10 Temmuz 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

10 Temmuz 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

az 0-7. ea m A Ni © O. Satılık Fabrika Istanbul Ziraat bankasından: Adanada Yeni istasyon civarında Narlıca mevkiinde bulunan ve cem'an 57915 metro murabbar arazi üzerin- den kâin ve Şinasiler fabrikası namile maruf : Kozaan- barı, çevirme ve buhar dairesi, kazan dairesi, 3 numaralı Dizel motor dairesi, şilleme dairesi, çırçır dairesi, plat- forma 1-2 Dizel motorler dairesi, buhar kazanı dairesi, biderlik, çiğit anbarı, çiğit anbarı, balya anbarı, temiz- leme paçel ve prese daireleri, malzeme anbarı, zibil an- barı, otomobil garajı, kütlü anbarı, müberrit su deposu, müberrit kuyusu, tamirhaneler, çenber anbarı, tahta ku- rutma dairesi, yazıhaneler, I No. lı pavyon “ fen müdü- rü hanesi”, 2 No. pavyon “ sevk memuru hanesi”, 3 No. pavyon “tamirat âmiri hanesi” 4 No. pavyon "ustabaşı banesi, amele helâsı su motoru dairesi, su deposu bina- larından müteşekkil içinde bulunan ve fabrikanın kuvvei muharrekesini teşkil eden 1 « 2 - 3 numaralı Atlas mar- kalı beheri 150 beygirlik üç aded Dizel motorü, çırçır makineleri, şifleme makineleri, temizleme ve prese ma- Kineleri, vantilâtörler, umumi transmisyon, kırıcı maki- neler, pamuk presesi, nemleme âleti, kantar, kütlü kır- ması, su deposu, buhar kazanı, demirhane makineleri, marangozhane makineleri, plat çırçırları, plat çırçırları- nın kuvvei muharrekesi, lokomobil, roller gin atelyesi yedek alât edevattan ibaret ve pamuk ve nebati yağlar sanayii Türk Anonim Şirketinin : i NUMARALI ÇİRÇİR FABRİKASI İstanbul 6 ncı noterliğince tasdik edilmiş 30-11-931 tarih ve 15142 numaralı mukavele ile pamuk - ve nebati | yağlar Sanayii Türk Anonim Şirketinin Bankamıza olan mikdarı malum borcunun 10-4-935 tarihinde gönderil- diği kayden müsbet ihbarname üzerine tesviye etme- miş olduğundan işbu borcun ihale tarihine kadar yüzde 9 faiz ve yüzde 3 komisyon, sigorta ücreti, hesap mas- rafı, nakli nukut, muamele vergisi, avukat ücreti vesair bilumum masrafla birlikde tahsili için bu borç mukabi- linde Bankamıza ipotekli olub yukarda hudut, “cins ve- sair evsafı ve müştemilâtı yazılı Adana Tapu müdürlü- Şünün 22-9-929 tarih 64 numaralı Tapu senedile Şir- ketin tasarrufu altında bulunan ve 2280 numaralı kanu- na tevfikan üç yeminli ehli vukuf tarafından cem'an 72.000 Ira kıymet takdir olunan mezkür fabrika 1697 numa alı Ziraat Bankası kanununun hükümleri daire- sinde 10-7-935 tarihinden itibaren bir buçuk ay müd- detle açık arttırmaya çıkarılmışdır. | Muvakkat ihalesi 26-8-935 tarihine müsadif Pazartesi günüsaat2de İsrarihel Tirast Manirnemda yaprlasalrdır. Teminat ak gesi yüzde 7,5 dır. Şartname Galata'da kâin Bankamız, Adana, Mersin, Ankara Ziraat Bankaları kapılrına asıl- mışdır. (3696) , 5025 Sıhhat ve içtimai Muavenet Vekâ- leti hudut ve sahiller sıhhat umum müdürlüğünden: Trabzon sahil sıhhiye merkezi için yeniden yaptırıla- cak taka biçimi bir motörle tamir ettirilecek eski Trab- zon motörünün fenni şartnamesi bir noktasında değişti- rilerek yeniden açık eksiltmeye konuülmuşdur. A — Her ikisinin keşif bedeli (2950) liradır. B — Butişler için fenni ve idari şartname ve resim- ler İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinden on beş kuruş mukabilinde almır. C — Eksiltme 15 temmuz 935 pazartesi günü saat 10 da Galatada İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye | merke- zinde açık eksiltme usulile yapılacakdır. D — Muvakkat teminat 227 lira 50 kuruşdur. . E — İsteklilerin gemi inşaatı ve'motör tamiri işle- rinde ehil olduklarını gösterir ticaret odasından ve da- vet tarihinden sonra alınmış bir vesika aranılacakdır. F — Eksil gelecek olanların peyler sürülmeğe başlanıldığı dakikaya kadar muvakkat teminatlarını | yatırmış olmaları şarttır, (3601) 4957 - Istanbul Sıhhi müesseseler artırma ve eksiltme komisyonundan: İstanbul Leyli Tıp talebe yurdu talebesi için 700 ta- kım elbisenin dikilmesi olbaptaki şartname ve nümure- si veçhile ve kapalı zarf suretile eksiltmeye konmuştur. Eksiltme yeri : Cağoloğlunda İstanbul Sağ'/& direk- törlüğü binasındaki komisyondadır. , Eksiltme tarihi 24-7-1935 çarşamba günüsaat 14 dedir. Tahmini fiyatı beher takım dikiş 10 liradır. Muvakkat teminat 525 liradır. ER İstekliler bedelsiz olarak Fuat paşa türbesi karşısın- da Tıp Talebe yurdu merkezinde şartname ve nümüne- yi görebilirler. z Eksiltmeye gireceklerin cari seneye ait ticaret odası vesikası en âZ üçüncü sınıf terzi vesikası ve bir resmi müesseseye en aZ 500 takım elbiseyi iyi diktiğine dair vesika ve bu işe yeter muvakkat garanti makbuz veya Banka mektuplarile belli saattan o önce komisyona baş vurmaları. (3787) $11z Satılık Ev Istanbul Ziraat bankasından: Adana'da yeni istasyon civarında Narlıca mevkiinde kâin Ziraat Bankasına birinci derece ve sırada ipotekli | bulunan Şinasiler Fabrikası namile maruf pamuk ve ne- bati yağlar Sanayii Türk Anonim Şirketinin malı olan 1 numaralı fabrikası dahilinde mesken ( olarak kullanı- İzn çimento bloktan inşa edilmiş sekiz odalı ev. İstanbul 6 ıncı Noterliğince tasdik edilmiş 9-11-931 İ tarih ve 15142 numaralı ev Beyoğlu 4 üncü Noterliğince tasdik edilmiş 11-2-933 tarih ve 640/33 numaralı mu- kavelelerle pamuk ve nebati yağlar sanayii Türk Ano- nim Şirketinin Bankamıza olan mikdarı malum borcunu 10-4-935 tarihinde gönderildiği kayden müsbet ihbar- name üzerine de tesviye etmemiş olduğundan işbu bor- cur. ihale tarihine kadar yüzde 9 faiz ve yüzde 3 komis- yon, sigorta ücreti, hesap masrafı, nakli nukud, muame- le vergisi, avukat ücreti ve sair bil'umum masarifle bir- likde tahsili için bu borç mukabilinde bankamıza ipotekli olub yukarıda cins ve sair evsafı ve Adana Tapu Müdürlüğünün 2-4-930 tarih ve87nu- maral tapu senedile Şirketin tasarrufu altında bulunan ve 2280 numaralı kanuna tevfikan üç yeminli o ehli vu- kuf tarafından 8000 lira kıymet takdir olunan mezkür ev 1697 numaralı Ziraat Bankası kanunu hükümleri dai- resimde 10-7-935 tarihinden itibaren bir buçuk ay müd- detle açık arttırmaya çıkarılmışdır. Muvakkat ihalesi 26-8-935 tarihine müsadif pazartesi günü saat 2 de İs- tanbul Ziraat Bankasında yapılacakdır. Teminat akçesi yüzde 7,5 dir. Şartname Galata'da kâin Bankamızla Adana, Mersin, Ankara Ziraat Bankaları kapılarma asılmışdır. (3695) 5024 Satılık Fabrika Istanbul Ziraat bankasından: Adanada eski İstasyon civarında Zincirli mevkiinde cem'an 45013, 3250 metro murabbar arazi üzerinde kâin Belçika Fabrikası namile maruf : Makine dairesi, müberrit dairesi, kazan dairesi, ıskarta dairesi, çırçır ve temizleme dairesi, şifleme dairesi, hallaç dairesi, sulama ve paçal dairesi, çiğit anbarı, koza mağazası, prese dai- resi, koza mağazası malzeme (anbarı, petrol ve benzin mağazası, atelyeler, helâ otomobil garaji ve atelyesi, mü- düriyet binası, misafirhane, ustabaşı binası, müdüriyet ikamet binası, baş muhasebeci binasından ibaret ve “ içinde bir aded 350 beygir kuvvetinde bollincik marka buhar makinesi ve iki aded kazanı, bir aded 285 beygir kuvvetinde Williams markalı buhar makinesi, bir aded 50 beygir kuvvetinde Williams markalı buharlı kurup alektrojen ,bir aded 20 beygir kuvvetinde kamyon mo- törü ve o kudrette mütemadi cereyanlı dinamo, benzin cihazı, rutubetlendirme tesisatı bilumum transmisyon. çırçır makineleri, şifleme makineleri ve elyafın tozlarını almak için makineler, vantilâtörler, su çihazları, yan- gın tesisatı, çenber kesme ve delme âletleri, tozları na- kil vasıtaları, bil'umum malzeme ve yedekler vesair alâ- t edevat bulunan ve pamuk ve nebati yağlar Sanayii Türk Anonim Şirketinin malı olan : 2 NUMARALI ÇİRÇİR FABRİKASI Bankamıza 31-7-931 tarihinde vadesi biten yedi kıt'a senetle borçlu bulunan pamuk ve nebati yağlar Sanayii Türk Anonim Şirkeine bu borcu ödemesi için yazılan ve gönderildiği kayden müsbet 10-4-935 tarihli ihbarname üzerine de tesviye etmemiş olduğundan işbu borcun iha- le tarihine kadar yüzde 9 faiz ve yüzde 3 komisyon, si- gorta ücreti, muamele vergisi, avukat ücreti vesair bil'u- mum masarifile birlikde tahsili için bu borç mukabilinde Bankamıza ipotekli oub yukarda hudud, cins vesair evsafı ve müştemilâtı ve Adana Tapu Müdürlüğünün Nisan 930 tarih 137 numaralı tapu senedile Şirketin ta- sarrufu altında bulunan ve 2280 numaralı kanun mu- cibince üç yeminli ehli vukuf tarafından cem'an 107,500 lira kıymet takdir olunan mezkür fabrika 1697 numa- ral Ziraat Bankası kanununun hükümleri daire- sinde 10-7-935 tarihinden itibaren bir buçuk ay müddet- le açık arttırmaya mıştır, Muvakkat ihalesi 26-8-935 tarihine müsadif pazartesi günü saat 2 de İs- tanbul Ziraat Bankasında yapılacakdır. Teminat akçesi yüzde 7,5 dir. V , Şartname Galatada kâin Bankamız, Ankara, Mersin, Adana Ziraat Bankaları Kapılarına asılmışdır. saree İk m Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsü Rektörlüğünden: Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsünün 375 - 425 tale- besi ile 100 - 120 müstahdemininin 12- 7 - 935 tarihin- den 31 mayıs 936 tarihine kadar sabah, öğle ve akşam yemekleri pazarlıkla ihale olunacağından parasız şart- namesini almak isteyenlerin Enstitü Muhasebesine ve talib olanların 11-7-935 tarihine rastlayan perşembe günü saat 15 de 5837 liralık muvakkat (o teminatlarile Enstitü İdare ve İhale Komisyonuna müracaatları. (3602) 4958 müştemilâtı yazılı | yifee İYİ ei RL ig 2 ve 20 komprimelik ambalajlarda bulunur. Ambalaj ve komprimelerin üzerinde halisliğin timsali olan © markasını arayınız. ME Ankara Şehir imar Mü- dürlüğünden: ı — Eksiltmeğe konulan iş Ankara mezarlığı duvarı tesisatının keşif bedeli 56671 lira 50 kuruştur. i 2 — Buişe ait şartnameler ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi. B — Mukavele projesi. i Ç — Nafıa işleri şeraiti umumiyesi. E — Hususi şartname EF — Keşif cetveli — Proje. ; Kal şartnameleri ve evrakı üç lira bedel muka- bilinde Ankara İmar Müdürlüğünden alacaklardır. 3 — Eksiltme 26 "Temmuz /1935 cuma günü saat 15 te Ankara İmar Müdürlüğünde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktı “ 5 — Eksiltmeğe girebilmek için isteklinin 4084 lira muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki ve- sikaları haiz olup eksiltme komisyonuna göstermesi lâ- zımdır. ? Eksiltmeğe en azı bir parçada 5000 liralık temiz duvar işi yapmış olduğuna dair vesikası olanlar girebilir. 6 — Teklif mektupları yukarda üçüncü maddede yazı» It saatten bir saat evveline kadar Ankara İmar Müdürlü- güne getirilerek Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektup- ların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış ol- masi lâzımdır. Postadan olacak gecikmeler kabul edil- mez. (1625) (3815) 5161 Yüksek mühendis mektebi art- tırma ve eksiltme komisyonundan: Mekteb için (2500) kilo Silivri yoğurdu alınacakdır. Tahmini fiat (18) kuruşdur. Mecmuunun tutarı olan (450) lira ve birinci pey parası (25,75) liradır. İstekli- lerin şartnamesini görmek üzere her gün eksiltmeye girmek için de 17-7-935 saat 14 de Komisyona müra- caatları ilân olunur. (3670) 5002 eaatları ilân olunur. (3670) SW Maden kömürü münakasası Istanbul Ziraat Bankasından: Ziraat Bankasınm Adanadaki mensucat Fabrikası kapalı zarf usulile (1.000) ton Kandilli kömürü alı- nacakdır. Eksiltme Temmuzun 12 inci cuma günü Saat tam 17 de Adanada Fabrika Müdürlüğünde yapılacak- dır. Bu hususdaki şartname Ziraat Bankasında parasız olarak verilmekdedir. (3850) 5180 en dakik, en hassas, en son modeller ae YOĞLU nn 1 MEBUNLA etili Caddesı 309 DALA TA'de : SAATGİ MEYER Tünsi Caddesi 29 da A KEŞİŞYAN, Sultan Haram, asTANMUL da ie KEŞ ni ANKARA'dN (NİZA TEVFİK, Bankalar Gaddeni 8 Kapı, Taş Man 19 Tateon : 20084 Üresin Döposu ; İetanbuk, Sence Urmumi neşriyat ve yazı işleri Müdürü: Etem İzzet BENCE Gazetecilik ve matbaacılık T. A. Şirketi, İstanbul, Ankara cad- desi, 100.— Basıldığı yer: TAN matbaasi.