. Düş ve bu hususu valiliklere teb. liğ etmiştir. Bakanlık arazi tahririnin cn kisa bir zamanda bitirilmesini to. min için arazi tahrir müfettişleri. nin yapacakları teltiş muameleleri- ni kolaylaştıran ve çabuklaştıran bazı esaslar kabul etmiştir. Kabul edilen esaslara göre yeni arazi tahrir kıymelleri hakkında vaki olacak itirazla idare heyet . leri tarafından — mümkün olan | RADYO | | 20 Grenviç rasatanesin süçatle tedkik ve karara bağin - nacaktır. Kat'ileşen tahrir meticeleri en kısa bir zamanda münasib vası- talarla ilân olunacaktır. Müfettişler, arazi tahrir komis. yonlarının yanlış ve noksan mu . amelelerini kanun ve talimatna . | melere uygun şekilde düzelttire - 'cekler ve keyfiyetten Bakanlığı haberdar edeceklerdir. K R Si Nosiakunisoki burnunda müsteh. kem mevki yapılmasının Ports- mout müahedesini muhil bulun. duğunu söyliyerek Sövyet hükü. metinin keyfiyeti protesto eyle . diğini ve mezkür muntakuda Portsmout muahedesinin derpiş ettiği rejimin tekrar tesisi için Japonyanın icab eden tedbirleri almasını beklediğini mezkür ge- mi l kaptan ve tayfanın serbest birakılması ve kaptan aleyhinde. ki adli takibatın durdurulmasını | istediğini büdirmiştr. Lim simin «Ticareti Bahriye» m dün İzmir limanındar. yükledikten sonra İstaribula ha reket ederken mazut deposunun intdilâkı neticesinde batmıştır. İn. filâk çok şiddetli olmuş, kaptan Rasimle motör sular arasında kay-, bolup gitmiştir. Kaptan oğlu Mustafa ile maki. nist Nuri ağır, taylfa Hamdi hafif yaralanmışlar, kurtarılmışlardır. İnfilâkın sebebi henüz meçhul. dür, Ancak bunun motördeki bir bozukluktan ileri geldiği tahmin ediliyor. Tayfadar. — Mustafa, iki arkadaşını yanmaktan kurtara - bilmiştir. Faciamız. tahkikine ad- liye el koymuştur. BUGÜNKÜ PROGRAM İSTANBUL: Akşam neşriyalı 18,30 Tepebaşı - belediye bahçesinden nakil: Hafif müzik, saat ayarı, keman konseri: Konser. Profesörlerinden L A- Hava raporu. 2048 Örmer Riza Doğ rül tarafından arabca & Orkestra. Rast fazlı bahçesindem nakil! Müzik ve var. e. 2250 son haberler ve ertesi günün programı. 23 saat ayarı, son. . & YABANCI MERKEZLERDEN MÜNTEHAB PARÇALAR Operalar: 1138 Floransa I bir operası, 18,15 Prag H: Bahçıvan kızının aşkı (Mazartın) gramofonla, 18,35 Lonâra: Don Pasguale (Da- nizettinin) birinci vesikinci per- deler. 21,05 Münih: Aydaki adam (Bra. ndis - Ruysun), 21,35 Kolonya: Rosamund (Schu bertin) 22,05 Roma I, II: Çingene (Le - | oncavallonun). Büyük konserler: 20,05 Bükreş: Mozartın eserleri. 21,05 Viyana: Groener, Berlioz, Rimski - Korsakofun eserler 2135 Strassburg: Gade' leri, Oda musikileri 18,25 Polonya istasyonları: Beet- | hoven ve Sehubertin eserleri, 19,35 Breslav: Eski üstadların piyano parçaları. 22,55 Londra: Mozart ve Elga . rın eserleri. Öperetler: 1,05 Frankfurt: Cenubdaki oyun (Kneipin) gramofonla. Askeri bandolar: 2250 Saarbrücken: havaları (gramofonla), 206 Hamburg: Marşlar. Şarkı konserleri: 20,15 Viyana: Güzel sesler (gra- mofonla). 21,05 Münih: G. Hann (Aydaki adam) operasında, 21,05 Hamburg: Muhtelif par . çalar. Fatih sulh 3 üncü hukuk hâkim- Tiğinden: Edirne kapı kariyeyi Atik Ali paşa m.si Hoca çakır so; 24 sayılı hanede oturmakta iken 19/5/38 tarihinde voh_l eden yunan teba. sından Agerinos Mirediasın bırak mış olduğu vasiyetnamesinin kü. şadı maksadlia terekesine vaziyet edildiğinden ölünün tarihi Ilanın- dan alacak ve barçlularının iki ay ve iddayı verasat edenlerin 3 ay içinde mahkemeye müracaat . ları ve bu müddetler zar . fında alacak ve borçlarını ve verasetlerini tevsik etme. | leri ve ölüye &it vasiyet namenin- de 7/10/938 saat onda Fatih sulh 3 çüncü hukuk mahkemesinde kü. şadı icra edileceğinden alakadar. larında mezkur gün vesgatte mah- kemede hazır bulunmalrı luzumu Donizettlinin eser. Tayyareci Tarihi tefrikası No. 28 Hava «cak ve oldukça & - | kantılı ödi. — Sultan Aziz, arka - sındaki şal entarisinin içinde dur. madan terliyordu. Bir iki daha gerildi. Kuvveti yerinde idi. Yanına çevrildi. U - | nuttuğu Gürcü kızını ince beyaz | keten bir örtüye örtülmüş maşıl, mişil üyüyor büldü. Bü mevcu « diyet, Sultan Azizi tekrar tehrike kâfi gelmişti. Üzerindeki örtüy usulcacık kaldırdı. Ellerile hafif, hafif sevmeğe başladı. Gürcü kızı, uykusu içinde ken- dizini tahrik eden — yabancı bir elin teması altında sekiz on saat evvel geçirdiği tatlı demlerin rü. yalarını görerek bazan — hıçkırır gibi bazan da sonsuz zevklere ör- nek olabilecek hareketler Ibraz ediyordu. Üryan vücudünü gerip uzatı- yor, toplanıyor. Kollarını, göğsü- Nü gerer bir halde yana. yukarıya fırlatarak mütenasib ve güzel vü. cudüne şekiller veriyordu Sultan Aziz, kızın uyku halin- de ibraz ettiği bu hâlâta tevekkül | ile makabele ederek ellerile mat, güzeli ayaklarından, saçlarına ka. dar her tarafını belirsiz, ürpertici bir masajla okşuyordu. * | Günlerden perşembe idi. Hava Bgüzel, sema parlak, deniz sakin - di. Dolmabahçe sarayının önünde yatan donanmayı hümayun fili . kaları bir aşağı bir yukarı kürek idmanları yapıyorlardı. Arasıra Türk kalfoncularımın: — Huuhht.. Diye, kısa ve bahriye lisanında destur, çekil, dikkat et! Vaziyet al mânasına gelen sadaları işiti » Jiyordu. Şaka değil; İngiltereden sonra dünyanın en büyük donan. ması Türk padişahinın emrinde bulunuyordu. Sultan Aziz; bir yandan Gürcü kızını okşuyor, bir yandan da ko. ca, koca kalyanların ve zırllıla- Tına bakarak kabaran cihangir - lik hislerile, kendisini bir Fatih Mehmed, bir Süleymanı Kanuni, bir Yavuz, bir Yıldırım sımarak gururlanıyordu. Ve Mabeyinci Fahri Bey, sabahtan. beri belki beş on kere mabeyin kapısını aşındırmıstı. Her gi şmdc uykusuzluktan bitâb düş. müş olan kızlarağasından aldığı tevab şu oluyordu: — Padişahımız efendimiz, ha - remi hümayundan teşrif buyur « madılar.. Fahri Bey, aldığı bu cevab üze- rine başkitabet dairesinde bekli. yen Sadrıazam Âli Paşaya ne ce- vab vereceğini şaşırarak tersyü. züne gidiyor ve Sadrıazamın hu- Turuna giderek: — Padişahımız efendimiz hare- mi hümayundan teşrif buyutma- mışlar... Sözlerini tekrarlıyarak, yerden bir kandlli temenna edip dışarı çıkıyordü. Âli Paşa, iki gündür saray ile Babılili arasında mekik dokuduğu halde birtürlü padişahı göremi - yondu. Hariciye Nazırı Fuad Paşa, Girid isyanı ve harekâtı dolayısi- e ecnebi devletlere takdim edile. cek Tmukabil notanım iradei seni. yeye Iktiran etmesi için sabırsız. Tanıyordu. Bir yandan da Rumeli Seras - keri yeniden” ferası Tâzimgelen bazı barekâiti askeriye için telgraf başında Sadrımzamın — emirlerini bekliyordu. Âli Paşa; nezaket ve terbiyesi. mi bözmüyor.. fakat: fevkalâde sı- kıldığı, yüzünden ve etvarından anlaşılıyordu. Başkâtib, paşanın sıkıntısını def için/şuradan, bu - radan sözler ederek def'i gama Dan olunur. vesile olmak istiyordu. Aradan yınm qaı. bir saat ıe:er deçinez Baş kitabet dairesinde bekli Ali paşaya ne cevab vermeli i Yegâne çare! ,Padişahımz efendil haremi hümayundan teşrif buyu mışlardır” demekden ibaretti de mabeyinci Fahri Beyi € rak şu emirleri veriyordu: — Fahri oğlum; Paşa Haz bekler dururlar dir. Atebei uly Tâzımgelen — mahremi Bir kere daha sor bakalım! dişahımız efendimiz hazretle irei fâhirelerine teşrif bu lar mı?., Fahri Beyin bitaz sonra diği cevab şu oluyordu. — Padişahımız efenaimif retleri haremi hümayun! dırlar... Âli Paşa, artık bu gidiş $ den bıkmıştı. Hariciye Nazi ad Paşa da, içtima halinde nan moelisi vükelâda sabil lar içinde iradei seniyeyi yordu. Babiğli ile saray arasınd daret ve hariciyeye mensi yaverler durmadan gidip gi Sadrıazamın gecikmesi seb TİNİ soruşturuyordu Ş (Devamı $ HATA kârları —y— Aıııiıkü işler mühl başkanı ve Hatay iliri gi Türk ordusunu hududdan Tamak üzere Antakyadan a9 mışlardır. Antakya 2 (Gece yarısı, muhabirimiz bildiriyor)— bah (dün) bildirdiğim burada iki taraf askeri he) arasında cereyan eden müzi reler neticesi varılan hakkında Ankaranın tasvib rı beklenmiş olduğundan merasimi dün yapılamamışt! Örgeneral Asım Gi hkususta geç vakit icab © zektili almış olduğu ve il rasiminin bugün yapılacağ! Taşılmıştır. İmza merasiminden sonra neral Asım Gündüzün deki murahhas heyelimiz de Antakyadan İskenderunt / reket edecektir. Özle yen at 13 te İskendermn kon ğumuzda yenecektir. Heyet at 15 te kalkacak bususi bir Te Ankaraya değru hareket cektir. j 'Türk heyetini teşyi için, tahyadan İskenderuna kalâde bir program hazırlı tır. Örgeneral Hutzingerin lığındaki Fransız murahhas ti de imza merasiminden * Beyruta dönecektir. * Beldieye boyalı şerbet $ ları yakalamıya ve cezalan maya hısıımııiı — Btanbul şhir tiy nden: atromuza piyes gönd isteyen muharrir ve mütecilli eserlerini (tercüme olanlar Tariyle boraber şehir tiyatroffi ramaturgluğuna — gönderi” Kabul ve temsil edilen t€ serlere salt hasılattan Ç4 101 melere 9h 5 verilmektediri osu Y li